SPOILER: GeschiedenisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Periode MolenaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Periode ScheringaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Coach
De klappers
Prijzenkast:
Landskampioen (2x) 1981, 2009
Eerste divisie (3x) 1960 (als Alkmaar '54), 1996, 1998
KNVB beker (3x) 1978, 1981, 1982
Johan Cruijff Schaal (1x) 2009
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nou hopelijk raken ze geinspireerd door een nieuw topic
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Altidore heeft al zijn kruit in de eerste paar wedstrijden verschoten zeker? DIe heeft geen idee meer hoe hij de bal in het netje krijgt. We staan denk ik wel bovenaan in het rijtje kansen missen. Natuurlijk zijn een hoop goede spelers verkocht, maar dan nog mag je thuis wel van VVV winnen dunkt mij!
Nou ja, voor hetzelfde geld winnen we volgende week weer met 0-3 van ADO. Laten we daar maar vanuit gaan.![]()
![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Deze kon je verliezen, Feyenoord speelde wel erg goed. Het spel van AZ is toch wel goed genoeg voor een plaatsje in de middenmoot, ze hebben ook wel vrij veel pech gehad in wedstrijden.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vorige keer werden we ook kampioen na een jaar waarin we geen pepernoot raakten. Waarom volgend jaar niet![]()
![]()
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Is het al crisis?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Nou ja, blijkbaar niet. Ik neem aan dat het bestuur het wel oké vindt zoals het nu gaat.. We hebben toch wel wat spelers moeten laten gaan die vorig jaar essentieel waren; Moisander, Poulsen, Elm, Holman, Klavan. Zonder hen draait het blijkbaar gewoon niet. Maar het vertrouwen in Verbeek blijft.quote:![]()
Het ligt ook niet aan Gert-Jan. Maar toch, met deze groep hoor je thuis van Willem II en VVV te winnen. Maher, Altidore, Beerens, Gudmundsson, V. Elm, daarmee moet je gewoon rond P6 kunnen eindigen.quote:Op zondag 9 december 2012 02:15 schreef Rosario het volgende:
[..]
Nou ja, blijkbaar niet. Ik neem aan dat het bestuur het wel oké vindt zoals het nu gaat.. We hebben toch wel wat spelers moeten laten gaan die vorig jaar essentieel waren; Moisander, Poulsen, Elm, Holman, Klavan. Zonder hen draait het blijkbaar gewoon niet. Maar het vertrouwen in Verbeek blijft.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Na de winterstop gewoon alles winnen en gewoon europees
Dan kan je idd nog zoveel spelers verkocht hebben, als je thuis verliest van VVV en Willem 2, dan presteer je te slecht!
Ik vraag me ook af wanneer het dan wel crisis wordt bij AZ. Als we met nog 2 wedstrijden te gaan nog steeds onderaan staan? Dat lijkt me ietwat laat.
Hopelijk zijn de geruchten waar en kopen ze Gouweleeuw in de winterstop.![]()
Het voetbal tegen Willem II was wel weer wat beter dan de weken ervoor. Maar goed, ook een zeer zwakke tegenstander. Verdediging deed het bemoedigend met Reijnen (eindelijk eens een dikke voldoende), Wijnaldum en Johansson. Voorin was er geen slagkracht. Als Altidore het niet doet, doet niemand het. Helaas.The!![]()
Mee eens!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Twee overwinningen op rij. De tweede keer dit seizoen na Vitesse en Sneek. Vanavond het maar even doen tegen Twente, bam!![]()
Jeffrey Gouweleeuw naar AZ, hoop dat het doorgaat!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
En Maher wil/gaat naar PSV en Viergever wil zijn contract niet verlengen. Altidore zal aan het einde van het seizoen ook wel vertrekken, dus het wordt een zware klus voor AZ om er voor te zorgen dat we genoeg kwaliteit behouden om iig mee te kunnen blijven doen voor het behalen van Europees voetbal.![]()
Tijd voor een vernieuwing van de spelers, Martens gaat ook geen nieuw contract meer tekenen, die van hem loopt nog tot 2014 als speelt hij niet vaak meer met die blessures.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat miljoen wordt z.s.m bijgeschreven op jullie rekening.
Groetjes,
Van Geel.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
maakt Feyenoord dat direct over naar AZ? Dat is wel chicquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:35 schreef Caland het volgende:
Groetjes,
Van Geel.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Nee, AZ is niet bij de deal betrokken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maakt Feyenoord dat direct over naar AZ? Dat is wel chic![]()
owquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, AZ is niet bij de deal betrokken.
waarom komt Caland dan met:dergelijke clubs kennende kan AZ er gewoon naar fluiten hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:35 schreef Caland het volgende:
Groetjes,
Van Geel.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Als nou de hele competitie alleen uit Vitesses bestond
3 punten! nu Utrecht nog winnen morgen en langzaam naar het linker rijtje!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Oh ik dacht dat ze juist vejinovic gingen halen.
Maakt mij verder niet uit. wat is de reden hier eigenlijk achter? Ik las wel dat Falkenburg hoe dan ook weg wil. En Maher is natuurlijk ook een grote kans. Of is dit nog steeds in het kader van "versterkingen"?![]()
Nou ze kunnen het weer een beetje
AZ haalt topscorer Deense competitie
ALKMAAR - AZ heeft zich dinsdag verzekerd van de komst van Aron Johannsson. De 22-jarige spits uit IJsland heeft zich tot de zomer van 2017 verbonden aan de club uit Alkmaar.
Johannsson, die ook in het bezit is van een Amerikaans paspoort, komt over van het AGF Aarhus.
Hij verlaat die club als topscorer van de Deense Superliga. Hij scoorde dit seizoen liefst veertien keer in achttien wedstrijden
Johannsson is de derde aankoop van AZ deze maand. De club verzekerde zich ook al van de komst van middenvelder Willie Overtoom (Heracles) en de Belgische verdediger Jonas Heymans van Lierse SK.
AZ stond Erik Falkenburg en Ruud Boymans op huurbasis af aan NEC.
Heel blij
''We zijn heel blij dat we Aron Jóhannsson per direct aan onze selectie hebben toegevoegd”, reageerde directeur voetbalzaken Earnest Stewart.
''Aron is een sterk meevoetballende spits en heeft een neusje voor de goal. Hij is niet voor niets de topscorer van Denemarken. Het is een jong talent dat wil investeren om beter te worden. Daarom wilde hij dolgraag naar AZ.''
Johannsson verwacht bij AZ een betere speler te worden. ''Ik heb veel goeds over AZ gehoord, veel IJslanders hebben hier goede dingen laten zien. Ik maak de stap naar een grotere club in een grotere competitie, met alle faciliteiten om me verder te ontwikkelen.''
http://www.nu.nl/sport/30(...)ense-competitie.html![]()
Steinsson, Guðjónsson, Gunnarsson, Sigthórsson, Gudmundsson en nu Johannsson toch een mooi rijtje IJslanders dat bij AZ heeft gespeeld.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
0 - 5, nog een minuut of 20|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Halve finales
Zou een leuk goedmakertje voor een sowieso al rampzalig jaar zijn als ze de finale halen (of winnen)"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |