abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 november 2012 @ 14:39:11 #151
139330 TNA
For the stars that shine
pi_118936167
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:03 schreef CasselerRIP het volgende:

[..]

Je argument eindigen met "klaar". :') Je bent z'n moeder toch niet.
_O-

Valid point :')
pi_118937304
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:34 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Geen diepe hoor, slechts een normale. Overigens ben jij degene die over PSV begint? Ik ben niet eens specifiek voor PSV maar ik vind dat die club flink wat meer uitstraling heeft dan Ajax. En jij ziet er blijkbaar ook wat in aangezien je ergens halverwege dit topic ineens over PSV begint?
PSV MEER UITSTRALING DAN AJAX XDDDD

jezus wat een faal ben jij TS
  Moderator woensdag 7 november 2012 @ 15:12:54 #153
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_118937443
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:21 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ga je weer in de als modus
Er is geen als want het is gewoon gebeurd klaar
Het is toch te triest voor woorden dat mensen niet blij kunnen zijn met een puntje :D
Ik wil niet vervelend doen en moet zeggen dat ik Ajax goed vond spelen, maar jij was toch degene die nooit blij zou zijn met een gelijkspel n.a.v. Gro-Fey?
pi_118937477
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:12 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ik wil niet vervelend doen en moet zeggen dat ik Ajax goed vond spelen, maar jij was toch degene die nooit blij zou zijn met een gelijkspel n.a.v. Gro-Fey?
Groningen-Feyenoord is heel wat anders dan Manchester City- Ajax :')
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  Moderator woensdag 7 november 2012 @ 15:18:50 #155
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_118937688
quote:
10s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:13 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Dat weet ik ook wel, maar je zei toch vrij duidelijk nooit blij te zijn als Ajax gelijk zou spelen. Niet dat je niet blij mag zijn, maar ik constateer hier enige inconsistentie.
pi_118937704
quote:
10s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:13 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Behalve als Groningen was gekocht door een sjeik en er miljoenen in had gepompt en Feyenoord uit Amsterdam kwam en geen kutclub was geweest.
Als....
pi_118937713
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:18 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Dat weet ik ook wel, maar je zei toch vrij duidelijk nooit blij te zijn als Ajax gelijk zou spelen. Niet dat je niet blij mag zijn, maar ik constateer hier enige inconsistentie.
Mwah in de competitie ben ik er totaal niet blij mee dat klopt
Echter in de CL waar ik van 0 punten uit ging ben ik met elk puntje blij _O-
pi_118937718
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:19 schreef Saind het volgende:

[..]

Behalve als Groningen was gekocht door een sjeik en er miljoenen in had gepompt en Feyenoord uit Amsterdam kwam en geen kutclub was geweest.
Als....
_O-
  Moderator woensdag 7 november 2012 @ 15:30:10 #159
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_118938180
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:19 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Mwah in de competitie ben ik er totaal niet blij mee dat klopt
Echter in de CL waar ik van 0 punten uit ging ben ik met elk puntje blij _O-
Ik zou er ook zeker blij mee zijn, maar toch vind ik je argument niet sterk. Na Gro-Fey was ik blij met dat ene punt omdat ik al van 0 punten was uitgegaan door de ontwikkelingen in de wedstrijd. De prestatie van Ajax is veel knapper, maar van tevoren uitgaan van 0 punten vind ik raar. De wedstrijd bepaalt vaak of je blij mag zijn met een punt, tegen welke tegenstander dat ook is.
pi_118938202
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:30 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ik zou er ook zeker blij mee zijn, maar toch vind ik je argument niet sterk. Na Gro-Fey was ik blij met dat ene punt omdat ik al van 0 punten was uitgegaan door de ontwikkelingen in de wedstrijd. De prestatie van Ajax is veel knapper, maar van tevoren uitgaan van 0 punten vind ik raar. De wedstrijd bepaalt vaak of je blij mag zijn met een punt, tegen welke tegenstander dat ook is.
mwah ligt echt aan de tegenstand voor mij
  Moderator woensdag 7 november 2012 @ 15:44:24 #161
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_118938776
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:30 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

mwah ligt echt aan de tegenstand voor mij
Ja, maar een tegenstander kan je toch alleen beoordelen op de wedstrijd die je tegen ze speelt? Miljoenen bedragen zoals bij City hoeven niets te zeggen over kwaliteiten van spelers. Er komt in een wedstrijd veel meer bij kijken, tacktiek, scheids, vorm van de dag etc.
pi_118938804
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:44 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ja, maar een tegenstander kan je toch alleen beoordelen op de wedstrijd die je tegen ze speelt? Miljoenen bedragen zoals bij City hoeven niets te zeggen over kwaliteiten van spelers. Er komt in een wedstrijd veel meer bij kijken, tacktiek, scheids, vorm van de dag etc.
Ben ik met je eens maar in de NL competitie schat ik Ajax nou eenmaal hoger in dan Groningen en daarom zou ik gewoon echt niet blij zijn met een puntje
  woensdag 7 november 2012 @ 15:55:15 #163
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_118939225
Iedereen zou trots zijn als zijn club 4 punten pakt van city, maakt niet uit op wat voor manier, je club krijgt een stukje aandacht over de hele wereld. Het is tenslotte wel HET ( ;( ) manchester city. en natuurlijk miste hun SILVA, maar de totaalwaarde van ajax is net zo hoog als de kosten betaald voor aguero.

Zo waren er een paar momenten in de wedstrijden dat je wat geluk moet hebben.

ik feliciteren alle ajaxcieden met de 4 punten, ik gunde ze het eigenlijk wel. alleen jammer als je nu een discussie krijgt met mindere voetbalkenners ze overstappen naar het LOLOL WINNE EN GELIJK BIJ CITY DOEN JULLIE NIET HE!

voor de rest. geniet er van. en hopen dat de wedstrijd zondag nog heel goed in de beentjes zit. (8>
pi_118939402
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:55 schreef JaafkeGB het volgende:
Iedereen zou trots zijn als zijn club 4 punten pakt van city, maakt niet uit op wat voor manier, je club krijgt een stukje aandacht over de hele wereld. Het is tenslotte wel HET ( ;( ) manchester city. en natuurlijk miste hun SILVA, maar de totaalwaarde van ajax is net zo hoog als de kosten betaald voor aguero.

Zo waren er een paar momenten in de wedstrijden dat je wat geluk moet hebben.

ik feliciteren alle ajaxcieden met de 4 punten, ik gunde ze het eigenlijk wel. alleen jammer als je nu een discussie krijgt met mindere voetbalkenners ze overstappen naar het LOLOL WINNE EN GELIJK BIJ CITY DOEN JULLIE NIET HE!

voor de rest. geniet er van. en hopen dat de wedstrijd zondag nog heel goed in de beentjes zit. (8>
Nog door niemand gedaan dit

Verder wel toffe reactie _O_
  woensdag 7 november 2012 @ 16:04:15 #165
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_118939609
quote:
10s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:59 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Nog door niemand gedaan dit

Verder wel toffe reactie _O_
hier zijn er mensen, met wat voetbal voetbalintellect. heb het meer over die mensen op kantoor die niet van voetbal houden maar voor ajax zijn, puur omdat de rest voor psv is. dat soort volk.
pi_118939659
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:04 schreef JaafkeGB het volgende:

[..]

hier zijn er mensen, met wat voetbal voetbalintellect. heb het meer over die mensen op kantoor die niet van voetbal houden maar voor ajax zijn, puur omdat de rest voor psv is. dat soort volk.
Ahhh sooo
Ja ach die heb je er gewoon tussen zitten ja
pi_118940882
/care wat jij zegt. Ajax is de beste, altijd!
pi_118943385
Ik ben best onafhankelijk, dus laat ik eens zeggen wat ik er van vind. Ik vind de euforie begrijpelijk met enige nuances wel te verstaan.

De stelling dat Ajax over twee wedstrijden beter was dan City lijkt me best terecht, zeker gezien het doelsaldo, maar ook gezien het spelbeeld. In de heenwedstrijd vond ik Ajax beide helften beter dan City, wat vooral een tactische overwinning was van Ajax wat gepaard ging met goed veldspel. Dat goede veldspel heb ik gisteren ook in de eerste helft gezien, meer dan bij City. In de tweede helft heb ik gisteren gezien dat City beter was, en dat Ajax in twee gevallen mazzel had (aangezien de arbitrage bij twee twijfelgevallen de kans van Ajax koos). In de tweede helft speelde City gisteren opportunistischer en dan kom je een eind met veel fysieke kracht en enkele spelers met veel individuele klasse. Al met al tel ik dus 3 helften waarin Ajax beter was en 1 waarin City beter was.

Over de euforie: ook begrijpelijk, aangezien ik de tegenovergestelde reactie van de media veel merkwaardiger zou vinden. Ajax wint en houdt stand tegen een club met een gigantisch budget die bij elkaar zijn geraapt in het vooruitzicht van een gigantisch loonstrookje. Als je als media in zo'n geval niet euforisch kan zijn, wanneer dan wel? Als Ajax ook nog Dortmund en Madrid verslaat? Dat is onwaarschijnlijk, vandaar dat ik de erg positieve beoordelingen kan begrijpen. Naast het spelbeeld waar ik het al over heb gehad is het resultaat ook belangrijk, en de 4 punten van de 6 tegen City die staan, een resultaat waar heel Europa naar kijkt.
Wanneer Ajax in de competitie wint van een Utrecht, Heerenveen of Groningen dan kan de media daar positief op reageren, maar niet snel euforisch aangezien het podium niet groot genoeg is. Nu is dat podium wel groot genoeg vandaar dat de media die kans aangrijpen.
  Forum Admin woensdag 7 november 2012 @ 17:41:24 #169
35723 crew  GGMM
pi_118943528
Omdat geen enkele andere Nederlandse club het voor elkaar had gekregen dit resultaat te boeken. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_118943775
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:41 schreef GGMM het volgende:
Omdat geen enkele andere Nederlandse club het voor elkaar had gekregen dit resultaat te boeken. :)
Blijft hypothetisch. Neemt niet weg dat een gewoon een hele goede prestatie is.
BFF met GGMM
pi_118945327
Zijn we er al uit waarom Ajax had moeten verliezen omdat ze 2 geniepige goals scoorde ?
Niemand kan toch ontkennen dat als Ajax niet die 2 goals had gescoord dat het dan nog 0-0 had gestaan toen City scoorde.
Dan hadden ze mooi achter gestaan, kom daar maar eens overheen als Ajax zijnde ;(
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_118945729
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 18:34 schreef Pedroso het volgende:
Zijn we er al uit waarom Ajax had moeten verliezen omdat ze 2 geniepige goals scoorde ?
Niemand kan toch ontkennen dat als Ajax niet die 2 goals had gescoord dat het dan nog 0-0 had gestaan toen City scoorde.
Dan hadden ze mooi achter gestaan, kom daar maar eens overheen als Ajax zijnde ;(
hou nou eens op met dat domme gelul van als als als als als als als
Als Manchester City nooit overgenomen was eerst door een rijke thai en daarna door rijke arabieren dan hadden ze nog in de middenmoot gespeeld in Engeland

ALS ALS ALS ALS ALS ALS
pi_118945776
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 18:42 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

hou nou eens op met dat domme gelul van als als als als als als als
Als Manchester City nooit overgenomen was eerst door een rijke thai en daarna door rijke arabieren dan hadden ze nog in de middenmoot gespeeld in Engeland

ALS ALS ALS ALS ALS ALS
Ga er anders even serieus op in.
  Forum Admin woensdag 7 november 2012 @ 18:43:33 #174
35723 crew  GGMM
pi_118945783
oh :')
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_118945808
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 18:43 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Als ik dat nou eens niet deed, wat dan?
pi_118945879
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 18:44 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Als ik dat nou eens niet deed, wat dan?
Dan zal ik FOK even op tilt gooien !
pi_118945961
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 18:47 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Dan zal ik FOK even op tilt gooien !
Merkte het ja :{
  woensdag 7 november 2012 @ 18:52:08 #178
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_118946033
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:41 schreef GGMM het volgende:
Zelfs als Ajax machtig bovenaan in de eredivisie stond was dit een twijfelachtig statement
  Forum Admin woensdag 7 november 2012 @ 18:53:51 #179
35723 crew  GGMM
pi_118946090
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 18:52 schreef CasselerRIP het volgende:

[..]

Zelfs als Ajax machtig bovenaan in de eredivisie stond was dit een twijfelachtig statement
Oneens.
Gaat er ook niet over dat we zo goed zijn. Het gaat er om dat wij de enige zijn die durven te voetballen tegen dit soort clubs. Een PSV en Twente speelt al zeer laf tegen een onbekende Zweedse club. Zie Europa League. Als je op die manier tegen City speelt maak je van tevoren al geen kans.
pi_118946322
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 18:53 schreef GGMM het volgende:

[..]

Oneens.
Gaat er ook niet over dat we zo goed zijn. Het gaat er om dat wij de enige zijn die durven te voetballen tegen dit soort clubs. Een PSV en Twente speelt al zeer laf tegen een onbekende Zweedse club. Zie Europa League. Als je op die manier tegen City speelt maak je van tevoren al geen kans.
Nee, want tegen Napoli speelde PSV wel aanvallend. Jullie hebben het in het verleden ook niet echt lekker gedaan tegen de Kopenhagens en Solnas van deze wereld.
BFF met GGMM
  Forum Admin woensdag 7 november 2012 @ 19:01:16 #181
35723 crew  GGMM
pi_118946387
quote:
14s.gif Op woensdag 7 november 2012 18:59 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Nee, want tegen Napoli speelde PSV wel aanvallend. Jullie hebben het in het verleden ook niet echt lekker gedaan tegen de Kopenhagens en Solnas van deze wereld.
Ja, vroeger hebben we wel eens anders gespeeld idd.
pi_118946398
quote:

[..]

En jullie niet tegen Gent,Kiev en Sparta Praag

Snap dat hele wijzen naar andere clubs verder niet echt meer maar goed misschien ligt dat aan mij :')
Blijf het verder een apart vinden dat mensen hier echt nog om huilen
  woensdag 7 november 2012 @ 19:05:26 #183
351780 Piye
King of Kush
pi_118946549
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 19:01 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Snap dat hele wijzen naar andere clubs verder niet echt meer maar goed misschien ligt dat aan mij :')
Er is maar 1 club het wijzen waard, als je daar niet voor bent wordt het al snel wijzen naar andere clubs. :9
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  woensdag 7 november 2012 @ 19:06:02 #184
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_118946572
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 18:53 schreef GGMM het volgende:

[..]

Oneens.
Het spel van Ajax ziet er ook niet altijd goed uit tegen mindere tegenstanders. Tegen een Manchester City zouden PSV en Twente natuurlijk wel wat gemotiveerder zijn.

Naast het goede spel (dagvorm) heb je met City's aanvankelijke onderschatting, wat scheidsrechterlijke meevallers en een béétje geluk voor de goal allemaal elementen waarmee andere teams ook dit resultaat zouden kunnen bereiken.

Maar goed, ik begeef me weer in hypothetische sferen waar de meesten hier een allergie voor hebben geloof ik.
pi_118946578
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 19:01 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ik wijs juist niet naar andere clubs... Ik geef alleen aan dat GGMM niet per definitie kan stellen dat alleen Ajax dit had kunnen doen tegen dit City als Nederlandse club.
BFF met GGMM
pi_118946590
quote:
10s.gif Op woensdag 7 november 2012 19:05 schreef Piye het volgende:

[..]

Er is maar 1 club het wijzen waard, als je daar niet voor bent wordt het al snel wijzen naar andere clubs. :9
Ik ben serieus
TS van dit topic heeft al zelf aangegeven dat ie haatgevoelens richting Ajax heeft
Maar waarom kijk je dan in godsnaam of lees dan de krant niet of wat dan ook
Wat voor zielig figuur ben je wanneer je helemaal een topic als dit moet openen :')
pi_118946596
quote:
14s.gif Op woensdag 7 november 2012 19:06 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik wijs juist niet naar andere clubs... Ik geef alleen aan dat GGMM niet per definitie kan stellen dat alleen Ajax dit had kunnen doen tegen dit City als Nederlandse club.
Het was niet specifiek naar jou gericht maar in zijn algemeen
  Forum Admin woensdag 7 november 2012 @ 19:08:49 #188
35723 crew  GGMM
pi_118946701
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 19:06 schreef CasselerRIP het volgende:

[..]

Het spel van Ajax ziet er ook niet altijd goed uit tegen mindere tegenstanders. Tegen een Manchester City zouden PSV en Twente natuurlijk wel wat gemotiveerder zijn.

Naast het goede spel (dagvorm) heb je met City's aanvankelijke onderschatting, wat scheidsrechterlijke meevallers en een béétje geluk voor de goal allemaal elementen waarmee andere teams ook dit resultaat zouden kunnen bereiken.

Maar goed, ik begeef me weer in hypothetische sferen waar de meesten hier een allergie voor hebben geloof ik.
Klopt dat het spel tegen mindere tegenstander niet altijd goed is, maar wat ik bedoel is dat we wel altijd proberen te voetballen, tegen elke tegenstander. Dan ga je natuurlijk ook vaak zat op je bek. Maar daarom vind ik dit juist zo'n toffe prestatie. _O_
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 19:06 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Het was niet specifiek naar jou gericht maar in zijn algemeen
Of gewoon tegen mij? Kan hoor, ik raak ook wat geïrriteerd als ik het weer zo simpel gemaakt zie worden als "Dit City was slecht, dat mag je ook best winnen". Zo simpel ligt het imo gewoon niet.
pi_118946817
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 19:08 schreef GGMM het volgende:

[..]

Klopt dat het spel tegen mindere tegenstander niet altijd goed is, maar wat ik bedoel is dat we wel altijd proberen te voetballen, tegen elke tegenstander. Dan ga je natuurlijk ook vaak zat op je bek. Maar daarom vind ik dit juist zo'n toffe prestatie. _O_
Ik ben het hier zeker afgaande op de afgelopen de 2 seizoenen niet mee eens. Maar wij zullen het over Ajax en Feyenoord waarschijnlijk nooit eens worden.

Dus, nogmaals: proficiat met 4 verdiende en mooie punten tegen City. ^O^
BFF met GGMM
  Forum Admin woensdag 7 november 2012 @ 19:12:24 #190
35723 crew  GGMM
pi_118946849
quote:
14s.gif Op woensdag 7 november 2012 19:11 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik ben het hier zeker afgaande op de afgelopen de 2 seizoenen niet mee eens. Maar wij zullen het over Ajax en Feyenoord waarschijnlijk nooit eens worden.

Dus, nogmaals: proficiat met 4 verdiende en mooie punten tegen City. ^O^
Maakt ook niet uit. Thnx.
pi_118946979
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 19:08 schreef GGMM het volgende:

[..]

[..]

Of gewoon tegen mij? Kan hoor, ik raak ook wat geïrriteerd als ik het weer zo simpel gemaakt zie worden als "Dit City was slecht, dat mag je ook best winnen". Zo simpel ligt het imo gewoon niet.
Ook niet tegen jou :')
Ik vind alleen dat een hoop mensen zeiken om helemaal niks

quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 19:06 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ik ben serieus
TS van dit topic heeft al zelf aangegeven dat ie haatgevoelens richting Ajax heeft
Maar waarom kijk je dan in godsnaam of lees dan de krant niet of wat dan ook
Wat voor zielig figuur ben je wanneer je helemaal een topic als dit moet openen :')
Dit soort dingen
En zo zijn er genoeg mensen...
Kijk lekker alleen naar je eigen club denk ik dan als je er verder niet tegen kan
  Forum Admin woensdag 7 november 2012 @ 19:16:54 #192
35723 crew  GGMM
pi_118947065
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 19:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Dit soort dingenEn zo zijn er genoeg mensen...Kijk lekker alleen naar je eigen club denk ik dan als je er verder niet tegen kan
Ah, zo. Dat zeker ja.
pi_118951341
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 18:34 schreef Pedroso het volgende:
als toure gewoon rood had gekregen dan werd er nooit gescoord door city
als de laatste ballen van de jong en eriksen er in gaan werd het 2-4
als johan cruijf nog jong genoeg was en bij ajax voetbalde werd het 0-6
als ajax 300 miljoen euro mocht besteden was het 0-10 geworden
pi_118951458
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:36 schreef Tyron het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 18:43 schreef Pedroso het volgende:

[..]

pi_118951507
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:38 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

[..]

Je vind dat ik er serieus op in ga ja? _O-
pi_118951591
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:39 schreef Tyron het volgende:

[..]

Je vind dat ik er serieus op in ga ja? _O-
Ik moest er ook niet op ingaan
pi_118951969
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:36 schreef Tyron het volgende:

[..]

Als vd Gijp had meegedaan had het 14-1 geworden.
pi_118952092
Ajax is qua niveau misschien wel te vergelijken met de subtop/middenmoot van Engeland.

Ook die teams kunnen als ze gemotiveerd en geconcentreerd zijn elke topclub in Engeland lastig maken.

Over een heel seizoen kan Ajax City natuurlijk niet bijhouden.
pi_118952716
quote:
14s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:47 schreef Confetti het volgende:
Ajax is qua niveau misschien wel te vergelijken met de subtop/middenmoot van Engeland.

Ook die teams kunnen als ze gemotiveerd en geconcentreerd zijn elke topclub in Engeland lastig maken.

Over een heel seizoen kan Ajax City natuurlijk niet bijhouden.
ajax zou daar gwn in top 5 meedraaien hoor
  woensdag 7 november 2012 @ 22:42:21 #200
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_118960466
quote:

[..]

Dat was wel echt een C team van napoli
So confused when you're lost in the groove
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')