Had ie maar moeten inhaken op dat fijne moment tussen Barbara Barend en Haas laatst aan tafel bij P&W.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja denk het, dat bedoelde ik met onderwerpen aan de kaak stellen.Maar de manier waarop is inderdaad echt achterlijk.
Was dat die over dat liefde van lesbische ouders aan kinderen gelijkstaat aan liefde die je een hond geeft?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Had ie maar moeten inhaken op dat fijne moment tussen Barbara Barend en Haas laatst aan tafel bij P&W.
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Was dat die over dat liefde van lesbische ouders aan kinderen gelijkstaat aan liefde die je een hond geeft?
Ja, 4 weken iddquote:Op donderdag 8 november 2012 09:01 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Geloof het of niet, ik had gisteren Daimoon zijn pakje weer in MIJN brievenbus liggen.
Yay for Post.NL.
![]()
Hoe lang hebben jullie hem nu al P&S, bijna een maand toch?
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:26 schreef oh-oh het volgende:
Uhm, die brief is niet door haar geschreven maar door een columnist die dacht dat ie sarcastisch en grappig was.
Nog erger
Weet ik niet, hij is net van de IC af. Had vanaf zondag al radiostilte. Ging erg slecht. Dus blij met dit nieuws. Ik weet ook nog niet of hij nu in A'dam ligt of alweer terug is naar het ziekenhuis in Blaricum.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:44 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Heeft ie ook zo een nare metalen klep die je hoort klepperen gekregen?
ik.vind t wel een mooie colum niet omdat t grappig zou zijn. maar omdat t aan de kaak stelt waar die pestres hun goedkeuring vandaan halen.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:26 schreef oh-oh het volgende:
Uhm, die brief is niet door haar geschreven maar door een columnist die dacht dat ie sarcastisch en grappig was.
Nog erger
Ik hoop voor hem dat hij een andere heeft.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:54 schreef oh-oh het volgende:
Vriend van me heeft zo een nieuwe hartklep, hij lag ook maanden in coma toen ( is al poos geleden, zoon van de oude baasjes van Kees, dat speelde oa toen zij zo overspannen was en Keesje weg moest daar ). Hij slaapt er niet van 's nachts, je hoort ook echt als je drie meter verder zit dat ding nog tikken
Dit ja , de bedoeling mag dan misschien wel goed geweest zijn maar nooit over de rug van die jongen en zijn ouders .quote:Op donderdag 8 november 2012 16:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het echt zwaar erover. Had hem dan niet uit naam van een bestaand persoon geschreven.
Ik hoop dat het goedkomtquote:Op donderdag 8 november 2012 16:31 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem dat hij een andere heeft.Vooralsnog is hij dankbaar dat hij nog leeft. (en wij ook)
Bod intrekken. Klaar!quote:Op donderdag 8 november 2012 19:40 schreef Miniem het volgende:
Ik heb echt een hekel aan sommige MP verkopers![]()
Spreek je een prijs af, is goed geef je gegevens maar.
Krijg je te horen "ja iemand komt over een paar dagen kijken en ik wil weten wat hij ervoor geeft"
Stuur ik een reactie terug dat ik dat niet netjes vindt krijg je dit als antwoord "Ik ga voor de hoogste bedrag ik handel er in en probeer zoveel mogelijk winst te maken."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |