Had gekund.. maar met diezelfde theorie had het ook 0-1 voor Ajax kunnen worden..quote:Op woensdag 7 november 2012 12:52 schreef Piye het volgende:
Maar denken jullie echt niet dat als het 0-2 was geworden met precies hetzelfde wedstrijdbeeld, de kranten vol zouden staan met hoe kut het allemaal wel niet was?
quote:Op woensdag 7 november 2012 12:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
\
Nee want dan hadden ze gewonnen
Snap ik en ik wil ook echt niks afdoen aan de prestatie van Ajax, maar ik heb wel het idee dat ze doordat die ballen erin vliegen veel meer gaan praten alsof Ajax Man City van de mat tikte, terwijl dat eerlijk gezegd wel meeviel. De eerste wedstrijd was dat veel meer het geval.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Had gekund.. maar met diezelfde theorie had het ook 0-1 voor Ajax kunnen worden..
Niet te vergeten dat Touré rood had gekregen en niet man of the match was. ALS TOURE ROOD HAD DAN DAN DAN..
Was wel een goede geweest voor die belchinezenquote:Op woensdag 7 november 2012 12:56 schreef tech4u het volgende:
Als Eriksen de scheids had neergehoekt en het hele ajax elftal over hem heen had gezeken terwijl ze allemaal de regendans om hem heen deden, was de wedstrijd waarschijnlijk gestaakt en werd Ajax uit de champions league gezet.
Kun je weddenschappen afsluiten over wie als eerste de vlaggestok bij de grens in z'n reet duwt.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Was wel een goede geweest voor die belchinezen
Alles kan in China. Ik had een tientje staan op Obama die de verkiezingen won, je kunt OVERAL op wedden. Al is dat een vrij laf voorbeeldquote:Op woensdag 7 november 2012 12:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kun je weddenschappen afsluiten over wie als eerste de vlaggestok bij de grens in z'n reet duwt.
Een tientje? Wat kreeg je terug 10,50quote:Op woensdag 7 november 2012 13:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Alles kan in China. Ik had een tientje staan op Obama die de verkiezingen won, je kunt OVERAL op wedden. Al is dat een vrij laf voorbeeld
Ik ben er niet rijk van geworden neequote:Op woensdag 7 november 2012 13:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een tientje? Wat kreeg je terug 10,50
Maar verder ontopic, ik vind die euforie ook overdreven. Wat stelt dat City nou helemaal voor? Stel kneuzen, die nergens anders aan de bak kunnen met een trainer die langer doet over het uitkiezen van zijn sjaaltje dan het maken van de opstelling.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben er niet rijk van geworden nee
Nogal kort door de bocht, he. Als Feyenoord dezelfde resultaten tegen dit City had behaald had ook jij euforisch geweest. Het gaat totaal niet om de prestaties van Ajax of het belachelijke City, het is een kwestie door welke clubbril je naar zo'n wedstrijd kijkt.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar verder ontopic, ik vind die euforie ook overdreven. Wat stelt dat City nou helemaal voor? Stel kneuzen, die nergens anders aan de bak kunnen met een trainer die langer doet over het uitkiezen van zijn sjaaltje dan het maken van de opstelling.
Denk dat Raja nogal sarcastisch wasquote:Op woensdag 7 november 2012 13:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nogal kort door de bocht, he. Als Feyenoord dezelfde resultaten tegen dit City had behaald had ook jij euforisch geweest. Het gaat totaal niet om de prestaties van Ajax of het belachelijke City, het is een kwestie door welke clubbril je naar zo'n wedstrijd kijkt.
Het één sluit het ander niet uit.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Denk dat Raja nogal sarcastisch was
En anders spoort ie niet helemaal
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Denk dat Raja nogal sarcastisch was
En anders spoort ie niet helemaal
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:38 schreef tong80 het volgende:
René van der Gijp :
'Ha ha ha ha ha......man die worden met pek en veren het stadion uitgespeeld. Manchester verliest thuis zelden punten, laat staan dat ze verliezen. Ok Ajax won thuis wel. Maar City had 5 geblesseerden. Ajax schoot 5 keer op doel en er rollen er 3 in. Hoort er bij......ha ha ha ha ha....in je zak steken die 3 punten, je lange broek aantrekken naar de uitwedstrijd zodat ze de angstscheten niet zien. Ha ha ha ha ha. Als Eriksen in de spelerstunnel staat vraagt ie al aan Balotelli of ie na de wedstrijd zijn shirtje mag hebben. Ha ha ha ha ha....nee ouwe pik, hopen dat ze de schade beperkt kunnen houden en niet meer dan 4 doelpunten tegenkrijgen. Zo'n Mancini zit op de wip en is immens populair bij de spelers. Die gaan door het vuur voor hun trainer. Guidetti was vorig jaar de beste speler in de eredivisie. Bij Manchester zat ie één keer bij het eerste, om de handdoeken uit te delen en een zeepje op te rapen voor Balotelli. Ha ha ha ha ha ha....de begroting van Ajax is net zo groot als het salaris van de reservedoelman van Manchester. Serieus het kan zo maar al 2-0 staan na een kwartier. Misschien zou dat wel gunstig zijn voor Ajax, dan zet Manchester er de handrem op en worden ze niet 90 minuten weggespeeld. Wat denk jij ouwe reus ? Ik denk 4-1. Met een frommelgoal uit een hoekschop voor Ajax ha ha ha ha ha.'
Kun je tussen gijp en manchester het woordje 'voor' zetten ?quote:
Jupquote:Op woensdag 7 november 2012 13:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kun je tussen gijp en manchester het woordje 'voor' zetten ?
René van der Gijp Manchester City-Ajax........
Je hoort het hem gewoon zo zeggenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:38 schreef tong80 het volgende:
René van der Gijp :
'Ha ha ha ha ha......man die worden met pek en veren het stadion uitgespeeld. Manchester verliest thuis zelden punten, laat staan dat ze verliezen. Ok Ajax won thuis wel. Maar City had 5 geblesseerden. Ajax schoot 5 keer op doel en er rollen er 3 in. Hoort er bij......ha ha ha ha ha....in je zak steken die 3 punten, je lange broek aantrekken naar de uitwedstrijd zodat ze de angstscheten niet zien. Ha ha ha ha ha. Als Eriksen in de spelerstunnel staat vraagt ie al aan Balotelli of ie na de wedstrijd zijn shirtje mag hebben. Ha ha ha ha ha....nee ouwe pik, hopen dat ze de schade beperkt kunnen houden en niet meer dan 4 doelpunten tegenkrijgen. Zo'n Mancini zit op de wip en is immens populair bij de spelers. Die gaan door het vuur voor hun trainer. Guidetti was vorig jaar de beste speler in de eredivisie. Bij Manchester zat ie één keer bij het eerste, om de handdoeken uit te delen en een zeepje op te rapen voor Balotelli. Ha ha ha ha ha ha....de begroting van Ajax is net zo groot als het salaris van de reservedoelman van Manchester. Serieus het kan zo maar al 2-0 staan na een kwartier. Misschien zou dat wel gunstig zijn voor Ajax, dan zet Manchester er de handrem op en worden ze niet 90 minuten weggespeeld. Wat denk jij ouwe reus ? Ik denk 4-1. Met een frommelgoal uit een hoekschop voor Ajax ha ha ha ha ha.'
En toen was vorig jaar de wereld voor jullie ook te klein. Nu gebeurt het in het voordeel van jullie, maar ho ho dan mag niemand er iets over zeggenquote:Op woensdag 7 november 2012 12:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach en vorig jaar voelde niemand mee met Ajax toen Zagreb die stunt flikte door Lyon gewoon vrijbaan te geven, nu zag je het gisteren weer tegen Psg
En ja het zou een penalty kunnen zijn maar je kan hem ook niet geven
En ja er werd een doelpunt onterecht afgekeurd, echter hebben wij dit vorig jaar tegen Madrid ook meegemaakt
En waar staat dat dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:17 schreef Travel. het volgende:
[..]
En toen was vorig jaar de wereld voor jullie ook te klein. Nu gebeurt het in het voordeel van jullie, maar ho ho dan mag niemand er iets over zeggen
Op foks.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En waar staat dat dan?
Als je niks zinnigs hebt toe te voegen doe het niet dan
quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:17 schreef Travel. het volgende:
ho ho dan mag niemand er iets over zeggen
quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En waar staat dat dan?
Als je niks zinnigs hebt toe te voegen doe het niet dan