in zo'n korte tijd zoveel mb verbruiken?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
hoe krijg ik wat voor elkaar?
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
lal dat is morgen op als je de hele dag googled op cavia´s
5 nissan micra'squote:Op woensdag 7 november 2012 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mee eens wel, mensen die te laat komen zijn hinderlijk. Tenzij door geldige reden of zo. Bus in de fik of 5 auto's dwars door de vangrail heenverbaasd me niets als het 5 Nissan Micra's zijn ..
Je bent zelf een cavia. #whiieepquote:Op woensdag 7 november 2012 10:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hier hebben we ook zo'n gast die standaard 30 minuten te laat komt of soms zelfs gewoon helemaal niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mee eens wel, mensen die te laat komen zijn hinderlijk. Tenzij door geldige reden of zo. Bus in de fik of 5 auto's dwars door de vangrail heenverbaasd me niets als het 5 Nissan Micra's zijn ..
Hoi Gemanoquote:
Ik zou ze gewoon allemaal kapot stompen, als je een gele micra hebt verdien je het niet om te leven.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:18 schreef Germano het volgende:
[..]
dan mag je degene naast je 5 maal stompen
Ik heb een gele micraquote:Op woensdag 7 november 2012 10:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou ze gewoon allemaal kapot stompen, als je een gele micra hebt verdien je het niet om te leven.
Jawelquote:Op woensdag 7 november 2012 10:10 schreef BobbyB het volgende:
4ebe je hebt toch niet echt een iPhone he.
kleur is niet belangrijk bij een micraquote:Op woensdag 7 november 2012 10:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou ze gewoon allemaal kapot stompen, als je een gele micra hebt verdien je het niet om te leven.
klinkt als een kekke autoquote:Op woensdag 7 november 2012 10:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:
Kom hier ik maak je kapot.quote:
is hij ontzettend dom?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:22 schreef Allure_ het volgende:
Haha een vriend van me heeft sinds gisteren een Iphone.. Kan ie itunes niet downloaden op zijn computer, dus ook die hele telefoon niet eens activeren____
En dat ligt natuurlijk aan iTunes en niet aan zijn computerquote:Op woensdag 7 november 2012 10:22 schreef Allure_ het volgende:
Haha een vriend van me heeft sinds gisteren een Iphone.. Kan ie itunes niet downloaden op zijn computer, dus ook die hele telefoon niet eens activeren____
Een telefoon moeten activeren met een computer.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:22 schreef Allure_ het volgende:
Je moet nooit gelijk te laag inzetten, ally. Als hij akkoord gaat is het een winwin.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een luie instelling, ga zelf naar bob toe
whehequote:Op woensdag 7 november 2012 10:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echt he, alsof ik uberhaupt moeite voor hem ga doen.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een luie instelling, ga zelf naar bob toe
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je moet nooit gelijk te laag inzetten, ally. Als hij akkoord gaat is het een winwin.
misluktquote:Op woensdag 7 november 2012 10:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Echt he, alsof ik uberhaupt moeite voor hem ga doen.
Trolleybussenquote:
ja dus 25 mb in 7 dagen verbruikt ... gewoon geen YouTube filmpjes streamen en er is niks aan de hand.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bang dat ik over m'n bundel heen gamaar heb nog 475 mb voor 23 dagen
Hou maar even je mondquote:
Je quote me wel, dat is al een beetje moeitequote:Op woensdag 7 november 2012 10:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Echt he, alsof ik uberhaupt moeite voor hem ga doen.
doe dat met diegene naast jequote:Op woensdag 7 november 2012 10:28 schreef remi1986 het volgende:
vet cool, ik heb een programma "who's on my wifi" maar werkt ook via bekabeld netwerk. Krijg ik een overzicht van alle pc's/printers etc hier in het bedrijf, en kan ik collega's van het netwerk afgooien
Ja met roze bloemetjes op de bovenkantquote:
Doe even normaal tegen Ally ja.quote:
Soms moet je een beetje moeite doen om meer moeite te voorkomen. Zo kost het wurgen van je vriendin ook een kleine moeite om een moeizame relatie te voorkomen.quote:Je quote me wel, dat is al een beetje moeite
Whut? Met je handtas of wat ?quote:
Oke dan is het goed, dat deed ik toch al nietquote:Op woensdag 7 november 2012 10:26 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja dus 25 mb in 7 dagen verbruikt ... gewoon geen YouTube filmpjes streamen en er is niks aan de hand.
heb je thuis wel wifi?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke dan is het goed, dat deed ik toch al niet
Als ik jou in mijn handen krijgquote:Op woensdag 7 november 2012 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whut? Met je handtas of wat ?
Lik gewoon haar asscrack dan, kom je verder mee dan deze lieve woordjes hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doe even normaal tegen Ally ja.Nobody puts Ally in the corner
[..]
Soms moet je een beetje moeite doen om meer moeite te voorkomen. Zo kost het wurgen van je vriendin ook een kleine moeite om een moeizame relatie te voorkomen.
ik lees nu pas dat je nog 475 over hadquote:Op woensdag 7 november 2012 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke dan is het goed, dat deed ik toch al niet
Ja sorry leuker kon ik het niet maken. Wist echt niet wat ik anders moestquote:
het is nog vroegquote:Op woensdag 7 november 2012 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik lees nu pas dat je nog 475 over hadfml
Hou je bek tegen bobbyquote:Op woensdag 7 november 2012 10:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik jou in mijn handen krijg
[..]
Lik gewoon haar asscrack dan, kom je verder mee dan deze lieve woordjes hoor.
Blackberry nog eerder dan een iPhone.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja sorry leuker kon ik het niet maken. Wist echt niet wat ik anders moest
Kom hier heen dan ik maak jullie kapot tezamen.quote:
Ja daar zit ik nu steeds opquote:
Ha. Je overleeft het niet eens alleen tegen Ally.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kom hier heen dan ik maak jullie kapot tezamen.
probeer je weer in Ally's broekje te komen?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ha. Je overleeft het niet eens alleen tegen Ally.
Ga je me dan ook kapot stompen?quote:
Altijd leuk als mensen dat zeggen.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:35 schreef remi1986 het volgende:
[..]
probeer je weer in Ally's broekje te komen?
Wil je dat?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je me dan ook kapot stompen?
Ik overleef alles vriend.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ha. Je overleeft het niet eens alleen tegen Ally.
die vind ik niet zo mooiquote:Op woensdag 7 november 2012 10:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Blackberry nog eerder dan een iPhone.
Ik ook niet, maar aangezien jij nogal lomp bent (no offence) denk ik dat die iPhone niet heel lang leeft.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
die vind ik niet zo mooi/wijvenopmerking
Euhhh nee liever nietquote:
zo stevig zijn de BB's van tegenwoordig ook niet hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar aangezien jij nogal lomp bent (no offence) denk ik dat die iPhone niet heel lang leeft.
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar aangezien jij nogal lomp bent (no offence) denk ik dat die iPhone niet heel lang leeft.
Ally niet. Dit was Ally toen ze klein wasquote:
that's what he saidquote:Op woensdag 7 november 2012 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]mja maar met spullen ben ik wel zuinig. Mijn apparatuur is allemaal vrij oud
Ik zei ook niet dat ze een BB moest nemen, iig geen iPhonequote:Op woensdag 7 november 2012 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo stevig zijn de BB's van tegenwoordig ook niet hoor.
hier op het werk hebben ze die torch dingen allemaal.
stiekeme sneer aan 4e uitdelenquote:Op woensdag 7 november 2012 10:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ally niet. Dit was Ally toen ze klein was
[ afbeelding ]
Blackaberryquote:Op woensdag 7 november 2012 10:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ze een BB moest nemen, iig geen iPhone
quote:Je DM-file is door een technische storing stukgegaan. Hierdoor heb je mogelijk DM's gemist. Eventueel gemiste DM's kun je hier teruglezen.
jaquote:Op woensdag 7 november 2012 10:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Ben ik de enige die deze systeemnotificatie gekregen heeft?
[..]
sgatje wt is je ping?! =$quote:
Krijg je als je een abbo hebtquote:Op woensdag 7 november 2012 10:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, krijg hem ook zo vaak.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:
"Are you sure you want to make this call?"quote:
Nee, bij mij chrasht het steeds icm met IEquote:Op woensdag 7 november 2012 10:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja maar... IE...quote:Op woensdag 7 november 2012 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, bij mij chrasht het steeds icm met IE
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:43 schreef Allure_ het volgende:
4ebe gebruik deze voortaan bij alles!!!2211!!
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:45 schreef Salatrel het volgende:
met dat paperclipje
it looks like you are trying to make a call.. the assistant can help you with this.
would you like the assistant to help you make a call?
ke manquote:Op woensdag 7 november 2012 10:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ally niet. Dit was Ally toen ze klein was
[ afbeelding ]
Niet? dacht dat je daar op kickte welquote:Op woensdag 7 november 2012 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Euhhh nee liever nieten alsof je daar de kans toe krijgt
Ja ik moet er ook om huilen. Van binnen...quote:
ly xxquote:
Want anders komt de grote 2 NutZ wel even terechtwijzen ?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
Niet? dacht dat je daar op kickte wel
Roep dat niet te hard dametje
Ik ga oud en nieuw vieren. Jij?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ly xx
OKE wat gaan jullie met new year doen dang??
Ik haat het dat mensen pas op de laatste seconde beslissen wat ze gaan doen
geen idee, thuisfeest, kroegfeest, of eindhoven inquote:Op woensdag 7 november 2012 10:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ly xx
Ik weet ook niet, niks denk ikquote:Op woensdag 7 november 2012 10:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ly xx
Misschienquote:Op woensdag 7 november 2012 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Want anders komt de grote 2 NutZ wel even terechtwijzen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |