Ik had het over PSV en Twente, niet over de Spurs. Snap niet helemaal wat die club er mee te maken heeft?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat jij blind bent, spurs spelen met 2e elftal in el of dacht je dat ze ook zo gingen spelen in de cl? Hetzelfde als inzet in die wedstrijden
Dan is het al helemaal netjes dat Ajax gewoon punten pakt tegen Cityquote:Op donderdag 8 november 2012 17:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat jij blind bent, spurs spelen met 2e elftal in el of dacht je dat ze ook zo gingen spelen in de cl? Hetzelfde als inzet in die wedstrijden
Jezus man was een voorbeeld, maar als je het dan al niet snaptquote:Op donderdag 8 november 2012 17:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het over PSV en Twente, niet over de Spurs. Snap niet helemaal wat die club er mee te maken heeft?
Maar daar heb ik het niet over, er is een reden dat psv of twente zo speelt in de el..quote:Op donderdag 8 november 2012 17:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan is het al helemaal netjes dat Ajax gewoon punten pakt tegen City
Waarom geef je een voorbeeld van Spurs als ik het over Twente of PSV heb?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jezus man was een voorbeeld, maar als je het dan al niet snapt
Ze spelen kut tegen B elftallen?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar daar heb ik het niet over, er is een reden dat psv of twente zo speelt in de el..
waarom denk je dan dat ze zo spelen? De winst is mooi meegenomen maar verlies boeit tegenwoordig weinig. Dat ajax in de cl vol aanvallend speelt, maar in de el zullen ze zo never gaan spelen.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom geef je een voorbeeld van Spurs als ik het over Twente of PSV heb?Ik gaf aan dat PSV en Twente verkeerd spelen. Heb het niet over buitenlandse clubs gehad.
Zo speelde ze vorig jaar nog, tegen United.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
waarom denk je dan dat ze zo spelen? De winst is mooi meegenomen maar verlies boeit tegenwoordig weinig. Dat ajax in de cl vol aanvallend speelt, maar in de el zullen ze zo never gaan spelen.
Dat ze alleen maar tegen b elftallen spelen dan zegt het toch genoeg of het nut heeft om uberhaupt vol aanvallend te spelen? Die beker is gewoon niks meer, in de cl is het anders.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze spelen kut tegen B elftallen?
Oke duidelijk
Dit dusquote:Op donderdag 8 november 2012 17:44 schreef Caland het volgende:
Nederlandse clubs behandelen de EL en CL hetzelfde. Of je moet een Engelsman met het syndroom van down als trainer hebben. In het buitenland ligt dat wel anders natuurlijk.
Ja, dat dus.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:44 schreef Caland het volgende:
Nederlandse clubs behandelen de EL en CL hetzelfde. Of je moet een Engelsman met het syndroom van down als trainer hebben. In het buitenland ligt dat wel anders natuurlijk.
Dus datquote:Op donderdag 8 november 2012 17:44 schreef Caland het volgende:
Op old trafford spelen maak je niet vaak mee.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo speelde ze vorig jaar nog, tegen United.
Dus dit.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:44 schreef Caland het volgende:
'media komt'quote:Op woensdag 7 november 2012 11:47 schreef JaafkeGB het volgende:
media komt uit amsterdam.
hun zijn groot en de rest is klein en dat is niet eerlijk.
Oh, nu ligt het daar aan.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Op old trafford spelen maak je niet vaak mee.
Alvast voor vanavond en voor mijn topicquote:Hallo,
Mijn vraag is simpel: Vanwaar de ongegronde en bovendien lichtelijk overdreven euforie omtrent AIK? Gister was het weer redelijk, maar wees eerlijk: Als die verdediger van Psv niet 2x vlinders staan te vangen bij die corners dan scoor je gewoon 0x. Daarnaast maakt Psv wel 2 goede goals, word een 100% doelpunt afgekeurd en word ze een pentaly ontnomen. Met iets minder geluk verlies je daar dus gewoon 4-1 of 4-0.
Begrijp me niet verkeerd: AIK hield goed stand. Maar aan de berichten op verschillende sites te zien waren ze over 2 duels heer en meester en had Psv niks te vertellen. Beetje raar natuurlijk, ik zou persoonlijk niet gek opkijken als AIK zondag tegen Gothenburg gewoon gelijkspeeld o.i.d.
Gegroet.
Steven
Optimist...quote:Op donderdag 8 november 2012 18:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alvast voor vanavond en voor mijn topic
Nu weten we ook waarom ze zo gefrustreerd zijn, kijk maar eens naar de resultaten van andere clubs in europaquote:Op donderdag 8 november 2012 18:54 schreef CaasS het volgende:
Dit topic.Je zal maar beter zijn dan Man City over 2 wedstrijden en gewoon een prestatie van formaat neer zetten en daar lof voor krijgen.
Dat moment met die penalty....Grappig dat het daar over gaat en niet over de vrije trap die voor Ajax had moeten zijn. De Jong zijn been wordt door midden getrapt, dan maakt Ajax een overtreding en krijgt Man City de vrije trap.Typisch.
De enige reden dat Man City zo overdreven reageerde is omdat ze zo de scheids de schuld konden geven ipv zichzelf. Beter gaan ze zich daar kapot schamen dat Ajax over 2 wedstrijden gewoon beter was.
Ajax staat 5de toch?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:18 schreef The_Playmaker het volgende:
PSV en Twente bewijzen maar weer eens dat ze in de CL helemaal niks te zoeken hebben. Ze kunnen zich wel te groot voelen voor de EL maar dat is gewoon het niveau dat bij ze past.
Ach wie stond er de afgelopen 2jaar ook zo ver achter en werd alsnog kampioen?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |