Hoe oud is hij eigenlijk?quote:
Niet eens 40quote:
Ah, dank je.quote:Op maandag 5 november 2012 20:05 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
r = l in Japan, Robbie wordt dan Lobby
quote:
Ja... dat is dan wel jong om grijs te worden. Hij ziet er overigens uit als 45 vind ik...quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 20:05 schreef Specularium het volgende:
Hakim mag blij zijn dat ie geen klap voor zijn bek kreeg.
Ze vreemd voor me dat jullie hem niet kennen. De German Brood van Belfgie.quote:Op maandag 5 november 2012 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel sigaren heeft deze man gerookt?
Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 5 november 2012 20:07 schreef k_man het volgende:
Arno niet kennen...
Paar weken geleden nog in Tivoli gezien.
Ik ken hem echt niet....quote:Op maandag 5 november 2012 20:07 schreef k_man het volgende:
Arno niet kennen...
Belg manquote:Op maandag 5 november 2012 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit de Nederlandse Tom Waits?
quote:
Ah.quote:
Ik in 1982 op Pinkpop met TC Maticquote:Op maandag 5 november 2012 20:07 schreef k_man het volgende:
Arno niet kennen...
Dat overkwam Tom Waits nu ookquote:Op maandag 5 november 2012 20:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Als deze "my piano has been drinking" zingt gelooft niemand 'm.
Oh?quote:Op maandag 5 november 2012 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat overkwam Tom Waits nu ook
H&M zeker?quote:Op maandag 5 november 2012 20:10 schreef Injetta het volgende:
Dat hemd van Henrieke.. dat heeft ze inderdaad steeds aan......
Het is wel een stuk minder geworden. Beetje erg schor geworden. Maar blijft een fenomeen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:08 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik ken hem echt niet....![]()
Mij wel een beetje te schor die stem.....
Ik probeer met een kaasrasp mijn polsen door te zagen, dus prijs je gelukkig.quote:Op maandag 5 november 2012 20:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik word hier een tikkeltje agressief van.
Tja, het moeilijke verhaal van die man.quote:
Tom Waits is een stuk beter dan een hoop dingen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tja, het moeilijke verhaal van die man.
Wel een held hoor.
Zal eens een plaatje van 'm opzetten, stuk beter dan dit geneuzel.
Dat zal ik niet ontkennen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Tom Waits is een stuk beter dan een hoop dingen.
Nog een kwartier van dit, dan ga ik ook.quote:Op maandag 5 november 2012 20:12 schreef arucard het volgende:
Zou wat zijn als er straks eentje zelfmoord pleegt omdat ze hun eigen parodieen niet trekken
Niet gezien. En ik merk dat dat niet erg is.quote:Op maandag 5 november 2012 20:11 schreef Bosbeetle het volgende:
Het is nog slechter dan de vorige keer.
Het is sowieso een kutwijf.quote:Op maandag 5 november 2012 20:13 schreef Pedroso het volgende:
Wat is die Sannes de Vries eigenlijk ontzettend lelijk.
Denk met name degene die BZV kijkers die sommige dingen wel treffend vindenquote:Op maandag 5 november 2012 20:13 schreef Abed het volgende:
Gelukkig vinden de vrouwen het hier wel leuk.
Vrouwen en humor
Ik ook.quote:Op maandag 5 november 2012 20:13 schreef marcodej het volgende:
Ik zit te grinniken, merk ik aan mezelf.
Ja.quote:Op maandag 5 november 2012 20:13 schreef Pedroso het volgende:
Bel 1 en 1 is 2, je hebt hulp nodig.quote:Op maandag 5 november 2012 20:13 schreef marcodej het volgende:
Ik zit te grinniken, merk ik aan mezelf.
Ze heeft een hele zure bek, idd.quote:Op maandag 5 november 2012 20:13 schreef Pedroso het volgende:
Eensquote:Op maandag 5 november 2012 20:15 schreef G-NiLES het volgende:
ik trek deze shit niet. waarom moet ik die kutserie kijken om dwdd nog leuk te vinden.
Ik vreet het plastic zakje wel op.quote:
trolololololololquote:Op maandag 5 november 2012 20:16 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind het nog wel redelijk geestig
En gewoon blijven kijken ookquote:Op maandag 5 november 2012 20:16 schreef Pietepietje het volgende:
Ik zit me echt te ergeren. Wat slecht
Sadomasochisme is mij ook niet vreemd.quote:
VI is nog niet begonnenquote:
Zoveel ken ik er eig niet.quote:
Eerst nog even Wegmisbruikers.quote:
Nee maar het kan maar vast gezegd zijn.quote:
quote:
quote:
Beetje wel ja.quote:Op maandag 5 november 2012 20:21 schreef G-NiLES het volgende:
Lucky tv was kopie van de untergang 'ik wil bowlen' voiceover.
Die is ook door Sander van de Pavert gemaakt.quote:Op maandag 5 november 2012 20:21 schreef G-NiLES het volgende:
Lucky tv was kopie van de untergang 'ik wil bowlen' voiceover.
quote:Op maandag 5 november 2012 23:25 schreef TheGOAT het volgende:
Ach wat een zieliepieten hierAlleen maar gekanker, kijk dan niet ofzo
Vond Aad wel fantastisch, die stem, en houding, perfect Aad
En Jannet leek die houding ook sprekend, qua taal etc. wel beetje makkelijk neergezet,maar Aad hebben ze echt perfect gedaan
En Sanne is echt een kk hoer
Maar wat moet je als je wél naar DWDD wilt kijken, maar niet naar Boer Zoekt Vrouw? Dat lukt je dus gewoon niet.quote:Op maandag 5 november 2012 23:25 schreef TheGOAT het volgende:
En Jannet leek die houding ook sprekend, qua taal etc. wel beetje makkelijk neergezet,maar Aad hebben ze echt perfect gedaan
En Sanne is echt een hoer
haha./quote:Op maandag 5 november 2012 23:25 schreef TheGOAT het volgende:
quote:Vanavond een 40-minuten uitzending wegens voetbal.
- Op de vooravond van de Amerikaanse verkiezingen nemen wij met Arjen Lubach, Hans Aarsman en Prem Radhakishun de kandidaten, de campagnes en de verkiezingen van een paar uur later door.
- Als afsluiting van het gesprek over de Amerikaanse verkiezingen hebben we een Dance Battle tussen Obama en Romney uitgevoerd door dansgezelschap ISH.
- Na overweldigend succes in Las Vegas en het Londonse West End toert magician Hans Klok de komende maanden weer door Nederland met zijn Houdini Experience. Hij is bij ons in de studio!
Tafeldame is Fidan Ekiz.
Zo'n korte is eigenlijk wel lang genoeg.quote:Vanavond een 40-minuten uitzending wegens voetbal
Ik vind het een olijke peer.quote:
ik heb Hans drie keer gezienquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:44 schreef Karina het volgende:
Zeker, aardige gozer en hij praat zo leuk (qua accent).
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:17 schreef hexje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HANS KLOK?????? ECHT!!!!
Gelukkig verschillen smakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dat nagesynchroniseerd of spreken sommigen écht Nederlands?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:22 schreef Specularium het volgende:
Allemaal onzedelijkheden in Spangas, misschien moet ik het weer gaan volgen.
Ja en dat terwijl seks niet bestaat is Spangaland, mijn jeugdige ziel is voor eeuwig verdoemd.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:22 schreef Specularium het volgende:
Allemaal onzedelijkheden in Spangas, misschien moet ik het weer gaan volgen.
quote:- Als afsluiting van het gesprek over de Amerikaanse verkiezingen hebben we een Dance Battle tussen Obama en Romney uitgevoerd door dansgezelschap ISH.
Als Claudia er zit mag het en Sylvana.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:30 schreef Specularium het volgende:
Hans gaat de hele studio laten verdwijnen.
Hallo, we zijn al halverwege.quote:
Bij de VVD hopen ze dat hij de zorgpremiewet gaat laten verdwijnen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:30 schreef Specularium het volgende:
Hans gaat de hele studio laten verdwijnen.
Van mij mag Hans de hele VVD laten verdwijnen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:31 schreef OProg het volgende:
[..]
Bij de VVD hopen ze dat hij de zorgpremiewet gaat laten verdwijnen.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:32 schreef Karina het volgende:
Geen anonieme berichten meer op internetDag FOK!
Zielig!quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:31 schreef iFok. het volgende:
Twee handen gebroken, dus ik typ niet zo snel.
Dat was in het stukje op AD nog een losse alinea. Kon je lezen wat de reactie van Claudia de B op Twitter ophet nieuws was.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:32 schreef Specularium het volgende:
Hebben BN' ers weer getwitterd?
Gelukkig niks van meegekregen.
Omgquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:33 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat was in het stukje op AD nog een losse alinea. Kon je lezen wat de reactie van Claudia de B op Twitter ophet nieuws was.
Sorry. Sorry.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:33 schreef iFok. het volgende:
[..]
Waarom laat je mijn 'sorry' weg? Zoveel moeite voor gedaan om dat te typen zonder handen.
Je typt nu met je tenen? Of zoals Stephen Hawkins?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:33 schreef iFok. het volgende:
[..]
Waarom laat je mijn 'sorry' weg? Zoveel moeite voor gedaan om dat te typen zonder handen.
Met mijn neus.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Je typt nu met je tenen? Of zoals Stephen Hawkins?
AD is sowieso afgegleden tot een niveau onder de Telegraafquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:33 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat was in het stukje op AD nog een losse alinea. Kon je lezen wat de reactie van Claudia de B op Twitter ophet nieuws was.
Nee hexje je hoeft geen derde optie te opperen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Je typt nu met je tenen? Of zoals Stephen Hawkins?
Dat was haar doel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:35 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee hexje je hoeft geen derde optie te opperen.
Is vies. Ik doe wel potlood in mijn neus.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met potlood in je mond is makkelijker.
Hij is zelf ook nog even een paar keer extra onder de zonnebank geweest afgelopen week.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:35 schreef OProg het volgende:
Prem tegen de witte mannen.
Kan je wel een tv format van maken.
Heeft bij Chelski gespeeld dus waarom haten?quote:
Je bedoelt gefaaldquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft bij Chelski gespeeld dus waarom haten?
Ik lig dubbel.quote:
Pa dumm tssquote:
ihihi,quote:
Shit, jammer nou. Wel een goed programma voor product placement, kaas, boter, eieren.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat kan makkelijk bij een commerciele zender.
Wie trouwt mijn boer?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat kan makkelijk bij een commerciele zender.
Nederlandse Bert en Ernie zijn beterquote:
Serviezen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Shit, jammer nou. Wel een goed programma voor product placement, kaas, boter, eieren.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:40 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nederlandse Bert en Ernie zijn beter
Ach, lekker gemakkelijk. Hoeft-ie geen grappen te kopen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |