Die knul is daar al koning met zijn hier opgedaan basisonderwijs.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
ICT.. dus het gevaar van hem terugsturen is wel dat we straks gespamd worden vanuit Angola over lucratieve deals met diamanten, stervende rijkaards of een mooie droombaan.
Als je er geen verstand van hebt kan je beter je mond houden .quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:07 schreef dashung het volgende:
Daar zit wat in aangezien je kinderen niet op die grote verantwoordelijkheid mag afrekenen, maar die pleegouders hebben het willens en wetens lopen rekken. Ik vind dat die best de rekening mogen gepresenteerd krijgen van alle kosten die ze de staat hebben aangedaan. Inmiddels is jochie geen kind meer en kan hij prima terug.
In de discussie Yunuz ging jij flink onderuit met je argumenten. Of je daarmee recht hebt om zulke uitspraken te doen...?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:28 schreef moussie het volgende:
[..]
Als je er geen verstand van hebt kan je beter je mond houden .
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)n-nederland-blijven/quote:Mauro Manuel mag definitief in Nederland blijven. De uit Angola afkomstige jonge asielzoeker heeft donderdag een verblijfsvergunning gekregen, bevestigt het ministerie van Veiligheid en Justitie aan persbureau Novum.
Over Mauro was eind 2011 een hoop te doen in de politiek. Hoewel de destijds 18-jarige Angolese jongen al heel erg geworteld was in Nederland, moest hij volgens de asielregels terug naar Angola. Bijna alle politieke partijen hadden hier bezwaren tegen. Toenmalig minister Leers van Immigratie en Asiel gaf Mauro uiteindelijk een studievisum, waardoor zijn verblijf in Nederland kon worden verlengd.
Na zijn studie, of als hij die niet zou halen, had Mauro in principe teruggemoeten naar Angola, maar nu heeft hij alsnog een verblijfsvergunning gekregen in het kader van het kinderpardon. Toen de nieuwe regels vorige maand door staatssecretaris Teeven (Justitie, VVD) werden vastgesteld was al duidelijk dat Mauro onder het kinderpardon kon vallen. Alleen een onverwacht crimineel verleden had roet in het eten kunnen gooien.
Mauro werd op zijn negende door zijn moeder op het vliegtuig naar Nederland gezet en woonde al jaren bij pleegouders toen hij in 2011 dreigde te worden uitgezet.
Jij bent degene zonder enkele gegronde reden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:27 schreef dashung het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die dement is, aangezien je vergeten bent dat hij in beginsel al geen gegronde reden had om te blijven.
Verder echt weer zo'n pauperreactie van iemand die uitgelult is van je hoor, bravo. lekker inhoudsloos, trut
Dashung was degene die begon met trollen en schelden, hoezo?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:24 schreef 3-voud het volgende:
En dan loopt links het nat uit hun broek omdat ze zichzelf zo humaan vinden en boven de rest vinden staan.
Wie beginnen er weer te trollen en schelden?![]()
Wat een triest gedoe blijft het toch.
Tuurlijk is het mooi voor hem, maar dat komt omdat je hem inmiddels via de media kent. Maar denk eens na over de gevolgen. Nu mag je dus eigenlijk niemand meer weigeren die minderjarig is omdat hij uieindelijk ook z'n zin heeft gekregen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:23 schreef KoosVogels het volgende:
Maak je toch zo druk man. Die jongen woonde hier al flink wat jaartjes. Mooi voor hem dat hij mag blijven.
Wees maar niet bang, Mauro's moeder en haar aanhang zullen iig overkomen in het kader van familie hereniging.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:35 schreef 3-voud het volgende:
Eens kijken of de joepie-roepers nu ook zelf de rest van de Angolese kindertjes op gaan halen, of dat ze die kinderen geen reet interesseert.
Wat is een tentnegerquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:22 schreef dashung het volgende:
[..]
Hij wil dat die tentnegers blijven, dan maakt ie zelf maar ruimte
Tuurlijk, geld genoeg hoor, het gaat echt geweldig in NL. En zolang we nog net niet op een legbatterij lijken is er ruimte zat.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:24 schreef KoosVogels het volgende:
Er hoeft geen ruimte gemaakt te worden, want die ruimte is er gewoon.
Allemaal van die onmogelijke vergelijkingen. Ik ben het in beginsel dan ook niet eens met deze regel. Wat mij betreft mogen kinderen die hier na een aantal jaartjes wortel hebben geschoten, gewoon blijven. Ik ben mij bewust van het precedent dat hiermee wordt geschapen, maar dat zij maar zo. Iemand die hier een bestaan heeft opgebouwd stuur je naar mijn idee niet weg.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:34 schreef dashung het volgende:
[..]
Tuurlijk is het mooi voor hem, maar dat komt omdat je hem inmiddels via de media kent. Maar denk eens na over de gevolgen. Nu mag je dus eigenlijk niemand meer weigeren die minderjarig is omdat hij uieindelijk ook z'n zin heeft gekregen.
Hoe kan je een ander die rechten dan niet geven? Regels maken, waar je je uiteindelijk niet aan hoeft te houden als je maar dwars genoeg blijft liggen werkt natuurlijk niet, of denk jij van wel?
Vind jij het dan ook goed wanneer iemand zegt ik betaal geen belasting en het lang genoeg rekt zodat de staat zegt; Ok,U had moeten betalen maar heeft het lang weten te rekken dus U hoeft geen belasting meer te betalen?
Zo doen de Grieken he, en daar gaat het niet zo lekker, he? En ook die rotzooi mogen de NL'ers weer opruimen.
Laat Mauro lekker opdonder naar waar ie vandaan komt en z'n kennis gebruiken om daar mensen te helpe. Daar heeft iedereen uiteindelijk veel meer aan
Een uitgeprocedeerd negroïde persoon, die besluit in een tentje te gaan bivakkeren, uit protest tegen zijn uitzetting.quote:
Het betalen van belasting over bewezen inkomsten kan je niet zolang rekken, die mogelijkheden zijn er niet. Derhalve slecht voorbeeld.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:34 schreef dashung het volgende:
[..]
Tuurlijk is het mooi voor hem, maar dat komt omdat je hem inmiddels via de media kent. Maar denk eens na over de gevolgen. Nu mag je dus eigenlijk niemand meer weigeren die minderjarig is omdat hij uieindelijk ook z'n zin heeft gekregen.
Hoe kan je een ander die rechten dan niet geven? Regels maken, waar je je uiteindelijk niet aan hoeft te houden als je maar dwars genoeg blijft liggen werkt natuurlijk niet, of denk jij van wel?
Vind jij het dan ook goed wanneer iemand zegt ik betaal geen belasting en het lang genoeg rekt zodat de staat zegt; Ok,U had moeten betalen maar heeft het lang weten te rekken dus U hoeft geen belasting meer te betalen?
Zo doen de Grieken he, en daar gaat het niet zo lekker, he? En ook die rotzooi mogen de NL'ers weer opruimen.
Laat Mauro lekker opdonder naar waar ie vandaan komt en z'n kennis gebruiken om daar mensen te helpe. Daar heeft iedereen uiteindelijk veel meer aan
Laat hem dan ook lekker daar op z'n troon gaan zitten.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:26 schreef 3-voud het volgende:
Die knul is daar al koning met zijn hier opgedaan basisonderwijs.
Daar hoort Mauro dan niet bijquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:39 schreef Voszje het volgende:
[..]
Een uitgeprocedeerd negroïde persoon, die besluit in een tentje te gaan bivakkeren, uit protest tegen zijn uitzetting.
Oh. Ik dacht een neger met een gestolen tent.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:39 schreef Voszje het volgende:
[..]
Een uitgeprocedeerd negroïde persoon, die besluit in een tentje te gaan bivakkeren, uit protest tegen zijn uitzetting.
Klopt, Mauro was geen 'tentneger'.quote:
De rest die hier al jaren woont?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:35 schreef 3-voud het volgende:
Eens kijken of de joepie-roepers nu ook zelf de rest van de Angolese kindertjes op gaan halen, of dat ze die kinderen geen reet interesseert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |