Want ik zeg in mijn stuk inderdaad nadrukkelijk dat dat niet zo isquote:Op woensdag 7 november 2012 11:49 schreef TNA het volgende:
Vier punten halen tegen City is een prestatie, klaar.
Nogmaals: vier punten halen tegen City is een prestatie, klaar. Logisch dat er euforie is.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:50 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Want ik zeg in mijn stuk inderdaad nadrukkelijk dat dat niet zo is
Gelukkig zijn er niet alleen maar zure supporters van andere clubsquote:Op woensdag 7 november 2012 11:50 schreef Buitendam het volgende:
Op de dag dat mijn team 4 punten haalt tegen City met die selectie gaat het broekje uit en rent deze jongen naakt 4 rondjes rondom het Stadhuisplein.
Nee hoor, ik ben niet eens voor een andere club. Ik gun het Ajax ook wel hoor; het maakt me allemaal niet zoveel uitquote:
Dikke onzin wat je hier verkondigt. Het zegt genoeg over je vertrouwen in eigen club als je zoiets zegt: Waarom zou je 0 punten halen in deze poule? Wie is er nu calimero?quote:Op woensdag 7 november 2012 11:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Godsamme wat een calimero topic![]()
Ik en heel veel met mij hebben nooit kunnen dromen dat onze club 4 punten in deze poule zouden halen. Iedereen was zich aan het rot lachen bij de loting, iedereen was er van overtuigd dat we met 0 punten eruit zouden gaan!
De enige van wie we misschien een puntje konden afsnoepen was Dortmund thuis...
Zie hier na 4 wedstrijden tegen de kampioen van Engeland... In 1 jaar tijd verslaan we United op hun eigen veld, we pakken thuis 3 punten tegen City en pakken daar een punt.
Daar kan je als Nederlandse club alleen maar dromen in deze tijden van oliesjeiks en andere rijke eigenaren.
Gek he dat er euforie is
[..]
Gelukkig zijn er niet alleen maar zure supporters van andere clubs
Wel genoeg om er een topic over te openen blijkbaar.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:00 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben niet eens voor een andere club. Ik gun het Ajax ook wel hoor; het maakt me allemaal niet zoveel uit
Niks calimero's aan hoor want 0 punten tegen clubs als Real,Dortmund en City is helemaal geen gekke gedachte en dat heeft niks met vertrouwen te makenquote:Op woensdag 7 november 2012 12:00 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben niet eens voor een andere club. Ik gun het Ajax ook wel hoor; het maakt me allemaal niet zoveel uit
[..]
Dikke onzin wat je hier verkondigt. Het zegt genoeg over je vertrouwen in eigen club als je zoiets zegt: Waarom zou je 0 punten halen in deze poule? Wie is er nu calimero?
City verliest toch in de competitie ook wel eens van een kleinere club? En real madrid verloor laatste (even uit m'n hoofd) toch ook van een degradatie kandidaat? Waarom zou dat niet kunnen? Daarnaast is city sowieso de slechtste ploeg uit deze poule (i.i.g. slechter dan Real en Dortmund); Het is geen team, je ziet de irritatie bij de teamgenoten als 1 van de verdettes weer eens een bal over de zijlijn loopt.
Dit is ook precies mijn punt inderdaad, dan verlies je gewoon 3-0 en was Ajax gefileerd in de media. Nu waaien er 2 ballen in en is het een jubelstemming.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:00 schreef Piye het volgende:
Gister was inderdaad niet helemaal top. De eerste helft was echter sterk, net zoals de wedstrijd in Amsterdam en de wedstrijd tegen Dortmund. Gisteren hadden we wel geluk dat ze stonden te slapen bij de corners, anders waren de reacties natuurlijk lang niet zo positief geweest.
tja de bal is rond en kan alle kanten opquote:Op woensdag 7 november 2012 12:01 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dit is ook precies mijn punt inderdaad, dan verlies je gewoon 3-0 en was Ajax gefileerd in de media. Nu waaien er 2 ballen in en is het een jubelstemming.
Ach je had de zure reacties in het live topic moeten zienquote:Op woensdag 7 november 2012 12:01 schreef Abed het volgende:
[..]
Wel genoeg om er een topic over te openen blijkbaar.
Over 6 wedstrijden 0 punten vind ik best slecht, maarja dat is mijn gedachte natuurlijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niks calimero's aan hoor want 0 punten tegen clubs als Real,Dortmund en City is helemaal geen gekke gedachte en dat heeft niks met vertrouwen te maken
Ja, dat dan weer net wel inderdaad.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:01 schreef Abed het volgende:
[..]
Wel genoeg om er een topic over te openen blijkbaar.
Je argument eindigen met "klaar".quote:Op woensdag 7 november 2012 11:49 schreef TNA het volgende:
Vier punten halen tegen City is een prestatie, klaar.
Jaloezie is een apart iets.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:02 schreef stevenmac26 het volgende:
zure reacties in het live topic moeten zien
Mensen die oprecht blij waren met de 2-2 van city
Beetje jammer inderdaad. Maar aan de andere kant voelde ik dan ook wel weer mee met de City supporters, kan me voorstellen dat die zich toch bestolen voelden. Was toch zeker een penalty wat van Rhijn deed? Las vanmorgen op Voetbalzone reacties dat Balotelli begon o.i.d.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach je had de zure reacties in het live topic moeten zien
Mensen die oprecht blij waren met de 2-2 van city
Het is ook slecht maar wees een realistischquote:Op woensdag 7 november 2012 12:02 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Over 6 wedstrijden 0 punten vind ik best slecht, maarja dat is mijn gedachte natuurlijk.
[..]
Ja, dat dan weer net wel inderdaad.
De media is allemaal Amsterdams en Ajaxgeil en als je er iets van zegt dan ben je calimeroquote:Op woensdag 7 november 2012 12:01 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dit is ook precies mijn punt inderdaad, dan verlies je gewoon 3-0 en was Ajax gefileerd in de media. Nu waaien er 2 ballen in en is het een jubelstemming.
Je hebt wel gelijk inderdaad. Met al die mooie analyses proberen ze het je te doen vergeten, maar aan het eind van de dag draait het vooral om de doelpunten en niet het wedstrijdbeeld. Als City de corners fatsoenlijk had verdedigd zou Ajax inderdaad in de media zijn afgeslacht vanwege de slechte prestatie ten opzichte van die in Amsterdam.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:01 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ach en vorig jaar voelde niemand mee met Ajax toen Zagreb die stunt flikte door Lyon gewoon vrijbaan te geven, nu zag je het gisteren weer tegen Psgquote:Op woensdag 7 november 2012 12:04 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Beetje jammer inderdaad. Maar aan de andere kant voelde ik dan ook wel weer mee met de City supporters, kan me voorstellen dat die zich toch bestolen voelden. Was toch zeker een penalty wat van Rhijn deed? Las vanmorgen op Voetbalzone reacties dat Balotelli begon o.i.d.
Dat is niet waar toch? De reacties in Nederland waren wel eensgezind: Ajax is genaaid. Toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach en vorig jaar voelde niemand mee met Ajax toen Zagreb die stunt flikte door Lyon gewoon vrijbaan te geven, nu zag je het gisteren weer tegen Psg
Welnee joh, iedereen was zich aan het rotlachen die niet Ajax wasquote:Op woensdag 7 november 2012 12:06 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat is niet waar toch? De reacties in Nederland waren wel eensgezind: Ajax is genaaid. Toch?
Dit dusquote:Op woensdag 7 november 2012 12:06 schreef Buitendam het volgende:
Volgens mij is het nog altijd onomstreden dat je ieder seizoen wat pechgevalletjes tegen krijgt en wat mazzeltjes mee. Heft elkaar gewoon op, dus dat compleet verontwaardigde over een niet gegeven strafschop is ook een beetje overdreven.
Wat is dezequote:Op woensdag 7 november 2012 11:41 schreef nickhguitar het volgende:
Als die verdediger van City niet 2x vlinders staan te vangen bij die corners dan scoor je gewoon 0x.
Terecht trouwens. In die wedstrijd tegen Lyon hadden ze het gewoon verneukt, maar toch vieren alsof ze al door waren.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Welnee joh, iedereen was zich aan het rotlachen die niet Ajax was
Nee de scheids moet city altijd hebben als je die fans mag geloven.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:06 schreef Buitendam het volgende:
Volgens mij is het nog altijd onomstreden dat je ieder seizoen wat pechgevalletjes tegen krijgt en wat mazzeltjes mee. Heft elkaar gewoon op, dus dat compleet verontwaardigde over een niet gegeven strafschop is ook een beetje overdreven.
Dat was Touréquote:Op woensdag 7 november 2012 12:10 schreef Platina het volgende:
Iedereen die zeurt over die penalty moet gewoon stil zijn. Er wordt voor het gemak even vergeten te zeggen dat het ervoor een grove charge van Aguero op De Jong was die onbestraft bleef. En vergeet niet dat Balotelli ontsnapt aan een rode kaart voor het natrappen jegens Schone.
excuus zoeken voor doelpuntenquote:
De hele bedoeling van voetbal is volgens mij dat je fouten van de tegenstander afstraft door goals te maken. Volgens zijn redenatie zou elke wedstrijd 0-0 moeten eindigen.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
excuus zoeken voor doelpunten
Tja maar wat nou als.....quote:Op woensdag 7 november 2012 12:14 schreef Caland het volgende:
[..]
De hele bedoeling van voetbal is volgens mij dat je fouten van de tegenstander afstraft door goals te maken. Volgens zijn redenatie zou elke wedstrijd 0-0 moeten eindigen.
Nee hoor. Een goed uitgespeelde kans of aanval is toch prima? Dit soort goals zijn er ook, maar het is toch lachwekkend dat ajax überhaupt aan koppen toekomt tegen mannen als Kompany, Barry en Nastasic? Ik vind het gewoon slap verdedigd.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:14 schreef Caland het volgende:
[..]
De hele bedoeling van voetbal is volgens mij dat je fouten van de tegenstander afstraft door goals te maken. Volgens zijn redenatie zou elke wedstrijd 0-0 moeten eindigen.
mooi samengevat. En nee, ik ben geen Ajax fan, maar ik vind de euforie wel terechtquote:Op woensdag 7 november 2012 11:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Godsamme wat een calimero topic![]()
Ik en heel veel met mij hebben nooit kunnen dromen dat onze club 4 punten in deze poule zouden halen. Iedereen was zich aan het rot lachen bij de loting, iedereen was er van overtuigd dat we met 0 punten eruit zouden gaan!
De enige van wie we misschien een puntje konden afsnoepen was Dortmund thuis...
Zie hier na 4 wedstrijden tegen de kampioen van Engeland... In 1 jaar tijd verslaan we United op hun eigen veld, we pakken thuis 3 punten tegen City en pakken daar een punt.
Daar kan je als Nederlandse club alleen maar dromen in deze tijden van oliesjeiks en andere rijke eigenaren.
Gek he dat er euforie is
[..]
Gelukkig zijn er niet alleen maar zure supporters van andere clubs
Maar wees eerlijk, het is wel zo. Je hoort gewoon de eerste en tweede paal te verdedigen bij corners. Dat niemand dat schijnbaar aan city heeft verteld heeft ajax mogelijk 3 doelpunten in 2 wedstrijden opgeleverd. Ja nog steeds is het goed gedaan, maar als city die corners wel goed had verdedigd en de wedstrijd verder precies hetzelfde was verlopen zou het weer allemaal kut zijn geweest.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
excuus zoeken voor doelpunten
Lama.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:15 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee hoor. Een goed uitgespeelde kans of aanval is toch prima? Dit soort goals zijn er ook, maar het is toch lachwekkend dat ajax überhaupt aan koppen toekomt tegen mannen als Kompany, Barry en Nastasic? Ik vind het gewoon slap verdedigd.
als als als als als als als als alsquote:Op woensdag 7 november 2012 12:17 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar wees eerlijk, het is wel zo. Je hoort gewoon de eerste en tweede paal te verdedigen bij corners. Dat niemand dat schijnbaar aan city heeft verteld heeft ajax mogelijk 3 doelpunten in 2 wedstrijden opgeleverd. Ja nog steeds is het goed gedaan, maar als city die corners wel goed had verdedigd en de wedstrijd verder precies hetzelfde was verlopen zou het weer allemaal kut zijn geweest.
Wat nou als Toure rood had gekregen, Siem die 3e erin schoot en mijn moeder mijn vader was. Wat nou als.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
als als als als als als als als als
Wat nou als Ajax niet die fout had gemaakt bij Dortmund uit 3 minuten voor tijd, had je nog een puntje gehad
Haha ik ben niet voor Feyenoord vriendquote:
Dit dus jaquote:Op woensdag 7 november 2012 12:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat nou als Toure rood had gekregen, Siem die 3e erin schoot en mijn moeder mijn vader was. Wat nou als.
Ik snap je punt niet? Dan had City een penalty, was de goal niet onterecht afgekeurd en had city dus 4-3 gewonnen?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat nou als Toure rood had gekregen, Siem die 3e erin schoot en mijn moeder mijn vader was. Wat nou als.
Dan niks. Het gaat mij nu even puur om de reacties. Als dat doelpunt niet was afgekeurd en er een penalty was gegeven en Ajax met 4-2 naar huis was gegaan zou er nog steeds gezegd worden dat het goed was gedaan. Met die corners heb je echter gewoon een gelukje gehad en ik vind het helemaal niet zo gek om nou te benoemen dat dat dus het verschil is tussen positieve en negatieve reacties.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
als als als als als als als als als
Wat nou als Ajax niet die fout had gemaakt bij Dortmund uit 3 minuten voor tijd, had je nog een puntje gehad
Ga huilen man, kritiek heet zoiets. Deal with it.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:19 schreef 75020 het volgende:
Wat een topic. Ga even lekker ergens in een hoekje zitten janken TS.
Kritiek hebben omdat mensen euforisch zijn over een gelijkspel uit bij de kampioen van Engeland...quote:Op woensdag 7 november 2012 12:20 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ga huilen man, kritiek heet zoiets. Deal with it.
Ga je weer in de als modusquote:Op woensdag 7 november 2012 12:20 schreef Piye het volgende:
[..]
Dan niks. Het gaat mij nu even puur om de reacties. Als dat doelpunt niet was afgekeurd en er een penalty was gegeven en Ajax met 4-2 naar huis was gegaan zou er nog steeds gezegd worden dat het goed was gedaan. Met die corners heb je echter gewoon een gelukje gehad en ik vind het helemaal niet zo gek om nou te benoemen dat dat dus het verschil is tussen positieve en negatieve reacties.
mooi gesproken door een psv supporterquote:Op woensdag 7 november 2012 11:47 schreef JaafkeGB het volgende:
media komt uit amsterdam.
hun zijn groot en de rest is klein en dat is niet eerlijk.
Deze is nog leukerquote:Op woensdag 7 november 2012 12:21 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
mooi gesproken door een psv supporter
quote:Op woensdag 7 november 2012 12:04 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
De media is allemaal Amsterdams en Ajaxgeil en als je er iets van zegt dan ben je calimero
Wen er maar aan.
Ik neem dat nieuws allang niet meer serieus.
Ik huilen? Mijn club heeft vier punten te pakken. Jij jankt.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:20 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ga huilen man, kritiek heet zoiets. Deal with it.
Ik ben zelfs euforisch.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga je weer in de als modus
Er is geen als want het is gewoon gebeurd klaar
Het is toch te triest voor woorden dat mensen niet blij kunnen zijn met een puntje
Dat zegt hij toch niet?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is toch te triest voor woorden dat mensen niet blij kunnen zijn met een puntje
Hij heeft het meerdere keren over een als situatiequote:
Expres alleen de P in hoofdletter zetten, he? Jij ratquote:Op woensdag 7 november 2012 12:24 schreef stevenmac26 het volgende:
Als Psv morgen wint ga ik een zelfde soort topic openen want punten pakken tegen Aik Solna is pas van wereldklasse
Kritiek mag altijd zeg je, valt me alleen wel op dat jullie dan gewoon de aanval kiezen en de kritiek proberen weg te wuiven.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:23 schreef 75020 het volgende:
[..]
Ik huilen? Mijn club heeft vier punten te pakken. Jij jankt.
En kritiek mag altijd maar ga dan niet alles eenzijdig belichten, slappe.
Morgen speciaal voor jou doe ik wel gewoon PSVquote:Op woensdag 7 november 2012 12:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Expres alleen de P in hoofdletter zetten, he? Jij rat
Hier vind ik trouwens ook wel wat in zitten. De reacties van sommigen als Ajax het eens goed doet zijn echt om te huilen. Hierdoor vind ik het altijd moeilijk om te hopen op Europees succes voor andere clubs.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:24 schreef stevenmac26 het volgende:
Als Psv morgen wint ga ik een zelfde soort topic openen want punten pakken tegen Aik Solna is pas van wereldklasse
quote:Op woensdag 7 november 2012 12:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Morgen speciaal voor jou doe ik wel gewoon PSV
Kritiek hebben op andere is o zo simpel maar naar eigen falen kijken is heel lastigquote:Op woensdag 7 november 2012 12:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Hier vind ik trouwens ook wel wat in zitten. De reacties van sommigen als Ajax het eens goed doet zijn echt om te huilen. Hierdoor vind ik het altijd moeilijk om te hopen op Europees succes voor andere clubs.
Ik wuif geen kritiek weg man. Waar doe ik dat?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:25 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Kritiek mag altijd zeg je, valt me alleen wel op dat jullie dan gewoon de aanval kiezen en de kritiek proberen weg te wuiven.
Beter pak je ook eens punten in de competitie.
Hij kan het niet hebben dat Ajax positief in de media komt, dat is zijn punt diep van binnenquote:Op woensdag 7 november 2012 12:28 schreef 75020 het volgende:
[..]
Ik wuif geen kritiek weg man. Waar doe ik dat?Niet dat ik de ballen niet niet uit mijn broek lach om een paar van jouw punten maar dat terzijde.
Je kan gewoon niet hebben dat Ajax meer punten bij elkaar sprokkelt dan verwacht.
Als ik een zus had, mocht je d'r uit elkaar trekken.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kritiek hebben op andere is o zo simpel maar naar eigen falen kijken is heel lastig
Ik ben dan oprecht verbaast dat er nog geen feyenoord supporter zich gemeld heeft aangezien die er snel uit lagen na een 2e plek in de competitie...
Ik vond het zelf leuk dat PSV (hier voor jou Buitendam) 3 punten pakte tegen een uitermate zwakke Napoli, vond het zelfs een goede prestatie en je zag nergens een topic erover om te janken dat het eigenlijk niks waard was.
Het zit je overigens best diep als je hier al over PSV begint, weet niet hoe je daar zo bij komt? Ik snap dat PSV 9 punten weg staat in de competitie maar wat heeft dat met dit topic van doen?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Morgen speciaal voor jou doe ik wel gewoon PSV
quote:Op woensdag 7 november 2012 12:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als ik een zus had, mocht je d'r uit elkaar trekken.
Alsof het jou wat kan schelen.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:25 schreef nickhguitar het volgende:
Beter pak je ook eens punten in de competitie.
Het zit bij jou diep dat Ajax punten gepakt heeft hequote:Op woensdag 7 november 2012 12:29 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Het zit je overigens best diep als je hier al over PSV begint, weet niet hoe je daar zo bij komt? Ik snap dat PSV 9 punten weg staat in de competitie maar wat heeft dat met dit topic van doen?
Hypocriete shit allemaalquote:
Jawel hoor. Het is toch een beetje het verhaal van dit seizoen: In de CL kunnen ze met hangen en wurgen de punten verzamelen maar de in de competitie is het brandhout. Daarnaast heb ik wel een soort afgunst voor Ajax, maar dat word eigenlijk alleen bevestigd in dit topic.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij kan het niet hebben dat Ajax positief in de media komt, dat is zijn punt diep van binnen
Dit is inderdaad het treurigste aan dit alles.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:29 schreef Hathor het volgende:
Laten we even vooropstellen dat zonder geluk niemand ooit iets wint, het is gewoon een goeie prestatie van Ajax. Het is alleen jammer voor ze dat ze in de competitie blijkbaar niet de focus hebben die ze in de CL wel ten toon spreiden.
Ahh kijk nu komt de aap uit de mouwquote:Op woensdag 7 november 2012 12:31 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Jawel hoor. Het is toch een beetje het verhaal van dit seizoen: In de CL kunnen ze met hangen en wurgen de punten verzamelen maar de in de competitie is het brandhout. Daarnaast heb ik wel een soort afgunst voor Ajax, maar dat word eigenlijk alleen bevestigd in dit topic.
quote:Op woensdag 7 november 2012 12:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het zit bij jou diep dat Ajax punten gepakt heeft he
Als je hypocriet gaat doen dan verzoek ik je weg te blijven uit vbl want dan heb je hier echt niks te zoeken
Ben jij dan niet net zo verkeerd bezig als je mij daarvan beschuldigd? Wie is er nou hypocriet? En als je niet tegen een discussie kunt dan moet je dit topic maar snel dichtgooienquote:Op woensdag 7 november 2012 12:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hypocriete shit allemaal
Wel over Ajax janken en shit maar wanneer je andersom gaat dan zit het diep
Ik hoef niks dicht te gooienquote:Op woensdag 7 november 2012 12:32 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ben jij dan niet net zo verkeerd bezig als je mij daarvan beschuldigd? Wie is er nou hypocriet? En als je niet tegen een discussie kunt dan moet je dit topic maar snel dichtgooien
Hier val je toch wel een beetje door de mand hoor. Ik dacht dat je oprecht kritiek leverde op een vreemde mentaliteit onder voetballiefhebbers (die je ook niet alleen bij Ajax tegenkomt).quote:Op woensdag 7 november 2012 12:31 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Jawel hoor. Het is toch een beetje het verhaal van dit seizoen: In de CL kunnen ze met hangen en wurgen de punten verzamelen maar de in de competitie is het brandhout. Daarnaast heb ik wel een soort afgunst voor Ajax, maar dat word eigenlijk alleen bevestigd in dit topic.
Toch heerlijk dat soort mensen.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hypocriete shit allemaal
Wel over Ajax janken en shit maar wanneer je andersom gaat dan zit het diep
Er is hier geen discussie er is alleen een spermafaal die echt ontzettend zit te janken.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:32 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ben jij dan niet net zo verkeerd bezig als je mij daarvan beschuldigd? Wie is er nou hypocriet? En als je niet tegen een discussie kunt dan moet je dit topic maar snel dichtgooien
Geen diepe hoor, slechts een normale. Overigens ben jij degene die over PSV begint? Ik ben niet eens specifiek voor PSV maar ik vind dat die club flink wat meer uitstraling heeft dan Ajax. En jij ziet er blijkbaar ook wat in aangezien je ergens halverwege dit topic ineens over PSV begint?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ahh kijk nu komt de aap uit de mouw
Je hebt gewoon een diepe afgunst voor Ajax en je wil gewoon keihard janken
Nee dan zit je hier echt goed
[..]
Het is prachtig ja maar ergens ook o zo triest dat je naar een andere club moet kijken en dat je niet anders kan gewoonquote:
Jij bent wel goed bezig gelukkigquote:Op woensdag 7 november 2012 12:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik hoef niks dicht te gooien
Ik laat dit nog wel even open omdat je jezelf echt goed voor lul zet met je gehuil
Kloptquote:Op woensdag 7 november 2012 12:34 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Jij bent wel goed bezig gelukkig
Jij kan echt niet lezen.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:34 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Geen diepe hoor, slechts een normale. Overigens ben jij degene die over PSV begint? Ik ben niet eens specifiek voor PSV maar ik vind dat die club flink wat meer uitstraling heeft dan Ajax. En jij ziet er blijkbaar ook wat in aangezien je ergens halverwege dit topic ineens over PSV begint?
Hij probeert gewoon te gokken voor welke club je bent.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:34 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Geen diepe hoor, slechts een normale. Overigens ben jij degene die over PSV begint? Ik ben niet eens specifiek voor PSV maar ik vind dat die club flink wat meer uitstraling heeft dan Ajax. En jij ziet er blijkbaar ook wat in aangezien je ergens halverwege dit topic ineens over PSV begint?
99% van de mensen snapt hetquote:Op woensdag 7 november 2012 12:34 schreef ShaoliN het volgende:
Als je met een elftal wat net uit de luiers is 4 punten pakt tegen een van de duurste ploegen uit de voetbal geschiedenis, moet je gods tering euforisch zijn. Kan jou het verrotten of het terecht is of niet.
Gevalletje de pot verwijt de ketel. Jij begon over PSV volgens mij? Verder maakt het me weinig uit: Ik weet dat er gewoon veel ajacieden zijn en dat Ajax de grootste club is van Nederland. Als je dan kritiek uit dan heb je veel tegenstanders.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is prachtig ja maar ergens ook o zo triest dat je naar een andere club moet kijken en dat je niet anders kan gewoon
Dat is echt onzin. Dan onthoud je blijkbaar selectief alleen de negatieve reactiesquote:Op woensdag 7 november 2012 12:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Welnee joh, iedereen was zich aan het rotlachen die niet Ajax was
Iedereen is gek behalve jij iddquote:Op woensdag 7 november 2012 12:37 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Gevalletje de pot verwijt de ketel. Jij begon over PSV volgens mij? Verder maakt het me weinig uit: Ik weet dat er gewoon veel ajacieden zijn en dat Ajax de grootste club is van Nederland. Als je dan kritiek uit dan heb je veel tegenstanders.
Ik blijf erbij dat ik gewoon een punt heb ongeacht wat jullie zeggen.
Mwah ik onderschrijf z'n punt ook wel hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Iedereen is gek behalve jij idd
Nee hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 12:37 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. Dan onthoud je blijkbaar selectief alleen de negatieve reacties
Dit topic is geen inhoudelijke reactie van mij waard.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:37 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Daar is je Feyenoorder steven, pak 'm!
Dude reageer je nou maar gewoon om te reageren? Lees nou eens wat hij zei over psv. Echt wat een broodmongool ben jij.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:37 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Gevalletje de pot verwijt de ketel. Jij begon over PSV volgens mij? Verder maakt het me weinig uit: Ik weet dat er gewoon veel ajacieden zijn en dat Ajax de grootste club is van Nederland. Als je dan kritiek uit dan heb je veel tegenstanders.
Ik blijf erbij dat ik gewoon een punt heb ongeacht wat jullie zeggen.
Bedankt voor je bijdragen inderdaad, ga maar weer buiten spelen.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:38 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dude reageer je nou maar gewoon om te reageren? Lees nou eens wat hij zei over psv. Echt wat een broodmongool ben jij.
Ga jij maar weer buitenspelenquote:Op woensdag 7 november 2012 12:40 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdragen inderdaad, ga maar weer buiten spelen.
Spermafaalquote:Op woensdag 7 november 2012 12:40 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdragen inderdaad, ga maar weer buiten spelen.
Nee jij bent een spermafaalquote:
De eerste keer moest ik wel lachen toen je dit zei, de 2de keer iets minder en zo verder eigenlijk. Nu de 4de keer is het gewoon niet meer leuk. Doe maar niet meer dus.quote:
Beter een spermafaal ipv een dronken ier.quote:
Oehhh daar heb je mijquote:Op woensdag 7 november 2012 12:43 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Beter een spermafaal ipv een dronken ier.
quote:Op woensdag 7 november 2012 12:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik durf overigens wel te stellen dat als Manchester City gisteravond 4x had gescoord Ajax niet voldoende aan 2 doelpunten had gehad.
Ik moest om jouw eerste post ook nog wel lachen maar het werd al snelquote:Op woensdag 7 november 2012 12:42 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
De eerste keer moest ik wel lachen toen je dit zei, de 2de keer iets minder en zo verder eigenlijk. Nu de 4de keer is het gewoon niet meer leuk. Doe maar niet meer dus.
Een bold statementquote:Op woensdag 7 november 2012 12:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik durf overigens wel te stellen dat als Manchester City gisteravond 4x had gescoord Ajax niet voldoende aan 2 doelpunten had gehad.
Je mag best wegblijven hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:44 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik moest om jouw eerste post ook nog wel lachen maar het werd al snel
Ja er mag zoveelquote:
En wat ga je doen als ik blijf?quote:
Ja en dat is het dus hequote:Op woensdag 7 november 2012 12:47 schreef Geo4kant het volgende:
Als dit als dat..
Maar het gebeurde niet, ze stonden wel vlinders te dekken (op dit niveau is het nog triester!) en de goal werd wel afgekeurd. Goed resultaat voor Ajax, vooraf teken je er voor, 2 goede goals en eerste helft een stuker beter dan City.
Het komt allemaal door de chemtrails man.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:48 schreef DonRaja het volgende:
Ik lees nu net pas de OP, en je hebt gelijk:
Als Ajax niet had gescoord en City wel, dan was er een goede kans geweest dat City had gewonnen.
Tenzij City in eigen doel had geschoten, of als er halverwege de wedstrijd een ufo op het veld zou landen. Ik denk dat het dan ook een gelijkspel zou zijn.
Wat nou als Feyenoord vorig jaar niet gewonnen had van Ajax en gewoon kampioen was geworden dan had Feyenoord misschien gisteren wel tegen Celtic gespeeldquote:Op woensdag 7 november 2012 12:48 schreef DonRaja het volgende:
Ik lees nu net pas de OP, en je hebt gelijk:
Als Ajax niet had gescoord en City wel, dan was er een goede kans geweest dat City had gewonnen.
Tenzij City in eigen doel had geschoten, of als er halverwege de wedstrijd een ufo op het veld zou landen. Ik denk dat het dan ook een gelijkspel zou zijn.
Klopt, tenzij opnieuw: ufo'squote:Op woensdag 7 november 2012 12:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat nou als Feyenoord vorig jaar niet gewonnen had van Ajax en gewoon kampioen was geworden dan had Feyenoord misschien gisteren wel tegen Celtic gespeeld
Nee wacht als we de 30e toen niet hadden gewonnen, dan hadden we niet tegen United hoeven spelen en had je veel minder zelfvertrouwen gehad tegen Engelse ploegenquote:Op woensdag 7 november 2012 12:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat nou als Feyenoord vorig jaar niet gewonnen had van Ajax en gewoon kampioen was geworden dan had Feyenoord misschien gisteren wel tegen Celtic gespeeld
Ik lees jouw vraag en ik kies ervoor deze niet te beantwoorden, maar door te spelen aan Steven.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:52 schreef Piye het volgende:
Maar denken jullie echt niet dat als het 0-2 was geworden met precies hetzelfde wedstrijdbeeld, de kranten vol zouden staan met hoe kut het allemaal wel niet was?
\quote:Op woensdag 7 november 2012 12:52 schreef Piye het volgende:
Maar denken jullie echt niet dat als het 0-2 was geworden met precies hetzelfde wedstrijdbeeld, de kranten vol zouden staan met hoe kut het allemaal wel niet was?
Had gekund.. maar met diezelfde theorie had het ook 0-1 voor Ajax kunnen worden..quote:Op woensdag 7 november 2012 12:52 schreef Piye het volgende:
quote:Op woensdag 7 november 2012 12:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
\
Nee want dan hadden ze gewonnen
Snap ik en ik wil ook echt niks afdoen aan de prestatie van Ajax, maar ik heb wel het idee dat ze doordat die ballen erin vliegen veel meer gaan praten alsof Ajax Man City van de mat tikte, terwijl dat eerlijk gezegd wel meeviel. De eerste wedstrijd was dat veel meer het geval.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Had gekund.. maar met diezelfde theorie had het ook 0-1 voor Ajax kunnen worden..
Niet te vergeten dat Touré rood had gekregen en niet man of the match was. ALS TOURE ROOD HAD DAN DAN DAN..
Was wel een goede geweest voor die belchinezenquote:Op woensdag 7 november 2012 12:56 schreef tech4u het volgende:
Als Eriksen de scheids had neergehoekt en het hele ajax elftal over hem heen had gezeken terwijl ze allemaal de regendans om hem heen deden, was de wedstrijd waarschijnlijk gestaakt en werd Ajax uit de champions league gezet.
Kun je weddenschappen afsluiten over wie als eerste de vlaggestok bij de grens in z'n reet duwt.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Was wel een goede geweest voor die belchinezen
Alles kan in China. Ik had een tientje staan op Obama die de verkiezingen won, je kunt OVERAL op wedden. Al is dat een vrij laf voorbeeldquote:Op woensdag 7 november 2012 12:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kun je weddenschappen afsluiten over wie als eerste de vlaggestok bij de grens in z'n reet duwt.
Een tientje? Wat kreeg je terug 10,50quote:Op woensdag 7 november 2012 13:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Alles kan in China. Ik had een tientje staan op Obama die de verkiezingen won, je kunt OVERAL op wedden. Al is dat een vrij laf voorbeeld
Ik ben er niet rijk van geworden neequote:Op woensdag 7 november 2012 13:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een tientje? Wat kreeg je terug 10,50
Maar verder ontopic, ik vind die euforie ook overdreven. Wat stelt dat City nou helemaal voor? Stel kneuzen, die nergens anders aan de bak kunnen met een trainer die langer doet over het uitkiezen van zijn sjaaltje dan het maken van de opstelling.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben er niet rijk van geworden nee
Nogal kort door de bocht, he. Als Feyenoord dezelfde resultaten tegen dit City had behaald had ook jij euforisch geweest. Het gaat totaal niet om de prestaties van Ajax of het belachelijke City, het is een kwestie door welke clubbril je naar zo'n wedstrijd kijkt.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar verder ontopic, ik vind die euforie ook overdreven. Wat stelt dat City nou helemaal voor? Stel kneuzen, die nergens anders aan de bak kunnen met een trainer die langer doet over het uitkiezen van zijn sjaaltje dan het maken van de opstelling.
Denk dat Raja nogal sarcastisch wasquote:Op woensdag 7 november 2012 13:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nogal kort door de bocht, he. Als Feyenoord dezelfde resultaten tegen dit City had behaald had ook jij euforisch geweest. Het gaat totaal niet om de prestaties van Ajax of het belachelijke City, het is een kwestie door welke clubbril je naar zo'n wedstrijd kijkt.
Het één sluit het ander niet uit.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Denk dat Raja nogal sarcastisch was
En anders spoort ie niet helemaal
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Denk dat Raja nogal sarcastisch was
En anders spoort ie niet helemaal
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:38 schreef tong80 het volgende:
René van der Gijp :
'Ha ha ha ha ha......man die worden met pek en veren het stadion uitgespeeld. Manchester verliest thuis zelden punten, laat staan dat ze verliezen. Ok Ajax won thuis wel. Maar City had 5 geblesseerden. Ajax schoot 5 keer op doel en er rollen er 3 in. Hoort er bij......ha ha ha ha ha....in je zak steken die 3 punten, je lange broek aantrekken naar de uitwedstrijd zodat ze de angstscheten niet zien. Ha ha ha ha ha. Als Eriksen in de spelerstunnel staat vraagt ie al aan Balotelli of ie na de wedstrijd zijn shirtje mag hebben. Ha ha ha ha ha....nee ouwe pik, hopen dat ze de schade beperkt kunnen houden en niet meer dan 4 doelpunten tegenkrijgen. Zo'n Mancini zit op de wip en is immens populair bij de spelers. Die gaan door het vuur voor hun trainer. Guidetti was vorig jaar de beste speler in de eredivisie. Bij Manchester zat ie één keer bij het eerste, om de handdoeken uit te delen en een zeepje op te rapen voor Balotelli. Ha ha ha ha ha ha....de begroting van Ajax is net zo groot als het salaris van de reservedoelman van Manchester. Serieus het kan zo maar al 2-0 staan na een kwartier. Misschien zou dat wel gunstig zijn voor Ajax, dan zet Manchester er de handrem op en worden ze niet 90 minuten weggespeeld. Wat denk jij ouwe reus ? Ik denk 4-1. Met een frommelgoal uit een hoekschop voor Ajax ha ha ha ha ha.'
Kun je tussen gijp en manchester het woordje 'voor' zetten ?quote:
Jupquote:Op woensdag 7 november 2012 13:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kun je tussen gijp en manchester het woordje 'voor' zetten ?
René van der Gijp Manchester City-Ajax........
Je hoort het hem gewoon zo zeggenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:38 schreef tong80 het volgende:
René van der Gijp :
'Ha ha ha ha ha......man die worden met pek en veren het stadion uitgespeeld. Manchester verliest thuis zelden punten, laat staan dat ze verliezen. Ok Ajax won thuis wel. Maar City had 5 geblesseerden. Ajax schoot 5 keer op doel en er rollen er 3 in. Hoort er bij......ha ha ha ha ha....in je zak steken die 3 punten, je lange broek aantrekken naar de uitwedstrijd zodat ze de angstscheten niet zien. Ha ha ha ha ha. Als Eriksen in de spelerstunnel staat vraagt ie al aan Balotelli of ie na de wedstrijd zijn shirtje mag hebben. Ha ha ha ha ha....nee ouwe pik, hopen dat ze de schade beperkt kunnen houden en niet meer dan 4 doelpunten tegenkrijgen. Zo'n Mancini zit op de wip en is immens populair bij de spelers. Die gaan door het vuur voor hun trainer. Guidetti was vorig jaar de beste speler in de eredivisie. Bij Manchester zat ie één keer bij het eerste, om de handdoeken uit te delen en een zeepje op te rapen voor Balotelli. Ha ha ha ha ha ha....de begroting van Ajax is net zo groot als het salaris van de reservedoelman van Manchester. Serieus het kan zo maar al 2-0 staan na een kwartier. Misschien zou dat wel gunstig zijn voor Ajax, dan zet Manchester er de handrem op en worden ze niet 90 minuten weggespeeld. Wat denk jij ouwe reus ? Ik denk 4-1. Met een frommelgoal uit een hoekschop voor Ajax ha ha ha ha ha.'
En toen was vorig jaar de wereld voor jullie ook te klein. Nu gebeurt het in het voordeel van jullie, maar ho ho dan mag niemand er iets over zeggenquote:Op woensdag 7 november 2012 12:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach en vorig jaar voelde niemand mee met Ajax toen Zagreb die stunt flikte door Lyon gewoon vrijbaan te geven, nu zag je het gisteren weer tegen Psg
En ja het zou een penalty kunnen zijn maar je kan hem ook niet geven
En ja er werd een doelpunt onterecht afgekeurd, echter hebben wij dit vorig jaar tegen Madrid ook meegemaakt
En waar staat dat dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:17 schreef Travel. het volgende:
[..]
En toen was vorig jaar de wereld voor jullie ook te klein. Nu gebeurt het in het voordeel van jullie, maar ho ho dan mag niemand er iets over zeggen
Op foks.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En waar staat dat dan?
Als je niks zinnigs hebt toe te voegen doe het niet dan
quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:17 schreef Travel. het volgende:
ho ho dan mag niemand er iets over zeggen
quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En waar staat dat dan?
Als je niks zinnigs hebt toe te voegen doe het niet dan
quote:Op woensdag 7 november 2012 12:03 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Je argument eindigen met "klaar".Je bent z'n moeder toch niet.
PSV MEER UITSTRALING DAN AJAX XDDDDquote:Op woensdag 7 november 2012 12:34 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen en moet zeggen dat ik Ajax goed vond spelen, maar jij was toch degene die nooit blij zou zijn met een gelijkspel n.a.v. Gro-Fey?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Groningen-Feyenoord is heel wat anders dan Manchester City- Ajaxquote:Op woensdag 7 november 2012 15:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen en moet zeggen dat ik Ajax goed vond spelen, maar jij was toch degene die nooit blij zou zijn met een gelijkspel n.a.v. Gro-Fey?
Dat weet ik ook wel, maar je zei toch vrij duidelijk nooit blij te zijn als Ajax gelijk zou spelen. Niet dat je niet blij mag zijn, maar ik constateer hier enige inconsistentie.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Groningen-Feyenoord is heel wat anders dan Manchester City- Ajax
Behalve als Groningen was gekocht door een sjeik en er miljoenen in had gepompt en Feyenoord uit Amsterdam kwam en geen kutclub was geweest.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Groningen-Feyenoord is heel wat anders dan Manchester City- Ajax
Mwah in de competitie ben ik er totaal niet blij mee dat kloptquote:Op woensdag 7 november 2012 15:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar je zei toch vrij duidelijk nooit blij te zijn als Ajax gelijk zou spelen. Niet dat je niet blij mag zijn, maar ik constateer hier enige inconsistentie.
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Behalve als Groningen was gekocht door een sjeik en er miljoenen in had gepompt en Feyenoord uit Amsterdam kwam en geen kutclub was geweest.
Als....
Ik zou er ook zeker blij mee zijn, maar toch vind ik je argument niet sterk. Na Gro-Fey was ik blij met dat ene punt omdat ik al van 0 punten was uitgegaan door de ontwikkelingen in de wedstrijd. De prestatie van Ajax is veel knapper, maar van tevoren uitgaan van 0 punten vind ik raar. De wedstrijd bepaalt vaak of je blij mag zijn met een punt, tegen welke tegenstander dat ook is.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mwah in de competitie ben ik er totaal niet blij mee dat klopt
Echter in de CL waar ik van 0 punten uit ging ben ik met elk puntje blij
mwah ligt echt aan de tegenstand voor mijquote:Op woensdag 7 november 2012 15:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zou er ook zeker blij mee zijn, maar toch vind ik je argument niet sterk. Na Gro-Fey was ik blij met dat ene punt omdat ik al van 0 punten was uitgegaan door de ontwikkelingen in de wedstrijd. De prestatie van Ajax is veel knapper, maar van tevoren uitgaan van 0 punten vind ik raar. De wedstrijd bepaalt vaak of je blij mag zijn met een punt, tegen welke tegenstander dat ook is.
Ja, maar een tegenstander kan je toch alleen beoordelen op de wedstrijd die je tegen ze speelt? Miljoenen bedragen zoals bij City hoeven niets te zeggen over kwaliteiten van spelers. Er komt in een wedstrijd veel meer bij kijken, tacktiek, scheids, vorm van de dag etc.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
mwah ligt echt aan de tegenstand voor mij
Ben ik met je eens maar in de NL competitie schat ik Ajax nou eenmaal hoger in dan Groningen en daarom zou ik gewoon echt niet blij zijn met een puntjequote:Op woensdag 7 november 2012 15:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, maar een tegenstander kan je toch alleen beoordelen op de wedstrijd die je tegen ze speelt? Miljoenen bedragen zoals bij City hoeven niets te zeggen over kwaliteiten van spelers. Er komt in een wedstrijd veel meer bij kijken, tacktiek, scheids, vorm van de dag etc.
Nog door niemand gedaan ditquote:Op woensdag 7 november 2012 15:55 schreef JaafkeGB het volgende:
Iedereen zou trots zijn als zijn club 4 punten pakt van city, maakt niet uit op wat voor manier, je club krijgt een stukje aandacht over de hele wereld. Het is tenslotte wel HET () manchester city. en natuurlijk miste hun SILVA, maar de totaalwaarde van ajax is net zo hoog als de kosten betaald voor aguero.
Zo waren er een paar momenten in de wedstrijden dat je wat geluk moet hebben.
ik feliciteren alle ajaxcieden met de 4 punten, ik gunde ze het eigenlijk wel. alleen jammer als je nu een discussie krijgt met mindere voetbalkenners ze overstappen naar het LOLOL WINNE EN GELIJK BIJ CITY DOEN JULLIE NIET HE!
voor de rest. geniet er van. en hopen dat de wedstrijd zondag nog heel goed in de beentjes zit.
hier zijn er mensen, met wat voetbal voetbalintellect. heb het meer over die mensen op kantoor die niet van voetbal houden maar voor ajax zijn, puur omdat de rest voor psv is. dat soort volk.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nog door niemand gedaan dit
Verder wel toffe reactie![]()
Ahhh soooquote:Op woensdag 7 november 2012 16:04 schreef JaafkeGB het volgende:
[..]
hier zijn er mensen, met wat voetbal voetbalintellect. heb het meer over die mensen op kantoor die niet van voetbal houden maar voor ajax zijn, puur omdat de rest voor psv is. dat soort volk.
Blijft hypothetisch. Neemt niet weg dat een gewoon een hele goede prestatie is.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:41 schreef GGMM het volgende:
Omdat geen enkele andere Nederlandse club het voor elkaar had gekregen dit resultaat te boeken.
hou nou eens op met dat domme gelul van als als als als als als alsquote:Op woensdag 7 november 2012 18:34 schreef Pedroso het volgende:
Zijn we er al uit waarom Ajax had moeten verliezen omdat ze 2 geniepige goals scoorde ?
Niemand kan toch ontkennen dat als Ajax niet die 2 goals had gescoord dat het dan nog 0-0 had gestaan toen City scoorde.
Dan hadden ze mooi achter gestaan, kom daar maar eens overheen als Ajax zijnde
Ga er anders even serieus op in.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hou nou eens op met dat domme gelul van als als als als als als als
Als Manchester City nooit overgenomen was eerst door een rijke thai en daarna door rijke arabieren dan hadden ze nog in de middenmoot gespeeld in Engeland
ALS ALS ALS ALS ALS ALS
Als ik dat nou eens niet deed, wat dan?quote:
Dan zal ik FOK even op tilt gooien !quote:Op woensdag 7 november 2012 18:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ik dat nou eens niet deed, wat dan?
Merkte het jaquote:Op woensdag 7 november 2012 18:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dan zal ik FOK even op tilt gooien !
Zelfs als Ajax machtig bovenaan in de eredivisie stond was dit een twijfelachtig statementquote:Op woensdag 7 november 2012 17:41 schreef GGMM het volgende:
Omdat geen enkele andere Nederlandse club het voor elkaar had gekregen dit resultaat te boeken.
Oneens.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:52 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Zelfs als Ajax machtig bovenaan in de eredivisie stond was dit een twijfelachtig statement
Nee, want tegen Napoli speelde PSV wel aanvallend. Jullie hebben het in het verleden ook niet echt lekker gedaan tegen de Kopenhagens en Solnas van deze wereld.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oneens.
Gaat er ook niet over dat we zo goed zijn. Het gaat er om dat wij de enige zijn die durven te voetballen tegen dit soort clubs. Een PSV en Twente speelt al zeer laf tegen een onbekende Zweedse club. Zie Europa League. Als je op die manier tegen City speelt maak je van tevoren al geen kans.
Ja, vroeger hebben we wel eens anders gespeeld idd.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, want tegen Napoli speelde PSV wel aanvallend. Jullie hebben het in het verleden ook niet echt lekker gedaan tegen de Kopenhagens en Solnas van deze wereld.
En jullie niet tegen Gent,Kiev en Sparta Praagquote:Op woensdag 7 november 2012 18:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, want tegen Napoli speelde PSV wel aanvallend. Jullie hebben het in het verleden ook niet echt lekker gedaan tegen de Kopenhagens en Solnas van deze wereld.
Er is maar 1 club het wijzen waard, als je daar niet voor bent wordt het al snel wijzen naar andere clubs.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En jullie niet tegen Gent,Kiev en Sparta Praag
Snap dat hele wijzen naar andere clubs verder niet echt meer maar goed misschien ligt dat aan mij
Blijf het verder een apart vinden dat mensen hier echt nog om huilen
Het spel van Ajax ziet er ook niet altijd goed uit tegen mindere tegenstanders. Tegen een Manchester City zouden PSV en Twente natuurlijk wel wat gemotiveerder zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oneens.
Gaat er ook niet over dat we zo goed zijn. Het gaat er om dat wij de enige zijn die durven te voetballen tegen dit soort clubs. Een PSV en Twente speelt al zeer laf tegen een onbekende Zweedse club. Zie Europa League. Als je op die manier tegen City speelt maak je van tevoren al geen kans.
Ik wijs juist niet naar andere clubs... Ik geef alleen aan dat GGMM niet per definitie kan stellen dat alleen Ajax dit had kunnen doen tegen dit City als Nederlandse club.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En jullie niet tegen Gent,Kiev en Sparta Praag
Snap dat hele wijzen naar andere clubs verder niet echt meer maar goed misschien ligt dat aan mij
Blijf het verder een apart vinden dat mensen hier echt nog om huilen
Ik ben serieusquote:Op woensdag 7 november 2012 19:05 schreef Piye het volgende:
[..]
Er is maar 1 club het wijzen waard, als je daar niet voor bent wordt het al snel wijzen naar andere clubs.
Het was niet specifiek naar jou gericht maar in zijn algemeenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wijs juist niet naar andere clubs... Ik geef alleen aan dat GGMM niet per definitie kan stellen dat alleen Ajax dit had kunnen doen tegen dit City als Nederlandse club.
Klopt dat het spel tegen mindere tegenstander niet altijd goed is, maar wat ik bedoel is dat we wel altijd proberen te voetballen, tegen elke tegenstander. Dan ga je natuurlijk ook vaak zat op je bek. Maar daarom vind ik dit juist zo'n toffe prestatie.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:06 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Het spel van Ajax ziet er ook niet altijd goed uit tegen mindere tegenstanders. Tegen een Manchester City zouden PSV en Twente natuurlijk wel wat gemotiveerder zijn.
Naast het goede spel (dagvorm) heb je met City's aanvankelijke onderschatting, wat scheidsrechterlijke meevallers en een béétje geluk voor de goal allemaal elementen waarmee andere teams ook dit resultaat zouden kunnen bereiken.
Maar goed, ik begeef me weer in hypothetische sferen waar de meesten hier een allergie voor hebben geloof ik.
Of gewoon tegen mij? Kan hoor, ik raak ook wat geïrriteerd als ik het weer zo simpel gemaakt zie worden als "Dit City was slecht, dat mag je ook best winnen". Zo simpel ligt het imo gewoon niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het was niet specifiek naar jou gericht maar in zijn algemeen
Ik ben het hier zeker afgaande op de afgelopen de 2 seizoenen niet mee eens. Maar wij zullen het over Ajax en Feyenoord waarschijnlijk nooit eens worden.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt dat het spel tegen mindere tegenstander niet altijd goed is, maar wat ik bedoel is dat we wel altijd proberen te voetballen, tegen elke tegenstander. Dan ga je natuurlijk ook vaak zat op je bek. Maar daarom vind ik dit juist zo'n toffe prestatie.
Maakt ook niet uit. Thnx.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben het hier zeker afgaande op de afgelopen de 2 seizoenen niet mee eens. Maar wij zullen het over Ajax en Feyenoord waarschijnlijk nooit eens worden.
Dus, nogmaals: proficiat met 4 verdiende en mooie punten tegen City.
Ook niet tegen jouquote:Op woensdag 7 november 2012 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt dat het spel tegen mindere tegenstander niet altijd goed is, maar wat ik bedoel is dat we wel altijd proberen te voetballen, tegen elke tegenstander. Dan ga je natuurlijk ook vaak zat op je bek. Maar daarom vind ik dit juist zo'n toffe prestatie.
[..]
Of gewoon tegen mij? Kan hoor, ik raak ook wat geïrriteerd als ik het weer zo simpel gemaakt zie worden als "Dit City was slecht, dat mag je ook best winnen". Zo simpel ligt het imo gewoon niet.
Dit soort dingenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben serieus
TS van dit topic heeft al zelf aangegeven dat ie haatgevoelens richting Ajax heeft
Maar waarom kijk je dan in godsnaam of lees dan de krant niet of wat dan ook
Wat voor zielig figuur ben je wanneer je helemaal een topic als dit moet openen
Ah, zo. Dat zeker ja.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Dit soort dingenEn zo zijn er genoeg mensen...Kijk lekker alleen naar je eigen club denk ik dan als je er verder niet tegen kan
als toure gewoon rood had gekregen dan werd er nooit gescoord door cityquote:Op woensdag 7 november 2012 18:34 schreef Pedroso het volgende:
Zijn we er al uit waarom Ajax had moeten verliezen omdat ze 2 geniepige goals scoorde ?
Niemand kan toch ontkennen dat als Ajax niet die 2 goals had gescoord dat het dan nog 0-0 had gestaan toen City scoorde.
Dan hadden ze mooi achter gestaan, kom daar maar eens overheen als Ajax zijnde
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
als toure gewoon rood had gekregen dan werd er nooit gescoord door city
als de laatste ballen van de jong en eriksen er in gaan werd het 2-4
als johan cruijf nog jong genoeg was en bij ajax voetbalde werd het 0-6
als ajax 300 miljoen euro mocht besteden was het 0-10 geworden
quote:
Ik moest er ook niet op ingaanquote:Op woensdag 7 november 2012 20:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je vind dat ik er serieus op in ga ja?![]()
Als vd Gijp had meegedaan had het 14-1 geworden.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
als toure gewoon rood had gekregen dan werd er nooit gescoord door city
als de laatste ballen van de jong en eriksen er in gaan werd het 2-4
als johan cruijf nog jong genoeg was en bij ajax voetbalde werd het 0-6
als ajax 300 miljoen euro mocht besteden was het 0-10 geworden
ajax zou daar gwn in top 5 meedraaien hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 20:47 schreef Confetti het volgende:
Ajax is qua niveau misschien wel te vergelijken met de subtop/middenmoot van Engeland.
Ook die teams kunnen als ze gemotiveerd en geconcentreerd zijn elke topclub in Engeland lastig maken.
Over een heel seizoen kan Ajax City natuurlijk niet bijhouden.
Dat was wel echt een C team van napoliquote:Op woensdag 7 november 2012 18:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm okéquote:Op woensdag 7 november 2012 22:54 schreef Shreyas het volgende:
De media doet dat wat veel Fok!-users en supporters van andere clubs niet kunnen: Namelijk lovend zijn over dé enige Nederlandse ploeg die Champions League speelt en ze gewoon toejuichen, aanmoedigen en supporten. Nu jullie nog!
jij bent vast niet ouder dan 16quote:Op woensdag 7 november 2012 22:54 schreef Shreyas het volgende:
De media doet dat wat veel Fok!-users en supporters van andere clubs niet kunnen: Namelijk lovend zijn over dé enige Nederlandse ploeg die Champions League speelt en ze gewoon toejuichen, aanmoedigen en supporten. Nu jullie nog!
Kijk door types zoals jij krijgen mensen een hekel aan Ajax en zien ze ze graag verliezen.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oneens.
Tering zegquote:Op woensdag 7 november 2012 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oneens.
Klopt, mensen totaal zonder zelfvertrouwen zien mensen die dat wel hebben graag falen.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:14 schreef Equites het volgende:
[..]
Kijk door types zoals jij krijgen mensen een hekel aan Ajax en zien ze ze graag verliezen.
City mistte ook een van hun beste speler. Napoli mistte Hamsik en City David Silva.. Alsnog is vergelijkingen dom, maar dikke bullshit wat GGMM lultquote:Op woensdag 7 november 2012 22:42 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat was wel echt een C team van napoli
Napoli miste er wel een paar meer hoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
City mistte ook een van hun beste speler. Napoli mistte Hamsik en City David Silva.. Alsnog is vergelijkingen dom, maar dikke bullshit wat GGMM lult
Alsof Twente en PSV niet goed kunnen spelen tegen dit City. City is een miljoenenclub en faalt gewoon hard omdat het allemaal individuele over het paard getilde kereltjes zijn die geen team vormen. Zie niet in waarom PSV of Twente hier niet tegen kunnen winnen. Hoe meer je CL speelt hoe meer zelfvertrouwen je opbouwt. Zie Ajax - Real, knikkende knietjes en ze worden kapot gemaakt. Nu is het nieuwe ervan af en durven ze wel te voetballen. Das logisch.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, mensen totaal zonder zelfvertrouwen zien mensen die dat wel hebben graag falen.
En verwarren dat meteen met arrogantie.
Ik zeg ook helemaal niet dat die clubs dat niet zouden KUNNEN, maar ze falen echt hopeloos in europa op het moment.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:00 schreef Equites het volgende:
[..]
Alsof Twente en PSV niet goed kunnen spelen tegen dit City. City is een miljoenenclub en faalt gewoon hard omdat het allemaal individuele over het paard getilde kereltjes zijn die geen team vormen. Zie niet in waarom PSV of Twente hier niet tegen kunnen winnen. Hoe meer je CL speelt hoe meer zelfvertrouwen je opbouwt. Zie Ajax - Real, knikkende knietjes en ze worden kapot gemaakt. Nu is het nieuwe ervan af en durven ze wel te voetballen. Das logisch.
Ja klopt, in de Eredivisie zie je een totaal ander Ajax. Vind het maar vreemd, waar is de inzet?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zeg ook helemaal niet dat die clubs dat niet zouden KUNNEN, maar ze falen echt hopeloos in europa op het moment.
Ajax kan zich blijkbaar alleen motiveren in de CL op het moment, en daar doen ze het best ok.
Ja hoor het nieuwe is er allang al af na 3jaar op rij spelen tegen Madrid hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 17:00 schreef Equites het volgende:
[..]
Alsof Twente en PSV niet goed kunnen spelen tegen dit City. City is een miljoenenclub en faalt gewoon hard omdat het allemaal individuele over het paard getilde kereltjes zijn die geen team vormen. Zie niet in waarom PSV of Twente hier niet tegen kunnen winnen. Hoe meer je CL speelt hoe meer zelfvertrouwen je opbouwt. Zie Ajax - Real, knikkende knietjes en ze worden kapot gemaakt. Nu is het nieuwe ervan af en durven ze wel te voetballen. Das logisch.
geen idee, vind het ook schandalig eigenlijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:02 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja klopt, in de Eredivisie zie je een totaal ander Ajax. Vind het maar vreemd, waar is de inzet?
Blijkbaar niet steven. Maar Real is natuurlijk ook een ander kaliber dan City. Laten we wel wezen.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja hoor het nieuwe is er allang al af na 3jaar op rij spelen tegen Madrid hoor
Spaanse ploegen liggen Ajax gewoon nietquote:Op donderdag 8 november 2012 17:03 schreef Equites het volgende:
[..]
Blijkbaar niet steven. Maar Real is natuurlijk ook een ander kaliber dan City. Laten we wel wezen.
Nou ja, qua wat er aan geld op het veld staat zou het niet zoveel mogen schelen eigenlijk. Maar bij City spelen echt alleen maar broodvoetballers zonder enige binding met de club.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:03 schreef Equites het volgende:
[..]
Blijkbaar niet steven. Maar Real is natuurlijk ook een ander kaliber dan City. Laten we wel wezen.
Als je bij Real flikt wat die gasten bij City doen waren ze allang met z'n allen de laan uit gestuurd, kijk alleen al naar Tevez en Balotelli, kan toch nietquote:Op donderdag 8 november 2012 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, qua wat er aan geld op het veld staat zou het niet zoveel mogen schelen eigenlijk. Maar bij City spelen echt alleen maar broodvoetballers zonder enige binding met de club.
Nee, dat is ook zo. Het boeit die gasten gewoon echt geen fuck, als ze hun 3 ton per week maar krijgen.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:10 schreef Equites het volgende:
[..]
Als je bij Real flikt wat die gasten bij City doen waren ze allang met z'n allen de laan uit gestuurd, kijk alleen al naar Tevez en Balotelli, kan toch niet
Dat dus.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, mensen totaal zonder zelfvertrouwen zien mensen die dat wel hebben graag falen.
En verwarren dat meteen met arrogantie.
Dat heb ik direct al niet gezegd. Ik heb het over de huidige speelwijze die ik terugzie in dit seizoen. Clubs spelen laf voetbal in Europa, durven niet meer te voetballen. Daar had ik het over.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:00 schreef Equites het volgende:
[..]
Alsof Twente en PSV niet goed kunnen spelen tegen dit City.
Heeft niks met inzet te maken. Ligt aan het feit dat clubs in Europa een andere speelwijze hanteren dan in de Eredivisie. Clubs die in de Eredivisie spelen zullen geconsolideerder spelen over het algemeen.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:02 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja klopt, in de Eredivisie zie je een totaal ander Ajax. Vind het maar vreemd, waar is de inzet?
Tering zegquote:Op donderdag 8 november 2012 17:37 schreef Doublepain het volgende:
Motivatie is nogal een verschil in el of cl.. Dat je dat niet ziet...
Dat jij blind bent, spurs spelen met 2e elftal in el of dacht je dat ze ook zo gingen spelen in de cl? Hetzelfde als inzet in die wedstrijdenquote:
Ik had het over PSV en Twente, niet over de Spurs. Snap niet helemaal wat die club er mee te maken heeft?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat jij blind bent, spurs spelen met 2e elftal in el of dacht je dat ze ook zo gingen spelen in de cl? Hetzelfde als inzet in die wedstrijden
Dan is het al helemaal netjes dat Ajax gewoon punten pakt tegen Cityquote:Op donderdag 8 november 2012 17:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat jij blind bent, spurs spelen met 2e elftal in el of dacht je dat ze ook zo gingen spelen in de cl? Hetzelfde als inzet in die wedstrijden
Jezus man was een voorbeeld, maar als je het dan al niet snaptquote:Op donderdag 8 november 2012 17:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het over PSV en Twente, niet over de Spurs. Snap niet helemaal wat die club er mee te maken heeft?
Maar daar heb ik het niet over, er is een reden dat psv of twente zo speelt in de el..quote:Op donderdag 8 november 2012 17:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan is het al helemaal netjes dat Ajax gewoon punten pakt tegen City
Waarom geef je een voorbeeld van Spurs als ik het over Twente of PSV heb?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jezus man was een voorbeeld, maar als je het dan al niet snapt
Ze spelen kut tegen B elftallen?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar daar heb ik het niet over, er is een reden dat psv of twente zo speelt in de el..
waarom denk je dan dat ze zo spelen? De winst is mooi meegenomen maar verlies boeit tegenwoordig weinig. Dat ajax in de cl vol aanvallend speelt, maar in de el zullen ze zo never gaan spelen.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom geef je een voorbeeld van Spurs als ik het over Twente of PSV heb?Ik gaf aan dat PSV en Twente verkeerd spelen. Heb het niet over buitenlandse clubs gehad.
Zo speelde ze vorig jaar nog, tegen United.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
waarom denk je dan dat ze zo spelen? De winst is mooi meegenomen maar verlies boeit tegenwoordig weinig. Dat ajax in de cl vol aanvallend speelt, maar in de el zullen ze zo never gaan spelen.
Dat ze alleen maar tegen b elftallen spelen dan zegt het toch genoeg of het nut heeft om uberhaupt vol aanvallend te spelen? Die beker is gewoon niks meer, in de cl is het anders.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze spelen kut tegen B elftallen?
Oke duidelijk
Dit dusquote:Op donderdag 8 november 2012 17:44 schreef Caland het volgende:
Nederlandse clubs behandelen de EL en CL hetzelfde. Of je moet een Engelsman met het syndroom van down als trainer hebben. In het buitenland ligt dat wel anders natuurlijk.
Ja, dat dus.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:44 schreef Caland het volgende:
Nederlandse clubs behandelen de EL en CL hetzelfde. Of je moet een Engelsman met het syndroom van down als trainer hebben. In het buitenland ligt dat wel anders natuurlijk.
Dus datquote:Op donderdag 8 november 2012 17:44 schreef Caland het volgende:
Op old trafford spelen maak je niet vaak mee.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo speelde ze vorig jaar nog, tegen United.
Dus dit.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:44 schreef Caland het volgende:
'media komt'quote:Op woensdag 7 november 2012 11:47 schreef JaafkeGB het volgende:
media komt uit amsterdam.
hun zijn groot en de rest is klein en dat is niet eerlijk.
Oh, nu ligt het daar aan.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Op old trafford spelen maak je niet vaak mee.
Alvast voor vanavond en voor mijn topicquote:Hallo,
Mijn vraag is simpel: Vanwaar de ongegronde en bovendien lichtelijk overdreven euforie omtrent AIK? Gister was het weer redelijk, maar wees eerlijk: Als die verdediger van Psv niet 2x vlinders staan te vangen bij die corners dan scoor je gewoon 0x. Daarnaast maakt Psv wel 2 goede goals, word een 100% doelpunt afgekeurd en word ze een pentaly ontnomen. Met iets minder geluk verlies je daar dus gewoon 4-1 of 4-0.
Begrijp me niet verkeerd: AIK hield goed stand. Maar aan de berichten op verschillende sites te zien waren ze over 2 duels heer en meester en had Psv niks te vertellen. Beetje raar natuurlijk, ik zou persoonlijk niet gek opkijken als AIK zondag tegen Gothenburg gewoon gelijkspeeld o.i.d.
Gegroet.
Steven
Optimist...quote:Op donderdag 8 november 2012 18:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alvast voor vanavond en voor mijn topic
Nu weten we ook waarom ze zo gefrustreerd zijn, kijk maar eens naar de resultaten van andere clubs in europaquote:Op donderdag 8 november 2012 18:54 schreef CaasS het volgende:
Dit topic.Je zal maar beter zijn dan Man City over 2 wedstrijden en gewoon een prestatie van formaat neer zetten en daar lof voor krijgen.
Dat moment met die penalty....Grappig dat het daar over gaat en niet over de vrije trap die voor Ajax had moeten zijn. De Jong zijn been wordt door midden getrapt, dan maakt Ajax een overtreding en krijgt Man City de vrije trap.Typisch.
De enige reden dat Man City zo overdreven reageerde is omdat ze zo de scheids de schuld konden geven ipv zichzelf. Beter gaan ze zich daar kapot schamen dat Ajax over 2 wedstrijden gewoon beter was.
Ajax staat 5de toch?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:18 schreef The_Playmaker het volgende:
PSV en Twente bewijzen maar weer eens dat ze in de CL helemaal niks te zoeken hebben. Ze kunnen zich wel te groot voelen voor de EL maar dat is gewoon het niveau dat bij ze past.
Ach wie stond er de afgelopen 2jaar ook zo ver achter en werd alsnog kampioen?quote:
Verledenquote:Op donderdag 8 november 2012 23:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach wie stond er de afgelopen 2jaar ook zo ver achter en werd alsnog kampioen?
Juist
in het verleden was het ook al niks bij jullie neequote:
Verleden is om te vergeten, toekomst is om naar uit te kijkenquote:Op donderdag 8 november 2012 23:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
in het verleden was het ook al niks bij jullie nee
Samen met barcelona natuurlijk en city..quote:Op donderdag 8 november 2012 23:23 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Lekker boeiend. PSV en Twente horen in de EL thuis. Niks mis mee.
Geen CL voetbal voor Psv zal een hele lelijke toekomst worden danquote:Op donderdag 8 november 2012 23:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Verleden is om te vergeten, toekomst is om naar uit te kijken
Nee hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 23:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geen CL voetbal voor Psv zal een hele lelijke toekomst worden dan
Dit soort reactiesquote:Op donderdag 8 november 2012 23:18 schreef The_Playmaker het volgende:
PSV en Twente bewijzen maar weer eens dat ze in de CL helemaal niks te zoeken hebben. Ze kunnen zich wel te groot voelen voor de EL maar dat is gewoon het niveau dat bij ze past.
Het feit dat Twente zich te groot voelt voor de EL is lachwekkend. Een ploeg die internationaal net zoveel gepresteerd heeft als het nationale elftal van Burkina Faso. Win maar eens Europees een prijs, dan mag je praatjes hebben.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Samen met barcelona natuurlijk en city..
Klopt hoor, alleen is het wel gewoon zonde dat ze zich nu echt niet kunnen inzetten tegen een matig ploegje. Ik snap best dat de competitie belangrijker is, maar je staat nu toch best voor lul vind ik.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dit soort reacties![]()
PSV heeft jaren de punten bij elkaar geschraapt voor Nederland. Jaren achter elkaar.
Nu doen ze het een jaar minder (expres of niet), en alleen Ajax hoort in de CL thuis.
Zet je lappie uit en ga slapen man.
Dat ontken ik ook niet. (Alhoewel ik het niet zo erg vindquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt hoor, alleen is het wel gewoon zonde dat ze zich nu echt niet kunnen inzetten tegen een matig ploegje. Ik snap best dat de competitie belangrijker is, maar je staat nu toch best voor lul vind ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |