Blackberry nog eerder dan een iPhone.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja sorry leuker kon ik het niet maken. Wist echt niet wat ik anders moest
Kom hier heen dan ik maak jullie kapot tezamen.quote:
Ja daar zit ik nu steeds opquote:
Ha. Je overleeft het niet eens alleen tegen Ally.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kom hier heen dan ik maak jullie kapot tezamen.
probeer je weer in Ally's broekje te komen?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ha. Je overleeft het niet eens alleen tegen Ally.
Ga je me dan ook kapot stompen?quote:
Altijd leuk als mensen dat zeggen.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:35 schreef remi1986 het volgende:
[..]
probeer je weer in Ally's broekje te komen?
Wil je dat?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je me dan ook kapot stompen?
Ik overleef alles vriend.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ha. Je overleeft het niet eens alleen tegen Ally.
die vind ik niet zo mooiquote:Op woensdag 7 november 2012 10:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Blackberry nog eerder dan een iPhone.
Ik ook niet, maar aangezien jij nogal lomp bent (no offence) denk ik dat die iPhone niet heel lang leeft.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
die vind ik niet zo mooi/wijvenopmerking
Euhhh nee liever nietquote:
zo stevig zijn de BB's van tegenwoordig ook niet hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar aangezien jij nogal lomp bent (no offence) denk ik dat die iPhone niet heel lang leeft.
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar aangezien jij nogal lomp bent (no offence) denk ik dat die iPhone niet heel lang leeft.
Ally niet. Dit was Ally toen ze klein wasquote:
that's what he saidquote:Op woensdag 7 november 2012 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]mja maar met spullen ben ik wel zuinig. Mijn apparatuur is allemaal vrij oud
Ik zei ook niet dat ze een BB moest nemen, iig geen iPhonequote:Op woensdag 7 november 2012 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo stevig zijn de BB's van tegenwoordig ook niet hoor.
hier op het werk hebben ze die torch dingen allemaal.
stiekeme sneer aan 4e uitdelenquote:Op woensdag 7 november 2012 10:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ally niet. Dit was Ally toen ze klein was
[ afbeelding ]
Blackaberryquote:Op woensdag 7 november 2012 10:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ze een BB moest nemen, iig geen iPhone
quote:Je DM-file is door een technische storing stukgegaan. Hierdoor heb je mogelijk DM's gemist. Eventueel gemiste DM's kun je hier teruglezen.
jaquote:Op woensdag 7 november 2012 10:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Ben ik de enige die deze systeemnotificatie gekregen heeft?
[..]
sgatje wt is je ping?! =$quote:
Krijg je als je een abbo hebtquote:Op woensdag 7 november 2012 10:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, krijg hem ook zo vaak.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:
"Are you sure you want to make this call?"quote:
Nee, bij mij chrasht het steeds icm met IEquote:Op woensdag 7 november 2012 10:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja maar... IE...quote:Op woensdag 7 november 2012 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, bij mij chrasht het steeds icm met IE
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:43 schreef Allure_ het volgende:
4ebe gebruik deze voortaan bij alles!!!2211!!
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:45 schreef Salatrel het volgende:
met dat paperclipje
it looks like you are trying to make a call.. the assistant can help you with this.
would you like the assistant to help you make a call?
ke manquote:Op woensdag 7 november 2012 10:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ally niet. Dit was Ally toen ze klein was
[ afbeelding ]
Niet? dacht dat je daar op kickte welquote:Op woensdag 7 november 2012 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Euhhh nee liever nieten alsof je daar de kans toe krijgt
Ja ik moet er ook om huilen. Van binnen...quote:
ly xxquote:
Want anders komt de grote 2 NutZ wel even terechtwijzen ?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
Niet? dacht dat je daar op kickte wel
Roep dat niet te hard dametje
Ik ga oud en nieuw vieren. Jij?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ly xx
OKE wat gaan jullie met new year doen dang??
Ik haat het dat mensen pas op de laatste seconde beslissen wat ze gaan doen
geen idee, thuisfeest, kroegfeest, of eindhoven inquote:Op woensdag 7 november 2012 10:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ly xx
Ik weet ook niet, niks denk ikquote:Op woensdag 7 november 2012 10:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ly xx
Misschienquote:Op woensdag 7 november 2012 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Want anders komt de grote 2 NutZ wel even terechtwijzen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |