Laat me raden. Hij ligt meteen met Stalin te knuffelen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:50 schreef Lotusss het volgende:
Blij dat je poezel weer terecht is!
ErwinRommel is ook helemaal happy voor je.
Hè gelukkigquote:
Nee. Ik lig met Leena te knuffelenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laat me raden. Hij ligt meteen met Stalin te knuffelen?
Al Jazeera Vanavond 23:55 NLD 1, blijven uitzenden tot de verkiezingsuitslag bekend is.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:33 schreef Nibb-it het volgende:
Wat is de beste zender om naar de election-poppenkast te kijken?
2 weken live tv?! Wauw!quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Al Jazeera Vanavond 23:55 NLD 1, blijven uitzenden tot de verkiezingsuitslag bekend is.
Ja, Ja, voorlopige uitslagquote:
Denk dat ik CNN of zo maar op zet, ik wil maximum circus.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Al Jazeera Vanavond 23:55 NLD 1, blijven uitzenden tot de verkiezingsuitslag bekend is.
Kijk dan naar Fox.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:57 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Denk dat ik CNN of zo maa rop zet, ik wil maximum circus.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:57 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Denk dat ik CNN of zo maar op zet, ik wil maximum circus.
Ben vrij deze week.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Jij gaat er echt voor opblijven?
Oh, ja, dat had je gezegd. Ik hoor het morgenochtend welquote:
Als je een stream van Fox kan vinden, kijk het dan. Fox is zo republikeins als kan zijnquote:
En neemt het niet zo nauw met feiten.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als je een stream van Fox kan vinden, kijk het dan. Fox is zo republikeins als kan zijn
En dat. Maar dat gevoel heb ik ook (iets minder) met CNN.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En neemt het niet zo nauw met feiten.
De feiten interesseren me op dit moment nog niet eens zo erg. Vind vooral dat hele circus eromheen prachtig.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En dat. Maar dat gevoel heb ik ook (iets minder) met CNN.
CBS heeft een live stream (maar die zend nu Dr. Phil uitquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:10 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
De feiten interesseren me op dit moment nog niet eens zo erg. Vind vooral dat hele circus eromheen prachtig.
Dat sowieso. Maar dat moet ik morgen maar zien.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:10 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
De feiten interesseren me op dit moment nog niet eens zo erg. Vind vooral dat hele circus eromheen prachtig.
Beter *popcorn pakt*quote:Op woensdag 7 november 2012 00:04 schreef Nibb-it het volgende:
Nou, geen reet aan vooralsnog. Zak nootjes open trekken dan maar.
Nice, maar is dat actueel?quote:Op woensdag 7 november 2012 00:09 schreef Nibb-it het volgende:
http://elections.huffingtonpost.com/2012/results
Zo ver ik weet wel!quote:Op woensdag 7 november 2012 00:12 schreef MaryMouse het volgende:
Nice, maar is dat actueel?
Niet dat ik het verder kan/ga volgen, mag gewoon werken morgen
Dus nu 2 states Romney, 1 Obamaquote:
Kentucky en Indiana, Daar noem je er ook wel twee. Maar er is pas een paar % binnen, geloof ik.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus nu 2 states Romney, 1 Obama
I know, en dat NH een Obama state is was ook al bekend. Gaat toch weer spannend worden met de 'swing' States.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:17 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Kentucky en Indiana, Daar noem je er ook wel twee. Maar er is pas een paar % binnen, geloof ik.
Haaai!quote:
Ga ik als aarbei zeker kijken, ben benieuwdquote:Op woensdag 7 november 2012 12:25 schreef Nibb-it het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)het-korps-mariniers/
Volgende week is de premiere.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:43 schreef Harde_Mepper het volgende:
Ik zie nergens een uitzenddatum?
Idem, ben nu ook de boemboe vor de nasi aam het makenquote:
Blauwe drabquote:Op woensdag 7 november 2012 17:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idem, ben nu ook de boemboe vor de nasi aam het maken
met of zonder kattenvlees?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg!!! Respect voor mijn nasi, ja?
Met spekquote:Op woensdag 7 november 2012 18:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
met of zonder kattenvlees?
Oh ja, kut. Ik moet aardig doen, iets met chips![]()
Chinees gehaald vandaag.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
met of zonder kattenvlees?
Oh ja, kut. Ik moet aardig doen, iets met chips![]()
Wat een reactie'squote:Op woensdag 7 november 2012 12:25 schreef Nibb-it het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)het-korps-mariniers/
Toegegeven dat TS nog wat tijd in de OP gestoken heeftquote:Op woensdag 7 november 2012 21:10 schreef Nibb-it het volgende:
Wat heb ik tijdens mijn vakantie gevonden?
Nou, roept u maar.
Nee, halverwege in slaap gesukkeld. Maar ik werd precies voor Romney's speech wakker vanochtend.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
Hè Nibb-it, heb je nu inderdaad de hele nacht de elections gevolgd? Ik ging net op tijd koffie zetten om de speech van Obama te kunnen volgen
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:50 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Nee, halverwege in slaap gesukkeld. Maar ik werd precies voor Romney's speech wakker vanochtend.
Sjagerijnquote:
Was nog flink spannend, met de enorm kleine verschillen in belangrijke staten als Florida, Ohio en Virginia.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
Hè Nibb-it, heb je nu inderdaad de hele nacht de elections gevolgd? Ik ging net op tijd koffie zetten om de speech van Obama te kunnen volgen
Dat heb ik meegekregenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:00 schreef Royyy het volgende:
[..]
Was nog flink spannend, met de enorm kleine verschillen in belangrijke staten als Florida, Ohio en Virginia.
In Florida liep Romney ook een hele tijd voor, maar de resultaten van een paar grote stedelijke counties zoals Miami-Dade en Broward kwamen pas laat binnen. En met de bevolking daar die voor een groot deel uit Latino's bestaat zijn dat natuurlijk makkelijke stemmen voor Obama.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat heb ik meegekregen
In Ohio stond Romney heel lang op winst. Toen Obama Florida binnen haalde was het, naar ik begreep, wel duidelijk.
Ben toch echt benieuwd of er nog gezeur gaat komen over de mail votes uit NY
Denk dat welke president dan ook het niet makkelijk heeft daar. De macht van de diverse lobbies is zo groot dat veranderingen lastig zijn. Het omvormen van het zorgstelsel is in ieder geval een plus punt al voor Obama.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:15 schreef Royyy het volgende:
[..]
In Florida liep Romney ook een hele tijd voor, maar de resultaten van een paar grote stedelijke counties zoals Miami-Dade en Broward kwamen pas laat binnen. En met de bevolking daar die voor een groot deel uit Latino's bestaat zijn dat natuurlijk makkelijke stemmen voor Obama.
Mja ik denk dat het uiteindelijk allebei niet de personen zijn die echte verandering teweeg zullen brengen.
Lijkt me meer wat voor Trump. Die is totaal van het padje.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:26 schreef Cobra4 het volgende:
Heeft Romney nog niet geroepen dat er nieuwe verkiezingen moeten komen omdat er zo veel mensen niet op de dag zelf konden stemmen?
Oh makkelijk zal het inderdaad zeker niet zijn. De omvorming van het zorgstelsel is naar mijn mening voor het grootste deel inderdaad een pluspunt voor Obama. Maar daartegenover staat dan bijvoorbeeld weer een hele lijst met afbreuken aan de burgerrechten.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk dat welke president dan ook het niet makkelijk heeft daar. De macht van de diverse lobbies is zo groot dat veranderingen lastig zijn. Het omvormen van het zorgstelsel is in ieder geval een plus punt al voor Obama.
Afbreuk van de burgerrechten is begonnen bij Bush met de Patriot Act, en is m.i. een trend die zichtbaar is in de hele westerse wereld.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:34 schreef Royyy het volgende:
[..]
Oh makkelijk zal het inderdaad zeker niet zijn. De omvorming van het zorgstelsel is naar mijn mening voor het grootste deel inderdaad een pluspunt voor Obama. Maar daartegenover staat dan bijvoorbeeld weer een hele lijst met afbreuken aan de burgerrechten.
Als je terugkijkt over de hele verkiezingscampagne vind ik dat zowel Obama als Romney niet echt grote veranderingen hebben aangekondigd. Het klinkt allemaal leuk en aardig wat ze allemaal vertellen, maar uiteindelijk is het allemaal gewoon meer van hetzelfde.
En aan andere kandidaten die wel echt duidelijke plannen voor grote veranderingen hebben (zoals bijvoorbeeld Gary Johnson en Ron Paul) wordt door de media nauwelijks aandacht geschonken, dat vind ik persoonlijk wel erg jammer.
Obama is inderdaad niet de eerste die met zulke maatregelen is gekomen, maar toch... het gaat regelrecht in tegen de ideeën achter de grondwet en de rol van de federale overheid.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Afbreuk van de burgerrechten is begonnen bij Bush met de Patriot Act, en is m.i. een trend die zichtbaar is in de hele westerse wereld.
Ik moet bekennen dat ik de US election niet van het begin gevolgd heb. In the end zijn het toch altijd een democraat en een republikein die for president gaat. En of er voldoende media aandacht wordt geschonken aan kandidaten heeft toch zeker ook te maken met de fondsen die een kandidaat weet te werven.
Mogguh! Grote beker cappucchino hierquote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 08:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mogguh! Grote beker cappucchino hier![]()
Wat is er met je kale arie?quote:Op donderdag 8 november 2012 10:05 schreef ErwinRommel het volgende:
LMB in de Kalahari woestijn (Afrika):
Ik ben een beetje Oost-Indisch doof de laatste tijdquote:Op donderdag 8 november 2012 10:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb geen kale arie mafkees
Mot je die banaan ff uit je oor pluggen!!quote:Op donderdag 8 november 2012 10:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben een beetje Oost-Indisch doof de laatste tijd
Zo voorspelbaarquote:Op donderdag 8 november 2012 11:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mot je die banaan ff uit je oor pluggen!!
Ik ben ook Oost-Indisch doof hoor, vraag maar aan andere usersquote:
Dat kan ik bevestigenquote:Op donderdag 8 november 2012 11:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben ook Oost-Indisch doof hoor, vraag maar aan andere users
Jij? Nee joh.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben ook Oost-Indisch doof hoor, vraag maar aan andere users
Winkelen is ook helemaal niet leukquote:Op donderdag 8 november 2012 12:46 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb haat aan winkelen. Ben klaar thank god.
Hopelijk ben ik nu klaar voor de komende 2 jaar ofzo.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Winkelen is ook helemaal niet leuk
Er wacht straks een nog grotere uitdaging thuisquote:Op donderdag 8 november 2012 12:46 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb haat aan winkelen. Ben klaar thank god.
En dat is...?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Er wacht straks een nog grotere uitdaging thuis
Dat ik je hulp ff nodig ga hebben, maar dat zie je wel als je het trappenportaal binnen komtquote:
Godver.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat ik je hulp ff nodig ga hebben, maar dat zie je wel als je het trappenportaal binnen komt
Kan ik het helpen dat er een gigantische doos binnenstaatquote:
Meh.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kan ik het helpen dat er een gigantische doos binnenstaat
Ah, je tank?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kan ik het helpen dat er een gigantische doos binnenstaat
Dakkoffer voor de auto, 2.10 lang, 90cm breed bij 45cm hoogquote:
Oh, ik dacht. Nou ja, laat ook maarquote:Op donderdag 8 november 2012 13:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dakkoffer voor de auto, 2.10 lang, 90cm breed bij 45cm hoog
Pas jij mooi in.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dakkoffer voor de auto, 2.10 lang, 90cm breed bij 45cm hoog
Truste!quote:
En nog steeds snappen mijn burgercollega's niet wat ik daar mee bedoel...quote:Op vrijdag 9 november 2012 07:13 schreef jitzzzze het volgende:
Tijd voor een bakkie 10W40![]()
En om 12 uur, kakken te kort naar huis toe. Aanvang operatie stofwolk. In de GiLoPa over het parkeerterrein naar je voertuig toe en met piepende banden naar huis toe![]()
Niet dat het allemaal zo erg hier is, maar weer eens naar huis zou ook lekker zijn![]()
Wat snappen ze niet?quote:Op vrijdag 9 november 2012 08:42 schreef Dvons1 het volgende:
[..]
En nog steeds snappen mijn burgercollega's niet wat ik daar mee bedoel...
www.boekje-pienter.nlquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:42 schreef Dvons1 het volgende:
[..]
En nog steeds snappen mijn burgercollega's niet wat ik daar mee bedoel...
Onze hele taal...ik krijg m in ieder geval niet uit mijn dagelijkse vocabulaire. Zelfs spellen gebeurt nog steeds in NATO-spelalfabet. Jawel, ik weet het...beroepsdeformatie...quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat snappen ze niet?
Bakkie 10W40?
Kakken te kort?
Operatie stofwolk?
GiLoPa?
Ze moeten blij zijn je geen spange straattaal spreekt, jeweettoch.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:19 schreef hoogvlieger het volgende:
Zelfs als je meld dat je ff gaat stiefelen met je barang om begrijpen lui het vaak niet. Mn ouders die er ook altijd pissig om worden als ik weer uitleg dat ik mn DéTé aan moet.
En dan nog worden ze boos als ik ze NuKuBu's noem...quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:19 schreef hoogvlieger het volgende:
Zelfs als je meld dat je ff gaat stiefelen met je barang om begrijpen lui het vaak niet. Mn ouders die er ook altijd pissig om worden als ik weer uitleg dat ik mn DéTé aan moet.
Dat laatste zie je idd steeds meer, afspraken niet nakomen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:37 schreef Dvons1 het volgende:
[..]
En dan nog worden ze boos als ik ze NuKuBu's noem...
Maar ja, liever een vreemde eend in de bijt met vreemde taal die ze wel waarderen vanwege bepaalde karaktereigenschappen dan andersom.
En men blijft verbaasd dat er tóch mensen bestaan die wél altijd op tijd komen en hun afspraken nakomen...
Same here.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:37 schreef Dvons1 het volgende:
[..]
En dan nog worden ze boos als ik ze NuKuBu's noem...
Maar ja, liever een vreemde eend in de bijt met vreemde taal die ze wel waarderen vanwege bepaalde karaktereigenschappen dan andersom.
En men blijft verbaasd dat er tóch mensen bestaan die wél altijd op tijd komen en hun afspraken nakomen...
Goed bezig!quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat laatste zie je idd steeds meer, afspraken niet nakomen.
Al 14 jaar de dienst uit en nog steeds gebruik ik het NATO spelalfabet
Sterker nog, ik ken het burgeralfabet niet eensquote:
11 GGJ...je maakt Erwin en mij blijquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:09 schreef hoogvlieger het volgende:
Anton, Bernhard, Cornelis![]()
Alpha, Bravo, Charlie.![]()
Volgende week lekker 3 dagen tegen de Tijgers van 11GGJ matten. Mn flecktarnbroek, bivakmuts, shemagh en voldoende magazijntassen liggen al klaar
De Koningscie is de moedercie van onze weerbaarheid. Maar de Tijgers konden ons ook wel gebruiken. We moesten ook maar eens naar de Kings borrel gaan.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:27 schreef Dvons1 het volgende:
[..]
11 GGJ...je maakt Erwin en mij blij
quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:27 schreef Dvons1 het volgende:
[..]
11 GGJ...je maakt Erwin en mij blij
De Tijgers, die hadden in onze periode een hele harde discipline, hun CC, ik noem geen namen, was er eentje van de oude en harde stempel, begin jaren 90 heb ik het dan over.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:09 schreef hoogvlieger het volgende:
Anton, Bernhard, Cornelis![]()
Volgende week lekker 3 dagen tegen de Tijgers van 11GGJ matten. Mn flecktarnbroek, bivakmuts, shemagh en voldoende magazijntassen liggen al klaar
krikkrakken krikkrakken krikkrakken krikkrakken krikkrakken krikkrakken krikkrakkenquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:09 schreef Rave_NL het volgende:
Iedereen die überhaupt het woord krikkrakken in z'n mond neemt moeten ze post-nataal aborteren.
Laat staan het adoreren ervan.
Doe godverdomme normaal.
Haaaaai lieverd!quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:09 schreef Rave_NL het volgende:
Iedereen die überhaupt het woord krikkrakken in z'n mond neemt moeten ze post-nataal aborteren.
Laat staan het adoreren ervan.
Doe godverdomme normaal.
whyquote:
jij en de rest van de wereld!quote:
het wordt alleen in stand gehouden omdat "ik moest vroeger ook krikkrakken, dus jij zal nu ook krikkrakken", en heel Defensie haat hetquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij en de rest van de wereld!
wie dat bedacht heeft zouden ze eens goed moeten krikkrakken ... met honkbalknuppels!
op zich geen slechte reden natuurlijk!quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
het wordt alleen in stand gehouden omdat "ik moest vroeger ook krikkrakken, dus jij zal nu ook krikkrakken", en heel Defensie haat het
Dat is echt een kutreden, "ja, zo doen we het altijd".quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
op zich geen slechte reden natuurlijk!
gedeelde smart enzo
quote:
Doe voorzichtig met die gleuven he.quote:Op zaterdag 10 november 2012 08:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
M'n 3de al. Dadelijk weer op naar werk
nr 2, eindelijk weekendquote:Op zaterdag 10 november 2012 08:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
M'n 3de al. Dadelijk weer op naar werk
Ik probeer m'n best te doenquote:Op zaterdag 10 november 2012 08:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doe voorzichtig met die gleuven he.
ff een föhn erop laten blazen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 08:48 schreef jitzzzze het volgende:
Ik moet echt nodig het vocht uit mijn koplampen uitdrijven
Dan komt het morgen weer net zo hard terugquote:Op zaterdag 10 november 2012 08:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ff een föhn erop laten blazen.
Dat wist ik, maar ik haal steeds al die nummer door elkaarquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:18 schreef AchJa het volgende:
F is fuel.
http://www.milispec.com/nl/products/nato-lijst.php
http://www.nato.int/docu/logi-en/1997/lo-15a.htm
quote:
Ik bespeur hier afgunstquote:
Avond Erasmo.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:17 schreef Erasmo het volgende:
Avond bokzoetekauwtjes
[ afbeelding ]
Is de lokale keuze vandaag.
vertel.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:01 schreef Pumatje het volgende:
ik moet voorkomen voor mijn oldtimer.
De Jumbo heeft het sowiesoquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Avond Erasmo.
Oerblond ken ik nog niet, morgen maar even kijken of de super die heeft liggen
Geen Jumbo bij mij in de buurt, maar de C1000 heeft ook een aardige voorraad.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
De Jumbo heeft het sowieso
Dit weekend wordt een bijkomweekendje, best druk @ werk nu...
quote:
Straks muurtje vervenquote:Op zondag 11 november 2012 08:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Straks weer klussen trouwens, bijzonder grote kledingkast verder afbouwen
I know, maar het is weekend. En die kast trap je toch ook zo in elkaar?quote:Op zondag 11 november 2012 08:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is zo gedaan, wat zeur je nou?
Die kast trap je zo ff in elkaar??quote:Op zondag 11 november 2012 08:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
I know, maar het is weekend. En die kast trap je toch ook zo in elkaar?
Zo'n kast heb ik in mijn eentje gemaaktquote:Op zondag 11 november 2012 08:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die kast trap je zo ff in elkaar??
Ding is 3 meter breed en plafond hoog, en dat samen doen met een dame die kippekracht heeft![]()
En het is Ikea meuk trouwens
Met deze kast lukt je dat echt niet vrees ik.quote:Op zondag 11 november 2012 08:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zo'n kast heb ik in mijn eentje gemaakt
Wat is dat nou weer voor instellingquote:Op zondag 11 november 2012 08:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Met deze kast lukt je dat echt niet vrees ik.
Ik moet toch iemand hebben die mij bier aangeeft?quote:Op zondag 11 november 2012 09:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor instelling
Dat kan je niet zelf?quote:Op zondag 11 november 2012 09:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik moet toch iemand hebben die mij bier aangeeft?
Nee, als ik op de trap sta kan ik niet gelijk een plank vasthouden en tegelijkertijd ff naar de koelkast lopen voor een blik bier.quote:
Maar dit blik staat toch al binnen handbereik?quote:Op zondag 11 november 2012 09:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, als ik op de trap sta kan ik niet gelijk een plank vasthouden en tegelijkertijd ff naar de koelkast lopen voor een blik bier.
Ja, lege, dus moet aangevuld worden.quote:Op zondag 11 november 2012 09:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dit blik staat toch al binnen handbereik?
Meer PK's en Nm's. En een lager verbruik wordt geclaimed. Nadeel schijnt meer slijtage te zijn en het mogelijk vervallen van garantie.quote:Op zondag 11 november 2012 09:03 schreef ErwinRommel het volgende:
Trouwens, wat zijn de voordelen van chip-tunen??
Geen voordeel dus voor mij.quote:Op zondag 11 november 2012 09:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Meer PK's en Nm's. En een lager verbruik wordt geclaimed. Nadeel schijnt meer slijtage te zijn en het mogelijk vervallen van garantie.
Ik heb er ook wel eens naar gekeken, maar het is daarbij ook tyfusduur.quote:Op zondag 11 november 2012 09:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geen voordeel dus voor mij.
Mijn nieuwe auto verbruikt nu 13L/100km in de stad.
Prijzen ken ik niet, maar zat eerder vanochtend wat artikels te lezen daarover.quote:Op zondag 11 november 2012 09:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel eens naar gekeken, maar het is daarbij ook tyfusduur.
Je bent zo 7 tot 800 verder.quote:Op zondag 11 november 2012 09:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Prijzen ken ik niet, maar zat eerder vanochtend wat artikels te lezen daarover.
Dan de vraag, is het echt nodig. ipv 13L/100km rij je dan 12L/100kmquote:
Staat de tv al op BBC1?quote:
Afhankelijk van hoeveel je rijd kan dat interessant worden.quote:Op zondag 11 november 2012 09:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan de vraag, is het echt nodig. ipv 13L/100km rij je dan 12L/100km
20k per jaar ongeveer rij ik.quote:Op zondag 11 november 2012 09:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoeveel je rijd kan dat interessant worden.
1125quote:Op zondag 11 november 2012 09:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoelaat begint het ook alweer?
De besparing kan je zo uitrekenen. Als je die tenminste waar kan maken. Ik vind vooral dat extra slijtage erg bezwaarlijk.quote:
Ohhh dan hebben we nog ffquote:
Dat laatste dus, plus de garantie die ik nog op de auto heb zitten.quote:Op zondag 11 november 2012 09:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De besparing kan je zo uitrekenen. Als je die tenminste waar kan maken. Ik vind vooral dat extra slijtage erg bezwaarlijk.
Als je de chip dus niet bij Ford koopt, vervalt alle garantie. Echt alles. Ook eventuele coulance kan je vergeten zodra de dealer ziet dat ie geschipped is.quote:Op zondag 11 november 2012 09:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat laatste dus, plus de garantie die ik nog op de auto heb zitten.
En Ford onderdelen zijn relatief duur.
No go dus, dan maar wat duurder rijdenquote:Op zondag 11 november 2012 09:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je de chip dus niet bij Ford koopt, vervalt alle garantie. Echt alles. Ook eventuele coulance kan je vergeten zodra de dealer ziet dat ie geschipped is.
Wat dacht je van BMW onderdelen?
Je moet het vooral doen als je het niet erg vind om extra onderhoud te doen, en je meer power en Nm's wilt. En als je garantie verstreken is. Of als je een ecohok geleased hebt, en van je LM een chip mag plaatsenquote:Op zondag 11 november 2012 09:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
No go dus, dan maar wat duurder rijden
BMW onderdelen wil ik ook wel geloven dat ze niet goedkoop zijn, net als Mercedes bv.
heb geen leasebakquote:Op zondag 11 november 2012 09:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je moet het vooral doen als je het niet erg vind om extra onderhoud te doen, en je meer power en Nm's wilt. En als je garantie verstreken is. Of als je een ecohok geleased hebt, en van je LM een chip mag plaatsenMaar dan moet je eerst gaan nadenken over je geaardheid
![]()
Voor mijn wagen valt het nog wel mee, gebruikte zijn heel erg makkelijk te krijgen. Maar de nieuwe modellen? Ik hoop dat je zakken heul erg diep zijn
Ik ook niet, vroegah wel gehad. Het was vooral gemakkelijk, maar niet zo leuk als zelf klootviolen aan je wagen.quote:Op zondag 11 november 2012 09:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
heb geen leasebak
Met eigen geld gekocht zonder enige financiering (ik hou niet van leningen), maar garantie zit er nog wel op.
Gaat het dus toch niet worden.
Geen zin om aan een auto ramvol computergestuurde electronica te gaan beunen, bang dat ik het verprutsquote:Op zondag 11 november 2012 09:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ook niet, vroegah wel gehad. Het was vooral gemakkelijk, maar niet zo leuk als zelf klootviolen aan je wagen.
Dat moet je inderdaad niet willen. Gelukkig is mijn mobieltje het meest geavanceerde onderdeel in mijn wagenquote:Op zondag 11 november 2012 09:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geen zin om aan een auto ramvol computergestuurde electronica te gaan beunen, bang dat ik het verpruts
Hier idem, de zon schijnt weer eens, voor de verandering.quote:
KISSquote:Op zondag 11 november 2012 09:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat moet je inderdaad niet willen. Gelukkig is mijn mobieltje het meest geavanceerde onderdeel in mijn wagen
quote:Op zondag 11 november 2012 09:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
KISS
Maar ik wilde weer eens wat anders
quote:
Dat noemt men werkverschaffingquote:Op zondag 11 november 2012 09:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
Echt van belang bij alles wat je doet. Ik werk alleen maar met mensen die het juist zo ingewikkeld mogelijk willen maken. Gewoon, omdat het kan. Oeverloze discussies over regelgeving houden
Nogal een Melkertbaan, aangezien discussiëren over opgelegde regelgeving bij voorbaat al zinloos isquote:Op zondag 11 november 2012 09:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat noemt men werkverschaffing
Late reactie, maar een half jaar geleden van de weg gehaald met mijn oldtimer.quote:
Wtf...quote:Op zondag 11 november 2012 17:08 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Late reactie, maar een half jaar geleden van de weg gehaald met mijn oldtimer.
Hij had net 4 maanden APK gekregen , en had hem 2 maanden in mijn bezit met als doel hem op te knappen. Besloot de auto eerst te leren kennen, en verzekerde hem en regelde het hele zaakje. maandje aan het rijden met dat ding rijd ik in een belastingfuik.
Alles in orde, geen boetes, geen belastingachterstand, auto was gekeurd, verzekerd.. had mijn rijbewijs uiteraard in orde. Auto werd ook doorzocht op weet ik wat, dat was ook allemaal in orde. Geen punt dus, totdat ik weg wilde rijden. Een of andere oude politieagent vond er wat van en wilde de auto ter inspectie.
Of ik even alle papieren wilde afgeven , incluis de sleutels. Daar ging mijn Opel Rekord uit 1971. Hops de trailer op. Heb hem nooit meer teruggezien. De lekke uitlaat, roest en een versleten band waren funest en de politie wilde hem niet meer afgeven.
De shredder in. Mijn voorstel dat ik hem zou schorsen en over een week zou laten zien, helemaal in orde werd niet gehoord. Ook was het geen mogelijkheid hem gewoon niet meer te gebruiken om hem zo te slopen en in onderdelen te verkopen, waarna het chassis zou worden vernietigd. Nee.. in 1 x in de shredder. Vervolgens kreeg ik ook nog een brief, waarop stond dat ik moet voorkomen om te verantwoorden waarom ik in een auto reed die volgens de Politie niet meer in staat was de weg op te komen.
Ik kocht de auto van een Oldtimer handelaar met een nieuwe APK. Dat er roest op zat begreep ik. Maar het was ook een restauratie project. Op de lange termijn zou dat komen, naar mijn weten moet ik om de weg op te komen voldoen aan een aantal eisen.
A. APK keuring
B. Autoverzekering
C. Geldig rijbewijs
D. Betalen van Wegenbelasting ( gold voor mijn Opel niet want, oldtimer. )
Al deze zaken had ik op orde, dus besloot voor de time beeing de auto als dagelijks vervoer te gaan gebruiken.Toen reed ik de fuik in.Dus ik ga morgen in DT naar de rechtbank om mijzelf te verantwoorden. Heb ook een verhaal voor ze. Dat die kalkemmers mijn auto hebben gestolen, zonder enig mogelijk overleg een vervoersmiddel weghalen waardoor ik in de kosten werd gejaagd. Ik werk me potjandorie de pleuris voor de overheid. Betaal mijn belasting en probeer netjes in het gareel te lopen, zie mijn schone achtergrond.. er waren andere opties mogelijk waardoor ik financieel mijzelf in ieder geval zou kunnen compenseren. Het interieur van de auto was bijvoorbeeld al best wat waard waardoor ik een nieuw vervoersmiddel zou kunnen aanschaffen.
Het is crisis en ik ben blij dat ik een baan heb, maar door deze capriolen van justitie creëren ze gewoon omstandigheden om in de schulden te komen. Lijkt me niet de bedoeling.
met dank aan die dienstkloppers die hartelijk lachen na gedane zakenquote:Op zondag 11 november 2012 19:14 schreef Pumatje het volgende:
Dat vind dus iedereen, ik ook.. en ga er wat van vinden.
Maar of dat zin zal hebben daar... Pff.
Dit soort achterlijke zaken kosten de staat dus gewoon geld. Ik snap wel waarom de overheid zoveel uitgeeft en niet effectief is. Hoeveel geld zijn ze nu al kwijt aan politie,fiod,belastingdienst en Kmar inzet bij de fuik, tot administratieve werkzaamheden, een officier van justitie die een hele brief heeft lopen typen en straks dus de rechtbank die een kwartier of drie aan me kwijt zal zijn...voor een jongeman die misschien in een oude oldtimer rondreed, maar wel aan alle eisen voldeed..
beleid![]()
Dat zal geheel van die officier afhangen hoe die zich opsteltquote:Op zondag 11 november 2012 20:45 schreef sonnyspek het volgende:
Hoe word je eigenlijk gezien als je bijvoorbeeld als 20 jarige al officier bent en leiding geeft aan een peloton, hoe kijken ze dan naar je?
Je zult in ieder geval met een achterstand beginnen, immers ontstaan er gewoon vooroordelen, daar verander je helemaal niks aan. Je zult gewoon moeten laten zien dat je het kunt, dan komt het respect vanzelf. Ga in ieder geval geen respect afdwingen, want dat werkt averechtsquote:Op zondag 11 november 2012 20:45 schreef sonnyspek het volgende:
Hoe word je eigenlijk gezien als je bijvoorbeeld als 20 jarige al officier bent en leiding geeft aan een peloton, hoe kijken ze dan naar je?
Wat ER zegt, ga niet doen alsof je alles beter weet dan de mensen die dit werk al veel langer doen, leun in eerste instantie wat meer op je onderofficieren. En wat ik zeg: ga geen respect afdwingen, dat werkt averechtsquote:Op zondag 11 november 2012 20:48 schreef sonnyspek het volgende:
En wat kan je dan verwachten bij welke opstelling?
Dan hangt het van zijn leidinggevende capaciteiten afquote:Op zondag 11 november 2012 20:50 schreef sonnyspek het volgende:
En als hij zich best open opsteld, terwijl hij nog maar 20 ofzo is?
Niet doen dus. Luister naar de mannen, trek daar lering uit, en verbeter jezelf.quote:Op zondag 11 november 2012 20:55 schreef sonnyspek het volgende:
Oke weet ik dat ook weer.![]()
Ik zou best een opleiding tot officier willen volgen later maar als ik een peloton moet gaan leiden kom ik misschien over als iemand 'die even gaat vertellen hoe het moet'.
Terwijl ik niet zo ben en ook niet wil.
quote:Op zondag 11 november 2012 20:59 schreef 026Remco het volgende:
En wordt geen luie officier die alles delegeert. Helemaal voor zo'n jonge beginnende officier die nog niks heeft laten zien. durf gerust zelf je handen uit je mouwen te steken, maar maak het weer niet te bont, want dan blijven ze dat van je verwachten.
Uit eigen ervaring gesproken?quote:Op zondag 11 november 2012 21:01 schreef sonnyspek het volgende:
Nee, maar wat verwachten je 'mannen' dan van je als officier?
Even een simpel voorbeeld uit eigen ervaringquote:Op zondag 11 november 2012 21:01 schreef sonnyspek het volgende:
Nee, maar wat verwachten je 'mannen' dan van je als officier? Ik heb al gekeken op de site van de landmacht maar dat is allemaal standaard.
Wtf, waarom word je dan naar de burgerrechtbank gestuurd??quote:Op maandag 12 november 2012 16:09 schreef Pumatje het volgende:
Nou, ik dus in DT bij de rechtbank..
Loop de zaal binnen, zegt de Rechter: Ah meneer.. u bent militair zie ik.
Ik: correct
Rechter: Dan kunnen we uw zaak hier niet behandelen
Ik : klopt ook
Rechter: Dan moet u naar Arnhem
Ik: Correct
Rechter: Succes in Arnhem.
Hoeveel geld kost dit de staat nu al zeg, de tering![]()
amateurs daar bij justitie.
Geen wonder dat al die criminelen loslopen, die lui vinden nog geen zand in de woestijn.
En dat is niks nieuwquote:Op maandag 12 november 2012 17:01 schreef Pumatje het volgende:
Omdat geen enkel ministerie met elkaar communiceert blijkbaar.
Stelletje amateurs.
En het is om meteen te laten zien dat je niet in een burgerlijke rechtbank thuishoort.quote:Op maandag 12 november 2012 17:10 schreef Pumatje het volgende:
Net pak, en ik wil laten zien dat ze niet met een of andere randdebiel te maken hebben.
Het is goed gekleed voor de situatie.
Beter had je, mijn inziens dan, gewoon een burgerpak met stropdas aangetrokken.quote:Op maandag 12 november 2012 17:10 schreef Pumatje het volgende:
Net pak, en ik wil laten zien dat ze niet met een of andere randdebiel te maken hebben.
Het is goed gekleed voor de situatie.
quote:Op maandag 12 november 2012 16:09 schreef Pumatje het volgende:
Nou, ik dus in DT bij de rechtbank..
Loop de zaal binnen, zegt de Rechter: Ah meneer.. u bent militair zie ik.
Ik: correct
Rechter: Dan kunnen we uw zaak hier niet behandelen
Ik : klopt ook
Rechter: Dan moet u naar Arnhem
Ik: Correct
Rechter: Succes in Arnhem.
Echt he...quote:
Hij zou er niks te beroerd voor zijn.quote:Op maandag 12 november 2012 18:25 schreef sp3c het volgende:
zou grappig zijn als ze Esses sturen om het barrel op te halen
Die auto hebben ze godver gloeiende al een half jaar geleden in de shredder gestopt.quote:Op maandag 12 november 2012 18:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Echt he...
Maar in hoeverre kun je de Kmar voor je karretje spannen? Ik bedoel de civiele rechter wil niets met je te maken hebben, echter heeft de normale politie jouw auto. Laat de Kmar jouw auto maar ophalen bij dat bureau.
Oh wacht, die bak is al verschroot? Ik meende dat dat nog ging gebeuren...quote:Op maandag 12 november 2012 18:52 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Die auto hebben ze godver gloeiende al een half jaar geleden in de shredder gestopt.
De kmar wilde en kon niets doen. Die lui vond ik ook op het terrein maar ze wilden niet..
Deze zaak gaat dus echt letterlijk ook nergens meer over.
Nee nee, niets daarvan.quote:Op maandag 12 november 2012 18:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh wacht, die bak is al verschroot? Ik meende dat dat nog ging gebeuren...
Maar daar zul je ongetwijfeld toch dingen voor ondertekend moeten hebben?
Nou ,naast de inbeslagname ging het erom dat ik misschien ook nog strafrechtelijk vervolgd kan worden. Grappige was is dat die agent me in het begin een voorstel deed.quote:Op maandag 12 november 2012 18:54 schreef sp3c het volgende:
waarom moet je dan nog naar de rechtbank?
schadevergoeding?
Ja maar op wat voor fucking basis is die inbeslagname gebasseerd dan? Zelfs ongekeurde auto's (ervaringsdeskundige btw.quote:Op maandag 12 november 2012 18:57 schreef Pumatje het volgende:
oehlala ik moest bang zijn ofzo, maargoed dat werd dus een dikke B en nu mag ik na de inbeslagname en vernietiging ook nog eens voorkomen.
ik moet er een beetje om lachenquote:Op maandag 12 november 2012 18:57 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Nou ,naast de inbeslagname ging het erom dat ik misschien ook nog strafrechtelijk vervolgd kan worden. Grappige was is dat die agent me in het begin een voorstel deed.
A. Je doet nu afstand en we zijn klaar.
B. je doet nu geen afstand "met alle gevolgen van dien"
oehlala ik moest bang zijn ofzo, maargoed dat werd dus een dikke B en nu mag ik na de inbeslagname en vernietiging ook nog eens voorkomen.
het is ook te appart voor woorden, en ik begrijp het. Zie de humor er ook wel in.quote:
maar waarom niet?quote:Op maandag 12 november 2012 19:00 schreef Pumatje het volgende:
op basis van ondeugdelijkheid aan voertuig ofzoiets.
Het ging erg snel, nooit een handtekening. Agent zij in het 2e gesprek dat ik het voertuig in ieder geval 'nevernooit' terug zou krijgen.
Auto heeft een type goedkeuring van de RDW, is APK gekeurd, is verzekerd etc... wtf willen ze nog meer dan? Gouden velgen en diamanten remblokken ofzo?quote:Op maandag 12 november 2012 19:00 schreef Pumatje het volgende:
op basis van ondeugdelijkheid aan voertuig ofzoiets.
Het ging erg snel, nooit een handtekening. Agent zij in het 2e gesprek dat ik het voertuig in ieder geval 'nevernooit' terug zou krijgen.
quote:
exacto...quote:Op maandag 12 november 2012 19:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Auto heeft een type goedkeuring van de RDW, is APK gekeurd, is verzekerd etc... wtf willen ze nog meer dan? Gouden velgen en diamanten remblokken ofzo?
Of hangt het van de grillen van eoa politie dude af?
Nou, ik zou er persoonlijk niks grappigs aan vinden...quote:Op maandag 12 november 2012 19:09 schreef Pumatje het volgende:
ik ga de vakbond morgen eens bellen.
haha.. het is ook grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |