Neen. Eerdere relaties wilden dat ik het eerlijk zou zeggen, maar wisten ook dat ik dat niet zou doen. Is nooit de reden geweest dat het stuk is gelopen, ik weet er blijkbaar genoeg tegenover te zettenquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:32 schreef VeerEli het volgende:
Ondanks dat ik het totaal niet eens ben met Taurus, en me in geen enkel opzicht kan vinden in haar redenaties en uitspraken, vind ik wel dat het nu wel erg langdradig wordt en lang doorgaat.
Het is nu wel duidelijk hoe iedereen erover denkt, Taurus staat er anders in, so be it.
In haar geval wéét haar partner van haar gedachtegang wat betreft dit onderwerp. Hij gaat daar mee akkoord, kan zich daar in vinden. Daarom vind ik dat ze het dus gewoon zo kunnen doen.
Ik zelf zou niet met zo'n persoon willen/kunnen leven. Ik ben voor trouw zijn aan elkaar, ongeacht wat, ongeacht wanneer. Maar Taurus, ik ben nieuwsgierig naar één ding. Wat, als jou vriend had aangegeven dat hij dat niet zo kan zien? Dat hij er niet mee kan leven, wetende dat jij een eventuele misstap voor je zou houden? Wat, als hij zou zeggen, dat hij persé wil dat jij het hem op zo'n moment verteld zodat hij zelf de keuze kan maken verder te gaan met je of te stoppen met je?
Zou je dan wel eerlijk zijn tegen hem, ongeacht welke situatie van vreemdgaan dan ook?
Maar zij kozen er dus zelf voor om met jou verder te gaan, je was vooraf wel eerlijk over het feit dat je het ze dan niet zou vertellen. Maar, ik begrijp dat alleen niet zo goed.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:02 schreef Taurus het volgende:
[..]
Neen. Eerdere relaties wilden dat ik het eerlijk zou zeggen, maar wisten ook dat ik dat niet zou doen. Is nooit de reden geweest dat het stuk is gelopen, ik weet er blijkbaar genoeg tegenover te zetten
Ik hang volgens mij niet het slachtoffer uit. Ik beantwoord enkel uit mijn perspectief. Dat is een ander perspectief dan de andere betrokkenen, maar slachtofferrol, nee, zo beschouw ik het ook niet.quote:Op zondag 4 november 2012 23:04 schreef Canillas het volgende:
[..]
Je had het niet kunnen doen, je had het kunnen stoppen, je had kunnen zeggen dat je niks met haar zou doen voordat ze aan het vriend op zou biechten dat ze gevoelens voor je had, etc, je had ontzettend veel andere dingen kunnen doen maar daar koos je niet voor. Dit is niet iets wat jou plots overkwam, een misstap, je hebt dit doelbewust nagestreefd, dus waar haal je het vandaan dat je nu het slachtoffer uit kan hangen?
[..]
Dezelfde slachtofferrol als Ts, zelfde egoïsme, zelfde onkunde.
Wel een mooie definiëring van egoïsme eigenlijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:57 schreef Vaandrig het volgende:
[..]
Waar ik nu achter ben gekomen is dat je altijd je eigen geluk moet najagen. Je mogelijkheden beperken omdat er andere mensen in het spel meedoen vind ik een bijzaak. Uiteindelijk gaat iedereen voor eigen geluk en moet je jezelf niet beperken of limiteren. Ieder mens heeft een eigen mening.
We zitten in een crisis en de oudere kosten geld en ziektekosten. Als we die oudere allemaal een spuitje geven en gehandicapte ook. Werkeloze in werkkampen stoppen. Dan wordt de meerderheidsgroep gelukkig. Geen begrotingstekort goedkope zorg. Waarom doen we dit niet?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:57 schreef Vaandrig het volgende:
[..]
Ik hang volgens mij niet het slachtoffer uit. Ik beantwoord enkel uit mijn perspectief. Dat is een ander perspectief dan de andere betrokkenen, maar slachtofferrol, nee, zo beschouw ik het ook niet.
Waar ik nu achter ben gekomen is dat je altijd je eigen geluk moet najagen. Je mogelijkheden beperken omdat er andere mensen in het spel meedoen vind ik een bijzaak. Uiteindelijk gaat iedereen voor eigen geluk en moet je jezelf niet beperken of limiteren. Ieder mens heeft een eigen mening.
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:03 schreef Lienekien het volgende:
Als ik een vriendin moest belazeren om haar vriend voor mij te winnen, dan zou ik me daar veel te rot bij voelen om nog te spreken van 'najagen van eigen geluk'. Ik zou wachten tot er iemand voorbijkwam met wie ik zonder nare bijsmaak in een relatie zou kunnen stappen.
Mee eens.quote:Op maandag 5 november 2012 13:14 schreef Taurus het volgende:
[..]
Lijkt me een feit. Tenzij je gelooft in een god, karma of een donderwolk die boven je hoofd komt te hangen. Je partner is gekwetst op het moment dat hij of zij weet van het vreemdgaan. Ga je dat ontkennen?
Als de schuldige partij in dit geval met de leugen kan leven, dan zie ik niet de reden waarom hij recht heeft op de volledige waarheid. Hij heeft ook helemaal nergens 'recht' op.quote:Op maandag 5 november 2012 17:26 schreef probeer het volgende:
[..]
Voordeel van beide partijenEcht waar hoor .. dat je die woorden nog op die manier in je mond durft te nemen.
Het was mijn vriend door de omstandigheden. Maar desalniettemin leef ik met hem mee, ik zal als hij daar behoefte aan heeft het gesprek met hem aangaan. Ik zie daar verder geen redenen in om hem nu op te bellen en mij te verklaren.quote:Op maandag 5 november 2012 19:10 schreef probeer het volgende:
En TS, jij doet je er nu ook wel makkelijk vanaf zeg..
".. ik laat haar daar eigenlijk nu ook vrij in. Zij moet het doen zoals zij denkt dat juist is en daar een goed gevoel bij heeft."
Het was ook jouw vriend. Lekker makkelijk, nu een beetje 'neutraal' gaan lopen doen.
Je kunt niet je hele eigen leven voor anderen leven.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wel een mooie definiëring van egoïsme eigenlijk.
Zeer zeker niet, maar als we allen voor zich gingen doen.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:08 schreef Vaandrig het volgende:
[..]
Je kunt niet je hele eigen leven voor anderen leven.
Daar verschillen mensen in. Als jouw vriendin, jouw vriendin is geworden door de omstandigheden van die man die je leuk vindt, dan sta je daar anders in.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:03 schreef Lienekien het volgende:
Als ik een vriendin moest belazeren om haar vriend voor mij te winnen, dan zou ik me daar veel te rot bij voelen om nog te spreken van 'najagen van eigen geluk'. Ik zou wachten tot er iemand voorbijkwam met wie ik zonder nare bijsmaak in een relatie zou kunnen stappen.
Voor sommige doelen kun je niet rekening blijven houden met anderen. Eerst kijk je wat de mogelijkheden zijn en schat je je kansen in. Zijn ze enigszins reëel en het waard, dan kun je het doorzetten en kijken hoe ver je komt; waar besef soms pas later komt.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:09 schreef He-man- het volgende:
[..]
Zeer zeker niet, maar als we allen voor zich gingen doen.
Je hebt gelijk, maar nu kaapte jij haar weg. Wat als morgen iemand anders haar weg gaat kapen? Zou het je dan niets doen? Zou je dan gewoon doorgaan met je leven zonder dat er wat gebeurd is?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:16 schreef Vaandrig het volgende:
Voor sommige doelen kun je niet rekening blijven houden met anderen. Eerst kijk je wat de mogelijkheden zijn en schat je je kansen in. Zijn ze enigszins reëel en het waard, dan kun je het doorzetten en kijken hoe ver je komt; waar besef soms pas later komt.
misschien hebben je ex-en wel tegen je gelogen en was jouw onbetrouwbaarheid in deze wel de reden. weet jij veel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:02 schreef Taurus het volgende:
[..]
Neen. Eerdere relaties wilden dat ik het eerlijk zou zeggen, maar wisten ook dat ik dat niet zou doen. Is nooit de reden geweest dat het stuk is gelopen, ik weet er blijkbaar genoeg tegenover te zetten
Of ze nemen genoegen met iemand die vreemdgaat blijkbaar gewoon omdat ze verder weinig kunnen krijgen of het zo wel goed vinden. Geen van beide spreekt voor haar in ieder geval, behalve haar eigen idee natuurlijk weerquote:Op woensdag 7 november 2012 20:26 schreef dawg het volgende:
[..]
misschien hebben je ex-en wel tegen je gelogen en was jouw onbetrouwbaarheid in deze wel de reden. weet jij veel.
Het lijkt me niet aan jou om te bepalen waar iemand al dan niet mee zou kunnen leven.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:07 schreef Vaandrig het volgende:
Als de schuldige partij in dit geval met de leugen kan leven, dan zie ik niet de reden waarom hij recht heeft op de volledige waarheid. Hij heeft ook helemaal nergens 'recht' op.
mijn punt is dat iemand die ervoor kiest niet de waarheid over deze dingen te vertellen wel erg naïef is aangezien ze er blijkbaar van uitgaat dat haar wel de waarheid verteld is. als iemand mij haar instelling zou vertellen, en die is zoals taurus haar instelling, zou ik het zelf ook niet meer zo nauw nemen met de waarheid, waarom zou ik ook?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Of ze nemen genoegen met iemand die vreemdgaat blijkbaar gewoon omdat ze verder weinig kunnen krijgen of het zo wel goed vinden. Geen van beide spreekt voor haar in ieder geval, behalve haar eigen idee natuurlijk weerMisschien is het wel zo dat als je alle redenaties maar voor jezelf in de positieve kant gooit, hoe onrealistisch ook, dat je dan toch oprecht blij kan zijn en geloven. Krijg dat idee wel bij Taurus want ze kan zelfs nog denken dat ze genoeg te bieden heeft om vreemdgaan te compenseren terwijl elke normale persoon weg zou gaan hoeveel de persoon ook te bieden heeft. Zegt eerder wat over haar relatie/vriend dan over haar kwaliteiten zover ik kan zien
Goed punt. Klopt wel denk ik jaquote:Op woensdag 7 november 2012 20:40 schreef dawg het volgende:
[..]
mijn punt is dat iemand die ervoor kiest niet de waarheid over deze dingen te vertellen wel erg naïef is aangezien ze er blijkbaar van uitgaat dat haar wel de waarheid verteld is. als iemand mij haar instelling zou vertellen, en die is zoals taurus haar instelling, zou ik het zelf ook niet meer zo nauw nemen met de waarheid, waarom zou ik ook?
taurus kennende denk ik niet dat ze wanhopige losers zou daten namelijk.
Nu is ze jouw vriendin en jullie zijn verliefd, maar hoe zal het daarna gaan? Kan je haar vertrouwen wetende dat ze vatbaar is voor wat jij gedaan hebt? Hoe zal je het vinden als ze met een jongen afspreekt of moet samen werken of wat dan ook? Wetende dat ze kon liegen omdat ze iets wou, dat ze met jouw naar bed ging in dezelfde tijd als ze dat ook met haar vriend deed? Kan je daar ooit gerust op zijn? Als ze het doet heb jij er niks over te zeggen eigenlijk, jij doet immers aan dezelfde praktijken mee. Wat als dat geluk waar jij van vind dat je zo voor moet gaan, ongeacht wat, alleen duurt totdat zij een nieuw iemand tegenkomt waar ze meer in ziet dan in jou?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:16 schreef Vaandrig het volgende:
Daar verschillen mensen in. Als jouw vriendin, jouw vriendin is geworden door de omstandigheden van die man die je leuk vindt, dan sta je daar anders in.
Precies, dat is een klimaat van egoïsme en onbetrouwbaarheid wat je op die manier creëert.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:40 schreef dawg het volgende:
mijn punt is dat iemand die ervoor kiest niet de waarheid over deze dingen te vertellen wel erg naïef is aangezien ze er blijkbaar van uitgaat dat haar wel de waarheid verteld is. als iemand mij haar instelling zou vertellen, en die is zoals taurus haar instelling, zou ik het zelf ook niet meer zo nauw nemen met de waarheid, waarom zou ik ook?
Ach, rationaliseer vooral een eind weg. Je kunt ook gewoon toegeven dat je daden moreel gezien aan de discutabele kant zijn in plaats van met dergelijke praatjes te komen.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:08 schreef Vaandrig het volgende:
[..]
Je kunt niet je hele eigen leven voor anderen leven.
Inmiddels heeft ze het uitgemaakt. Hij reageerde geschokt, emotioneel en toch enigszins verwacht omdat de laatste dagen het pure hectiek was. Vooral omdat die beste vriendin de druk op de waarheid vertellen had gelegd. Dat is het vervelende als je het eerste anderen vertelt en dan de betreffende in kwestie; iedereen bemoeit zich ermee. Volgens mij hebben ze zo'n 3 uur gepraat. Best lang. Vooral het uitleggen van hoe & waarom beantwoorden en hij had aangegeven haar te vergeven als ze met hem verder zou gaan. Wat het allemaal nog moeilijker maakte, dan het al was. Een makkelijk gesprek was het zeer zeker niet. Ze was daarna toen ze naar mij toe kwam helemaal kapot en heeft de hele nacht wakker gelegen. Het viel voor hem zo rauw op zijn dak dat ze ook zo ineens uit huis ging. Zijn ouders hebben haar ook al gebeld en haar ouders. En ze heeft vandaag een gesprek met haar ouders gehad en willen mij ontmoeten. Daarnaast willen ook de ouders van hem een gesprek met haar. Dan heb je nog eens de facebook berichten en whatsapps.quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:28 schreef Seven. het volgende:
TS, heeft ze het inmiddels uitgemaakt met haar vriend?
Als ik zie wat de gevolgen zijn en hoe veel moeite dit allemaal gekost heeft, dan ben ik daar niet bang voor. We hebben voor elkaar uiteindelijk gekozen. Het is niet een slippertje, one night stand of iets anders instabiel. Omdat je bij elkaar bent vanuit een minder nette manier betekent niet dat je minder gek op elkaar bent of nog steeds vatbaar voor herhaling bent.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:23 schreef He-man- het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar nu kaapte jij haar weg. Wat als morgen iemand anders haar weg gaat kapen? Zou het je dan niets doen? Zou je dan gewoon doorgaan met je leven zonder dat er wat gebeurd is?
Ik vraag dat niet, ik vroeg hoe je je dan zou voelen.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:35 schreef Vaandrig het volgende:
[..]
Als ik zie wat de gevolgen zijn en hoe veel moeite dit allemaal gekost heeft, dan ben ik daar niet bang voor. We hebben voor elkaar uiteindelijk gekozen. Het is niet een slippertje, one night stand of iets anders instabiel. Omdat je bij elkaar bent vanuit een minder nette manier betekent niet dat je minder gek op elkaar bent of nog steeds vatbaar voor herhaling bent.
Was haar nu ex-vriend hier bang voor toen ze met jou aan het vreemd gaan was?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:35 schreef Vaandrig het volgende:
Als ik zie wat de gevolgen zijn en hoe veel moeite dit allemaal gekost heeft, dan ben ik daar niet bang voor.
Arme knulquote:Op woensdag 7 november 2012 21:27 schreef Vaandrig het volgende:
[..]
Inmiddels heeft ze het uitgemaakt. Hij reageerde geschokt, emotioneel en toch enigszins verwacht omdat de laatste dagen het pure hectiek was. Vooral omdat die beste vriendin de druk op de waarheid vertellen had gelegd. Dat is het vervelende als je het eerste anderen vertelt en dan de betreffende in kwestie; iedereen bemoeit zich ermee. Volgens mij hebben ze zo'n 3 uur gepraat. Best lang. Vooral het uitleggen van hoe & waarom beantwoorden en hij had aangegeven haar te vergeven als ze met hem verder zou gaan. Wat het allemaal nog moeilijker maakte, dan het al was. Een makkelijk gesprek was het zeer zeker niet. Ze was daarna toen ze naar mij toe kwam helemaal kapot en heeft de hele nacht wakker gelegen. Het viel voor hem zo rauw op zijn dak dat ze ook zo ineens uit huis ging. Zijn ouders hebben haar ook al gebeld en haar ouders. En ze heeft vandaag een gesprek met haar ouders gehad en willen mij ontmoeten. Daarnaast willen ook de ouders van hem een gesprek met haar. Dan heb je nog eens de facebook berichten en whatsapps.
Hoe ik mij zou voelen: niet fijn uiteraard. Maar voel nu alleen euforische gevoelens. Kan daar eigenlijk ook moeilijk aan denken.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:35 schreef He-man- het volgende:
[..]
Ik vraag dat niet, ik vroeg hoe je je dan zou voelen.
Als je een langdurige affaire hebt naast je bestaande relatie en alleen spijt hebt dat iemand erachter is gekomen, dat is een verkeerd motief waar herhaling te verwachten is. Het andere motief is dat je verliefd op een ander bent en het zelf opbiecht wetende wat je te wachten staat omdat je zelf een duidelijke keuze hebt gemaakt. Oke, dat we hier veel te lang mee bezig waren en ons ik haar hier in had meegesleept was en is niet netjes.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:46 schreef Canillas het volgende:
[..]
Was haar nu ex-vriend hier bang voor toen ze met jou aan het vreemd gaan was?
Bedankt voor je reactie. Dit is inderdaad niet een verwachte reactie na de meerderheid van de reacties te hebben gelezen.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:47 schreef probeer het volgende:
[..]
Arme knul![]()
TS, Iig fijn dat je ons op de hoogte houdt, dat waardeer ik (zie je niet vaak in topics waar de meerderheid het niet helemaal met TS eens is). En ook heel veel geluk en plezier voor jou en je nieuwe vriendinnetje.
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:40 schreef dawg het volgende:
[..]
taurus kennende denk ik niet dat ze wanhopige losers zou daten namelijk.
Je gaat wel van het slechtste uit, wederom.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Of ze nemen genoegen met iemand die vreemdgaat blijkbaar gewoon omdat ze verder weinig kunnen krijgen of het zo wel goed vinden. Geen van beide spreekt voor haar in ieder geval, behalve haar eigen idee natuurlijk weerMisschien is het wel zo dat als je alle redenaties maar voor jezelf in de positieve kant gooit, hoe onrealistisch ook, dat je dan toch oprecht blij kan zijn en geloven. Krijg dat idee wel bij Taurus want ze kan zelfs nog denken dat ze genoeg te bieden heeft om vreemdgaan te compenseren terwijl elke normale persoon weg zou gaan hoeveel de persoon ook te bieden heeft. Zegt eerder wat over haar relatie/vriend dan over haar kwaliteiten zover ik kan zien
Mooi. Dan was het allemaal niet voor niets.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:55 schreef Vaandrig het volgende:
[..]
Hoe ik mij zou voelen: niet fijn uiteraard. Maar voel nu alleen euforische gevoelens. Kan daar eigenlijk ook moeilijk aan denken.
omdat je stellig beweert dat het niet om die reden uit gegaan is natuurlijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:15 schreef Taurus het volgende:
[..]Waar lees jij dat ik er van uit ga dat mij altijd de waarheid is verteld? Ik heb vaak genoeg gezegd dat ik niet alleen mezelf niet vertrouw als ik zou beloven altijd trouw te blijven, ik vertrouw niemand op dat punt. Ik geloof gewoon niet dat je kunt zeggen 'ik zal nooit vreemdgaan'.
Misschien is er wel tegen me gelogen. Gelukkig weet ik daar niets van.
Haha, nou, ik heb het altijd zelf beeindigd.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:21 schreef dawg het volgende:
[..]
omdat je stellig beweert dat het niet om die reden uit gegaan is natuurlijk.
Nou sorry hoor lieve Taurus. Maar naar mijn idee ga ik uit van het meest realistische. De meeste mensen accepteren gewoon geen vreemdganger tenzij de relatie hen niet boeit e.d. Dus het is voor mij onlogisch om eruit te concluderen dat je veel te compenseren hebt omdat ze bij je blijven.. En ook van het slechtste uit omdat je mening nou eenmaal vrij extreem lijkt te zijn in vergelijking met de rest. Dat is meestal geen goed teken. En wat je nu zegt over dat ze accepteren dat je het niet zegt als je vreemdgaat... tjah ik weet het niet meer hoor. Ik kan me moeilijk indenken dat iemand zo'n gesprek met me heeft en ik dan moet zeggen van ja ik accepteer het wel zolang je het maar niet zegt (daar komt het feitelijk op neer). Dan geef ik gewoon al minder om die meid als ik dat zo stel want zoiets is geen basis voor vertrouwen..quote:Op woensdag 7 november 2012 22:18 schreef Taurus het volgende:
[..]
Je gaat wel van het slechtste uit, wederom.Waarom toch? En waarom bepaal jij wie er 'normaal' is in deze? Ze accepteerden trouwens niet dat ik vreemdging, gekkie, ze accepteerden dat ik het niet zou zeggen als ik een keer over de schreef ga. Ook al zouden zij het wel willen weten. Het was altijd wel een gevoelig punt, maar geen breekpunt.
Nou ja het gaat erom dat je genoeg hebt om te compenseren dat ze bij je bleven toch. Ik stelde dat ze dan dus wel genoegen nemen met minder. Als jij het dan uitmaakt betekent dat natuurlijk niet direct dat je genoeg had te compenseren dat ze bij je bleven. Kan gewoon betekenen dat hen het niet zo nauw nemen, niet zoveel kunnen krijgen, zelf ook vreemdgaan of wat dan ook. Wat jij zegt is een valse afgeleidequote:Op woensdag 7 november 2012 22:23 schreef Taurus het volgende:
[..]
Haha, nou, ik heb het altijd zelf beeindigd.Best een reden om me die stelligheid te kunnen veroorloven lijkt me.
Ik denk dat ik daar meer over kan zeggen dan jij. Ik heb het niet over relaties van 'n paar maanden. Mijn houding hierin was gewoon geen reden om de relatie te stoppen, en gekscherend zei ik 'blijkbaar wist ik er genoeg tegenover te zettenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja het gaat erom dat je genoeg hebt om te compenseren dat ze bij je bleven toch. Ik stelde dat ze dan dus wel genoegen nemen met minder. Als jij het dan uitmaakt betekent dat natuurlijk niet direct dat je genoeg had te compenseren dat ze bij je bleven. Kan gewoon betekenen dat hen het niet zo nauw nemen, niet zoveel kunnen krijgen, zelf ook vreemdgaan of wat dan ook. Wat jij zegt is een valse afgeleide
Ik geloof dat jij het punt mist, jij zegt niet bang te zijn dat zij jou zal belazeren, dat was de vriend van je ex ook niet, toch gebeurde dat wel. Hij was geschokt dat het gebeurd was, hij zag het dus niet aankomen, net zoals jij het nu niet aan ziet komen. Hij had niet verwacht dat zij zoiets zou doen, ze deed het wel, wat zij deed was inderdaad niet netjes maar deed dat wel. Dus hoe kun jij vertrouwen dat ze dat bij jou niet zal doen? Je hebt immers zelf bewezen dat het mogelijk is dat het gebeurd wanneer ze iemand treft die haar raakt zoals jij gedaan hebt. Nu voel je je euforisch, logisch, verliefdheid etc. maar hoe denk je dat het daarna zal zijn? Dit is jouw 1e verliefdheid dus wellicht heeft het weinig zin te hebben over een daarna, je zit er nu nog middenin en zij ook, net zoals ze dat waarschijnlijk had met haar ex-vriend in het begin, maar hoe zal jij reageren als zij met andere jongens omgaat? Met ze afspreekt of met uitgaan tegenkomt?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:04 schreef Vaandrig het volgende:
Als je een langdurige affaire hebt naast je bestaande relatie en alleen spijt hebt dat iemand erachter is gekomen, dat is een verkeerd motief waar herhaling te verwachten is. Het andere motief is dat je verliefd op een ander bent en het zelf opbiecht wetende wat je te wachten staat omdat je zelf een duidelijke keuze hebt gemaakt. Oke, dat we hier veel te lang mee bezig waren en ons ik haar hier in had meegesleept was en is niet netjes.
Teruglezend misschien een niet goed verwoord voorbeeld, maar ik neem aan dat je snapt, dat het om het motief gaat.
En ook meer over kan liegen/mooier praten dan het isquote:Op woensdag 7 november 2012 22:37 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar meer over kan zeggen dan jij. Ik heb het niet over relaties van 'n paar maanden. Mijn houding hierin was gewoon geen reden om de relatie te stoppen, en gekscherend zei ik 'blijkbaar wist ik er genoeg tegenover te zetten'. Ik bedoelde gewoon te zeggen dat mijn mening hierover nooit een groot probleem is geweest in mijn relaties. En ja, het was positief: er was veel meer dan dat namelijk.
ahh ja, dat dacht ik stiekem ook al, nadat ik dat gepost had.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:23 schreef Taurus het volgende:
[..]
Haha, nou, ik heb het altijd zelf beeindigd.Best een reden om me die stelligheid te kunnen veroorloven lijkt me.
Denk je dat het hierbij ophoudt? Die jongen ligt nu te malen in bed over de vragen die hij niet gesteld heeft, geef het een weekje en hij zal woedend zijn. Dit is pas het begin van het einde. Ik hoop dat TS z'n relatie er tegen bestand is.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:39 schreef Nithosm het volgende:
Zo, het opbreken is niet eens zo heel slecht gegaan.
Jammer dat de reeks nu ten einde loopt. Hopelijk kan je lang bij d´r blijven Vaandrig.
Oké, dat moet ik eigenlijk terugnemen. Meteen dat gedoe met de ouders. Wat vindt je daar van?
Heb je net iemands leven deels verwoest, moet je jezelf voorstellen in iemands anders´ hun leven. Weeeeeird. Waarom kies je niet voor een ´tussen´ rust?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |