Ja ik vermaak me wel, ik ben dan klaar met een maand Vietnam/Cambodja/Hong Kong/Koh Lanta/Krabi dus kan dan heeeerlijk uitrusten.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Supergaaf. Was ook echt midden in de jungle. Maar volgens mij maken ze van heel veel feesten een soort aanhanger van de full moon
.
Ja, dat is ook zo. Maar ik moest wel altijd vroeg gaan tannen anders was het eb en trok het water super ver terug. Maar je kunt je daar wel vermaken met leuke winkeltjes en restaurantjes.
Zit jij daar ook bij dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
In de FB Fok! groep hebben ze alle info van iedereen op fok, hoowr ;p
Als er al wat gebeurt.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat hier gebeurt interesseert mij niet echt.
'quote:Op woensdag 7 november 2012 12:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik vermaak me wel, ik ben dan klaar met een maand Vietnam/Cambodja/Hong Kong/Koh Lanta/Krabi dus kan dan heeeerlijk uitrusten.
Heej, die witte tieten die ik hier ergens heb... die zijn van Breathtaking?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom geen normale foto's terwijl fok.rar?
En wie er 's morgens meespeelt in haar avonturen als koffiejuffrouw.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:23 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Als er al wat gebeurt.
Ja behalve de waanzinnige forenzenadventures van 4ebe.
quote:Op woensdag 7 november 2012 12:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat Chai niet Chubby is hoor.
volgens my dikke roddel groep hoowr wil daar nix mee te make hebben ;squote:Op woensdag 7 november 2012 12:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
In de FB Fok! groep hebben ze alle info van iedereen op fok, hoowr ;p
Ja, de rest komt zo. Ik heb ze op de KLB SC 1.0 FB gevraagd.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:29 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh god hebben we die makaolo indo van wd ook weerIs dit een klb sc reunie
loll watquote:Op woensdag 7 november 2012 12:29 schreef Vaseline_ het volgende:
We zitten in de KLB SC.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:29 schreef Vaseline_ het volgende:
quote:Op woensdag 7 november 2012 12:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Heb je die wiet foto's van haar wel eens gezien? Sexy is anders.
lekker pijpen met wietrook in je bakkesquote:Op woensdag 7 november 2012 12:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daar ben ik op mijn sexiest. Als ik een rookwolk in je gezicht blaas krijg je instant boner.
Terrance and Phillip.quote:
Oh, dan vlieg ik wel weer terug naar Nederland..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |