Uit De Volkskrantquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:47 schreef Gia het volgende:
Hoezo ook familieleden?
Waar staan de letters AMA voor?
Als ze familie hebben in hun thuisland, dan kan beter die ene terug naar huis, dan meerdere familieleden hierheen te halen. En geen smoesjes meer over de taal niet kennen en hier geworteld zijn. Die familieleden kennen ook de Nederlandse taal niet.
quote:Asielzoekende kinderen en de andere leden van hun gezin die al zeker 5 jaar in Nederland zijn, kunnen hier blijven als zij aan bepaalde voorwaarden voldoen.
NRC Handelsblad heeft meer informatiequote:Op zaterdag 22 december 2012 11:15 schreef Gia het volgende:
En dan hoor je nu ineens dat kinderen die met hun familie zijn gekomen, en uitgeprocedeerd zijn ook mogen blijven.
Zoals gezegd, de champagneflessen kunnen open op de advocatenkantoren van de asielindustrie. Allemaal discutabele voorwaarden die bestreden kunnen worden. Het is wachten tot via de VARA een volgend kind naar voren wordt geschoven wiens vader en moeder 4 jaar in Nederland zijn. De hartverscheurende beelden van het afscheid. De petitie van klasgenoten, die zich huilend tot Hart van Nederland richten. Kamervragen van Groen Links, de PvdA-achterban die oproept tot 'menselijkheid'. De minister die onder druk de regeling aanpast. En het circus begint weer van voor af aan.quote:Staatssecretaris van Veiligheid en Justitie Fred Teeven (VVD) verwacht dat zo’n achthonderd kinderen in aanmerking komen voor de regeling. Het gezin waar zij deel van uitmaken mag ook blijven. Teeven stelt als voorwaarden onder meer dat de gezinsleden gedurende vijf jaar ook daadwerkelijk in Nederland verbleven en zich niet langer dan drie maanden onttrokken hebben aan het toezicht van de overheid. Vertrek naar een land buiten de Europese Unie zorgt er ook voor dat geen vergunning wordt verstrekt.
De staatssecretaris zei dat er voor gevallen die net buiten de boot vallen alsnog gekeken wordt of een oplossing mogelijk is.
“Dat moeten we echt per geval bekijken. Ik kan dan altijd nog gebruikmaken van mijn discretionaire bevoegdheid.”
Inderdaad, weer een leger kanslozen hier naar toe, goed beleid hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:15 schreef Gia het volgende:
Dit topic gaat al 10 delen over de kinderen die door hun familie naar Nederland zijn gestuurd en dus niet terug kunnen omdat ze niemand meer hebben.
En dan hoor je nu ineens dat kinderen die met hun familie zijn gekomen, en uitgeprocedeerd zijn ook mogen blijven.
Wordt weer een toeloop van nieuwe gevallen. Vijf jaar procederen en je mag blijven.
Mooie overwinning voor Mauro en de andere 800 gewortelden en hun gezin.quote:Op zaterdag 22 december 2012 08:51 schreef GJonline het volgende:
[..]
Schijt kabinet. Maar niks is nog zeker
Had je al gepost. Dubbelop.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:23 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mooie overwinning voor Mauro en de andere 800 gewortelden en hun gezin.
Mooi kabinet!
Nee niet echt, maar vind dit wel bijzonder genoeg om meerdere malen bij stil te slaan. Ik kan mij de lange discussies en de verwensingen aan het adres van die kinderen hier goed herinneren.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Had je al gepost. Dubbelop.
Of vond je het vervelend dat mijn post als laatste er stond?
Had ik je al verteld dat je zo doorzichtig bent als een goedkoop plastic boterhamzakje?quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar vind dit wel bijzonder genoeg om meerdere malen bij stil te slaan.
Moment. Jij bent toch die de_guidance die me dagelijks in POL-SC achter mijn rug om zwart probeert te maken?quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:36 schreef De_Guidance het volgende:
Niet zo op de man zuigen aub. Ik speel op de bal en uit mijn mening wat mijn goed recht is.
Nooit achter je rug om maar ben wel vaak in het openbaar kritisch naar jou geweest, inderdaad.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Moment. Jij bent toch die de_guidance die me dagelijks in POL-SC achter mijn rug om zwart probeert te maken?
Buiten dat. Ik zeg niks vreemds. Je bent echt zo.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nooit achter je rug om maar...
quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:21 schreef 3-voud het volgende:
Wat doen we toch moeilijk zeg. Maak van de hele wereld "Nederland". Dan zijn er geen buitenlanders meer en valt iedereen onder de Nederlandse wet met recht op uitkering en alle benodigde documentjes.
We hebben toch geld zat en nu hebben enkel die lucky few dat recht terwijl die al in de voordeelpositie zaten, financieel gezien, om de reis naar hier te maken. Dat is dubbel voortrekken en een enorme douw in de gezichten van de rest van de arme sloebers in de wereld.
Diegene die daar halleluja voor roepen zijn hypocriet tot op het bot.
Daarbij, die rechtse verderfelijke kapitalisten betalen dat wel joh. Eitje. Die linkse betweters denken dat er altijd nog meer rek in zet dan de vorige keer, dus rek het dan maar helemaal uit.
quote:Mauro heeft verblijfsvergunning
Mauro mag in Nederland blijven.Hij
heeft donderdag een verblijfsvergunning
gekregen,in het kader van het
kinderpardon.Dat bevestigt het
ministerie van Veiligheid en Justitie.
Mauro Manuel werd in 2011 nationaal
nieuws toen minister Leers besloot dat
de 18-jarige jongen terug naar Angola
moest.Hij was op zijn negende naar
Nederland gekomen en werd opgevangen
door pleegouders in het Limburgse
Oostrum.Hij was volledig ingeburgerd,
zat op school en op een voetbalclub.
Na grote media-aandacht kreeg hij als
tussenoplossing een studentenvisum.Dat
is nu een verblijfsvergunning geworden.
Omdat iets te vaak denigrerend met de term "tentnegers" werd gegooid misschien?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:46 schreef Misty_eyes het volgende:
Beetje raar dat dit topic een slotje krijgt. Reden?
Hoe grappigquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:49 schreef Good_Luck het volgende:
Met veel vreugde in mijn ziel lees ik dit bericht. Mijn vraag is nu of er al voor een woning en inkomen is gezorgd voor deze arme jongen. Maandenlang gemarteld door de Nederlandse overheid. Ik stel voor een schadevergoeding van ¤ 10.000.000,- aan hem uit te keren. Dat is nog geen ¤ per inwoner dus een kleinigheid.
Voor de rest: one down 3 billion to go. NIEMAND IS ILLEGAAL
Omdat de discussie ging over "wat is een tentneger", jullie op een gegeven moment niet verder kwamen dan domweg strafbaar racistische leuzen posten, en omdat dit de Mauro reeks is waarin normaliter het Mauro-nieuws hoort en komt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:46 schreef Misty_eyes het volgende:
Beetje raar dat dit topic een slotje krijgt. Reden?
Ik wacht met liefde nog wel een paar jaar op een woning zodat Mauro voorrang krijgt en snel een huisje heeft.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:49 schreef Good_Luck het volgende:
Mijn vraag is nu of er al voor een woning en inkomen is gezorgd voor deze arme jongen.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:31 schreef trancethrust het volgende:
Jij bent degene zonder enkele gegronde reden.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:41 schreef Barbusse het volgende:
Op zaterdag 30 maart 2013 11:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Daar hoort Mauro dan niet bij
Jamaar denigrerend doen laat je belangrijk voelen, alleen zo komt je gelijk over op al die onwetenden!
quote:
Het ging daar ook niet over Mauro. Het ging over die uitgeprocedeerde asielzoekers die niet weg wilden gaan en in een tentenkamp gingen zitten.quote:
Zo mag ik het horen, wij hebben het al zo goed. Wij kunnen nog genoeg inleveren.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:52 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Ik wacht met liefde nog wel een paar jaar op een woning zodat Mauro voorrang krijgt en snel een huisje heeft.
Drop die discussie.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:52 schreef dashung het volgende:
ok, gaan we hier verder,
[..]
[..]
[..]
[..]
Het ging daar ook niet over Mauro. Het ging over die uitgeprocedeerde asielzoekers die niet weg wilden gaan en in een tentenkamp gingen zitten.
Mauro is geen tentneger nee. Dat was een adoptieneger
Toch denk ik dat het beter is om het op Mauro te houden. Een discussie over die uitgeprocedeerde asielzoekers is verder nogal off-topic.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:52 schreef dashung het volgende:
ok, gaan we hier verder,
Het ging daar ook niet over Mauro. Het ging over die uitgeprocedeerde asielzoekers die niet weg wilden gaan en in een tentenkamp gingen zitten.
Mauro is geen tentneger nee. Dat was een adoptieneger
Lazerstraal een eind op met je poging tot humor.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:52 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Oh ja, vind je onderdrukking van mensen grappig? Dit zegt genoeg over jou.
Klopt. Toch is het goed om erover na te denken hoe wij alle uitgeprocedeerde asielzoekers hier kunnen houden. Immers, geen mens is illegaal. Ideeën zijn welkom.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:54 schreef Voszje het volgende:
[..]
Toch denk ik dat het beter is om het op Mauro te houden. Een discussie over die uitgeprocedeerde asielzoekers is verder nogal off-topic.
Mensen gunnen het hem en soortgelijke gevallen gewoon niet, om de een of andere reden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:53 schreef Barbusse het volgende:
Ik begrijp ook niet waar de weerstand vandaan komt. Iemand maakt handig gebruik van de mazen in een niet correct werkend systeem, maar dat mag schijnbaar niet. Dan erkent de overheid de fout daarin, geeft een pardon, verandert echter weinig aan het systeem zelf, en dan ligt dat aan Mauro?
Neuh. Mauro even buiten schot gelaten...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:53 schreef Barbusse het volgende:
Ik begrijp ook niet waar de weerstand vandaan komt. Iemand maakt handig gebruik van de mazen in een niet correct werkend systeem, maar dat mag schijnbaar niet. Dan erkent de overheid de fout daarin, geeft een pardon, verandert echter weinig aan het systeem zelf, en dan ligt dat aan Mauro?
Ik hoop echt dat dit sarcasme is, anders kan je wat mij betreft gelijk een joint gaan rollen LSD scoren en bijpassende bloemetjes en tiedye kleding gaan aantrekken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:49 schreef Good_Luck het volgende:
Mijn vraag is nu of er al voor een woning en inkomen is gezorgd voor deze arme jongen. Maandenlang gemarteld door de Nederlandse overheid. Ik stel voor een schadevergoeding van ¤ 10.000.000,- aan hem uit te keren. Dat is nog geen ¤ per inwoner dus een kleinigheid.
Mensen uit Afrika die in Nederland komen wonen kan toch gewoon niet!!!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mensen gunnen het hem en soortgelijke gevallen gewoon niet, om de een of andere reden.
Die discussie hebben we gelukkig nu al. Beter laat dan nooit.quote:Je zet gewoon de poort open en over 10 jaar zit Fok vol met verontwaardigde discussie waarom de bende in Nederland toch telkens zo achteruit gaat.
Alle uitgeprocedeerde asielzoekers hier houden? Uitgeprocedeerd is uitgeprocedeerd. Ik ben wel van mening dat de procedures m.b.t. uitzetting of het mogen blijven sneller moeten gaan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:55 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Klopt. Toch is het goed om erover na te denken hoe wij alle uitgeprocedeerde asielzoekers hier kunnen houden. Immers, geen mens is illegaal. Ideeën zijn welkom.
Wellicht dat bepaalde lieden bang zijn dat ze met Mauro moeten concurreren op de arbeidsmarkt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Mensen uit Afrika die in Nederland komen wonen kan toch gewoon niet!!!
Ik weet niet waar je het over hebt maar ik zoek nog medestanders voor mijn kruistocht tegen racisme en discriminatie. Aanmeldingen zijn welkom. Wel met overleg van Verklaring van Goed Gedrag.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lazerstraal een eind op met je poging tot humor.
Nederland gaat niet achteruit. Het is nog steeds een van de beste landen om in te wonen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:57 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Die discussie hebben we gelukkig nu al. Beter laat dan nooit.
Misschien had je het nog niet in de gaten maar het gaat hier om MENSEN. Met mensen speel je niet. Ze komen niet voor hun lol helemaal naartoe van de andere kant van de wereld. Het zijn menselijke vluchtelingen. Die kun je helemaal niet uitprocederen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:57 schreef Voszje het volgende:
[..]
Alle uitgeprocedeerde asielzoekers hier houden? Uitgeprocedeerd is uitgeprocedeerd. Ik ben wel van mening dat de procedures m.b.t. uitzetting of het mogen blijven sneller moeten gaan.
Ik begrijp niet precies wie je bedoelt met dat volk wat je tussen aanhalingstekens hebt geplaatst. Als je daarmee asielzoekers bedoelt, die mogen niet werken. Als je daarmee de mensen bedoelt die het fijn vinden dat Mauro mag blijven, dan ben je gewoon aan het trollen. En de poort is niet open en ook niet verder open gezet. Het feit dat er een pardon gegeven moet worden aan een groep minderjarige asielzoekers geeft al aan dat a- de poort behoorlijk op slot staat voor de gemiddelde asielzoeker, en b- het systeem niet werkt. Maar daarvoor mag je imho gaan klagen tegen de politiek, niet tegen mensen die gebruik maken van het systeem.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Neuh. Mauro even buiten schot gelaten...
Dit systeem is telkens te verneuken. en waar het niet kan komen de "wij-werken-niet-maar-vinden-wel-dat-werkend-volk-het-moet-betalen"-club weer op de proppen om toch uitzonderingen gedaan te krijgen.
Je zet gewoon de poort open en over 10 jaar zit Fok vol met verontwaardigde discussie waarom de bende in Nederland toch telkens zo achteruit gaat.
Dat lijkt me ook, voornamelijk door dat verongelijkte toontje wat altijd wordt aangeslagen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mensen gunnen het hem en soortgelijke gevallen gewoon niet, om de een of andere reden.
Verander jij dan even de hele wet anders?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:00 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Misschien had je het nog niet in de gaten maar het gaat hier om MENSEN. Met mensen speel je niet. Ze komen niet voor hun lol helemaal naartoe van de andere kant van de wereld. Het zijn menselijke vluchtelingen. Die kun je helemaal niet uitprocederen.
Die zichzelf op de schouder kloppende humane voorvechters.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik begrijp niet precies wie je bedoelt met dat volk wat je tussen aanhalingstekens hebt geplaatst.
Dis is geen sarcasme maar realisme. Ga maar eens kijken in een uitzetcentrum, de tranen vliegen je om de oren kan ik je wel zeggen. Zo slecht had hij het niet? Uit de klas door politiemensen weggevoerd worden.Dat doen ze zelfs in Afganistan niet. Al die maanden onzekerheid, publiciteit. Ga jij maar eens in een dergelijke situatie zitten zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:56 schreef dashung het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat dit sarcasme is, anders kan je wat mij betreft gelijk een joint gaan rollen LSD scoren en bijpassende bloemetjes en tiedye kleding gaan aantrekken.
Enorme marteling hoor, hij kreeg scholing en alles. Zo slecht had ie het niet. Dan kan je alles wel marteling van de overheid gaan noemen. Weg met wetten en regels.
Echt, ik dacht dat hippies bijna uitgestorven waren
Ik bedoelde o.a. noord Afrikaanse bontkraagjes die volkomen losgeslagen zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nederland gaat niet achteruit. Het is nog steeds een van de beste landen om in te wonen.
De reden dat het nu wat minder gaat, is economisch van aard.
Dus je bent gewoon aan het trollen dus. Duidelijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die zichzelf op de schouder kloppende humane voorvechters.
Dat ben ik van plan. Stem tot die tijd op een partij die een menselijk gezicht heeft. Spreek je steun uit voor mijn plan!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:01 schreef Voszje het volgende:
[..]
Verander jij dan even de hele wet anders?
Dat zijn asielzoekers? Je zit voor het gemak twee totaal verschillende situaties door elkaar te halen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:03 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Ik bedoelde o.a. noord Afrikaanse bontkraagjes die volkomen losgeslagen zijn.
Niet zo verheven doen als de posts je niet aan staan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus je bent gewoon aan het trollen dus. Duidelijk.
Kom je weer met die vooroordeel? Uit onderzoek blijkt dat roomblanke nederlanders veel crimineler zijn dan marokkanen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:03 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: Jouw idee is dus dat alle asielzoekers hier mogen blijven?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:04 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Dat ben ik van plan. Stem tot die tijd op een partij die een menselijk gezicht heeft. Spreek je steun uit voor mijn plan!
Ik heb cijfers van het CBS voor je, moment.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:05 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Kom je weer met die vooroordeel? Uit onderzoek blijkt dat roomblanke nederlanders veel crimineler zijn dan marokkanen.
Welk onderzoek?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:05 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Kom je weer met die vooroordeel? Uit onderzoek blijkt dat roomblanke nederlanders veel crimineler zijn dan marokkanen.
Alle vluchtelingen noem ik ze liever. Asielzoekers vind ik zo negatief klinken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:05 schreef Voszje het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: Jouw idee is dus dat alle asielzoekers hier mogen blijven?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:05 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Ach, natuurlijk. Plaats zat.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:06 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Alle vluchtelingen noem ik ze liever. Asielzoekers vind ik zo negatief klinken.
Dat heeft hier toch geen kloot mee te maken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:03 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, jij echter wel. Mensen die een mening hebben die jou niet aanstaan betitelen als "wij-werken-niet-maar-vinden-wel-dat-werkend-volk-het-moet-betalen"-club getuigt niet echt van gelijkwaardige behandeling.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Niet zo verheven doen als de posts je niet aan staan.
De PVV ook niet. Deed je ook niet moeilijk over. Je deed zelfs mee.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat heeft hier toch geen kloot mee te maken.
Haha leuke woordgrap. Maar ik ben echt serieus in mijn kruistocht tegen onrecht. Kinderen die uit gezinnen worden weggetrokken, op straat als vuil worden gegooid. Ik krijg er tranen van in mijn ogen wanneer ik hier aan denk. Ik kan me niet voorstellen dat jij hier anders over denkt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:06 schreef Copycat het volgende:
Het wordt tijd dat die niet zo Good_geluckte-troll wordt uitgezet.
Krijgen ze ook niet. Lijkt me helder.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, jij echter wel. Mensen die een mening hebben die jou niet aanstaan betitelen als "wij-werken-niet-maar-vinden-wel-dat-werkend-volk-het-moet-betalen"-club getuigt niet echt van gelijkwaardige behandeling.
PVV en Mauro zijn inherentquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De PVV ook niet. Deed je ook niet moeilijk over. Je deed zelfs mee.
Rij maar eens door Friesland, Drenthe ofzo. Kilometers gebied dat leeg staat. Er is ruimte genoeg. Alleen een gebrek aan barmhartigheid.quote:
Dus we moeten alles vol gaan bouwen?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:11 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Rij maar eens door Friesland, Drenthe ofzo. Kilometers gebied dat leeg staat. Er is ruimte genoeg. Alleen een gebrek aan barmhartigheid.
Het is wezenlijk incorrect. Volgens jou zijn de voorstanders van het pardon allemaal uitkeringtrekkers, dat is wat er staat. En de tegenstanders zijn allemaal werkende mensen. Dat slaat nerdens op, en dat weet je. Maar ik had al begrepen dat je er een aparte kijk op de realiteit op na houdt. Dat mag. Het is een vrij land.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Krijgen ze ook niet. Lijkt me helder.
Wel het hardst schreeuwen met opgehouden handje.
Als je dat niet bevalt: jammer.
Dat is dan een verkeerde interpretatie van jou geweest. Jij beweerde dat ik niet geloofwaardig overkwam. Ik stuurde je alleen een bericht van iemand die mijn wel geloofwaardig vond overkomen. Puur om jouw ongelijk te bewijzen. Niets meer, niets minder. Van een toll is zeker geen sprake.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:10 schreef Copycat het volgende:
Je hebt in een ongevraagde PM aan me toegegeven dat je trollt. Remember?
Daarbij is het zo opzichtig.
Je haalde zelf de PVV erbij, held.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De PVV ook niet. Deed je ook niet moeilijk over. Je deed zelfs mee.
Geef eens een link naar dat onderzoek.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:05 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Uit onderzoek blijkt dat roomblanke nederlanders veel crimineler zijn dan marokkanen.
Nee, toll ben je zeker niet. Wel vervelend. En een troll.quote:
Als er behoefte is aan woonruimte dan moet er gebouwd worden ja. Dat is toch niet zo vreemd?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:12 schreef Voszje het volgende:
[..]
Dus we moeten alles vol gaan bouwen?
Dat vraagt om een quote. If not, zit je zoals gewoonlijk te leuteren.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je haalde zelf de PVV erbij, held.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, toll ben je zeker niet. Wel vervelend. En een troll.
Al 30 jaar. Langer zelfs meen ik.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:14 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed, hebben alle tegenstanders al aangedrongen op politieke maatregelen waardoor dit nooit meer kan gebeuren?
Er is ook behoefte aan natuur en land. Dat is niet vreemd, aangezien dat ook nodig is.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:14 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Als er behoefte is aan woonruimte dan moet er gebouwd worden ja. Dat is toch niet zo vreemd?
Oke ik geeft het toe, alleen Anton is toll.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, toll ben je zeker niet. Wel vervelend. En een troll.
Je komt met zgn. 'feiten' die je helemaal niet kan onderbouwen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:15 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Oke ik geeft het toe, alleen Anton is toll.
Lees maar terug. Jij schreef iets over IQ-loze PVV stemmer, waarop ik reageerde dat jij zelf PVV stemt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat vraagt om een quote. If not, zit je zoals gewoonlijk te leuteren.
Wij wachten...
Kun je nog even dat "onderzoek" van je hier neerpleuren?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:15 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Oke ik geeft het toe, alleen Anton is toll.
Ben je te lui om te zoeken? Ok vooruit dan:quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:13 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Geef eens een link naar dat onderzoek.
Cijfers van het CBS weerleggen dat artikel.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:19 schreef Good_Luck het volgende:
Ehm ehm ehm het is stil aan de overkant....
Hahaha... wat ga je weer onderuit zeg.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lees maar terug. Jij schreef iets over IQ-loze PVV stemmer, waarop ik reageerde dat jij zelf PVV stemt.
Maar dat jij natuurlijk in alle toonaarden ontkennen omdat je een of andere aandoening hebt waardoor je niet kunt erkennen dat je fout zit.
Ik ga niks quoten want ik ga m'n laptop niet voor jou open klappen.
Dan hebben ze niet hard genoeg aangedrongen of op de verkeerde partij gestemd. Helaas, maar neem het verlies als een vent en hoop op betere tijden. Mensen wegzetten als "tentnegers" of "linksch werkloze hippies" veranderd niks. Die energie kan men beter gebruiken voor het verhogen van de kans op succes bij de volgende verkiezingen.quote:
Oh, bevalt jou de inhoud van het onderzoek niet? word je wreed wakker geschud uit je droom? Is de realiteit anders dan je altijd hebt gedacht? Nou, welkom in de echte wereld.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:20 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Cijfers van het CBS weerleggen dat artikel.
En een voorspelbare reactie. Zelf ga je niet erkennen dat je fout zit en anderen gaan het, terecht, niet checken want zij geven geen fuck.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hahaha... wat ga je weer onderuit zeg.
Nogmaals dan maar: dit zijn de meest recente cijfers.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:21 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Oh, bevalt jou de inhoud van het onderzoek niet? word je wreed wakker geschud uit je droom? Is de realiteit anders dan je altijd hebt gedacht? Nou, welkom in de echte wereld.
Leuke poging.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan hebben ze niet hard genoeg aangedrongen of op de verkeerde partij gestemd. Helaas, maar neem het verlies als een vent en hoop op betere tijden. Mensen wegzetten als "tentnegers" of "linksch werkloze hippies" veranderd niks. Die energie kan men beter gebruiken voor het verhogen van de kans op succes bij de volgende verkiezingen.
Of hij zegt iets denigrerends over je. Misschien noemt hij je zelfs "knulletje".quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En een voorspelbare reactie. Zelf ga je niet erkennen dat je fout zit en anderen gaan het, terecht, niet checken want zij geven geen fuck.
Dus claim jij deze 'overwinning'. En dan besef je plots dat de 'discussie' nergens over ging en ga je je schamen en snel maar weer over iets anders beginnen.
Lees je flauwekul terug en datgene waarnaar je refereert en lach jezelf uit.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En een voorspelbare reactie. Zelf ga je niet erkennen dat je fout zit en anderen gaan het, terecht, niet checken want zij geven geen fuck.
Dus claim jij deze 'overwinning'. En dan besef je plots dat de 'discussie' nergens over ging en ga je je schamen en snel maar weer over iets anders beginnen.
Het meest sneue is natuurlijk dat zelfs wanneer hij gelijk had, het nog steeds nergens over ging en het een tamelijk zielige 'overwinning' is.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of hij zegt iets denigrerends over je. Misschien noemt hij je zelfs "knulletje".
Slechte poging van je.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Leuke poging.
Het is zoals ik al zei: soms zijn er mazen, bij overige zaken staat het land op de kop.
Resultaat is altijd 100% mag-blijven.
Zet dan gewoon de poort open of strooi ons geld over de hele wereld uit. Dit is half werk waarbij die overgekomen mazzelpikjes nog meer mazzel hebben dan die er nog zitten. Vraag je maar eens af hoe ze kosten van de heenreis al konden betalen. En die schijnbaar in eigen land toch niet zulke arme gevallen gaan je nog belonen ook.
Maffe wereld.
Oh die gemanipuleerde cijfers van het centraal Bureau voor de Statistiek? Je weet wat ze zeggen he:quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:22 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Nogmaals dan maar: dit zijn de meest recente cijfers.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |