abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124679568
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:05 schreef Good_Luck het volgende:

[..]
Uit onderzoek blijkt dat roomblanke nederlanders veel crimineler zijn dan marokkanen.
Geef eens een link naar dat onderzoek.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 12:13:56 #177
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124679571
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:13 schreef Good_Luck het volgende:
Van een toll is zeker geen sprake.
Nee, toll ben je zeker niet. Wel vervelend. En een troll.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_124679576
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:12 schreef Voszje het volgende:

[..]

Dus we moeten alles vol gaan bouwen?
Als er behoefte is aan woonruimte dan moet er gebouwd worden ja. Dat is toch niet zo vreemd?
  † In Memoriam † zaterdag 30 maart 2013 @ 12:14:46 #179
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_124679582
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je haalde zelf de PVV erbij, held.
Dat vraagt om een quote. If not, zit je zoals gewoonlijk te leuteren.
Wij wachten...
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_124679590
Maar goed, hebben alle tegenstanders al aangedrongen op politieke maatregelen waardoor dit nooit meer kan gebeuren?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  † In Memoriam † zaterdag 30 maart 2013 @ 12:15:04 #181
341203 3-voud
pi_124679593
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

_O-
  † In Memoriam † zaterdag 30 maart 2013 @ 12:15:24 #182
341203 3-voud
pi_124679605
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:14 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed, hebben alle tegenstanders al aangedrongen op politieke maatregelen waardoor dit nooit meer kan gebeuren?
Al 30 jaar. Langer zelfs meen ik.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 12:15:31 #183
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_124679607
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:14 schreef Good_Luck het volgende:

[..]

Als er behoefte is aan woonruimte dan moet er gebouwd worden ja. Dat is toch niet zo vreemd?
Er is ook behoefte aan natuur en land. Dat is niet vreemd, aangezien dat ook nodig is.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_124679616
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oke ik geeft het toe, alleen Anton is toll.
pi_124679635
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:15 schreef Good_Luck het volgende:

[..]

Je komt met zgn. 'feiten' die je helemaal niet kan onderbouwen.
pi_124679687
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:14 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dat vraagt om een quote. If not, zit je zoals gewoonlijk te leuteren.
Wij wachten...
Lees maar terug. Jij schreef iets over IQ-loze PVV stemmer, waarop ik reageerde dat jij zelf PVV stemt.

Maar dat jij natuurlijk in alle toonaarden ontkennen omdat je een of andere aandoening hebt waardoor je niet kunt erkennen dat je fout zit.

Ik ga niks quoten want ik ga m'n laptop niet voor jou open klappen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  † In Memoriam † zaterdag 30 maart 2013 @ 12:18:47 #187
341203 3-voud
pi_124679689
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:15 schreef Good_Luck het volgende:

[..]

Kun je nog even dat "onderzoek" van je hier neerpleuren?
pi_124679691
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:13 schreef Misty_eyes het volgende:

[..]

Geef eens een link naar dat onderzoek.
Ben je te lui om te zoeken? Ok vooruit dan:

Jongeren van Marokkaanse afkomst zijn helemaal niet crimineler dan autochtone jongeren. Ook over de oorzaken van crimineel gedrag van jongeren bestaan veel misvattingen.

In Urk en Volendam lijken gewelddadige incidenten een stuk minder fundamenteel dan in de veertig ‘Marokkanengemeenten’, schrijft Bert Brussen in zijn maandagse column in de Volkskrant. Maar Nederlandse jongens plegen ernstigere delicten dan Marokkaanse.

Dat Nederlandse jongens zich vaker schuldig maken aan gewelddadige delicten, seksuele delicten en brandstichting dan Marokkanen is oud nieuws. Het stond anderhalf jaar geleden al in de Volkskrant. Het onderzoek ‘Marokkaanse jeugddelinquenten: een klasse apart?’ dat tot deze verrassende conclusie kwam, is nog steeds actueel.

Veel invloed heeft dit onderzoek (gedaan onder Nederlandse en Marokkaanse jongens in voorlopige hechtenis) op het politieke en maatschappelijke debat niet gehad. Nog steeds staan Marokkaanse jongens bekend als de relschoppers bij uitstek, en minstens zo vaak wordt dat geweten aan hun mislukte integratie. Beide opvattingen zijn onjuist.

Marokkaanse jonge daders (12-18 jaar) maken zich vooral schuldig aan vermogensdelicten zoals (winkel)diefstal, inbraak, tasjesroof en overvallen. Nee, geen fijne dingen. Maar lichtere vergrijpen dan ernstig fysiek en seksueel geweld en brandstichting.

Meldingen
Omdat Marokkanen vaker een relatief licht delict plegen dan Nederlanders een zwaar, zitten Marokkanen vaker vast. Maar daarom niet alleen. Er wordt ook beter op ze gelet, door politie en justitie. Je kunt het een beetje vergelijken met de meldingen van kindermishandeling: dat er meer gemeld wordt, wil niet per se zeggen dat het vaker voorkomt.

Dat deze delicten te wijten zijn aan gebrekkige integratie, is evenmin juist. Ouders van Marokkaanse daders en de jongens zelf zijn juist beter geïntegreerd vergeleken met de hele groep Marokkanen die in Nederland woont. Hun ouders hebben vaker Nederlandse vrienden en spreken vaker Nederlands. Bovendien voelen deze ouders en hun zonen zich meer verbonden met Nederland dan de Marokkaanse gemeenschap in het algemeen.

Frustratie
Betere integratie lijkt daarmee paradoxaal genoeg te leiden tot hogere frustratie. Toch is dat niet onlogisch: je kunt gefrustreerd raken als je wel contact met Nederlanders hebt, wel wilt meedoen, maar daar niet in slaagt. Zoals de Marokkaanse jongen die zijn hbo-opleiding succesvol heeft afgerond, maar in Nederland niet aan de bak komt. Hij stond een poos achter de balie van de Italiaanse traiteur waar ik regelmatig kom, en vertrok toen naar Marokko om bij een oom in het vastgoed te gaan werken. ‘Ik geloof niet dat ik hier een toekomst heb’, zei hij tegen mij. Een aardige, perfect Nederlands sprekende, goed opgeleide jongen. Treurig.

Thomas von der Dunk stelt in zijn bijdrage die tegenover Brussens column is afgedrukt, dat bij autochtone raddraaiers altijd naar individuele oorzaken wordt gekeken. Hij suggereert dat dit meten met twee maten is, maar dat is niet terecht.

Nederlandse daders hebben meer emotionele- en gedragsproblemen zoals angst, depressie en agressieproblemen dan Marokkaanse. Ook is bij Nederlandse criminele jongens vaker dan bij Marokkaanse sprake van psychopathische persoonlijkheidskenmerken zoals een gebrekkig inlevingsvermogen, impulsiviteit en manipulatief gedrag.

Bij Marokkanen daarentegen lijkt ook hun immigrantenachtergrond en minderheidspositie een belangrijke verklarende factor voor hun delicten. Dat signaleren heeft niets met ‘soft’ te maken. Marokkaanse daders zijn en blijven net zo verantwoordelijk voor hun criminele gedrag als Nederlandse. Maar Nederlandse politici die serieus van de ‘Marokkanengemeenten’ af willen, zouden zich ook eens moeten afvragen wat de maatschappelijke bijdrage daaraan kan zijn.

http://opinie.volkskrant.nl/artikel/...emeenten%27%3F
pi_124679715
Ehm ehm ehm het is stil aan de overkant....
pi_124679725
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:19 schreef Good_Luck het volgende:
Ehm ehm ehm het is stil aan de overkant....
Cijfers van het CBS weerleggen dat artikel.
  † In Memoriam † zaterdag 30 maart 2013 @ 12:20:16 #191
341203 3-voud
pi_124679728
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Lees maar terug. Jij schreef iets over IQ-loze PVV stemmer, waarop ik reageerde dat jij zelf PVV stemt.

Maar dat jij natuurlijk in alle toonaarden ontkennen omdat je een of andere aandoening hebt waardoor je niet kunt erkennen dat je fout zit.

Ik ga niks quoten want ik ga m'n laptop niet voor jou open klappen.
Hahaha... wat ga je weer onderuit zeg. ^O^
pi_124679738
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:15 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Al 30 jaar. Langer zelfs meen ik.
Dan hebben ze niet hard genoeg aangedrongen of op de verkeerde partij gestemd. Helaas, maar neem het verlies als een vent en hoop op betere tijden. Mensen wegzetten als "tentnegers" of "linksch werkloze hippies" veranderd niks. Die energie kan men beter gebruiken voor het verhogen van de kans op succes bij de volgende verkiezingen.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_124679760
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:20 schreef Misty_eyes het volgende:

[..]

Cijfers van het CBS weerleggen dat artikel.
Oh, bevalt jou de inhoud van het onderzoek niet? word je wreed wakker geschud uit je droom? Is de realiteit anders dan je altijd hebt gedacht? Nou, welkom in de echte wereld.
pi_124679789
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:20 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Hahaha... wat ga je weer onderuit zeg. ^O^
En een voorspelbare reactie. Zelf ga je niet erkennen dat je fout zit en anderen gaan het, terecht, niet checken want zij geven geen fuck.

Dus claim jij deze 'overwinning'. En dan besef je plots dat de 'discussie' nergens over ging en ga je je schamen en snel maar weer over iets anders beginnen.
pi_124679791
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:21 schreef Good_Luck het volgende:

[..]

Oh, bevalt jou de inhoud van het onderzoek niet? word je wreed wakker geschud uit je droom? Is de realiteit anders dan je altijd hebt gedacht? Nou, welkom in de echte wereld.
Nogmaals dan maar: dit zijn de meest recente cijfers.

† In Memoriam † zaterdag 30 maart 2013 @ 12:23:06 #196
341203 3-voud
pi_124679794
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:20 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dan hebben ze niet hard genoeg aangedrongen of op de verkeerde partij gestemd. Helaas, maar neem het verlies als een vent en hoop op betere tijden. Mensen wegzetten als "tentnegers" of "linksch werkloze hippies" veranderd niks. Die energie kan men beter gebruiken voor het verhogen van de kans op succes bij de volgende verkiezingen.
Leuke poging.
Het is zoals ik al zei: soms zijn er mazen, bij overige zaken staat het land op de kop.
Resultaat is altijd 100% mag-blijven.

Zet dan gewoon de poort open of strooi ons geld over de hele wereld uit. Dit is half werk waarbij die overgekomen mazzelpikjes nog meer mazzel hebben dan die er nog zitten. Vraag je maar eens af hoe ze kosten van de heenreis al konden betalen. En die schijnbaar in eigen land toch niet zulke arme gevallen gaan je nog belonen ook.

Maffe wereld.
pi_124679820
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En een voorspelbare reactie. Zelf ga je niet erkennen dat je fout zit en anderen gaan het, terecht, niet checken want zij geven geen fuck.

Dus claim jij deze 'overwinning'. En dan besef je plots dat de 'discussie' nergens over ging en ga je je schamen en snel maar weer over iets anders beginnen.
Of hij zegt iets denigrerends over je. Misschien noemt hij je zelfs "knulletje". O+
  † In Memoriam † zaterdag 30 maart 2013 @ 12:24:03 #198
341203 3-voud
pi_124679823
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Lees je flauwekul terug en datgene waarnaar je refereert en lach jezelf uit.
Sta er niet van te kijken dat je het niet quote. Dan lacht iedereen je uit. :')
  zaterdag 30 maart 2013 @ 12:25:01 #199
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_124679850
Goed topic.

Deze verdiend een Mauro'tje

pi_124679862
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:23 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Of hij zegt iets denigrerends over je. Misschien noemt hij je zelfs "knulletje". O+
Het meest sneue is natuurlijk dat zelfs wanneer hij gelijk had, het nog steeds nergens over ging en het een tamelijk zielige 'overwinning' is.

Maar het is hem gegund.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')