Laat me raden. Hij ligt meteen met Stalin te knuffelen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:50 schreef Lotusss het volgende:
Blij dat je poezel weer terecht is!
ErwinRommel is ook helemaal happy voor je.
Hè gelukkigquote:
Nee. Ik lig met Leena te knuffelenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laat me raden. Hij ligt meteen met Stalin te knuffelen?
Al Jazeera Vanavond 23:55 NLD 1, blijven uitzenden tot de verkiezingsuitslag bekend is.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:33 schreef Nibb-it het volgende:
Wat is de beste zender om naar de election-poppenkast te kijken?
2 weken live tv?! Wauw!quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Al Jazeera Vanavond 23:55 NLD 1, blijven uitzenden tot de verkiezingsuitslag bekend is.
Ja, Ja, voorlopige uitslagquote:
Denk dat ik CNN of zo maar op zet, ik wil maximum circus.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Al Jazeera Vanavond 23:55 NLD 1, blijven uitzenden tot de verkiezingsuitslag bekend is.
Kijk dan naar Fox.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:57 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Denk dat ik CNN of zo maa rop zet, ik wil maximum circus.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:57 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Denk dat ik CNN of zo maar op zet, ik wil maximum circus.
Ben vrij deze week.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Jij gaat er echt voor opblijven?
Oh, ja, dat had je gezegd. Ik hoor het morgenochtend welquote:
Als je een stream van Fox kan vinden, kijk het dan. Fox is zo republikeins als kan zijnquote:
En neemt het niet zo nauw met feiten.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als je een stream van Fox kan vinden, kijk het dan. Fox is zo republikeins als kan zijn
En dat. Maar dat gevoel heb ik ook (iets minder) met CNN.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En neemt het niet zo nauw met feiten.
De feiten interesseren me op dit moment nog niet eens zo erg. Vind vooral dat hele circus eromheen prachtig.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En dat. Maar dat gevoel heb ik ook (iets minder) met CNN.
CBS heeft een live stream (maar die zend nu Dr. Phil uitquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:10 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
De feiten interesseren me op dit moment nog niet eens zo erg. Vind vooral dat hele circus eromheen prachtig.
Dat sowieso. Maar dat moet ik morgen maar zien.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:10 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
De feiten interesseren me op dit moment nog niet eens zo erg. Vind vooral dat hele circus eromheen prachtig.
Beter *popcorn pakt*quote:Op woensdag 7 november 2012 00:04 schreef Nibb-it het volgende:
Nou, geen reet aan vooralsnog. Zak nootjes open trekken dan maar.
Nice, maar is dat actueel?quote:Op woensdag 7 november 2012 00:09 schreef Nibb-it het volgende:
http://elections.huffingtonpost.com/2012/results
Zo ver ik weet wel!quote:Op woensdag 7 november 2012 00:12 schreef MaryMouse het volgende:
Nice, maar is dat actueel?
Niet dat ik het verder kan/ga volgen, mag gewoon werken morgen
Dus nu 2 states Romney, 1 Obamaquote:
Kentucky en Indiana, Daar noem je er ook wel twee. Maar er is pas een paar % binnen, geloof ik.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus nu 2 states Romney, 1 Obama
I know, en dat NH een Obama state is was ook al bekend. Gaat toch weer spannend worden met de 'swing' States.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:17 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Kentucky en Indiana, Daar noem je er ook wel twee. Maar er is pas een paar % binnen, geloof ik.
Haaai!quote:
Ga ik als aarbei zeker kijken, ben benieuwdquote:Op woensdag 7 november 2012 12:25 schreef Nibb-it het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)het-korps-mariniers/
Volgende week is de premiere.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:43 schreef Harde_Mepper het volgende:
Ik zie nergens een uitzenddatum?
Idem, ben nu ook de boemboe vor de nasi aam het makenquote:
Blauwe drabquote:Op woensdag 7 november 2012 17:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idem, ben nu ook de boemboe vor de nasi aam het maken
met of zonder kattenvlees?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg!!! Respect voor mijn nasi, ja?
Met spekquote:Op woensdag 7 november 2012 18:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
met of zonder kattenvlees?
Oh ja, kut. Ik moet aardig doen, iets met chips![]()
Chinees gehaald vandaag.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
met of zonder kattenvlees?
Oh ja, kut. Ik moet aardig doen, iets met chips![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |