abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118929497
Hallo,

Mijn vraag is simpel: Vanwaar de ongegronde en bovendien lichtelijk overdreven euforie omtrent Ajax? Gister was het weer redelijk, maar wees eerlijk: Als die verdediger van City niet 2x vlinders staan te vangen bij die corners dan scoor je gewoon 0x. Daarnaast maakt City wel 2 goede goals, word een 100% doelpunt afgekeurd en word ze een pentaly ontnomen. Met iets minder geluk verlies je daar dus gewoon 4-1 of 4-0.

Begrijp me niet verkeerd: Ajax hield goed stand. Maar aan de berichten op verschillende sites te zien waren ze over 2 duels heer en meester en had City niks te vertellen. Beetje raar natuurlijk, ik zou persoonlijk niet gek opkijken als Ajax zondag tegen PEC gewoon gelijkspeeld o.i.d.

Gegroet.
  woensdag 7 november 2012 @ 11:47:41 #2
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_118929682
media komt uit amsterdam.
hun zijn groot en de rest is klein en dat is niet eerlijk.
  woensdag 7 november 2012 @ 11:49:27 #3
139330 TNA
For the stars that shine
pi_118929747
Vier punten halen tegen City is een prestatie, klaar.
pi_118929758
Die eurorie is inderdaad erg apart
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_118929773
Op de dag dat mijn team 4 punten haalt tegen City met die selectie gaat het broekje uit en rent deze jongen naakt 4 rondjes rondom het Stadhuisplein.
Dit, dus.
pi_118929790
quote:
14s.gif Op woensdag 7 november 2012 11:49 schreef TNA het volgende:
Want ik zeg in mijn stuk inderdaad nadrukkelijk dat dat niet zo is :')
  woensdag 7 november 2012 @ 11:51:33 #7
139330 TNA
For the stars that shine
pi_118929814
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 11:50 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Want ik zeg in mijn stuk inderdaad nadrukkelijk dat dat niet zo is :')
Nogmaals: vier punten halen tegen City is een prestatie, klaar. Logisch dat er euforie is.
pi_118929864
TS is fan van een provincie clubje :')
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_118929985
Godsamme wat een calimero topic _O-

Ik en heel veel met mij hebben nooit kunnen dromen dat onze club 4 punten in deze poule zouden halen. Iedereen was zich aan het rot lachen bij de loting, iedereen was er van overtuigd dat we met 0 punten eruit zouden gaan!
De enige van wie we misschien een puntje konden afsnoepen was Dortmund thuis...
Zie hier na 4 wedstrijden tegen de kampioen van Engeland... In 1 jaar tijd verslaan we United op hun eigen veld, we pakken thuis 3 punten tegen City en pakken daar een punt.
Daar kan je als Nederlandse club alleen maar dromen in deze tijden van oliesjeiks en andere rijke eigenaren.
Gek he dat er euforie is

quote:
14s.gif Op woensdag 7 november 2012 11:50 schreef Buitendam het volgende:
Op de dag dat mijn team 4 punten haalt tegen City met die selectie gaat het broekje uit en rent deze jongen naakt 4 rondjes rondom het Stadhuisplein.
Gelukkig zijn er niet alleen maar zure supporters van andere clubs ^O^
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_118930133
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 11:53 schreef Abed het volgende:
TS is fan van een provincie clubje :')
Nee hoor, ik ben niet eens voor een andere club. Ik gun het Ajax ook wel hoor; het maakt me allemaal niet zoveel uit ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 11:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Godsamme wat een calimero topic _O-

Ik en heel veel met mij hebben nooit kunnen dromen dat onze club 4 punten in deze poule zouden halen. Iedereen was zich aan het rot lachen bij de loting, iedereen was er van overtuigd dat we met 0 punten eruit zouden gaan!
De enige van wie we misschien een puntje konden afsnoepen was Dortmund thuis...
Zie hier na 4 wedstrijden tegen de kampioen van Engeland... In 1 jaar tijd verslaan we United op hun eigen veld, we pakken thuis 3 punten tegen City en pakken daar een punt.
Daar kan je als Nederlandse club alleen maar dromen in deze tijden van oliesjeiks en andere rijke eigenaren.
Gek he dat er euforie is

[..]

Gelukkig zijn er niet alleen maar zure supporters van andere clubs ^O^
Dikke onzin wat je hier verkondigt. Het zegt genoeg over je vertrouwen in eigen club als je zoiets zegt: Waarom zou je 0 punten halen in deze poule? Wie is er nu calimero?

City verliest toch in de competitie ook wel eens van een kleinere club? En real madrid verloor laatste (even uit m'n hoofd) toch ook van een degradatie kandidaat? Waarom zou dat niet kunnen? Daarnaast is city sowieso de slechtste ploeg uit deze poule (i.i.g. slechter dan Real en Dortmund); Het is geen team, je ziet de irritatie bij de teamgenoten als 1 van de verdettes weer eens een bal over de zijlijn loopt.
  woensdag 7 november 2012 @ 12:00:39 #11
351780 Piye
King of Kush
pi_118930134
Gister was inderdaad niet helemaal top. De eerste helft was echter sterk, net zoals de wedstrijd in Amsterdam en de wedstrijd tegen Dortmund. Gisteren hadden we wel geluk dat ze stonden te slapen bij de corners, anders waren de reacties natuurlijk lang niet zo positief geweest.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  woensdag 7 november 2012 @ 12:01:20 #12
356891 Abed
hooggeleid
pi_118930162
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:00 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Nee hoor, ik ben niet eens voor een andere club. Ik gun het Ajax ook wel hoor; het maakt me allemaal niet zoveel uit ;)

Wel genoeg om er een topic over te openen blijkbaar.
pi_118930174
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:00 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

[..]

Dikke onzin wat je hier verkondigt. Het zegt genoeg over je vertrouwen in eigen club als je zoiets zegt: Waarom zou je 0 punten halen in deze poule? Wie is er nu calimero?

City verliest toch in de competitie ook wel eens van een kleinere club? En real madrid verloor laatste (even uit m'n hoofd) toch ook van een degradatie kandidaat? Waarom zou dat niet kunnen? Daarnaast is city sowieso de slechtste ploeg uit deze poule (i.i.g. slechter dan Real en Dortmund); Het is geen team, je ziet de irritatie bij de teamgenoten als 1 van de verdettes weer eens een bal over de zijlijn loopt.
Niks calimero's aan hoor want 0 punten tegen clubs als Real,Dortmund en City is helemaal geen gekke gedachte en dat heeft niks met vertrouwen te maken
pi_118930180
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:00 schreef Piye het volgende:
Gister was inderdaad niet helemaal top. De eerste helft was echter sterk, net zoals de wedstrijd in Amsterdam en de wedstrijd tegen Dortmund. Gisteren hadden we wel geluk dat ze stonden te slapen bij de corners, anders waren de reacties natuurlijk lang niet zo positief geweest.
Dit is ook precies mijn punt inderdaad, dan verlies je gewoon 3-0 en was Ajax gefileerd in de media. Nu waaien er 2 ballen in en is het een jubelstemming.
pi_118930198
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:01 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dit is ook precies mijn punt inderdaad, dan verlies je gewoon 3-0 en was Ajax gefileerd in de media. Nu waaien er 2 ballen in en is het een jubelstemming.
tja de bal is rond en kan alle kanten op
pi_118930224
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:01 schreef Abed het volgende:

[..]

Ach je had de zure reacties in het live topic moeten zien
Mensen die oprecht blij waren met de 2-2 van city _O-
pi_118930237
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:01 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Niks calimero's aan hoor want 0 punten tegen clubs als Real,Dortmund en City is helemaal geen gekke gedachte en dat heeft niks met vertrouwen te maken
Over 6 wedstrijden 0 punten vind ik best slecht, maarja dat is mijn gedachte natuurlijk.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:01 schreef Abed het volgende:

[..]

Ja, dat dan weer net wel inderdaad.
  woensdag 7 november 2012 @ 12:03:16 #18
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_118930247
quote:
14s.gif Op woensdag 7 november 2012 11:49 schreef TNA het volgende:
Je argument eindigen met "klaar". :') Je bent z'n moeder toch niet.
  woensdag 7 november 2012 @ 12:03:54 #19
356891 Abed
hooggeleid
pi_118930268
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:02 schreef stevenmac26 het volgende:
zure reacties in het live topic moeten zien
Mensen die oprecht blij waren met de 2-2 van city
Jaloezie is een apart iets.
pi_118930276
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:02 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ach je had de zure reacties in het live topic moeten zien
Mensen die oprecht blij waren met de 2-2 van city _O-
Beetje jammer inderdaad. Maar aan de andere kant voelde ik dan ook wel weer mee met de City supporters, kan me voorstellen dat die zich toch bestolen voelden. Was toch zeker een penalty wat van Rhijn deed? Las vanmorgen op Voetbalzone reacties dat Balotelli begon o.i.d.
pi_118930284
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:02 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Over 6 wedstrijden 0 punten vind ik best slecht, maarja dat is mijn gedachte natuurlijk.

[..]

Ja, dat dan weer net wel inderdaad.
Het is ook slecht maar wees een realistisch
Madrid is 1 van de beste clubs ter wereld, Dortmund werd met overmacht kampioen in Duitsland en City is de kampioen van Engeland.
Je speelt als enige poule met 4 echte kampioenen, dan moet je elke punt die je haalt als Nederlandse club gewoon koesteren
  woensdag 7 november 2012 @ 12:04:15 #22
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_118930288
quote:

[..]

De media is allemaal Amsterdams en Ajaxgeil en als je er iets van zegt dan ben je calimero :')
Wen er maar aan.
Ik neem dat nieuws allang niet meer serieus.
  woensdag 7 november 2012 @ 12:04:55 #23
351780 Piye
King of Kush
pi_118930321
quote:

[..]

Je hebt wel gelijk inderdaad. Met al die mooie analyses proberen ze het je te doen vergeten, maar aan het eind van de dag draait het vooral om de doelpunten en niet het wedstrijdbeeld. Als City de corners fatsoenlijk had verdedigd zou Ajax inderdaad in de media zijn afgeslacht vanwege de slechte prestatie ten opzichte van die in Amsterdam.

Maar die penalty was geen penalty, want Balotelli begon wel degelijk door Van Rhijn bij z'n nek te pakken. Die afgekeurde goal leek mij een zuiver doelpunt, maar schijnbaar ging het om de pass ervoor dus dat zou ik niet met zekerheid kunnen zeggen.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_118930323
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:04 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Beetje jammer inderdaad. Maar aan de andere kant voelde ik dan ook wel weer mee met de City supporters, kan me voorstellen dat die zich toch bestolen voelden. Was toch zeker een penalty wat van Rhijn deed? Las vanmorgen op Voetbalzone reacties dat Balotelli begon o.i.d.
Ach en vorig jaar voelde niemand mee met Ajax toen Zagreb die stunt flikte door Lyon gewoon vrijbaan te geven, nu zag je het gisteren weer tegen Psg

En ja het zou een penalty kunnen zijn maar je kan hem ook niet geven
En ja er werd een doelpunt onterecht afgekeurd, echter hebben wij dit vorig jaar tegen Madrid ook meegemaakt
pi_118930380
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:04 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ach en vorig jaar voelde niemand mee met Ajax toen Zagreb die stunt flikte door Lyon gewoon vrijbaan te geven, nu zag je het gisteren weer tegen Psg
Dat is niet waar toch? De reacties in Nederland waren wel eensgezind: Ajax is genaaid. Toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')