nu komen er voorstellen technofeest in damsko, etc, etcquote:Op woensdag 7 november 2012 11:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb nooit spannende plannen, dan kan het ook nooit tegenvallen.
Ja, huisfeestje is sowieso leuker tbh. Die grote feesten zijn allemaal uitverkocht en dus ook propvolquote:Op woensdag 7 november 2012 10:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Voor sommige plaatsen moet je een kaartje hebben en het is sowieso overal kkdruk. maar als je droeloe bent krijg je daar toch niets van mee. Adam lijkt me helemaal lastig ja. Al zit het daar wel veel meer verspreidt.
ow lekker dichtbijquote:Op woensdag 7 november 2012 10:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je kan het beter aan Dqod vragen, het is haar feestje.
en dan nog 2,50 of meer per drankjequote:Op woensdag 7 november 2012 11:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, huisfeestje is sowieso leuker tbh. Die grote feesten zijn allemaal uitverkocht en dus ook propvolEn > 50 euro
Duurste feest hier kost 80 euro ofzo
dan zou ik juist wel gaanquote:Op woensdag 7 november 2012 11:01 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ow lekker dichtbij... maar jij wil me er niet bij hebben, dus kom ik ook niet
chill toch, moet wel even m'n bankrekening checken binnenkort en beetje op safe spelenquote:Op woensdag 7 november 2012 11:04 schreef Allure_ het volgende:
kerst en en oud en nieuw valt wel onhandig.
di en woe met kerst kun je uitgaan. Daarna ook de do, vrij en zat. En dan oud en nieuw weer op maandag
iddquote:Op woensdag 7 november 2012 11:03 schreef Germano het volgende:
[..]
en dan nog 2,50 of meer per drankje
evenementenbierquote:Op woensdag 7 november 2012 11:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
idd![]()
lekker geld aftroggelen met lauw bier
En het is ook nog eens festivalbier. 3% alcohol.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
idd![]()
lekker geld aftroggelen met lauw bier
quote:
Precies, en die cola komt ook uit flessen die ze dan van tevoren inschenken zodat alles aan de bar sneller gaat en dan krijg je ook van die gore prikloze colaquote:Op woensdag 7 november 2012 11:07 schreef Germano het volgende:
[..]
En het is ook nog eens festivalbier. 3% alcohol.
Ja, en dan moet je meestal ook nog 6/7 euro voor minikluisjes betalen met 5 euro borg ofzoquote:Op woensdag 7 november 2012 11:09 schreef remi1986 het volgende:
pffff wat een stelletje klagers zijn jullie ook
Je kunt er wel een halve jas in kwijt.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, en dan moet je meestal ook nog 6/7 euro voor minikluisjes betalen met 5 euro borg ofzo
quote:
Zo, echt hequote:Op woensdag 7 november 2012 11:11 schreef Germano het volgende:
[..]
Je kunt er wel een halve jas in kwijt.
Kan niemand die Clasie eens een flinke beuk verkopen zodat hij weer met beide benen op de grond komt te staan? Dat mannetje heeft pas 5 goede wedstrijden gevoetbald, werd de hemel ingeprezen en loopt nu rond alsof hij de reïncarnatie van Jezus is.quote:Er is onrust ontstaan binnen de selectie van Feyenoord. Het salaris van grootverdiener Joris Mathijsen levert in Rotterdam jaloerse blikken op, meldt Voetbal International.
De 32-jarige Mathijsen tekende afgelopen zomer een driejarig contract met een salaris dat hij voorlopig nog niet weet waar te maken. Sindsdien hebben al verschillende spelers zich bij technisch directeur Martin van Geel gemeld om te bespreken salarisverhoging tot de mogelijkheden behoort.
Jordy Clasie zou één van de spelers zijn die op de deur van Van Geel heeft aangeklopt. De td heeft alle verzoeken echter afgewimpeld. "Als andere spelers ook twee EK's of WK's hebben gespeeld, dan krijgen ze gegarandeerd ook dat salaris", zo luidde zijn reactie.
Het is niet eens zekerquote:Op woensdag 7 november 2012 11:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Kan niemand die Clasie eens een flinke beuk verkopen zodat hij weer met beide benen op de grond komt te staan? Dat mannetje heeft pas 5 goede wedstrijden gevoetbald, werd de hemel ingeprezen en loopt nu rond alsof hij de reïncarnatie van Jezus is.
Wat is niet eens zeker?quote:Op woensdag 7 november 2012 11:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is niet eens zeker
En bovendien, wie niet waagt, wie niet wint
watdanquote:Op woensdag 7 november 2012 11:15 schreef remi1986 het volgende:
hahaha die Clasie met zijn spelfout in zijn tattoo
Dood.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:16 schreef remi1986 het volgende:
http://img580.imageshack.us/img580/6784/clasie.jp (copy/paste deze link)
Ja hierquote:Op woensdag 7 november 2012 11:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Dood.
Maar ik googlede zijn naam net ook, die jongen ziet er soms echt uit alsof hij een jaar of 12/13 is
want?quote:Op woensdag 7 november 2012 11:18 schreef Germano het volgende:
Dit is wel iets voor Luur.
[ afbeelding ]
dat zeg ik niet, wat ik bedoel is dat iedereen altijd zon haast heeft. Zelfde als naar huis gaan. Mensen die rennen voor de trein of tram. Doe lekker rustig, er komt er heus nog wel 1quote:Op woensdag 7 november 2012 10:11 schreef 2NutZ het volgende:
maar als een hippie maar opkomen dagen wanneer jou het blieft is wel treurig.
Ja, naar huis is anders... dan heb je geen afspraak op tijd.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:27 schreef wise het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, wat ik bedoel is dat iedereen altijd zon haast heeft. Zelfde als naar huis gaan. Mensen die rennen voor de trein of tram. Doe lekker rustig, er komt er heus nog wel 1
Altijd lachen als ze dan net voor een dichte deur komen. Helemaal in paniek want ze hebben de trein/tram gemist waar ze normaal altijd in zitten. Beetje autistische trekjes
ja er zijn mensen die ergens op een bepaalde tijd moeten wezen .. en ja je kan eerder opstaan/weggaan maar ja soms zijn er externe factoren waar je niks aan kan doenquote:Op woensdag 7 november 2012 11:27 schreef wise het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, wat ik bedoel is dat iedereen altijd zon haast heeft. Zelfde als naar huis gaan. Mensen die rennen voor de trein of tram. Doe lekker rustig, er komt er heus nog wel 1
Altijd lachen als ze dan net voor een dichte deur komen. Helemaal in paniek want ze hebben de trein/tram gemist waar ze normaal altijd in zitten. Beetje autistische trekjes
kleine moeite om te bellen en zeggen dat je iets later komt. Gelukkig nooit last van, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, naar huis is anders... dan heb je geen afspraak op tijd.
kreeg je een stijfje toenquote:Op woensdag 7 november 2012 11:27 schreef 2NutZ het volgende:
Net massage gehad en zelfs mijn bil is gemasseerddeed die andere niet
tja, als iets gebeurd, gebeurd het. Kan je wel a-relax gaan zitten doen. Schiet je niks mee opquote:Op woensdag 7 november 2012 11:28 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja er zijn mensen die ergens op een bepaalde tijd moeten wezen .. en ja je kan eerder opstaan/weggaan maar ja soms zijn er externe factoren waar je niks aan kan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |