0-2quote:Op woensdag 7 november 2012 13:44 schreef Jesse_ het volgende:
Het stond wel twee nul na een kwartier
Twee nul bekt gewoon lekkerderquote:
Zo blijft het voetbal leuk tochquote:Op woensdag 7 november 2012 13:48 schreef Buitendam het volgende:
Mijn mening was ongeveer een kopie van de mening van Gijp. Alleen zat ik er faliekant naast en dat vind ik eigenlijk nog veel leuker.
Zeker, zeker. Hoewel ik bij negatieve verassingen wel echt pure haat kan voelenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zo blijft het voetbal leuk toch
Mwah ik vind het prachtig wanneer een psv,twente of een feyenoord in Europees verband verliest net zo goed dat ik het mooi kan vinden dat ze winnen van een leuke tegenstanderquote:Op woensdag 7 november 2012 13:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zeker, zeker. Hoewel ik bij negatieve verassingen wel echt pure haat kan voelen
Precies, je wordt ouder en verstandiger.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mwah ik vind het prachtig wanneer een psv,twente of een feyenoord in Europees verband verliest net zo goed dat ik het mooi kan vinden dat ze winnen van een leuke tegenstander
Ik ben geen 18 meer dat ik die pure haat voel
Hier een huiltopic voor jequote:Op woensdag 7 november 2012 13:53 schreef Rickazio het volgende:
het moest ook 4-2 zijn, die afgekeurde goal sloeg to-taal nergens op en 100% penal ontnomen
Ja want een penalty is ook een 100% goalquote:Op woensdag 7 november 2012 13:53 schreef Rickazio het volgende:
het moest ook 4-2 zijn, die afgekeurde goal sloeg to-taal nergens op en 100% penal ontnomen
Huilen kun je straks zelf tegen Real en Dortmundquote:Op woensdag 7 november 2012 13:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hier een huiltopic voor je
(onterechte) euforie omtrent Ajax
Oh nee hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 13:55 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Huilen kun je straks zelf tegen Real en Dortmund
Ik bedoelde meer negatieve verassingen voor je eigen club, bijvoorbeeld in competitieverband. De complete zomervakantie moeten wachten tot het begin van de competitie en dan de eerste speelronde verliezen van RKC. Dan moet heel Waalwijk plat, inclusief alle inwoners.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mwah ik vind het prachtig wanneer een psv,twente of een feyenoord in Europees verband verliest net zo goed dat ik het mooi kan vinden dat ze winnen van een leuke tegenstander
Ik ben geen 18 meer dat ik die pure haat voel
Wat is een potje FIFA ?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:57 schreef Aldo-MC het volgende:
Tong kom een potje Fifa doen Manchester Ajax.
Net zoals jullie tegen elke club in de Eredivisie doen.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:55 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Huilen kun je straks zelf tegen Real en Dortmund
Ja oke, dat ken ik wel jaquote:Op woensdag 7 november 2012 14:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer negatieve verassingen voor je eigen club, bijvoorbeeld in competitieverband. De complete zomervakantie moeten wachten tot het begin van de competitie en dan de eerste speelronde verliezen van RKC. Dan moet heel Waalwijk plat, inclusief alle inwoners.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |