Iedereen mag ik hopen.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:46 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Wie was hier trouwens voor Obama?
Once you go black, you never go back. level United Statesquote:Op woensdag 7 november 2012 11:46 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Wie was hier trouwens voor Obama?
quote:
eerder; once you go black, you become a single momquote:Op woensdag 7 november 2012 11:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Once you go black, you never go back. level United States
Is zaad van zwarten vruchtbaarder dan van blanke mannen dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 11:47 schreef wise het volgende:
[..]
eerder; once you go black, you become a single mom
quote:Op woensdag 7 november 2012 11:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Is zaad van zwarten vruchtbaarder dan van blanke mannen dan?
Wie ben jij?quote:Op woensdag 7 november 2012 11:48 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb een topic gemaakt hihihihihi. Hoe is het hier?
Zou best kunnen aangezien ze zich voorplanten als konijnenquote:Op woensdag 7 november 2012 11:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Is zaad van zwarten vruchtbaarder dan van blanke mannen dan?
twitter:casemayfield twitterde op woensdag 07-11-2012 om 10:58:17Als mensen zeggen dat ik geniaal ben, weet ik mij vaak geen houding te geven. Hoe doen jullie wanneer jullie onderschat worden? reageer retweet
Ik ben wakker geblevenquote:Op woensdag 7 november 2012 11:47 schreef wise het volgende:
[..]
ik, was al vroeg op om te kijken naar uitslagen.
Mooie speech van em![]()
Bushquote:
Ik las dat >90% van alle Afro-Amerikanen op Obama stemdenquote:Op woensdag 7 november 2012 11:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Once you go black, you never go back. level United States
quote:
Ewa, ik ben nog steeds kinderloos hoor pas op je woordenquote:Op woensdag 7 november 2012 11:49 schreef wise het volgende:
[..]
Zou best kunnen aangezien ze zich voorplanten als konijnen
jij neukt blanken, geen zwarte broedersquote:Op woensdag 7 november 2012 11:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ewa, ik ben nog steeds kinderloos hoor pas op je woorden
Oja want de USA hebben natuurlijk totaal geen invloed op de rest van de wereldquote:Op woensdag 7 november 2012 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom is dat hele Amerika en obama gebral zo interessant? fuck die hele U S of A man
Amen, brother.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:51 schreef wise het volgende:
[..]
jij neukt blanken, geen zwarte broeders
dit oa jaquote:Op woensdag 7 november 2012 11:51 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Oja want de USA hebben natuurlijk totaal geen invloed op de rest van de wereld.
Oh ja en dan? boeiendquote:Op woensdag 7 november 2012 11:51 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Oja want de USA hebben natuurlijk totaal geen invloed op de rest van de wereld.
quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom is dat hele Amerika en obama gebral zo interessant? fuck die hele U S of A man
quote:
Ik interesseer mij ook nauwelijks voor politieke zaken. Waar dan ook.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
not sure if srsquote:Op woensdag 7 november 2012 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ja en dan? boeienddus alles wat van invloed is moet maar tot in den treure worden herhaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |