quote:Op woensdag 7 november 2012 10:54 schreef remi1986 het volgende:
laten we dit jaar oud en nieuw vieren met de scgezellig allemaal met champagne voor de laptopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu?quote:
laten we dit jaar oud en nieuw vieren met de scweet nu al wie er dan komen en wie nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laten we dit jaar oud en nieuw vieren met de scDoe ik al. Met Dqod en 4ebe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
oh please, ze moeten lekker doen wat ze willenquote:Op woensdag 7 november 2012 10:54 schreef Germano het volgende:
[..]
dan zijn het geen echte vriendinnen
Nee.quote:
was ook maar een grapjequote:Op woensdag 7 november 2012 10:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
oh please, ze moeten lekker doen wat ze willen
maar mensen besluiten pas op de laatste seconde wat ze doen en dat is irritant
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:56 schreef remi1986 het volgende:
[..]
4e mag ik ook komen met oud en nieuw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zou nog eerder welkom zijnquote:Op woensdag 7 november 2012 10:56 schreef remi1986 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]heet jij 4e, vieze vuile ** hoer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet hoe het in Eindhoven is maar als je hier in Amsterdam geen kaartje voor iets hebt dan kom je gewoon ook nergens binnen en de kroegen zitten stamp en stampvol en dat is ook niet leukquote:Op woensdag 7 november 2012 10:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
oh please, ze moeten lekker doen wat ze willen
maar mensen besluiten pas op de laatste seconde wat ze doen en dat is irritant
owquote:Op woensdag 7 november 2012 10:57 schreef Germano het volgende:
[..]
was ook maar een grapje
sowieso laatste seconde, daardoor zitten wij elk jaar hier in de kroeg
in eindhoven vieren ze gewoon lallend feest op straatquote:Op woensdag 7 november 2012 10:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in Eindhoven is maar als je hier in Amsterdam geen kaartje voor iets hebt dan kom je gewoon ook nergens binnen en de kroegen zitten stamp en stampvol en dat is ook niet leuk
bier en als nieuwsjaarskraker na elke 3 rondjes een shotje rotzooiquote:Op woensdag 7 november 2012 10:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ow
vorig jaar was ik wel echt opvallend nuchter. Maar nu heb ik mijn vrienden wodka en whisky aan mijn zijde.
Je kan het beter aan Dqod vragen, het is haar feestje.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:56 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Voor sommige plaatsen moet je een kaartje hebben en het is sowieso overal kkdruk. maar als je droeloe bent krijg je daar toch niets van mee. Adam lijkt me helemaal lastig jaquote:Op woensdag 7 november 2012 10:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in Eindhoven is maar als je hier in Amsterdam geen kaartje voor iets hebt dan kom je gewoon ook nergens binnen en de kroegen zitten stamp en stampvol en dat is ook niet leuk
ah check zie je met oud en nieuw bob. breng jij me thuis?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je kan het beter aan Dqod vragen, het is haar feestje.
Ik heb nooit spannende plannen, dan kan het ook nooit tegenvallen.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:57 schreef Germano het volgende:
rond deze tijd maken we spannende plannen en uiteindelijk zitten we toch weer op een barkruk
Is goed man.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ah check zie je met oud en nieuw bob. breng jij me thuis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |