Blackberry nog eerder dan een iPhone.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja sorry leuker kon ik het niet maken. Wist echt niet wat ik anders moest
Kom hier heen dan ik maak jullie kapot tezamen.quote:
Ja daar zit ik nu steeds opquote:
Ha. Je overleeft het niet eens alleen tegen Ally.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kom hier heen dan ik maak jullie kapot tezamen.
probeer je weer in Ally's broekje te komen?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ha. Je overleeft het niet eens alleen tegen Ally.
Ga je me dan ook kapot stompen?quote:
Altijd leuk als mensen dat zeggen.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:35 schreef remi1986 het volgende:
[..]
probeer je weer in Ally's broekje te komen?
Wil je dat?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je me dan ook kapot stompen?
Ik overleef alles vriend.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ha. Je overleeft het niet eens alleen tegen Ally.
die vind ik niet zo mooiquote:Op woensdag 7 november 2012 10:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Blackberry nog eerder dan een iPhone.
Ik ook niet, maar aangezien jij nogal lomp bent (no offence) denk ik dat die iPhone niet heel lang leeft.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
die vind ik niet zo mooi/wijvenopmerking
Euhhh nee liever nietquote:
zo stevig zijn de BB's van tegenwoordig ook niet hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar aangezien jij nogal lomp bent (no offence) denk ik dat die iPhone niet heel lang leeft.
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar aangezien jij nogal lomp bent (no offence) denk ik dat die iPhone niet heel lang leeft.
Ally niet. Dit was Ally toen ze klein wasquote:
that's what he saidquote:Op woensdag 7 november 2012 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]mja maar met spullen ben ik wel zuinig. Mijn apparatuur is allemaal vrij oud
Ik zei ook niet dat ze een BB moest nemen, iig geen iPhonequote:Op woensdag 7 november 2012 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo stevig zijn de BB's van tegenwoordig ook niet hoor.
hier op het werk hebben ze die torch dingen allemaal.
stiekeme sneer aan 4e uitdelenquote:Op woensdag 7 november 2012 10:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ally niet. Dit was Ally toen ze klein was
[ afbeelding ]
Blackaberryquote:Op woensdag 7 november 2012 10:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ze een BB moest nemen, iig geen iPhone
quote:Je DM-file is door een technische storing stukgegaan. Hierdoor heb je mogelijk DM's gemist. Eventueel gemiste DM's kun je hier teruglezen.
jaquote:Op woensdag 7 november 2012 10:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Ben ik de enige die deze systeemnotificatie gekregen heeft?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |