neequote:Op maandag 5 november 2012 09:35 schreef Pisces29 het volgende:
Qweej, nog een dansje gedaan zaterdag?
Kakquote:
ik schijt hem best welquote:
Moest het niet eerst zonder de chirurg, Kweej? Vertel het hele verhaal eens?quote:Op maandag 5 november 2012 09:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik schijt hem best wel
oh-oh, dex komt eraan strax! hejje stickje al?
Nee, ik hoop dat er post komt vandaag, hij had hier zaterdag al moeten zijnquote:Op maandag 5 november 2012 09:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik schijt hem best wel
oh-oh, dex komt eraan strax! hejje stickje al?
quote:Op maandag 5 november 2012 09:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moest het niet eerst zonder de chirurg, Kweej? Vertel het hele verhaal eens?
Ik kwam bij tandarts vanwege controle, en die zei de vorige x al dat als mijn verstandskies begon te kloten, hij eruit moest. Dus ik gaf vorige week aan dat hij een beetje aan het kutten was. Nou, die moet eruit. Dus hij kijken, protocol is doorsturen want er moet ook een stuk van het kaakbot af en iets met kaakkom.quote:Op maandag 5 november 2012 09:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moest het niet eerst zonder de chirurg, Kweej? Vertel het hele verhaal eens?
Ja hallo, zo'n stick is toch veel makkelijker! Jankbek!quote:Op maandag 5 november 2012 09:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, ik hoop dat er post komt vandaag, hij had hier zaterdag al moeten zijn![]()
MAAR ik bedacht godverdomme daarna, dat ik heel die stick fucking niet nodig heb want ik heb een kaart van 4 gig in mn camera, daar kan ie ook gewoon op.
Had jij dat niet ff kunnen bedenken sneuneus?
Ah ja, dat stukje zocht ik dus!quote:Op maandag 5 november 2012 09:58 schreef Qwea het volgende:
Ik riep heel hard : JA DOEI! Ik ga niet naar de kaakchirurg! Dus hij besloot het zelf maar te doen, de 14de. Achteraf eens overnagedacht en hij doet dit soort dingen (ingewikkeld) niet vaak. Kaakchirurg wel. Dus ik ga toch te kaakchirurg.
JAadquote:
Je vergeet te vermelden dat je tandarts, toen die het zou doen, tegen je had gezegd dat het jantjeteringpijn zou gaan doen dus dat je maar extra pijnstillers in moest slaanquote:Op maandag 5 november 2012 09:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kwam bij tandarts vanwege controle, en die zei de vorige x al dat als mijn verstandskies begon te kloten, hij eruit moest. Dus ik gaf vorige week aan dat hij een beetje aan het kutten was. Nou, die moet eruit. Dus hij kijken, protocol is doorsturen want er moet ook een stuk van het kaakbot af en iets met kaakkom.
Ik riep heel hard : JA DOEI! Ik ga niet naar de kaakchirurg! Dus hij besloot het zelf maar te doen, de 14de. Achteraf eens overnagedacht en hij doet dit soort dingen (ingewikkeld) niet vaak. Kaakchirurg wel. Dus ik ga toch te kaakchirurg. Afspraak stond voor de 10de van December... maar van Vrijdag op Zaterdagnacht begon de kies te steken en pijn te doen. En toen Zaterdag avond weer. Dus net gebeld, 12 nov, 14u
Whut?quote:Op maandag 5 november 2012 10:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je vergeet te vermelden dat je tandarts, toen die het zou doen, tegen je had gezegd dat het janteteringpijn zou gaan doen dus dat je maar extra pijnstillers in moest slaan
Why de fuck? Ik heb die camera altijd bij me.quote:Op maandag 5 november 2012 09:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja hallo, zo'n stick is toch veel makkelijker! Jankbek!
Wel goed van die kerel om haar zo bij de chirurg te krijgenquote:Op maandag 5 november 2012 10:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Q zou te tandarts. Tandarts: gaat pijn doennnnnn!
Toen twijfelde ze.
quote:Op maandag 5 november 2012 10:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Q zou te tandarts. Tandarts: gaat pijn doennnnnn!
Toen twijfelde ze.
Dat zei de assistente van de kaakchirurg net ookquote:Op maandag 5 november 2012 10:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je vergeet te vermelden dat je tandarts, toen die het zou doen, tegen je had gezegd dat het jantjeteringpijn zou gaan doen dus dat je maar extra pijnstillers in moest slaan
Bohh gelijk heb je. Ik was in de stad dit weekend en de geur van de oliebollenkraam kwam je halverwege de Markt al tegemoet.quote:Op maandag 5 november 2012 10:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb echt zin om straks speciaal een andere route terug te nemen, zodat ik een oliebol of iets kan scoren
Ik ben 6kg kwijt en het een berlinerbolquote:Op maandag 5 november 2012 10:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb echt zin om straks speciaal een andere route terug te nemen, zodat ik een oliebol of iets kan scoren
Je moest er toch nog 8?quote:Op maandag 5 november 2012 10:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben 6kg kwijt en het een berlinerbol
Mohhh Gertjequote:Op maandag 5 november 2012 10:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben 6kg kwijt en het een berlinerbol
Ik nam even Q haar taalgebruik over.quote:Op maandag 5 november 2012 10:14 schreef Pisces29 het volgende:
Te fitness, te tandarts, gekke wijven
quote:
Als slaaptquote:Waar kan ik zoiets vinden?
Zou die wel door de brievenbus passen? Je zou toch maar niet thuis zijn en dat ding verwachten, en dat ie niet pastquote:Op maandag 5 november 2012 15:14 schreef oh-oh het volgende:
Hebben ze die fokabbospam opgevoerd? Ik krijg m nu echt tig keer per dag zeg
![]()
Ik had op aanraden van Q een usbstick besteld bij Mycom.
Serieus, grote doos, met 1 usb stickje erin
LOLquote:
Ik zou het wel doen, je kunt toch vriendelijk vertellen dat het best wel heel erg zonde is?quote:Op maandag 5 november 2012 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het echt van de zotte, ik ben aan het denken of ik er over ga mailen of niet...
Ja, gewoon even doen!quote:Op maandag 5 november 2012 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het echt van de zotte, ik ben aan het denken of ik er over ga mailen of niet...
Ik heb binnenkort een Percy in bodywarmerquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil ook een Chico in bodywarmer, wat een snoesje
Hallo. Hey, ik zoek voor boe zoeen jas die water afstotend is en ook zijn heupen/knieën bedekt. Snap je wat ik bedoel? Ooit eens gepost in een topic, heb jij een idee?quote:
dies leukquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een hele leuke erbij gekocht bij Zooplus voor niet veel .
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik er nog twee van bestel!
joyquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:09 schreef oh-oh het volgende:
Dat wordt nu minstens 7 uur reizen op 1 dag, ff op kraamvisite
pff lijkt me niets met alle honden en spul enzo de touringbus in te moetenquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:11 schreef oh-oh het volgende:
Normaal installeer ik me lekker in de trein met de honden en een koffie en mn e-reader, en nu moet ik er na een kwartier uit, dan in de bus, dan weer in de trein, dan van Weert naar Utrecht, dan weer overstappen, blablabla
quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kunt je vanaf nu op die ellende instellen, scheelt alweer iets.
Nou ja spullen neem ik niet mee, ik overnacht niet, maar idd, tis een gehannesquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
pff lijkt me niets met alle honden en spul enzo de touringbus in te moeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |