quote:Op woensdag 7 november 2012 12:54 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Filmpje? Je kunt je inschrijven om mee te gaan man.
Nou stoer hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 12:54 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Alsof zeehondjes' schijt niet stinkt.
Die kk zemmelhond denkt wel twee keer na voor ie hoi komt zeggen voortaan.quote:
Kan je niet je ouders bellen en vragen of ze wat geld kunnen doneren?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:58 schreef reetveter het volgende:
Geen geld meer voor peuken nooooooooooooooooooo
Dat wordt pijpen.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:58 schreef reetveter het volgende:
Geen geld meer voor peuken nooooooooooooooooooo
Pijp tabak is ook niet goedkoop.quote:
Kende 'm al idd.quote:
Bij elkaar gepijpte tabak daarentegen...quote:
Ja, maar heb ik niks aanquote:Op woensdag 7 november 2012 12:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan je niet je ouders bellen en vragen of ze wat geld kunnen doneren?
Jezusquote:Op woensdag 7 november 2012 13:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, maar heb ik niks aan. Ik ben mijn pinpas kwijt en kan alleen nog met mijn cc pinnen. Daarnaast is mijn account -300 pleuro en mijn bestedingsruimte op mijn cc zorgt voor 8 euro per dag tot de nieuwe stufi.
zaken goed voor elkaarquote:Op woensdag 7 november 2012 13:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, maar heb ik niks aan. Ik ben mijn pinpas kwijt en kan alleen nog met mijn cc pinnen. Daarnaast is mijn account -300 pleuro en mijn bestedingsruimte op mijn cc zorgt voor 8 euro per dag tot de nieuwe stufi.
owh dat filmpje ja, apartquote:Op woensdag 7 november 2012 12:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Levend aan hun staart opgehangen en dan langzaam het vel eraftrekken jaHeb gehuild toen ik dat zag jonge
studio max of maya¿quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |