Jep, wil je kobe steak?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WAT. Ben jij een wakyu rund?
Dat dan weer niet, maar toch.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb tot 4:15 vannacht gekeken, daarna trok ik 't niet meer. Eerste wat ik zei was FLOCKA FLOCKA POW POW POW.
gaat snel als je alleen maar pillen vreet jaquote:Op woensdag 7 november 2012 14:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
3 kilo afgevallen terwijl ik bunker als een gek
Als je iemand daar mee confronteert (as in "waarom negeer je me") ben je ook wel een beetje achterlijkquote:Op woensdag 7 november 2012 14:11 schreef Chai het volgende:
http://doormarloes.blogsp(...)akt-ons-gek.html?m=1
Herkent 1 van jullie dit?
priveshit op het internet duwenquote:
Haha dat zei mijn moeder ookquote:
Maar jij eet sowieso toch al niet zo ongezond?quote:
kom hier met je bilquote:Op woensdag 7 november 2012 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jep, wil je kobe steak?
Oh en serieus ik hoorde dus dat heir ook een mannelijke masseur rondloopt soms die erik heetmaar vast toeval
Kutwijfquote:Op woensdag 7 november 2012 14:15 schreef Allure_ het volgende:
gaat snel als je alleen maar pillen vreet ja
Hahaquote:Op woensdag 7 november 2012 14:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha dat zei mijn moeder ookHoeveel kilo ik daarna lichter ben.
[..]
Maar jij eet sowieso toch al niet zo ongezond?
prive?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
priveshit op het internet duwen![]()
quote:
Nou ja ze gaan natuurlijk sws de fout in bij het denken dat dat tweede vinkje gelezen betekent.. Dat betekent alleen ontvangen.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:15 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Als je iemand daar mee confronteert (as in "waarom negeer je me") ben je ook wel een beetje achterlijk. Sowieso zijn dat alleen labiele wijven die dat doen, en tegenwoordig kan je die status afschermen
.
Nee, maar ik kom wel aan in periodes dat ik weinig beweeg (zoals nu).quote:Op woensdag 7 november 2012 14:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha dat zei mijn moeder ookHoeveel kilo ik daarna lichter ben.
[..]
Maar jij eet sowieso toch al niet zo ongezond?
fopje flauw mopjequote:
Nee, wat is dat?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:17 schreef Nestalgie het volgende:
kennen jullie dat programma south park?
zali k mijn bil even in je gezicht duwen?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
kom hier met je bilnee is geen toeval, want wij zijn gewoon collega's
Sporten I guess? Fietsen, paardrijden en thuis nog.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
Hahamaar wat is jouw verklaring dan? hoe kan dat?
Ja vriend van mij ook, die is nu echt een wandelend skelet wtf jongequote:Op woensdag 7 november 2012 14:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
fopje flauw mopje
Vriend van me is echt 12 kilo in een maand afgevallen door alleen maar te partyen en te leven op pillen
wat een mongool ook
Oh ik doelde op Atomic_FU :$quote:Op woensdag 7 november 2012 14:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nu ga je 't vertellen ook lul, had ik ook gedaan anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |