Bedankt voor je bijdragen inderdaad, ga maar weer buiten spelen.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:38 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dude reageer je nou maar gewoon om te reageren? Lees nou eens wat hij zei over psv. Echt wat een broodmongool ben jij.
Ga jij maar weer buitenspelenquote:Op woensdag 7 november 2012 12:40 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdragen inderdaad, ga maar weer buiten spelen.
Spermafaalquote:Op woensdag 7 november 2012 12:40 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdragen inderdaad, ga maar weer buiten spelen.
Nee jij bent een spermafaalquote:
De eerste keer moest ik wel lachen toen je dit zei, de 2de keer iets minder en zo verder eigenlijk. Nu de 4de keer is het gewoon niet meer leuk. Doe maar niet meer dus.quote:
Beter een spermafaal ipv een dronken ier.quote:
Oehhh daar heb je mijquote:Op woensdag 7 november 2012 12:43 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Beter een spermafaal ipv een dronken ier.
quote:Op woensdag 7 november 2012 12:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik durf overigens wel te stellen dat als Manchester City gisteravond 4x had gescoord Ajax niet voldoende aan 2 doelpunten had gehad.
Ik moest om jouw eerste post ook nog wel lachen maar het werd al snelquote:Op woensdag 7 november 2012 12:42 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
De eerste keer moest ik wel lachen toen je dit zei, de 2de keer iets minder en zo verder eigenlijk. Nu de 4de keer is het gewoon niet meer leuk. Doe maar niet meer dus.
Een bold statementquote:Op woensdag 7 november 2012 12:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik durf overigens wel te stellen dat als Manchester City gisteravond 4x had gescoord Ajax niet voldoende aan 2 doelpunten had gehad.
Je mag best wegblijven hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:44 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik moest om jouw eerste post ook nog wel lachen maar het werd al snel
Ja er mag zoveelquote:
En wat ga je doen als ik blijf?quote:
Ja en dat is het dus hequote:Op woensdag 7 november 2012 12:47 schreef Geo4kant het volgende:
Als dit als dat..
Maar het gebeurde niet, ze stonden wel vlinders te dekken (op dit niveau is het nog triester!) en de goal werd wel afgekeurd. Goed resultaat voor Ajax, vooraf teken je er voor, 2 goede goals en eerste helft een stuker beter dan City.
Het komt allemaal door de chemtrails man.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:48 schreef DonRaja het volgende:
Ik lees nu net pas de OP, en je hebt gelijk:
Als Ajax niet had gescoord en City wel, dan was er een goede kans geweest dat City had gewonnen.
Tenzij City in eigen doel had geschoten, of als er halverwege de wedstrijd een ufo op het veld zou landen. Ik denk dat het dan ook een gelijkspel zou zijn.
Wat nou als Feyenoord vorig jaar niet gewonnen had van Ajax en gewoon kampioen was geworden dan had Feyenoord misschien gisteren wel tegen Celtic gespeeldquote:Op woensdag 7 november 2012 12:48 schreef DonRaja het volgende:
Ik lees nu net pas de OP, en je hebt gelijk:
Als Ajax niet had gescoord en City wel, dan was er een goede kans geweest dat City had gewonnen.
Tenzij City in eigen doel had geschoten, of als er halverwege de wedstrijd een ufo op het veld zou landen. Ik denk dat het dan ook een gelijkspel zou zijn.
Klopt, tenzij opnieuw: ufo'squote:Op woensdag 7 november 2012 12:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat nou als Feyenoord vorig jaar niet gewonnen had van Ajax en gewoon kampioen was geworden dan had Feyenoord misschien gisteren wel tegen Celtic gespeeld
Nee wacht als we de 30e toen niet hadden gewonnen, dan hadden we niet tegen United hoeven spelen en had je veel minder zelfvertrouwen gehad tegen Engelse ploegenquote:Op woensdag 7 november 2012 12:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat nou als Feyenoord vorig jaar niet gewonnen had van Ajax en gewoon kampioen was geworden dan had Feyenoord misschien gisteren wel tegen Celtic gespeeld
Ik lees jouw vraag en ik kies ervoor deze niet te beantwoorden, maar door te spelen aan Steven.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:52 schreef Piye het volgende:
Maar denken jullie echt niet dat als het 0-2 was geworden met precies hetzelfde wedstrijdbeeld, de kranten vol zouden staan met hoe kut het allemaal wel niet was?
\quote:Op woensdag 7 november 2012 12:52 schreef Piye het volgende:
Maar denken jullie echt niet dat als het 0-2 was geworden met precies hetzelfde wedstrijdbeeld, de kranten vol zouden staan met hoe kut het allemaal wel niet was?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |