neequote:Op maandag 5 november 2012 09:35 schreef Pisces29 het volgende:
Qweej, nog een dansje gedaan zaterdag?
Kakquote:
ik schijt hem best welquote:
Moest het niet eerst zonder de chirurg, Kweej? Vertel het hele verhaal eens?quote:Op maandag 5 november 2012 09:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik schijt hem best wel
oh-oh, dex komt eraan strax! hejje stickje al?
Nee, ik hoop dat er post komt vandaag, hij had hier zaterdag al moeten zijnquote:Op maandag 5 november 2012 09:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik schijt hem best wel
oh-oh, dex komt eraan strax! hejje stickje al?
quote:Op maandag 5 november 2012 09:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moest het niet eerst zonder de chirurg, Kweej? Vertel het hele verhaal eens?
Ik kwam bij tandarts vanwege controle, en die zei de vorige x al dat als mijn verstandskies begon te kloten, hij eruit moest. Dus ik gaf vorige week aan dat hij een beetje aan het kutten was. Nou, die moet eruit. Dus hij kijken, protocol is doorsturen want er moet ook een stuk van het kaakbot af en iets met kaakkom.quote:Op maandag 5 november 2012 09:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moest het niet eerst zonder de chirurg, Kweej? Vertel het hele verhaal eens?
Ja hallo, zo'n stick is toch veel makkelijker! Jankbek!quote:Op maandag 5 november 2012 09:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, ik hoop dat er post komt vandaag, hij had hier zaterdag al moeten zijn![]()
MAAR ik bedacht godverdomme daarna, dat ik heel die stick fucking niet nodig heb want ik heb een kaart van 4 gig in mn camera, daar kan ie ook gewoon op.
Had jij dat niet ff kunnen bedenken sneuneus?
Ah ja, dat stukje zocht ik dus!quote:Op maandag 5 november 2012 09:58 schreef Qwea het volgende:
Ik riep heel hard : JA DOEI! Ik ga niet naar de kaakchirurg! Dus hij besloot het zelf maar te doen, de 14de. Achteraf eens overnagedacht en hij doet dit soort dingen (ingewikkeld) niet vaak. Kaakchirurg wel. Dus ik ga toch te kaakchirurg.
JAadquote:
Je vergeet te vermelden dat je tandarts, toen die het zou doen, tegen je had gezegd dat het jantjeteringpijn zou gaan doen dus dat je maar extra pijnstillers in moest slaanquote:Op maandag 5 november 2012 09:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kwam bij tandarts vanwege controle, en die zei de vorige x al dat als mijn verstandskies begon te kloten, hij eruit moest. Dus ik gaf vorige week aan dat hij een beetje aan het kutten was. Nou, die moet eruit. Dus hij kijken, protocol is doorsturen want er moet ook een stuk van het kaakbot af en iets met kaakkom.
Ik riep heel hard : JA DOEI! Ik ga niet naar de kaakchirurg! Dus hij besloot het zelf maar te doen, de 14de. Achteraf eens overnagedacht en hij doet dit soort dingen (ingewikkeld) niet vaak. Kaakchirurg wel. Dus ik ga toch te kaakchirurg. Afspraak stond voor de 10de van December... maar van Vrijdag op Zaterdagnacht begon de kies te steken en pijn te doen. En toen Zaterdag avond weer. Dus net gebeld, 12 nov, 14u
Whut?quote:Op maandag 5 november 2012 10:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je vergeet te vermelden dat je tandarts, toen die het zou doen, tegen je had gezegd dat het janteteringpijn zou gaan doen dus dat je maar extra pijnstillers in moest slaan
Why de fuck? Ik heb die camera altijd bij me.quote:Op maandag 5 november 2012 09:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja hallo, zo'n stick is toch veel makkelijker! Jankbek!
Wel goed van die kerel om haar zo bij de chirurg te krijgenquote:Op maandag 5 november 2012 10:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Q zou te tandarts. Tandarts: gaat pijn doennnnnn!
Toen twijfelde ze.
quote:Op maandag 5 november 2012 10:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Q zou te tandarts. Tandarts: gaat pijn doennnnnn!
Toen twijfelde ze.
Dat zei de assistente van de kaakchirurg net ookquote:Op maandag 5 november 2012 10:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je vergeet te vermelden dat je tandarts, toen die het zou doen, tegen je had gezegd dat het jantjeteringpijn zou gaan doen dus dat je maar extra pijnstillers in moest slaan
Bohh gelijk heb je. Ik was in de stad dit weekend en de geur van de oliebollenkraam kwam je halverwege de Markt al tegemoet.quote:Op maandag 5 november 2012 10:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb echt zin om straks speciaal een andere route terug te nemen, zodat ik een oliebol of iets kan scoren
Ik ben 6kg kwijt en het een berlinerbolquote:Op maandag 5 november 2012 10:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb echt zin om straks speciaal een andere route terug te nemen, zodat ik een oliebol of iets kan scoren
Je moest er toch nog 8?quote:Op maandag 5 november 2012 10:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben 6kg kwijt en het een berlinerbol
Mohhh Gertjequote:Op maandag 5 november 2012 10:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben 6kg kwijt en het een berlinerbol
Ik nam even Q haar taalgebruik over.quote:Op maandag 5 november 2012 10:14 schreef Pisces29 het volgende:
Te fitness, te tandarts, gekke wijven
quote:
Als slaaptquote:Waar kan ik zoiets vinden?
Zou die wel door de brievenbus passen? Je zou toch maar niet thuis zijn en dat ding verwachten, en dat ie niet pastquote:Op maandag 5 november 2012 15:14 schreef oh-oh het volgende:
Hebben ze die fokabbospam opgevoerd? Ik krijg m nu echt tig keer per dag zeg
![]()
Ik had op aanraden van Q een usbstick besteld bij Mycom.
Serieus, grote doos, met 1 usb stickje erin
LOLquote:
Ik zou het wel doen, je kunt toch vriendelijk vertellen dat het best wel heel erg zonde is?quote:Op maandag 5 november 2012 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het echt van de zotte, ik ben aan het denken of ik er over ga mailen of niet...
Ja, gewoon even doen!quote:Op maandag 5 november 2012 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het echt van de zotte, ik ben aan het denken of ik er over ga mailen of niet...
Ik heb binnenkort een Percy in bodywarmerquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil ook een Chico in bodywarmer, wat een snoesje
Hallo. Hey, ik zoek voor boe zoeen jas die water afstotend is en ook zijn heupen/knieën bedekt. Snap je wat ik bedoel? Ooit eens gepost in een topic, heb jij een idee?quote:
dies leukquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een hele leuke erbij gekocht bij Zooplus voor niet veel .
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik er nog twee van bestel!
joyquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:09 schreef oh-oh het volgende:
Dat wordt nu minstens 7 uur reizen op 1 dag, ff op kraamvisite
pff lijkt me niets met alle honden en spul enzo de touringbus in te moetenquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:11 schreef oh-oh het volgende:
Normaal installeer ik me lekker in de trein met de honden en een koffie en mn e-reader, en nu moet ik er na een kwartier uit, dan in de bus, dan weer in de trein, dan van Weert naar Utrecht, dan weer overstappen, blablabla
quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kunt je vanaf nu op die ellende instellen, scheelt alweer iets.
Nou ja spullen neem ik niet mee, ik overnacht niet, maar idd, tis een gehannesquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
pff lijkt me niets met alle honden en spul enzo de touringbus in te moeten
dat ligt er maar helemaal aanquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kunt je vanaf nu op die ellende instellen, scheelt alweer iets.
Psies, ik loop me er nu tot ik zaterdag thuis ben over op te fokken!quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat ligt er maar helemaal aan
want t is zo'n gedoe, en vaak heb je niet meteen een bus, geklooi etc
k word er niet rustiger van hoor
quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ach je hoeft iig niet op de minuut op tijd te zijn omdat het niet werkgerelateerd is, maar gewoon een bezoek. Dat scheelt ook.
Of waarschijnlijk niet
quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:33 schreef -Vaduz- het volgende:
En alleen de tijd daar telt. De heenweg kijk je er naar uit, de terugweg ga je terug met een goed gevoel.
Als jij voor je werk ergens op tijd MOET zijn dan is het 10 keer zo erg. Ik moet 4 uur reizen en als ik 1 ding mis dan heb ik een probleem en heb ik ook praktisch 50 euro weggegooid. Of jij nou een half uur later koffie komt leuten is geen probleem toch. Ja wel als je het met meerdere mensen op een dag combineert, dat is nou eenmaal moeilijk, het is een eind reizen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]No way, in de baas zijn tijd zal het me aan mn reet roesten, mijn vrije tijd is echt schaars en me dierbaar
Bovendien moet ik wel op tijd zijn want ik spreek in Utrecht af met een vriendin en dat wordt nu alweer lastiger
Jup, net als jouw uitjequote:
of ik nou privé of zakelijk een afspraak heb, bij beide wil ik op tijd zijn. Dat is een kwestie van fatsoen. Dit is van te voren bekend dus dan zal ik me moeten aanpassen en zal ik eerder weg moeten gaan om toch op tijd te zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als jij voor je werk ergens op tijd MOET zijn dan is het 10 keer zo erg. Ik moet 4 uur reizen en als ik 1 ding mis dan heb ik een probleem en heb ik ook praktisch 50 euro weggegooid. Of jij nou een half uur later koffie komt leuten is geen probleem toch. Ja wel als je het met meerdere mensen op een dag combineert, dat is nou eenmaal moeilijk, het is een eind reizen.
En als het onoverkomelijk is ga je een andere keer![]()
Ik zeg: Doen!quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:41 schreef oh-oh het volgende:
ja vandaar dat ik er nu al serieus over denk om dat hele kutuitje gewoon te skippen
quote:
radio staat hiernaast aan, en op 3FM gewoonquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond de cd van hem ook niet wat. Gelukkig heeft ie die topplaat gemaakt, verder mag ie wel in de vergetelheid raken.
Hoe luister je muziek op t werk?
Ik zit vaak met m'n telefoon en heb de koptelefoon op. Om collega's niet te storen. Voordeel is dat ik dan ook te traag ben als er een telefoontje binnenkomt. Als ie voor mij is, dan schakelen ze wel door.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
radio staat hiernaast aan, en op 3FM gewoon![]()
Ik hoor hem maar zacht, ivm de telefoon kan hier geen radio aan natuurlijk.
Billy staat ook zo fier rechtopquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:43 schreef oh-oh het volgende:
Muis, dit is de bodywarmert:
[ afbeelding ]
Ze passen hem alledrie maar voor Bil issie eigenlijk net wat krapjes
Bah wat een tegenvallerquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:05 schreef Strega het volgende:
Leuk, die bodywarmer.Ik moet ook nog even bestellen bij Zooplus.
Nou 2e controlebeurt na de operatie gehad. Wond is nog open. Ze hebben er een kweek van genomen en bloed. Morgen uitslag bloed. Ondertussen nu derde antibioticakuur mee. Een andere, nog zwaardere, na overleg met de microbioloog.
Staat hem goedquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:43 schreef oh-oh het volgende:
Muis, dit is de bodywarmert:
[ afbeelding ]
Ze passen hem alledrie maar voor Bil issie eigenlijk net wat krapjes
Naar wie kunnen we George sturen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Flauw, leeggeruimd en slotje erop.quote:
Lekker dat je nu zondag gaat!quote:Op woensdag 7 november 2012 15:36 schreef oh-oh het volgende:
Jengeljengeljengel, gooi Adele dr nog maar achteraan en iedereen is weer suicidaal
quote:
OK, dan gaat ie naar Belana! Ik vond hem leuk, je herkent zoveel als je zelf een dog hebt gehad!quote:Op woensdag 7 november 2012 15:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja pffffff pak van mn hart
![]()
Echt, de zware autist werd wakker in me hoor.
Ik had me ZO verheugd op lekker uren treinen , installeren met de hondjes, mn boek eindelijk es uitlezen, koffie mee, ontbijtje mee.
Krijg je dat gedonderstraal![]()
Oh, ik heb Pagan een DM gedaan met het adres van Belana, zij wil George nu wel.
Hoe vond je hem trouwens?
Faalneuzen die NS.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:24 schreef oh-oh het volgende:
Ja nu ga ik zondag, kijk maar eens wat een verschil diezelfde reis een dag later is![]()
Daar heb ik Adele niet voor nodigquote:Op woensdag 7 november 2012 15:36 schreef oh-oh het volgende:
Jengeljengeljengel, gooi Adele dr nog maar achteraan en iedereen is weer suicidaal
Haai Bos!quote:
Jij speelt vals.quote:
Mijn humor houdt me gelukkig op de been, gelukkig maar.quote:
Humor is goedquote:Op woensdag 7 november 2012 20:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn humor houdt me gelukkig op de been, gelukkig maar.
Eigenlijk moet je niet pronken met je eigen grapjes, maar van de week waren mensen verkeerd gelopen en vroegen de weg. Toen ze weg waren zei iemand die waren de weg kwijt. Dus zei ik. Oh dan zaten ze hier dus toch goed.![]()
Gelukkig maarquote:Op woensdag 7 november 2012 16:24 schreef oh-oh het volgende:
Ja nu ga ik zondag, kijk maar eens wat een verschil diezelfde reis een dag later is![]()
Ik vind hem leuk!quote:Op woensdag 7 november 2012 20:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn humor houdt me gelukkig op de been, gelukkig maar.
Eigenlijk moet je niet pronken met je eigen grapjes, maar van de week waren mensen verkeerd gelopen en vroegen de weg. Toen ze weg waren zei iemand die waren de weg kwijt. Dus zei ik. Oh dan zaten ze hier dus toch goed.![]()
Wtf, en staat er dan ook nog een tekst bij? Of is het adres los of prutsen ze echt just for fun? Wat een gekken ookquote:Op donderdag 8 november 2012 09:01 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Geloof het of niet, ik had gisteren Daimoon zijn pakje weer in MIJN brievenbus liggen.
Yay for Post.NL.
![]()
Hoe lang hebben jullie hem nu al P&S, bijna een maand toch?
Er zit een sticker op maar ze zijn vergeten aan te kruisen waarom ie retour isquote:Op donderdag 8 november 2012 10:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wtf, en staat er dan ook nog een tekst bij? Of is het adres los of prutsen ze echt just for fun? Wat een gekken ook
Damnquote:Op donderdag 8 november 2012 10:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Er zit een sticker op maar ze zijn vergeten aan te kruisen waarom ie retour is
Hajee!quote:
Over mn klacht ben ik wel gebeld 18-10 en ik heb er een mail over gehad en daarna niks meer over gehoordquote:
Als je kranten bovenop je keukenkastjes legt hoef je alleen af en toe de krant te vervangen en blijven de kastjes schoon.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:10 schreef oh-oh het volgende:
Boodschappenlijstendag trouwens, wie heeft er nog tips?
Lekker zuurkoolstampotquote:Op donderdag 8 november 2012 10:10 schreef oh-oh het volgende:
Je komt akelig dicht in de buurt, ik zou ermee gaan uitkijken als ik jou was!quote:Op donderdag 8 november 2012 10:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja he.
Bijna net zo grappig als Sanne Wallis de Vries
Oh hell jaquote:Op donderdag 8 november 2012 10:15 schreef Muis006 het volgende:
Bijna net zo grappig als Sanne Wallis de Vries
Aaaawwwwquote:Op donderdag 8 november 2012 10:29 schreef oh-oh het volgende:
Goed! Ik vind hem wel wat rustig maar dat zal de AB zijn denk ik, of just my imagination!
Maar hij eet slaapt poept en plast en is tevreden
quote:Op donderdag 8 november 2012 10:29 schreef oh-oh het volgende:
Goed! Ik vind hem wel wat rustig maar dat zal de AB zijn denk ik, of just my imagination!
Maar hij eet slaapt poept en plast en is tevreden
stoofperen of burrito'squote:Op donderdag 8 november 2012 10:10 schreef oh-oh het volgende:
Burrito's gevuld met stoofperen.quote:
Oh man, burrito'squote:
http://www.metronieuws.nl(...)rZlkg!t8FcbEpw2mdkE/quote:Mijn naam is Mariska Orbán-de Haas, hoofdredactrice van het Katholiek Nieuwsblad. U kent mij vast wel. Ik schuif regelmatig aan bij Pauw & Witteman omdat ik zo mijn eigen ideeën heb over abortus en homo’s. Zoals die keer toen ik een open brief had geschreven aan VVD-politica Jeanine Hennis, nu onze minister van Defensie. Zij is vóór abortus terwijl ze zelf meerdere miskramen heeft gehad. Ik vind dat raar. Dan moet je toch weten hoe erg het is een kind te verliezen?
Enfin, mevrouw de minister is dus nooit echt moeder geworden. Maar ik wel. En als zodanig schrijf ik u deze open brief, mevrouw Ribberink: als moeder van drie kinderen - en ook een beetje namens God. U heeft Tim verloren, uw enig kind. Hij werd door zijn plaaggeesten afgeschilderd als “een homo en een loser.” Natuurlijk was Tim geen loser. Wel had hij blijkbaar een tekortkoming. Daarover wil ik het graag met u hebben. Mijn zoontje is pas vier, maar ik kan nu al heel duidelijk aan hem zien dat hij géén homo is. Zo voed ik hem ook op, met voldoende autootjes en een speelgoedgarage. Mocht hij ooit tóch homo worden, dan zou ik mijzelf dat als ouder heel erg verwijten. Ook zou ik dodelijk ongerust zijn, want homo’s hebben altijd schokkend veel sekspartners. Maakte u zich nooit zorgen over ziektes bij uw zoon, mevrouw Ribberink? Ik vraag mij oprecht af waarom u nooit heeft ingegrepen. Zei u nooit tegen Tim: kies voor het mooiere, kies voor de eenheid tussen man en vrouw? Nee, dat deed u niet. Liever was u modern en tolerant.
Ach, leefden wij nog maar in het Nederland van de jaren vijftig, toen abortus nog een vies woord was en homo’s veilig in de kast zaten. Toen minderjarige rooms-katholieke jongens nog werden gecastreerd om ze van hun homoseksuele gedrag af te helpen. Was Tim in zijn jonge jaren netjes van zijn balletjes ontdaan, dan had menig kerkkoor hem graag als castraat opgenomen. Wellicht was dat zijn redding geweest. Maar daarvoor is het nu te laat. Aan de andere kant: nóg erger was het geweest wanneer Tim over enkele jaren met een andere homo was getrouwd. En wie weet wel een kind had gewild. Dat had enkel geleid tot Sodom en Gomorra-achtige praktijken als polygamie, incest en pedofilie. Dan was uw zoon, wat God en mij betreft, nog verder van huis geweest, mevrouw Ribberink. Al die ellende blijft hem nu gelukkig bespaard. Laat dat een troost voor u zijn. Nou, lieve groetjes dan maar, en natuurlijk zal ik voor uw zoon bidden, want zelfmoord is en blijft natuurlijk een doodzonde.
Alle liefs van Mariska Orbán-de Haas
Bij die eerste twee alinea's viel mij de bek open, bij de derde had ik zoiets van WTF, dit moet een grap zijn, toch?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:10 schreef Miniem het volgende:
Gatverdamme, wat een misselijkmakende brief in de Metro.
[..]
http://www.metronieuws.nl(...)rZlkg!t8FcbEpw2mdkE/
Godverdomme wat kan ik hier boos om wordenquote:Op donderdag 8 november 2012 13:10 schreef Miniem het volgende:
Gatverdamme, wat een misselijkmakende brief in de Metro.
[..]
http://www.metronieuws.nl(...)rZlkg!t8FcbEpw2mdkE/
Dat dus.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:26 schreef oh-oh het volgende:
Uhm, die brief is niet door haar geschreven maar door een columnist die dacht dat ie sarcastisch en grappig was.
Nog erger
Wtf, iddquote:Op donderdag 8 november 2012 13:26 schreef oh-oh het volgende:
Uhm, die brief is niet door haar geschreven maar door een columnist die dacht dat ie sarcastisch en grappig was.
Nog erger
Verwacht ik niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:32 schreef Muis006 het volgende:
Ik mag hopen dat Metro hier problemen mee krijgt.
Dat is het schijnbaar ook. Alleen Metro is hier weer blij mee, want gratis reclame.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:25 schreef Pagan het volgende:
[..]
Bij die eerste twee alinea's viel mij de bek open, bij de derde had ik zoiets van WTF, dit moet een grap zijn, toch?
Was het maar zo een feest.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:32 schreef Muis006 het volgende:
Ik mag hopen dat Metro hier problemen mee krijgt.
Ja. Dat een columnist de functie heeft om bepaalde onderwerpen aan de kaak te stellen snap ik, maar dat je dat over de rug van een jongen die nog niet eens begraven is doet is gewoon smakeloos.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Was het maar zo een feest.
Het is echt zo ontzettend smakeloos he
Ik vind het alleen voor de ouders, familie en vrienden vreselijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja. Dat een columnist de functie heeft om bepaalde onderwerpen aan de kaak te stellen snap ik, maar dat je dat over de rug van een jongen die nog niet eens begraven is doet is gewoon smakeloos.
En het zal voor die ouders niets uitmaken dat het geen echte brief is, dat je dit soort dingen moet lezen over je nota bene net gestorven kind is verschrikkelijk.
Ja denk het, dat bedoelde ik met onderwerpen aan de kaak stellen.Maar de manier waarop is inderdaad echt achterlijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het alleen voor de ouders, familie en vrienden vreselijk.
Verder is het gewoon een lachertje, zo onnozel en achterlijk. Ik ben heel benieuwd waarom de columnist deze behoefte voelde. Is het niet om die blonde Haas te kakken te zetten?
Oh die was ik vergeten! Ook dat. Zij is gek, maar niet ZO gekquote:Op donderdag 8 november 2012 13:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het ook voor de dame die de brief geschreven zou hebben te smakeloos hoor, en geloof me maar dat ik haar niet mag.
Had ie maar moeten inhaken op dat fijne moment tussen Barbara Barend en Haas laatst aan tafel bij P&W.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja denk het, dat bedoelde ik met onderwerpen aan de kaak stellen.Maar de manier waarop is inderdaad echt achterlijk.
Was dat die over dat liefde van lesbische ouders aan kinderen gelijkstaat aan liefde die je een hond geeft?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Had ie maar moeten inhaken op dat fijne moment tussen Barbara Barend en Haas laatst aan tafel bij P&W.
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Was dat die over dat liefde van lesbische ouders aan kinderen gelijkstaat aan liefde die je een hond geeft?
Ja, 4 weken iddquote:Op donderdag 8 november 2012 09:01 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Geloof het of niet, ik had gisteren Daimoon zijn pakje weer in MIJN brievenbus liggen.
Yay for Post.NL.
![]()
Hoe lang hebben jullie hem nu al P&S, bijna een maand toch?
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:26 schreef oh-oh het volgende:
Nog erger
Weet ik niet, hij is net van de IC af. Had vanaf zondag al radiostilte. Ging erg slecht. Dus blij met dit nieuws. Ik weet ook nog niet of hij nu in A'dam ligt of alweer terug is naar het ziekenhuis in Blaricum.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:44 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Heeft ie ook zo een nare metalen klep die je hoort klepperen gekregen?
ik.vind t wel een mooie colum niet omdat t grappig zou zijn. maar omdat t aan de kaak stelt waar die pestres hun goedkeuring vandaan halen.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:26 schreef oh-oh het volgende:
Nog erger
Ik hoop voor hem dat hij een andere heeft.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:54 schreef oh-oh het volgende:
Vriend van me heeft zo een nieuwe hartklep, hij lag ook maanden in coma toen ( is al poos geleden, zoon van de oude baasjes van Kees, dat speelde oa toen zij zo overspannen was en Keesje weg moest daar ). Hij slaapt er niet van 's nachts, je hoort ook echt als je drie meter verder zit dat ding nog tikken
Dit ja , de bedoeling mag dan misschien wel goed geweest zijn maar nooit over de rug van die jongen en zijn ouders .quote:Op donderdag 8 november 2012 16:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het echt zwaar erover. Had hem dan niet uit naam van een bestaand persoon geschreven.
Ik hoop dat het goedkomtquote:Op donderdag 8 november 2012 16:31 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem dat hij een andere heeft.Vooralsnog is hij dankbaar dat hij nog leeft. (en wij ook)
Bod intrekken. Klaar!quote:Op donderdag 8 november 2012 19:40 schreef Miniem het volgende:
Ik heb echt een hekel aan sommige MP verkopers![]()
Spreek je een prijs af, is goed geef je gegevens maar.
Krijg je te horen "ja iemand komt over een paar dagen kijken en ik wil weten wat hij ervoor geeft"
Stuur ik een reactie terug dat ik dat niet netjes vindt krijg je dit als antwoord "Ik ga voor de hoogste bedrag ik handel er in en probeer zoveel mogelijk winst te maken."
Tja, erg domme actie ja. Was wel een zaak voor Brammetje geweest, maar helaas...quote:Op vrijdag 9 november 2012 08:54 schreef oh-oh het volgende:
http://nos.nl/artikel/438629-excuus-metro-voor-column.html
Beetje nadenken voor je iets plaatst mss?
Dat weet ik wel hoor, maar ik denk gewoon dat hij niet meer echt aan de bak komt en dat hij zich beter niet kan bezig houden met dit soort openlijke zakenquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:25 schreef oh-oh het volgende:
Niemand schijnt te snappen dat ie voorlopig nog gewoon werkt, er komt nog een hoger beroep en zulks
Weet ik nog niet. Ik heb vorige week al wel iets anders voor nichtje gemaakt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:34 schreef Pisces29 het volgende:
Hey Bos, wat ben je lekker creatief bezig!
Is het misschien voor je neefje-nichtje?
Lief, Bosquote:
Via Twitter.quote:Wie kent Rogier van der Aa (1977) uit Eindhoven? Ik heb z'n portemonnee gevonden incl.pasjes/creditcard. Wie kan hem bereiken?
Ken hem nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:38 schreef Pagan het volgende:
@Bos (en anderen natuurlijk)
[..]
Via Twitter.
Al twee dagen oud zie ik.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Die gaat als een lopend vuurtje zie ik, komt wel goed.
Bummer.quote:
Ik zag hem en moest aan je denken! Vooral na dat hondje!quote:
Hahaquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:34 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik zag hem en moest aan je denken! Vooral na dat hondje!
De operatie plek prut nog een beetje, dus nog steeds AB. Maar ik kan het nu wat beter bekijken en ben voorzichtig optimistisch! Ze hebben het echt zeer zorvuldig gedaan. Kan niet wachten tot het dicht is.Voor de rest, lekker rustig, is wel even fijn na alle rampspoed.quote:
He he, soms kan het wel in 1 dagquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:38 schreef Strega het volgende:
Het pakket voor Daimoon uit Maastricht is gearriveerd! Lof en hulde voor Postanaal/Oh-Oh!
Daimoon en de andere katten zijn er blij mee, het is hun favoriete snackje!![]()
En Sjon blijft echt een fotogeniek hondje![]()
![]()
Fijn dat het mee lijkt te vallen! Doe inderdaad maar goed rustig aan nuquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:40 schreef Strega het volgende:
[..]
De operatie plek prut nog een beetje, dus nog steeds AB. Maar ik kan het nu wat beter bekijken en ben voorzichtig optimistisch! Ze hebben het echt zeer zorvuldig gedaan. Kan niet wachten tot het dicht is.Voor de rest, lekker rustig, is wel even fijn na alle rampspoed.
Neu Dat is me echt te vet en te machtigquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelijk een stuk of 10!
En hoi mensuhhh!
3?quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Neu Dat is me echt te vet en te machtig
Ik had er 3 op![]()
Goede reis en dan vooral voor vanavond , als al die carnavalsvierders in de stad blijven hangenquote:Op zondag 11 november 2012 09:44 schreef oh-oh het volgende:
Sweet baby jezus. Ik had het fenomeen 11-11 ietwat onderschat op zondagochtend om 9 uur....
Maar we hebben het overleefd en we zijn onderweg
op zondag? t hoort dan naar de zaterrdag of de maandag verzet te worden tochquote:Op zondag 11 november 2012 16:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb soms het idee dat er een half jaar carnaval gevierd wordt in het zuiden
Hier straks Sint MaartenIk hoop dat ik genoeg snoep heb gehaald.
No wayquote:Op zondag 11 november 2012 16:07 schreef gomi het volgende:
[..]
op zondag? t hoort dan naar de zaterrdag of de maandag verzet te worden toch
nee verschilt echt in heel nl zie ik net.quote:Op zondag 11 november 2012 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
No way, alleen op Urk en de Biebelbelt
Ja ik heb vroeger ook alle dagen gelopenquote:Op zondag 11 november 2012 16:09 schreef gomi het volgende:
nm, is blijkbaar niet een eenduidige regel voor. ligt aan de gemeente.
kan van vrijdag tot en met maandag zie ik al
jij woont dus gewoon in een verdorven, goddeloos nl hequote:Op zondag 11 november 2012 16:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik heb vroeger ook alle dagen gelopenAlleen in de gelovige gemeentes skippen ze zondag.
Yeah, thank godquote:Op zondag 11 november 2012 16:12 schreef gomi het volgende:
[..]
jij woont dus gewoon in een verdorven, goddeloos nl he
Ja, ik had vroeger kinderen uit A'dam op school, die liepen idd niet. Ik heb er echt leuke herinneringen aanquote:Op zondag 11 november 2012 16:13 schreef gomi het volgende:
ik heb tbh nooit gelopen volgens mij. wij deden er nooit aan.
en dat er hier wel kinderen komen is echt van de laatste jaren
mn neefje loopt nu bv wel elk jaar.quote:Op zondag 11 november 2012 16:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, ik had vroeger kinderen uit A'dam op school, die liepen idd niet. Ik heb er echt leuke herinneringen aan
Wij lopen straks even
Grappig dat ze het nu dan wel zijn gaan doenquote:Op zondag 11 november 2012 16:24 schreef gomi het volgende:
[..]
mn neefje loopt nu bv wel elk jaar.
maar bij ons was t echt een niet bestaand feest.
in mijn buurt komen er ook nu nog slechts heel zelden kinderen aan de deur.
als ze vandaag komen, hoop ik tbh ook dat t er niet teveel zijn. heb nl niets exta's gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |