Daar zit wat in aangezien je kinderen niet op die grote verantwoordelijkheid mag afrekenen, maar die pleegouders hebben het willens en wetens lopen rekken. Ik vind dat die best de rekening mogen gepresenteerd krijgen van alle kosten die ze de staat hebben aangedaan. Inmiddels is jochie geen kind meer en kan hij prima terug.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:56 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Maar kinderen/jongeren moet je anders over oordelen.
Er is hier ook niemand die zegt dat het alleen maar 'de buitenlanders' zijn. Natuurlijk zijn er onder de Nederlanders ook genoeg rotte appels.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:02 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Wat lul je nou...kijk naar rellen in HAREN en de rellen in hoek van holland...allemaal blank nederlands tuig die Nederland slopen...
Stel me niet teleur, is dat echt zo?quote:
Ja of hij moet opeens intellectueel opgeklommen zijn?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:08 schreef HRF_Makkum het volgende:
[..]
Stel me niet teleur, is dat echt zo?
In de Sp!ts stond er wat anders....
Waar heb jij het nou over? Daar gaat het absoluut niet over.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:02 schreef fantasyboy het volgende:
Wat lul je nou...kijk naar rellen in HAREN en de rellen in hoek van holland...allemaal blank nederlands tuig die Nederland slopen...
Ik lees net inderdaad dat hij een ICT-opleiding aan het ROC in Eindhoven doet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja of hij moet opeens intellectueel opgeklommen zijn?
De pleegmoeder van Mauro wees zaterdag een studievisum nog af. "Wij kennen Mauro, wij weten dat hij het al heel moeilijk heeft om nu op mbo 3-niveau te studeren. Laat staan mbo 4-niveau. En dan hebben we het nog over hbo-niveau waarvan we eigenlijk overtuigd zijn dat hij dat niet aankan", zei ze.
Belachelijk inderdaad.quote:Dat is asielbeleid in Nederland, gewoon niet gaan, rel trappen en je mag uiteindelijk toch blijven.
Kap eens met dat IQ-loze PVV gejammer.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:14 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Was gewoon een slimme assielzoekertje GEERTJE...
Is goed mevrouw Agema...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kap eens met dat IQ-loze PVV gejammer.
Maar jij stemt toch PVV?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kap eens met dat IQ-loze PVV gejammer.
Jouw plek? Het is geen stoelendans.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:14 schreef dashung het volgende:
[..]
Betere wereld begint bij jezelf, kneus. Als jij wilt dat ze blijven dan offer je maar lekker jouw plek op voor 1 zo'n tentneger
Ik ben sprakeloos, jij wintquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja of hij moet opeens intellectueel opgeklommen zijn?
De pleegmoeder van Mauro wees zaterdag een studievisum nog af. "Wij kennen Mauro, wij weten dat hij het al heel moeilijk heeft om nu op mbo 3-niveau te studeren. Laat staan mbo 4-niveau. En dan hebben we het nog over hbo-niveau waarvan we eigenlijk overtuigd zijn dat hij dat niet aankan", zei ze.
Regels zijn er voor iedereen, ook voor Mauro. En op basis van de regels had men hem al gelijk bij binnenkomst terug moeten sturenquote:
Mooi samengevat. Ben het helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:21 schreef dashung het volgende:
[..]
En hij was niet slim, het is gedrag wat niet beloont hoort te worden, maar juist gestraft. Maar omdat het weer zo'n zielig negertje is waar een paar geitenwollensokkendragendeboomknuffelaars(of grrrristenhonden) karma punten mee hopen te scoren krijgt het toch z'n zin. Als je met iedereen zo omgaat dan is NL binnen een paar jaar bomvol en kan je het NEGERLAND gaan noemen.
Regels zijn er voor iedereen, ook voor Mauro. En op basis van de regels had men hem al gelijk bij binnenkomst terug moeten sturen
Maak je toch zo druk man. Die jongen woonde hier al flink wat jaartjes. Mooi voor hem dat hij mag blijven.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:21 schreef dashung het volgende:
[..]
Tsja, volgens mij lijkt voor jou alles slim. Ga jij ook maar weer naar school.
En hij was niet slim, het is gedrag wat niet beloont hoort te worden, maar juist gestraft. Maar omdat het weer zo'n zielig negertje is waar een paar geitenwollensokkendragendeboomknuffelaars(of grrrristenhonden) karma punten mee hopen te scoren krijgt het toch z'n zin. Als je met iedereen zo omgaat dan is NL binnen een paar jaar bomvol en kan je het NEGERLAND gaan noemen.
Regels zijn er voor iedereen, ook voor Mauro. En op basis van de regels had men hem al gelijk bij binnenkomst terug moeten sturen
Dat gaat naar de Grrrrrrriekenquote:
Er hoeft geen ruimte gemaakt te worden, want die ruimte is er gewoon.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:22 schreef dashung het volgende:
[..]
Hij wil dat die tentnegers blijven, dan maakt ie zelf maar ruimte
quote:
ICT.. dus het gevaar van hem terugsturen is wel dat we straks gespamd worden vanuit Angola over lucratieve deals met diamanten, stervende rijkaards of een mooie droombaan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:13 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik lees net inderdaad dat hij een ICT-opleiding aan het ROC in Eindhoven doet.
Ah, 3-voud en z'n links-obsessie.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:24 schreef 3-voud het volgende:
En dan loopt links het nat uit hun broek omdat ze zichzelf zo humaan vinden en boven de rest vinden staan.
Wie beginnen er weer te trollen en schelden?![]()
Wat een triest gedoe blijft het toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |