Want ik zeg in mijn stuk inderdaad nadrukkelijk dat dat niet zo isquote:Op woensdag 7 november 2012 11:49 schreef TNA het volgende:
Vier punten halen tegen City is een prestatie, klaar.
Nogmaals: vier punten halen tegen City is een prestatie, klaar. Logisch dat er euforie is.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:50 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Want ik zeg in mijn stuk inderdaad nadrukkelijk dat dat niet zo is
Gelukkig zijn er niet alleen maar zure supporters van andere clubsquote:Op woensdag 7 november 2012 11:50 schreef Buitendam het volgende:
Op de dag dat mijn team 4 punten haalt tegen City met die selectie gaat het broekje uit en rent deze jongen naakt 4 rondjes rondom het Stadhuisplein.
Nee hoor, ik ben niet eens voor een andere club. Ik gun het Ajax ook wel hoor; het maakt me allemaal niet zoveel uitquote:
Dikke onzin wat je hier verkondigt. Het zegt genoeg over je vertrouwen in eigen club als je zoiets zegt: Waarom zou je 0 punten halen in deze poule? Wie is er nu calimero?quote:Op woensdag 7 november 2012 11:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Godsamme wat een calimero topic![]()
Ik en heel veel met mij hebben nooit kunnen dromen dat onze club 4 punten in deze poule zouden halen. Iedereen was zich aan het rot lachen bij de loting, iedereen was er van overtuigd dat we met 0 punten eruit zouden gaan!
De enige van wie we misschien een puntje konden afsnoepen was Dortmund thuis...
Zie hier na 4 wedstrijden tegen de kampioen van Engeland... In 1 jaar tijd verslaan we United op hun eigen veld, we pakken thuis 3 punten tegen City en pakken daar een punt.
Daar kan je als Nederlandse club alleen maar dromen in deze tijden van oliesjeiks en andere rijke eigenaren.
Gek he dat er euforie is
[..]
Gelukkig zijn er niet alleen maar zure supporters van andere clubs
Wel genoeg om er een topic over te openen blijkbaar.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:00 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben niet eens voor een andere club. Ik gun het Ajax ook wel hoor; het maakt me allemaal niet zoveel uit
Niks calimero's aan hoor want 0 punten tegen clubs als Real,Dortmund en City is helemaal geen gekke gedachte en dat heeft niks met vertrouwen te makenquote:Op woensdag 7 november 2012 12:00 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben niet eens voor een andere club. Ik gun het Ajax ook wel hoor; het maakt me allemaal niet zoveel uit
[..]
Dikke onzin wat je hier verkondigt. Het zegt genoeg over je vertrouwen in eigen club als je zoiets zegt: Waarom zou je 0 punten halen in deze poule? Wie is er nu calimero?
City verliest toch in de competitie ook wel eens van een kleinere club? En real madrid verloor laatste (even uit m'n hoofd) toch ook van een degradatie kandidaat? Waarom zou dat niet kunnen? Daarnaast is city sowieso de slechtste ploeg uit deze poule (i.i.g. slechter dan Real en Dortmund); Het is geen team, je ziet de irritatie bij de teamgenoten als 1 van de verdettes weer eens een bal over de zijlijn loopt.
Dit is ook precies mijn punt inderdaad, dan verlies je gewoon 3-0 en was Ajax gefileerd in de media. Nu waaien er 2 ballen in en is het een jubelstemming.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:00 schreef Piye het volgende:
Gister was inderdaad niet helemaal top. De eerste helft was echter sterk, net zoals de wedstrijd in Amsterdam en de wedstrijd tegen Dortmund. Gisteren hadden we wel geluk dat ze stonden te slapen bij de corners, anders waren de reacties natuurlijk lang niet zo positief geweest.
tja de bal is rond en kan alle kanten opquote:Op woensdag 7 november 2012 12:01 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dit is ook precies mijn punt inderdaad, dan verlies je gewoon 3-0 en was Ajax gefileerd in de media. Nu waaien er 2 ballen in en is het een jubelstemming.
Ach je had de zure reacties in het live topic moeten zienquote:Op woensdag 7 november 2012 12:01 schreef Abed het volgende:
[..]
Wel genoeg om er een topic over te openen blijkbaar.
Over 6 wedstrijden 0 punten vind ik best slecht, maarja dat is mijn gedachte natuurlijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niks calimero's aan hoor want 0 punten tegen clubs als Real,Dortmund en City is helemaal geen gekke gedachte en dat heeft niks met vertrouwen te maken
Ja, dat dan weer net wel inderdaad.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:01 schreef Abed het volgende:
[..]
Wel genoeg om er een topic over te openen blijkbaar.
Je argument eindigen met "klaar".quote:Op woensdag 7 november 2012 11:49 schreef TNA het volgende:
Vier punten halen tegen City is een prestatie, klaar.
Jaloezie is een apart iets.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:02 schreef stevenmac26 het volgende:
zure reacties in het live topic moeten zien
Mensen die oprecht blij waren met de 2-2 van city
Beetje jammer inderdaad. Maar aan de andere kant voelde ik dan ook wel weer mee met de City supporters, kan me voorstellen dat die zich toch bestolen voelden. Was toch zeker een penalty wat van Rhijn deed? Las vanmorgen op Voetbalzone reacties dat Balotelli begon o.i.d.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach je had de zure reacties in het live topic moeten zien
Mensen die oprecht blij waren met de 2-2 van city
Het is ook slecht maar wees een realistischquote:Op woensdag 7 november 2012 12:02 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Over 6 wedstrijden 0 punten vind ik best slecht, maarja dat is mijn gedachte natuurlijk.
[..]
Ja, dat dan weer net wel inderdaad.
De media is allemaal Amsterdams en Ajaxgeil en als je er iets van zegt dan ben je calimeroquote:Op woensdag 7 november 2012 12:01 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dit is ook precies mijn punt inderdaad, dan verlies je gewoon 3-0 en was Ajax gefileerd in de media. Nu waaien er 2 ballen in en is het een jubelstemming.
Je hebt wel gelijk inderdaad. Met al die mooie analyses proberen ze het je te doen vergeten, maar aan het eind van de dag draait het vooral om de doelpunten en niet het wedstrijdbeeld. Als City de corners fatsoenlijk had verdedigd zou Ajax inderdaad in de media zijn afgeslacht vanwege de slechte prestatie ten opzichte van die in Amsterdam.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:01 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ach en vorig jaar voelde niemand mee met Ajax toen Zagreb die stunt flikte door Lyon gewoon vrijbaan te geven, nu zag je het gisteren weer tegen Psgquote:Op woensdag 7 november 2012 12:04 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Beetje jammer inderdaad. Maar aan de andere kant voelde ik dan ook wel weer mee met de City supporters, kan me voorstellen dat die zich toch bestolen voelden. Was toch zeker een penalty wat van Rhijn deed? Las vanmorgen op Voetbalzone reacties dat Balotelli begon o.i.d.
Dat is niet waar toch? De reacties in Nederland waren wel eensgezind: Ajax is genaaid. Toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach en vorig jaar voelde niemand mee met Ajax toen Zagreb die stunt flikte door Lyon gewoon vrijbaan te geven, nu zag je het gisteren weer tegen Psg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |