Lekker dat je nu zondag gaat!quote:Op woensdag 7 november 2012 15:36 schreef oh-oh het volgende:
Jengeljengeljengel, gooi Adele dr nog maar achteraan en iedereen is weer suicidaal
quote:
OK, dan gaat ie naar Belana! Ik vond hem leuk, je herkent zoveel als je zelf een dog hebt gehad!quote:Op woensdag 7 november 2012 15:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja pffffff pak van mn hart
![]()
Echt, de zware autist werd wakker in me hoor.
Ik had me ZO verheugd op lekker uren treinen , installeren met de hondjes, mn boek eindelijk es uitlezen, koffie mee, ontbijtje mee.
Krijg je dat gedonderstraal![]()
Oh, ik heb Pagan een DM gedaan met het adres van Belana, zij wil George nu wel.
Hoe vond je hem trouwens?
Op woensdag 7 november 2012 15:45 schreef oh-oh het volgende:
Faalneuzen die NS.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:24 schreef oh-oh het volgende:
Ja nu ga ik zondag, kijk maar eens wat een verschil diezelfde reis een dag later is![]()
Daar heb ik Adele niet voor nodigquote:Op woensdag 7 november 2012 15:36 schreef oh-oh het volgende:
Jengeljengeljengel, gooi Adele dr nog maar achteraan en iedereen is weer suicidaal
Haai Bos!quote:
Jij speelt vals.quote:
Mijn humor houdt me gelukkig op de been, gelukkig maar.quote:
Humor is goedquote:Op woensdag 7 november 2012 20:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn humor houdt me gelukkig op de been, gelukkig maar.
Eigenlijk moet je niet pronken met je eigen grapjes, maar van de week waren mensen verkeerd gelopen en vroegen de weg. Toen ze weg waren zei iemand die waren de weg kwijt. Dus zei ik. Oh dan zaten ze hier dus toch goed.![]()
Gelukkig maarquote:Op woensdag 7 november 2012 16:24 schreef oh-oh het volgende:
Ja nu ga ik zondag, kijk maar eens wat een verschil diezelfde reis een dag later is![]()
Ik vind hem leuk!quote:Op woensdag 7 november 2012 20:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn humor houdt me gelukkig op de been, gelukkig maar.
Eigenlijk moet je niet pronken met je eigen grapjes, maar van de week waren mensen verkeerd gelopen en vroegen de weg. Toen ze weg waren zei iemand die waren de weg kwijt. Dus zei ik. Oh dan zaten ze hier dus toch goed.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |