quote:Op woensdag 7 november 2012 12:03 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Je argument eindigen met "klaar".Je bent z'n moeder toch niet.
PSV MEER UITSTRALING DAN AJAX XDDDDquote:Op woensdag 7 november 2012 12:34 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Geen diepe hoor, slechts een normale. Overigens ben jij degene die over PSV begint? Ik ben niet eens specifiek voor PSV maar ik vind dat die club flink wat meer uitstraling heeft dan Ajax. En jij ziet er blijkbaar ook wat in aangezien je ergens halverwege dit topic ineens over PSV begint?
Ik wil niet vervelend doen en moet zeggen dat ik Ajax goed vond spelen, maar jij was toch degene die nooit blij zou zijn met een gelijkspel n.a.v. Gro-Fey?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga je weer in de als modus
Er is geen als want het is gewoon gebeurd klaar
Het is toch te triest voor woorden dat mensen niet blij kunnen zijn met een puntje
Groningen-Feyenoord is heel wat anders dan Manchester City- Ajaxquote:Op woensdag 7 november 2012 15:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen en moet zeggen dat ik Ajax goed vond spelen, maar jij was toch degene die nooit blij zou zijn met een gelijkspel n.a.v. Gro-Fey?
Dat weet ik ook wel, maar je zei toch vrij duidelijk nooit blij te zijn als Ajax gelijk zou spelen. Niet dat je niet blij mag zijn, maar ik constateer hier enige inconsistentie.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Groningen-Feyenoord is heel wat anders dan Manchester City- Ajax
Behalve als Groningen was gekocht door een sjeik en er miljoenen in had gepompt en Feyenoord uit Amsterdam kwam en geen kutclub was geweest.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Groningen-Feyenoord is heel wat anders dan Manchester City- Ajax
Mwah in de competitie ben ik er totaal niet blij mee dat kloptquote:Op woensdag 7 november 2012 15:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar je zei toch vrij duidelijk nooit blij te zijn als Ajax gelijk zou spelen. Niet dat je niet blij mag zijn, maar ik constateer hier enige inconsistentie.
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Behalve als Groningen was gekocht door een sjeik en er miljoenen in had gepompt en Feyenoord uit Amsterdam kwam en geen kutclub was geweest.
Als....
Ik zou er ook zeker blij mee zijn, maar toch vind ik je argument niet sterk. Na Gro-Fey was ik blij met dat ene punt omdat ik al van 0 punten was uitgegaan door de ontwikkelingen in de wedstrijd. De prestatie van Ajax is veel knapper, maar van tevoren uitgaan van 0 punten vind ik raar. De wedstrijd bepaalt vaak of je blij mag zijn met een punt, tegen welke tegenstander dat ook is.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mwah in de competitie ben ik er totaal niet blij mee dat klopt
Echter in de CL waar ik van 0 punten uit ging ben ik met elk puntje blij
mwah ligt echt aan de tegenstand voor mijquote:Op woensdag 7 november 2012 15:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zou er ook zeker blij mee zijn, maar toch vind ik je argument niet sterk. Na Gro-Fey was ik blij met dat ene punt omdat ik al van 0 punten was uitgegaan door de ontwikkelingen in de wedstrijd. De prestatie van Ajax is veel knapper, maar van tevoren uitgaan van 0 punten vind ik raar. De wedstrijd bepaalt vaak of je blij mag zijn met een punt, tegen welke tegenstander dat ook is.
Ja, maar een tegenstander kan je toch alleen beoordelen op de wedstrijd die je tegen ze speelt? Miljoenen bedragen zoals bij City hoeven niets te zeggen over kwaliteiten van spelers. Er komt in een wedstrijd veel meer bij kijken, tacktiek, scheids, vorm van de dag etc.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
mwah ligt echt aan de tegenstand voor mij
Ben ik met je eens maar in de NL competitie schat ik Ajax nou eenmaal hoger in dan Groningen en daarom zou ik gewoon echt niet blij zijn met een puntjequote:Op woensdag 7 november 2012 15:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, maar een tegenstander kan je toch alleen beoordelen op de wedstrijd die je tegen ze speelt? Miljoenen bedragen zoals bij City hoeven niets te zeggen over kwaliteiten van spelers. Er komt in een wedstrijd veel meer bij kijken, tacktiek, scheids, vorm van de dag etc.
Nog door niemand gedaan ditquote:Op woensdag 7 november 2012 15:55 schreef JaafkeGB het volgende:
Iedereen zou trots zijn als zijn club 4 punten pakt van city, maakt niet uit op wat voor manier, je club krijgt een stukje aandacht over de hele wereld. Het is tenslotte wel HET () manchester city. en natuurlijk miste hun SILVA, maar de totaalwaarde van ajax is net zo hoog als de kosten betaald voor aguero.
Zo waren er een paar momenten in de wedstrijden dat je wat geluk moet hebben.
ik feliciteren alle ajaxcieden met de 4 punten, ik gunde ze het eigenlijk wel. alleen jammer als je nu een discussie krijgt met mindere voetbalkenners ze overstappen naar het LOLOL WINNE EN GELIJK BIJ CITY DOEN JULLIE NIET HE!
voor de rest. geniet er van. en hopen dat de wedstrijd zondag nog heel goed in de beentjes zit.
hier zijn er mensen, met wat voetbal voetbalintellect. heb het meer over die mensen op kantoor die niet van voetbal houden maar voor ajax zijn, puur omdat de rest voor psv is. dat soort volk.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nog door niemand gedaan dit
Verder wel toffe reactie![]()
Ahhh soooquote:Op woensdag 7 november 2012 16:04 schreef JaafkeGB het volgende:
[..]
hier zijn er mensen, met wat voetbal voetbalintellect. heb het meer over die mensen op kantoor die niet van voetbal houden maar voor ajax zijn, puur omdat de rest voor psv is. dat soort volk.
Blijft hypothetisch. Neemt niet weg dat een gewoon een hele goede prestatie is.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:41 schreef GGMM het volgende:
Omdat geen enkele andere Nederlandse club het voor elkaar had gekregen dit resultaat te boeken.
hou nou eens op met dat domme gelul van als als als als als als alsquote:Op woensdag 7 november 2012 18:34 schreef Pedroso het volgende:
Zijn we er al uit waarom Ajax had moeten verliezen omdat ze 2 geniepige goals scoorde ?
Niemand kan toch ontkennen dat als Ajax niet die 2 goals had gescoord dat het dan nog 0-0 had gestaan toen City scoorde.
Dan hadden ze mooi achter gestaan, kom daar maar eens overheen als Ajax zijnde
Ga er anders even serieus op in.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hou nou eens op met dat domme gelul van als als als als als als als
Als Manchester City nooit overgenomen was eerst door een rijke thai en daarna door rijke arabieren dan hadden ze nog in de middenmoot gespeeld in Engeland
ALS ALS ALS ALS ALS ALS
Als ik dat nou eens niet deed, wat dan?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |