abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124678956
Beetje raar dat dit topic een slotje krijgt. Reden?
pi_124678964
test
Ajax is mijn leven!
pi_124678978
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 11:46 schreef Misty_eyes het volgende:
Omdat iets te vaak denigrerend met de term "tentnegers" werd gegooid misschien?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_124679020
Met veel vreugde in mijn ziel lees ik dit bericht. Mijn vraag is nu of er al voor een woning en inkomen is gezorgd voor deze arme jongen. Maandenlang gemarteld door de Nederlandse overheid. Ik stel voor een schadevergoeding van ¤ 10.000.000,- aan hem uit te keren. Dat is nog geen ¤ per inwoner dus een kleinigheid.

Voor de rest: one down 3 billion to go. NIEMAND IS ILLEGAAL
pi_124679037
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 11:49 schreef Good_Luck het volgende:
Met veel vreugde in mijn ziel lees ik dit bericht. Mijn vraag is nu of er al voor een woning en inkomen is gezorgd voor deze arme jongen. Maandenlang gemarteld door de Nederlandse overheid. Ik stel voor een schadevergoeding van ¤ 10.000.000,- aan hem uit te keren. Dat is nog geen ¤ per inwoner dus een kleinigheid.

Voor de rest: one down 3 billion to go. NIEMAND IS ILLEGAAL
Hoe grappig :')
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 11:51:18 #126
322645 Voorschrift
See if I care
pi_124679043
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 11:46 schreef Misty_eyes het volgende:
Omdat de discussie ging over "wat is een tentneger", jullie op een gegeven moment niet verder kwamen dan domweg strafbaar racistische leuzen posten, en omdat dit de Mauro reeks is waarin normaliter het Mauro-nieuws hoort en komt.

Voor verdere vragen is er het FB topic.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_124679063
quote:
Mijn vraag is nu of er al voor een woning en inkomen is gezorgd voor deze arme jongen.
Ik wacht met liefde nog wel een paar jaar op een woning zodat Mauro voorrang krijgt en snel een huisje heeft.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 11:52:04 #128
398497 dashung
Daffy, heer en meester. Heil
pi_124679064
ok, gaan we hier verder,

quote:
7s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 11:31 schreef trancethrust het volgende:
Jij bent degene zonder enkele gegronde reden.
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 11:41 schreef Barbusse het volgende:
Op zaterdag 30 maart 2013 11:40 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Daar hoort Mauro dan niet bij
Jamaar denigrerend doen laat je belangrijk voelen, alleen zo komt je gelijk over op al die onwetenden!
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 11:40 schreef Voszje het volgende:
Klopt, Mauro was geen 'tentneger'.
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 11:40 schreef Flow3r het volgende:
Daar hoort Mauro dan niet bij
Het ging daar ook niet over Mauro. Het ging over die uitgeprocedeerde asielzoekers die niet weg wilden gaan en in een tentenkamp gingen zitten.

Mauro is geen tentneger nee. Dat was een adoptieneger
God is een verzinsel om jullie te onderdrukken. God is ziek en sadistisch. Een tiran pur sang.
Enkel een volslagen gestoorde had hem kunnen verzinnen. Verwerp God, laat Daffy in je leven.
pi_124679067
quote:
13s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 11:50 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hoe grappig :')
Oh ja, vind je onderdrukking van mensen grappig? Dit zegt genoeg over jou.
pi_124679092
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 11:52 schreef Misty_eyes het volgende:

[..]

Ik wacht met liefde nog wel een paar jaar op een woning zodat Mauro voorrang krijgt en snel een huisje heeft.
Zo mag ik het horen, wij hebben het al zo goed. Wij kunnen nog genoeg inleveren.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 11:53:31 #131
322645 Voorschrift
See if I care
pi_124679098
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 11:52 schreef dashung het volgende:
ok, gaan we hier verder,

[..]

[..]

[..]

[..]

Het ging daar ook niet over Mauro. Het ging over die uitgeprocedeerde asielzoekers die niet weg wilden gaan en in een tentenkamp gingen zitten.

Drop die discussie.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_124679110
Ik begrijp ook niet waar de weerstand vandaan komt. Iemand maakt handig gebruik van de mazen in een niet correct werkend systeem, maar dat mag schijnbaar niet. Dan erkent de overheid de fout daarin, geeft een pardon, verandert echter weinig aan het systeem zelf, en dan ligt dat aan Mauro?
  zaterdag 30 maart 2013 @ 11:54:44 #133
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_124679134
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 11:52 schreef dashung het volgende:
ok, gaan we hier verder,

Toch denk ik dat het beter is om het op Mauro te houden. Een discussie over die uitgeprocedeerde asielzoekers is verder nogal off-topic.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_124679146
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 11:52 schreef Good_Luck het volgende:

[..]

Oh ja, vind je onderdrukking van mensen grappig? Dit zegt genoeg over jou.
Lazerstraal een eind op met je poging tot humor.
pi_124679161
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 11:54 schreef Voszje het volgende:

[..]

Toch denk ik dat het beter is om het op Mauro te houden. Een discussie over die uitgeprocedeerde asielzoekers is verder nogal off-topic.
Klopt. Toch is het goed om erover na te denken hoe wij alle uitgeprocedeerde asielzoekers hier kunnen houden. Immers, geen mens is illegaal. Ideeën zijn welkom.
pi_124679163
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 11:53 schreef Barbusse het volgende:
Ik begrijp ook niet waar de weerstand vandaan komt. Iemand maakt handig gebruik van de mazen in een niet correct werkend systeem, maar dat mag schijnbaar niet. Dan erkent de overheid de fout daarin, geeft een pardon, verandert echter weinig aan het systeem zelf, en dan ligt dat aan Mauro?
Mensen gunnen het hem en soortgelijke gevallen gewoon niet, om de een of andere reden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  † In Memoriam † zaterdag 30 maart 2013 @ 11:56:35 #137
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_124679178
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 11:53 schreef Barbusse het volgende:
Neuh. Mauro even buiten schot gelaten...
Dit systeem is telkens te verneuken. en waar het niet kan komen de "wij-werken-niet-maar-vinden-wel-dat-werkend-volk-het-moet-betalen"-club weer op de proppen om toch uitzonderingen gedaan te krijgen.

Je zet gewoon de poort open en over 10 jaar zit Fok vol met verontwaardigde discussie waarom de bende in Nederland toch telkens zo achteruit gaat.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  zaterdag 30 maart 2013 @ 11:56:57 #138
398497 dashung
Daffy, heer en meester. Heil
pi_124679186
quote:
Mijn vraag is nu of er al voor een woning en inkomen is gezorgd voor deze arme jongen. Maandenlang gemarteld door de Nederlandse overheid. Ik stel voor een schadevergoeding van ¤ 10.000.000,- aan hem uit te keren. Dat is nog geen ¤ per inwoner dus een kleinigheid.
Ik hoop echt dat dit sarcasme is, anders kan je wat mij betreft gelijk een joint gaan rollen LSD scoren en bijpassende bloemetjes en tiedye kleding gaan aantrekken.

Enorme marteling hoor, hij kreeg scholing en alles. Zo slecht had ie het niet. Dan kan je alles wel marteling van de overheid gaan noemen. Weg met wetten en regels.

Echt, ik dacht dat hippies bijna uitgestorven waren
God is een verzinsel om jullie te onderdrukken. God is ziek en sadistisch. Een tiran pur sang.
Enkel een volslagen gestoorde had hem kunnen verzinnen. Verwerp God, laat Daffy in je leven.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 11:57:13 #139
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_124679192
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 11:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mensen gunnen het hem en soortgelijke gevallen gewoon niet, om de een of andere reden.
Mensen uit Afrika die in Nederland komen wonen kan toch gewoon niet!!!
pi_124679209
quote:
Je zet gewoon de poort open en over 10 jaar zit Fok vol met verontwaardigde discussie waarom de bende in Nederland toch telkens zo achteruit gaat.
Die discussie hebben we gelukkig nu al. Beter laat dan nooit.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 11:57:55 #141
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_124679211
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 11:55 schreef Good_Luck het volgende:

[..]

Klopt. Toch is het goed om erover na te denken hoe wij alle uitgeprocedeerde asielzoekers hier kunnen houden. Immers, geen mens is illegaal. Ideeën zijn welkom.
Alle uitgeprocedeerde asielzoekers hier houden? Uitgeprocedeerd is uitgeprocedeerd. Ik ben wel van mening dat de procedures m.b.t. uitzetting of het mogen blijven sneller moeten gaan.
pi_124679217
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 11:57 schreef betyar het volgende:

[..]

Mensen uit Afrika die in Nederland komen wonen kan toch gewoon niet!!!
Wellicht dat bepaalde lieden bang zijn dat ze met Mauro moeten concurreren op de arbeidsmarkt.
pi_124679224
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 11:55 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Lazerstraal een eind op met je poging tot humor.
Ik weet niet waar je het over hebt maar ik zoek nog medestanders voor mijn kruistocht tegen racisme en discriminatie. Aanmeldingen zijn welkom. Wel met overleg van Verklaring van Goed Gedrag.
pi_124679251
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 11:57 schreef Misty_eyes het volgende:

[..]

Die discussie hebben we gelukkig nu al. Beter laat dan nooit.
Nederland gaat niet achteruit. Het is nog steeds een van de beste landen om in te wonen.

De reden dat het nu wat minder gaat, is economisch van aard.
pi_124679275
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 11:57 schreef Voszje het volgende:

[..]

Alle uitgeprocedeerde asielzoekers hier houden? Uitgeprocedeerd is uitgeprocedeerd. Ik ben wel van mening dat de procedures m.b.t. uitzetting of het mogen blijven sneller moeten gaan.
Misschien had je het nog niet in de gaten maar het gaat hier om MENSEN. Met mensen speel je niet. Ze komen niet voor hun lol helemaal naartoe van de andere kant van de wereld. Het zijn menselijke vluchtelingen. Die kun je helemaal niet uitprocederen.
pi_124679291
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 11:56 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Neuh. Mauro even buiten schot gelaten...
Dit systeem is telkens te verneuken. en waar het niet kan komen de "wij-werken-niet-maar-vinden-wel-dat-werkend-volk-het-moet-betalen"-club weer op de proppen om toch uitzonderingen gedaan te krijgen.

Ik begrijp niet precies wie je bedoelt met dat volk wat je tussen aanhalingstekens hebt geplaatst. Als je daarmee asielzoekers bedoelt, die mogen niet werken. Als je daarmee de mensen bedoelt die het fijn vinden dat Mauro mag blijven, dan ben je gewoon aan het trollen. En de poort is niet open en ook niet verder open gezet. Het feit dat er een pardon gegeven moet worden aan een groep minderjarige asielzoekers geeft al aan dat a- de poort behoorlijk op slot staat voor de gemiddelde asielzoeker, en b- het systeem niet werkt. Maar daarvoor mag je imho gaan klagen tegen de politiek, niet tegen mensen die gebruik maken van het systeem.
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 11:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook, voornamelijk door dat verongelijkte toontje wat altijd wordt aangeslagen.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 12:01:54 #147
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_124679305
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:00 schreef Good_Luck het volgende:

[..]

Misschien had je het nog niet in de gaten maar het gaat hier om MENSEN. Met mensen speel je niet. Ze komen niet voor hun lol helemaal naartoe van de andere kant van de wereld. Het zijn menselijke vluchtelingen. Die kun je helemaal niet uitprocederen.
Verander jij dan even de hele wet anders?
  † In Memoriam † zaterdag 30 maart 2013 @ 12:02:31 #148
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_124679318
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:01 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik begrijp niet precies wie je bedoelt met dat volk wat je tussen aanhalingstekens hebt geplaatst.
Die zichzelf op de schouder kloppende humane voorvechters.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_124679322
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 11:56 schreef dashung het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat dit sarcasme is, anders kan je wat mij betreft gelijk een joint gaan rollen LSD scoren en bijpassende bloemetjes en tiedye kleding gaan aantrekken.

Enorme marteling hoor, hij kreeg scholing en alles. Zo slecht had ie het niet. Dan kan je alles wel marteling van de overheid gaan noemen. Weg met wetten en regels.

Echt, ik dacht dat hippies bijna uitgestorven waren
Dis is geen sarcasme maar realisme. Ga maar eens kijken in een uitzetcentrum, de tranen vliegen je om de oren kan ik je wel zeggen. Zo slecht had hij het niet? Uit de klas door politiemensen weggevoerd worden.Dat doen ze zelfs in Afganistan niet. Al die maanden onzekerheid, publiciteit. Ga jij maar eens in een dergelijke situatie zitten zou ik zeggen.
pi_124679348
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 11:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nederland gaat niet achteruit. Het is nog steeds een van de beste landen om in te wonen.

De reden dat het nu wat minder gaat, is economisch van aard.
Ik bedoelde o.a. noord Afrikaanse bontkraagjes die volkomen losgeslagen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')