stoofperen of burrito'squote:Op donderdag 8 november 2012 10:10 schreef oh-oh het volgende:
Boodschappenlijstendag trouwens, wie heeft er nog tips?
Burrito's gevuld met stoofperen.quote:
Oh man, burrito'squote:
http://www.metronieuws.nl(...)rZlkg!t8FcbEpw2mdkE/quote:Mijn naam is Mariska Orbán-de Haas, hoofdredactrice van het Katholiek Nieuwsblad. U kent mij vast wel. Ik schuif regelmatig aan bij Pauw & Witteman omdat ik zo mijn eigen ideeën heb over abortus en homo’s. Zoals die keer toen ik een open brief had geschreven aan VVD-politica Jeanine Hennis, nu onze minister van Defensie. Zij is vóór abortus terwijl ze zelf meerdere miskramen heeft gehad. Ik vind dat raar. Dan moet je toch weten hoe erg het is een kind te verliezen?
Enfin, mevrouw de minister is dus nooit echt moeder geworden. Maar ik wel. En als zodanig schrijf ik u deze open brief, mevrouw Ribberink: als moeder van drie kinderen - en ook een beetje namens God. U heeft Tim verloren, uw enig kind. Hij werd door zijn plaaggeesten afgeschilderd als “een homo en een loser.” Natuurlijk was Tim geen loser. Wel had hij blijkbaar een tekortkoming. Daarover wil ik het graag met u hebben. Mijn zoontje is pas vier, maar ik kan nu al heel duidelijk aan hem zien dat hij géén homo is. Zo voed ik hem ook op, met voldoende autootjes en een speelgoedgarage. Mocht hij ooit tóch homo worden, dan zou ik mijzelf dat als ouder heel erg verwijten. Ook zou ik dodelijk ongerust zijn, want homo’s hebben altijd schokkend veel sekspartners. Maakte u zich nooit zorgen over ziektes bij uw zoon, mevrouw Ribberink? Ik vraag mij oprecht af waarom u nooit heeft ingegrepen. Zei u nooit tegen Tim: kies voor het mooiere, kies voor de eenheid tussen man en vrouw? Nee, dat deed u niet. Liever was u modern en tolerant.
Ach, leefden wij nog maar in het Nederland van de jaren vijftig, toen abortus nog een vies woord was en homo’s veilig in de kast zaten. Toen minderjarige rooms-katholieke jongens nog werden gecastreerd om ze van hun homoseksuele gedrag af te helpen. Was Tim in zijn jonge jaren netjes van zijn balletjes ontdaan, dan had menig kerkkoor hem graag als castraat opgenomen. Wellicht was dat zijn redding geweest. Maar daarvoor is het nu te laat. Aan de andere kant: nóg erger was het geweest wanneer Tim over enkele jaren met een andere homo was getrouwd. En wie weet wel een kind had gewild. Dat had enkel geleid tot Sodom en Gomorra-achtige praktijken als polygamie, incest en pedofilie. Dan was uw zoon, wat God en mij betreft, nog verder van huis geweest, mevrouw Ribberink. Al die ellende blijft hem nu gelukkig bespaard. Laat dat een troost voor u zijn. Nou, lieve groetjes dan maar, en natuurlijk zal ik voor uw zoon bidden, want zelfmoord is en blijft natuurlijk een doodzonde.
Alle liefs van Mariska Orbán-de Haas
Bij die eerste twee alinea's viel mij de bek open, bij de derde had ik zoiets van WTF, dit moet een grap zijn, toch?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:10 schreef Miniem het volgende:
Gatverdamme, wat een misselijkmakende brief in de Metro.
[..]
http://www.metronieuws.nl(...)rZlkg!t8FcbEpw2mdkE/
Godverdomme wat kan ik hier boos om wordenquote:Op donderdag 8 november 2012 13:10 schreef Miniem het volgende:
Gatverdamme, wat een misselijkmakende brief in de Metro.
[..]
http://www.metronieuws.nl(...)rZlkg!t8FcbEpw2mdkE/
Dat dus.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:26 schreef oh-oh het volgende:
Uhm, die brief is niet door haar geschreven maar door een columnist die dacht dat ie sarcastisch en grappig was.
Nog erger
Wtf, iddquote:Op donderdag 8 november 2012 13:26 schreef oh-oh het volgende:
Uhm, die brief is niet door haar geschreven maar door een columnist die dacht dat ie sarcastisch en grappig was.
Nog erger
Verwacht ik niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:32 schreef Muis006 het volgende:
Ik mag hopen dat Metro hier problemen mee krijgt.
Dat is het schijnbaar ook. Alleen Metro is hier weer blij mee, want gratis reclame.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:25 schreef Pagan het volgende:
[..]
Bij die eerste twee alinea's viel mij de bek open, bij de derde had ik zoiets van WTF, dit moet een grap zijn, toch?
Was het maar zo een feest.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:32 schreef Muis006 het volgende:
Ik mag hopen dat Metro hier problemen mee krijgt.
Ja. Dat een columnist de functie heeft om bepaalde onderwerpen aan de kaak te stellen snap ik, maar dat je dat over de rug van een jongen die nog niet eens begraven is doet is gewoon smakeloos.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Was het maar zo een feest.
Het is echt zo ontzettend smakeloos he
Ik vind het alleen voor de ouders, familie en vrienden vreselijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja. Dat een columnist de functie heeft om bepaalde onderwerpen aan de kaak te stellen snap ik, maar dat je dat over de rug van een jongen die nog niet eens begraven is doet is gewoon smakeloos.
En het zal voor die ouders niets uitmaken dat het geen echte brief is, dat je dit soort dingen moet lezen over je nota bene net gestorven kind is verschrikkelijk.
Ja denk het, dat bedoelde ik met onderwerpen aan de kaak stellen.Maar de manier waarop is inderdaad echt achterlijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het alleen voor de ouders, familie en vrienden vreselijk.
Verder is het gewoon een lachertje, zo onnozel en achterlijk. Ik ben heel benieuwd waarom de columnist deze behoefte voelde. Is het niet om die blonde Haas te kakken te zetten?
Oh die was ik vergeten! Ook dat. Zij is gek, maar niet ZO gekquote:Op donderdag 8 november 2012 13:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het ook voor de dame die de brief geschreven zou hebben te smakeloos hoor, en geloof me maar dat ik haar niet mag.
Had ie maar moeten inhaken op dat fijne moment tussen Barbara Barend en Haas laatst aan tafel bij P&W.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja denk het, dat bedoelde ik met onderwerpen aan de kaak stellen.Maar de manier waarop is inderdaad echt achterlijk.
Was dat die over dat liefde van lesbische ouders aan kinderen gelijkstaat aan liefde die je een hond geeft?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Had ie maar moeten inhaken op dat fijne moment tussen Barbara Barend en Haas laatst aan tafel bij P&W.
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Was dat die over dat liefde van lesbische ouders aan kinderen gelijkstaat aan liefde die je een hond geeft?
Ja, 4 weken iddquote:Op donderdag 8 november 2012 09:01 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Geloof het of niet, ik had gisteren Daimoon zijn pakje weer in MIJN brievenbus liggen.
Yay for Post.NL.
![]()
Hoe lang hebben jullie hem nu al P&S, bijna een maand toch?
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:26 schreef oh-oh het volgende:
Nog erger
Weet ik niet, hij is net van de IC af. Had vanaf zondag al radiostilte. Ging erg slecht. Dus blij met dit nieuws. Ik weet ook nog niet of hij nu in A'dam ligt of alweer terug is naar het ziekenhuis in Blaricum.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:44 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Heeft ie ook zo een nare metalen klep die je hoort klepperen gekregen?
ik.vind t wel een mooie colum niet omdat t grappig zou zijn. maar omdat t aan de kaak stelt waar die pestres hun goedkeuring vandaan halen.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:26 schreef oh-oh het volgende:
Nog erger
Ik hoop voor hem dat hij een andere heeft.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:54 schreef oh-oh het volgende:
Vriend van me heeft zo een nieuwe hartklep, hij lag ook maanden in coma toen ( is al poos geleden, zoon van de oude baasjes van Kees, dat speelde oa toen zij zo overspannen was en Keesje weg moest daar ). Hij slaapt er niet van 's nachts, je hoort ook echt als je drie meter verder zit dat ding nog tikken
Dit ja , de bedoeling mag dan misschien wel goed geweest zijn maar nooit over de rug van die jongen en zijn ouders .quote:Op donderdag 8 november 2012 16:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het echt zwaar erover. Had hem dan niet uit naam van een bestaand persoon geschreven.
Ik hoop dat het goedkomtquote:Op donderdag 8 november 2012 16:31 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem dat hij een andere heeft.Vooralsnog is hij dankbaar dat hij nog leeft. (en wij ook)
Bod intrekken. Klaar!quote:Op donderdag 8 november 2012 19:40 schreef Miniem het volgende:
Ik heb echt een hekel aan sommige MP verkopers![]()
Spreek je een prijs af, is goed geef je gegevens maar.
Krijg je te horen "ja iemand komt over een paar dagen kijken en ik wil weten wat hij ervoor geeft"
Stuur ik een reactie terug dat ik dat niet netjes vindt krijg je dit als antwoord "Ik ga voor de hoogste bedrag ik handel er in en probeer zoveel mogelijk winst te maken."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |