helemaal foutquote:Op woensdag 7 november 2012 10:50 schreef Allure_ het volgende:
ik wil samen met een vriendin open huis houden, als in dat iedereen kan komen aanwaaien
maarja, dat gaat of goed of helemaal fout
project X style?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:50 schreef Allure_ het volgende:
ik wil samen met een vriendin open huis houden, als in dat iedereen kan komen aanwaaien
ow mag ik ook komen?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:50 schreef Allure_ het volgende:
sgoed, waar woon je?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:50 schreef Allure_ het volgende:
Winterslaap houdenquote:Op woensdag 7 november 2012 10:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ly xx
OKE wat gaan jullie met new year doen dang??
Ik haat het dat mensen pas op de laatste seconde beslissen wat ze gaan doen
wil je hond wel zijn, ben jij mijn teefquote:Op woensdag 7 november 2012 10:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat er geen hond komt natuurlijk
quote:
ja dus? neem aan dat je wel meer vriendinnen hebt, die zijn er dan sowiesoquote:Op woensdag 7 november 2012 10:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat er geen hond komt natuurlijk
Laat maar zien danquote:Op woensdag 7 november 2012 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien
Voor jou is iedereen groot
allemaal fokkers optreden daar ;')quote:Op woensdag 7 november 2012 10:53 schreef gianni61 het volgende:
freaqshow in de ziggo dome is ook leuk met oud op nieuw
Ja hoezo, misschien willen die wel naar een feest of iets andersquote:Op woensdag 7 november 2012 10:52 schreef Germano het volgende:
[..]
ja dus? neem aan dat je wel meer vriendinnen hebt, die zijn er dan sowieso
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan zijn het geen echte vriendinnenquote:Op woensdag 7 november 2012 10:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja hoezo, misschien willen die wel naar een feest of iets anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |