quote:
er zit verschil tussen een heel klein sprintje/versnelde looppas of als een bezettene gaan zitten rennen.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou dan, als je met een klein sprintje het precies wel haalt is dat toch mooi en niet triest.
hipster hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 11:36 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Designer drugs.
Maar dat bedoelde cb vast niet.
Vanavond nieuwe SOAquote:Op woensdag 7 november 2012 11:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik en mijn verzameling van SOA'S
quote:Op woensdag 7 november 2012 11:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Welke? Ik moet er nog 4 hebben.
Gotta catch 'em all.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Welke? Ik moet er nog 4 hebben.
hoe weet jij dit?quote:Op woensdag 7 november 2012 11:34 schreef wise het volgende:
[..]![]()
vas houdt niet van condooms. Gewoon au naturel
hou jij ook van au naturel¿quote:
Jaaaa, nee . okquote:
Dit is zo schattigquote:
Komt goed. Ooit.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit is zo schattig
#rammelende eierstokken
Niemand. Zo oud zijn we ook weer niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:46 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Wie was hier trouwens voor Obama?
Obama. Daarvoor Bush.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:46 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
ik, was al vroeg op om te kijken naar uitslagen.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:46 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
quote:Op woensdag 7 november 2012 11:46 schreef Germano het volgende:
[..]
Niemand. Zo oud zijn we ook weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |