Ik heb gisteren de hele middag nat staan regenen op station Ede-Wageningen, met een pakje condooms en 50 euro in m'n zak (als het lekker was kon ik zweimal) en een verwelkte roos in m'n bek.quote:
Zou sick zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:31 schreef wise het volgende:
2nutz kan zich dan opdrukken aan zijn 3rde been
Ik dacht toen ik de 1e keer ging welquote:
Tja, liever gewoon op tijd en shitquote:Op woensdag 7 november 2012 11:29 schreef wise het volgende:
[..]
kleine moeite om te bellen en zeggen dat je iets later komt. Gelukkig nooit last van, maar dat terzijde.
Trein/tram gaat hier gelukkig niet om het half uur
echte seksgod dusquote:Op woensdag 7 november 2012 11:32 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de hele middag nat staan regenen op station Ede-Wageningen, met een pakje condooms en 50 euro in m'n zak (als het lekker was kon ik zweimal) en een verwelkte roos in m'n bek.
Maar natuurlijkquote:
heel slechtquote:Op woensdag 7 november 2012 11:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het slecht de bčta-versie is.
quote:Op woensdag 7 november 2012 11:32 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de hele middag nat staan regenen op station Ede-Wageningen, met een pakje condooms en 50 euro in m'n zak (als het lekker was kon ik zweimal) en een verwelkte roos in m'n bek.
Ja dat is vervelend, ben je nu ziek?quote:Op woensdag 7 november 2012 11:32 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ik en mijn verzameling van SOA'Squote:Op woensdag 7 november 2012 11:34 schreef wise het volgende:
[..]![]()
vas houdt niet van condooms. Gewoon au naturel
Keihard barebackenquote:Op woensdag 7 november 2012 11:34 schreef wise het volgende:
[..]![]()
Die condooms waren om mee te betalenquote:Op woensdag 7 november 2012 11:34 schreef wise het volgende:
[..]![]()
Net een verrassingsautomaat. Iets in het sleufje duwen en afwachten wat eruit komt.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik en mijn verzameling van SOA'S
Minder ziek dan als we seks hadden gehad.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat is vervelend, ben je nu ziek?
dikke bazin jijquote:Op woensdag 7 november 2012 11:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik en mijn verzameling van SOA'S
quote:Op woensdag 7 november 2012 11:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Net een verrassingsautomaat. Iets in het sleufje duwen en afwachten wat eruit komt.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |