in zo'n korte tijd zoveel mb verbruiken?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
hoe krijg ik wat voor elkaar?
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
lal dat is morgen op als je de hele dag googled op cavia´s
5 nissan micra'squote:Op woensdag 7 november 2012 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mee eens wel, mensen die te laat komen zijn hinderlijk. Tenzij door geldige reden of zo. Bus in de fik of 5 auto's dwars door de vangrail heenverbaasd me niets als het 5 Nissan Micra's zijn ..
Je bent zelf een cavia. #whiieepquote:Op woensdag 7 november 2012 10:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hier hebben we ook zo'n gast die standaard 30 minuten te laat komt of soms zelfs gewoon helemaal niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mee eens wel, mensen die te laat komen zijn hinderlijk. Tenzij door geldige reden of zo. Bus in de fik of 5 auto's dwars door de vangrail heenverbaasd me niets als het 5 Nissan Micra's zijn ..
Hoi Gemanoquote:
Ik zou ze gewoon allemaal kapot stompen, als je een gele micra hebt verdien je het niet om te leven.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:18 schreef Germano het volgende:
[..]
dan mag je degene naast je 5 maal stompen
Ik heb een gele micraquote:Op woensdag 7 november 2012 10:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou ze gewoon allemaal kapot stompen, als je een gele micra hebt verdien je het niet om te leven.
Jawelquote:Op woensdag 7 november 2012 10:10 schreef BobbyB het volgende:
4ebe je hebt toch niet echt een iPhone he.
kleur is niet belangrijk bij een micraquote:Op woensdag 7 november 2012 10:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou ze gewoon allemaal kapot stompen, als je een gele micra hebt verdien je het niet om te leven.
klinkt als een kekke autoquote:Op woensdag 7 november 2012 10:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:
Kom hier ik maak je kapot.quote:
is hij ontzettend dom?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:22 schreef Allure_ het volgende:
Haha een vriend van me heeft sinds gisteren een Iphone.. Kan ie itunes niet downloaden op zijn computer, dus ook die hele telefoon niet eens activeren____
En dat ligt natuurlijk aan iTunes en niet aan zijn computerquote:Op woensdag 7 november 2012 10:22 schreef Allure_ het volgende:
Haha een vriend van me heeft sinds gisteren een Iphone.. Kan ie itunes niet downloaden op zijn computer, dus ook die hele telefoon niet eens activeren____
Een telefoon moeten activeren met een computer.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:22 schreef Allure_ het volgende:
Je moet nooit gelijk te laag inzetten, ally. Als hij akkoord gaat is het een winwin.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een luie instelling, ga zelf naar bob toe
whehequote:Op woensdag 7 november 2012 10:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echt he, alsof ik uberhaupt moeite voor hem ga doen.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een luie instelling, ga zelf naar bob toe
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je moet nooit gelijk te laag inzetten, ally. Als hij akkoord gaat is het een winwin.
misluktquote:Op woensdag 7 november 2012 10:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Echt he, alsof ik uberhaupt moeite voor hem ga doen.
Trolleybussenquote:
ja dus 25 mb in 7 dagen verbruikt ... gewoon geen YouTube filmpjes streamen en er is niks aan de hand.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bang dat ik over m'n bundel heen gamaar heb nog 475 mb voor 23 dagen
Hou maar even je mondquote:
Je quote me wel, dat is al een beetje moeitequote:Op woensdag 7 november 2012 10:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Echt he, alsof ik uberhaupt moeite voor hem ga doen.
doe dat met diegene naast jequote:Op woensdag 7 november 2012 10:28 schreef remi1986 het volgende:
vet cool, ik heb een programma "who's on my wifi" maar werkt ook via bekabeld netwerk. Krijg ik een overzicht van alle pc's/printers etc hier in het bedrijf, en kan ik collega's van het netwerk afgooien
Ja met roze bloemetjes op de bovenkantquote:
Doe even normaal tegen Ally ja.quote:
Soms moet je een beetje moeite doen om meer moeite te voorkomen. Zo kost het wurgen van je vriendin ook een kleine moeite om een moeizame relatie te voorkomen.quote:Je quote me wel, dat is al een beetje moeite
Whut? Met je handtas of wat ?quote:
Oke dan is het goed, dat deed ik toch al nietquote:Op woensdag 7 november 2012 10:26 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja dus 25 mb in 7 dagen verbruikt ... gewoon geen YouTube filmpjes streamen en er is niks aan de hand.
heb je thuis wel wifi?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke dan is het goed, dat deed ik toch al niet
Als ik jou in mijn handen krijgquote:Op woensdag 7 november 2012 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whut? Met je handtas of wat ?
Lik gewoon haar asscrack dan, kom je verder mee dan deze lieve woordjes hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doe even normaal tegen Ally ja.Nobody puts Ally in the corner
[..]
Soms moet je een beetje moeite doen om meer moeite te voorkomen. Zo kost het wurgen van je vriendin ook een kleine moeite om een moeizame relatie te voorkomen.
ik lees nu pas dat je nog 475 over hadquote:Op woensdag 7 november 2012 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke dan is het goed, dat deed ik toch al niet
Ja sorry leuker kon ik het niet maken. Wist echt niet wat ik anders moestquote:
het is nog vroegquote:Op woensdag 7 november 2012 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik lees nu pas dat je nog 475 over hadfml
Hou je bek tegen bobbyquote:Op woensdag 7 november 2012 10:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik jou in mijn handen krijg
[..]
Lik gewoon haar asscrack dan, kom je verder mee dan deze lieve woordjes hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |