in zo'n korte tijd zoveel mb verbruiken?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
hoe krijg ik wat voor elkaar?
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
lal dat is morgen op als je de hele dag googled op cavia´s
5 nissan micra'squote:Op woensdag 7 november 2012 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mee eens wel, mensen die te laat komen zijn hinderlijk. Tenzij door geldige reden of zo. Bus in de fik of 5 auto's dwars door de vangrail heenverbaasd me niets als het 5 Nissan Micra's zijn ..
Je bent zelf een cavia. #whiieepquote:Op woensdag 7 november 2012 10:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hier hebben we ook zo'n gast die standaard 30 minuten te laat komt of soms zelfs gewoon helemaal niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mee eens wel, mensen die te laat komen zijn hinderlijk. Tenzij door geldige reden of zo. Bus in de fik of 5 auto's dwars door de vangrail heenverbaasd me niets als het 5 Nissan Micra's zijn ..
Hoi Gemanoquote:
Ik zou ze gewoon allemaal kapot stompen, als je een gele micra hebt verdien je het niet om te leven.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:18 schreef Germano het volgende:
[..]
dan mag je degene naast je 5 maal stompen
Ik heb een gele micraquote:Op woensdag 7 november 2012 10:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou ze gewoon allemaal kapot stompen, als je een gele micra hebt verdien je het niet om te leven.
Jawelquote:Op woensdag 7 november 2012 10:10 schreef BobbyB het volgende:
4ebe je hebt toch niet echt een iPhone he.
kleur is niet belangrijk bij een micraquote:Op woensdag 7 november 2012 10:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou ze gewoon allemaal kapot stompen, als je een gele micra hebt verdien je het niet om te leven.
klinkt als een kekke autoquote:Op woensdag 7 november 2012 10:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:
Kom hier ik maak je kapot.quote:
is hij ontzettend dom?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:22 schreef Allure_ het volgende:
Haha een vriend van me heeft sinds gisteren een Iphone.. Kan ie itunes niet downloaden op zijn computer, dus ook die hele telefoon niet eens activeren____
En dat ligt natuurlijk aan iTunes en niet aan zijn computerquote:Op woensdag 7 november 2012 10:22 schreef Allure_ het volgende:
Haha een vriend van me heeft sinds gisteren een Iphone.. Kan ie itunes niet downloaden op zijn computer, dus ook die hele telefoon niet eens activeren____
Een telefoon moeten activeren met een computer.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:22 schreef Allure_ het volgende:
Je moet nooit gelijk te laag inzetten, ally. Als hij akkoord gaat is het een winwin.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een luie instelling, ga zelf naar bob toe
whehequote:Op woensdag 7 november 2012 10:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |