SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)
Boer zoekt vrouw # 83 - Tulpjes plukken
Boer zoekt vrouw # 84 - Ik zie dubbel!
Boer zoekt vrouw # 85 - Ik zie dubbel!
Boer zoekt vrouw # 86 - Boerkes op vakantie met hun geitjes
Boer zoekt vrouw # 87 - Brieven!
Boer zoekt vrouw # 88 - Spruitjes op de hei
Boer zoekt vrouw # 89 - Blauw en Rood voor het onderscheid
Boer zoekt vrouw # 90 - Anders eh, bel ik later wel even terug of zo.
Boer zoekt vrouw # 91 - Ja, ja, ja.
Boer zoekt vrouw # 92 - Ja, ja, ja.
Boer zoekt vrouw # 93 - Zonder Snorremans
Boer zoekt vrouw # 94 - PsychopAad
Boer zoekt vrouw # 95 - Bepaalt de redactie van BZV de uitjes?
Boer zoekt vrouw # 96 - Bertje bertje bertje!
Boer zoekt vrouw # 97 - Ik voel me content met deze naturelle kokers
Boer zoekt vrouw # 98 - "Ik heb er inbouwkasten voor gemaakt"
Boer zoekt vrouw # 99 - "Barry, ga maar efkes wissele!"
Boer zoekt vrouw # 100 - Ongeëmancipeerd
Boer zoekt vrouw # 101 - Gezelligheid kent geen Aad
Boer zoekt vrouw # 102 - Aad, mag ik ook wat zeggen?
Boer zoekt vrouw # 103 - Kiest Willem Pim Fortuyn of Maarten 't Hart?
Boer zoekt vrouw # 104 - Waar dames en heren komen en gaan.
Boer zoekt vrouw # 105 - Swaentje de voorste
Boer zoekt vrouw # 106 - Linda is een Aadeïst.
Plaatjes voor afgevallen dates:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._________________________________________________________________
Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://www.boerzoektvrouw.kro.nl/
De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw![]()
Hoeveel afleveringen nog?Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Je TT is zeker goed dik, Muisje, Bert maakt die koek zeker soldAadquote:Op zondag 4 november 2012 17:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een bietje?
Op ontbijtkoek hoort een dikke lik roomboter
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Ik wilde nog heel even vragen, hoe we nu de winter door moeten komen, maar dit seizoen is zo lafjes dat het zo'n compliment niet waard isquote:Op zondag 4 november 2012 17:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Na vanavond nog twee, volgens onze tvgids.
Is het geen geboortekoek, een kraamwegge o.i.d.?quote:Op zondag 4 november 2012 17:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wilde dat gebak van Bert, met zijn verleden als koeiengynaecoloog, eigenlijk moederkoek noemen.
![]()
Gries is vast een woord als grein, hoewel ik nu ook grijs zie. Het is een maalsterkte. Dus gries - meel - bloem. Couscous is nog grover. O wacht, boekweit: wordt dat net even grof als couscous gemalen? Boekweit groot dacht ik op de arme gronden.quote:Op zondag 4 november 2012 17:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Griesmeelpudding. Ik weet zeker dat daar de gries in griezelen vandaan komt
.
![]()
Het is kiezen of delen: blijven plakken aan je tanden of aandikken van je speklagen.quote:Op zondag 4 november 2012 17:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een bietje?
Op ontbijtkoek hoort een dikke lik roomboter![]()
Goed, dan wordt het voor mij ontbijtkoek met een dun laagje erop gesmeerd.![]()
Vanavond de avond dat Yoni kapot zal gaan?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ik denk dat Henk gaat voor Swaen. Iets met een oedipuscomplex.quote:Op zondag 4 november 2012 18:25 schreef OeJ het volgende:
Ff een gokje.
Henk kiest Fiona.
Martin kiest Swaen.
Ik moet het toch wel een keer goed hebben?
Fiona kan dan met Martin!
Ondertussen wordt Klaas gek van de knuffeldrang van Willem, waarna Pim weer mag opdraven.
Ik gooi maar een balletje op....![]()
Bloed aan de paal?quote:Op zondag 4 november 2012 20:15 schreef marcodej het volgende:
Vanavond de avond dat Yoni kapot zal gaan?![]()
Ik hoop het eerstequote:Op zondag 4 november 2012 18:25 schreef OeJ het volgende:
Ff een gokje.
Henk kiest Fiona.
Martin kiest Swaen.
Ik moet het toch wel een keer goed hebben?Ik denk het tweede zeker
Lut, kan ik nog aanschuiven voor een puntje toart?
Ons mam is net de slagroom aan het kloppen dus je bent precies op tijd!quote:Op zondag 4 november 2012 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
Lut, kan ik nog aanschuiven voor een puntje toart?![]()
Ik eet nu trouwens boterhammen, met saté."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Oh man, maak me gekquote:Op zondag 4 november 2012 20:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ons mam is net de slagroom aan het kloppen dus je bent precies op tijd!![]()
Hijaaaquote:
Oh man, Ivo Niehe bij die tinten grijs
Jaquote:Op zondag 4 november 2012 20:23 schreef Cee het volgende:
Dat lijkt me echt zo leuk, een keer zo'n hele orkestbak opjutten met een stokje.!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Was ik maar beroemd, dan kon ik daaraan meedoen. En aan wie is de mol.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
M'n haren staan al weer overeind van Janette.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Dat laatste heb ik me ooit voor ingeschreven, toen het nog met niet-BN'ers was.quote:Op zondag 4 november 2012 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Was ik maar beroemd, dan kon ik daaraan meedoen. En aan wie is de mol.
Nee natuurlijk niet voor geselecteerd, wat dacht je.![]()
![]()
Die ongemakkelijke knuffel van Willem. Brrr..."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Hoi!Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Helleuquote:
Samen beroemd worden en dan meedoen?quote:Op zondag 4 november 2012 20:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik me ooit voor ingeschreven, toen het nog met niet-BN'ers was.
Nee natuurlijk niet voor geselecteerd, wat dacht je.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
![]()
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
quote:
Al die koeien over dat pAadje
quote:Op zondag 4 november 2012 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Samen beroemd worden en dan meedoen?![]()
Deal!![]()
Yoni huilt nu al.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ben benieuwd naar het uitje van Bert en zijn boerin. Moeten toch op dezelfde kamer slapen maar zie Bert er nog wel voor aan om op de bank te gaan slapen ofzo.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Teleurstelling en blijdschap, Henk uit ze allebei op dezelfde eentonige wijze."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Tja Henk, of je vraagt ze of ze een trio willen, dat is ook nog een optie
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
"uiteindelijk zal het met haar ook wel goed komen"
broertje van
"het ligt niet aan jou, maar aan mij"
zie Yoni, die zit zowat dood te gaan daartThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Ben wel benieuwd hoe Henk zn vorige vriendin eruit zag, deze dames zijn niet bepaald schoonheden (niet dat het daarom gaat maar toch).![]()
Grappig, diegene met de grootste bek jankt ineens het hardst.quote:Op zondag 4 november 2012 20:27 schreef MissJ het volgende:
zie Yoni, die zit zowat dood te gaan daartOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Vreselijk. Dat ie ook echt helemaal wacht tot Yvon er is en het moment moet
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Toch is Yoni niet echt lelijk. Beetje vreemd haar,Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Maar is Yvon er al?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Deze is vies.quote:Op zondag 4 november 2012 20:27 schreef snellejelle het volgende:
Dubbelfrissssssssssssss bij de lunchOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Zeg dan gewoon wie je kiest lul."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
hij heeft ze allebei al aangedouwd.quote:Op zondag 4 november 2012 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Vreselijk. Dat ie ook echt helemaal wacht tot Yvon er is en het moment moet
.
![]()
Oei Fiona ziet de bui al hangenOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Herkenbaarquote:Op zondag 4 november 2012 20:27 schreef Cee het volgende:
Ik ben weer hardop gaan praten, ik kan hier niet tegen.
know'm sayin?
word? word.![]()
Inderdaad, maar nee, er MOET GEWACHT WORDEN tot HET moment.quote:Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Huuu met die licht van boven lijkt hij ineens een beetje op Gijs. Bah
Wat is Henk toch ook een zoutloze natte vaatdoek. Ook van dichtbij.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Yoni kiest hij, hij wilt een pittige.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Hoppa, die riek bijna door het kalfje heen
en terecht natuurlijk. Kom nou, we gaan niet onze eigen regels verzinnen. Toch, richard?quote:Op zondag 4 november 2012 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad, maar nee, er MOET GEWACHT WORDEN tot HET moment.![]()
Ga oewe bakkes spoele!quote:Op zondag 4 november 2012 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
Huuu met die licht van boven lijkt hij ineens een beetje op Gijs. Bah![]()
Henrieke ging van "ik denk ik ik niemand kies" naar "ik wil Bert".
En nu is Henkie ineens verliefd."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ja en nog iets vretenquote:
Kan ie er niet eentje nemen voor de even dagen en een voor de oneven dagen ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
houdt 'ie nooit vol.quote:Op zondag 4 november 2012 20:30 schreef Pedroso het volgende:
Kan ie er niet eentje nemen voor de even dagen en een voor de oneven dagen ?![]()
Wat een grote woorden allemaal... "Voor de rest van je leven..." etc. etc."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ik was even bang dat er iemand dood was gegaan bij Henk. Gelukkig bleek het gewoon de zoveelste pijnlijke stilte.![]()
Ik voel me op mijn plek naast zijn ouders
![]()
je moeder?quote:Op zondag 4 november 2012 20:31 schreef Starlie het volgende:
Joni is zo eng... Ze lijkt op de ex van mn vader...~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
creeper alert!Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Iemand die zichzelf al zo inplant in dat leven van iemand anders. Daar zou ik bang van worden.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik denk dat Yoni ook niet verliefd kan worden op iemand die geen boerderij heeft
Denk dat Yoni hem gelijk bespringt als ze wordt gekozen door Henk.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die Yoni wordt me straks van d'r roze wolk afgeschopt op een manier......A mind with a heart of it's own![]()
Dacht al ben je mooi klaar meequote:
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
*veegt zweet van voorhoofd*quote:Op zondag 4 november 2012 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat Yoni ook niet verliefd kan worden op iemand die geen boerderij heeft![]()
En ik zou wegrennen. Hard.quote:Op zondag 4 november 2012 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Iemand die zichzelf al zo inplant in dat leven van iemand anders. Daar zou ik bang van worden.![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 20:32 schreef Pedroso het volgende:
Denk dat Yoni hem gelijk bespringt als ze wordt gekozen door Henk.
ik moeste even nadenken wie dat ook alweer is, maar inderdaad, ik zie ook de gelijkenisquote:Op zondag 4 november 2012 20:31 schreef Cee het volgende:
Ik blijf Gerard van der Velde zien als ik Yoni zie.![]()
Op zich doen alle jonkies dat in dit programma, maar Yoni is gewoon een beetje engquote:Op zondag 4 november 2012 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Iemand die zichzelf al zo inplant in dat leven van iemand anders. Daar zou ik bang van worden.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Yep.quote:Op zondag 4 november 2012 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Iemand die zichzelf al zo inplant in dat leven van iemand anders. Daar zou ik bang van worden.
Gaat ook om het leven, de boerderijen, het land en de kinderen met blauwe overalletjes en rode laarsjes.
Hij is bijzaak die dat mogelijk maakt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Yvon je vest is te kortOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fiona
![]()
Yoni
Woei![]()
Ja ik ook, maar dat maakte dit topic wel leukerquote:Op zondag 4 november 2012 20:34 schreef Cee het volgende:
GEFELICITEERD, ALLEN!
(ik baal nu stiekem wel dat ik dit al 2 weken weet.Eigen schuld.)
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
"IK kan nooit meer op Fok komen als ik jou kies, lelijke trol, dus ik kies Fiona"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haters everywhere but I don't really care.![]()
"Dat je het geworden ben"
Gaan ze dan nu zoenen?Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
kom op, grijp elkaar!!!The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Ik reserveer ook alvast een plek voor Jeanet, ook al heeft ze Aaaaaaaaad.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Dit is het ongemakkelijke moment voordat je gaat zoenen."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Of ze gooit zich onder de treinquote:Op zondag 4 november 2012 20:34 schreef snellejelle het volgende:
Yoni gaat flippen, rellen en het stalken begint![]()
![]()
Meteen de hooischuur in.quote:
Overigens was het ook wel een logische keuze, ze woont ook dicht bij hem en 'n boer is praktisch.![]()
Oei ze is weer de pittige troela. Wel netjes hoe ze het zegt
"Ik koop een tarzan en ga nog eens lekker los als ik terugdenk aan Henkie en zijn koeien"Haters everywhere but I don't really care.![]()
Meer "omdat aad haar heeft."quote:Op zondag 4 november 2012 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik reserveer ook alvast een plek voor Jeanet, ook al heeft ze Aaaaaaaaad.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Yoni zat gewoon vol spanning, ze lijkt wel opgelucht.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 20:35 schreef matthijst het volgende:
"Ik koop een tarzan en ga nog eens lekker los als ik terugdenk aan Henkie en zijn koeien"
Hoorde ik het toch goed.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Raak je Henk voor de eerste keer aan, is het een grouphug samen met Yvon![]()
![]()
Yvon duwde ze echt zo bij elkaar "NOW KISSSSS!"Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
ditquote:Op zondag 4 november 2012 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
Raak je Henk voor de eerste keer aan, is het een grouphug samen met Yvon![]()
![]()
ME GEVOELESSSSSSSOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Kan ze snel gaan huilen.quote:Op zondag 4 november 2012 20:36 schreef matthijst het volgende:
Yoni echt plankgas het erf af, hoppa, zo de vaart inGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 20:36 schreef matthijst het volgende:
Yoni echt plankgas het erf af, hoppa, zo de vaart in.
![]()
Wat kan die man praten he?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Dat er met de dochters toch een klein klikkie is.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Toch ben ik van Aad gaan houden door de weken heen.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Oh ja, hete stiefdochters.
Mark my words: Aadje komt nog wel een keer op de voorpagina terecht met z'n sexkelder.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Ik ben blai dat je er ben!Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
whehe Aad wou haar vol op de bek pakken en zij duwde haar hoofd opzij
Drie zoenen... Ik dacht dat er wel een sappige pakkerd op de mond zou komen.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
"Ik sta al jaren droog dus ik ben allang blij dat iemand me wil, zelfs als het zo'n afgekeurde NSB-er is".Haters everywhere but I don't really care.![]()
Hoe is het voor jou dan?
Idd ja en dat 3 keerquote:Op zondag 4 november 2012 20:38 schreef MissJ het volgende:
whehe Aad wou haar vol op de bek pakken en zij duwde haar hoofd opzij![]()
![]()
jaquote:Op zondag 4 november 2012 20:39 schreef Cee het volgende:
Zie 'm ook parmant zo met z'n borst naar voren als een haantje lopen, onze baas.
Hahaha, godver Muis, veeg me opquote:Op zondag 4 november 2012 20:39 schreef Muis006 het volgende:
Mondje open Jeannette, je krijgt alles!![]()
![]()
Altijd leuk, bejaarde mensen zich zien gedragen als onhandige verliefde pubers
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 20:39 schreef Muis006 het volgende:
Mondje open Jeannette, je krijgt alles!
quote:Op zondag 4 november 2012 20:39 schreef Muis006 het volgende:
![]()
Jouw UIquote:Op zondag 4 november 2012 20:39 schreef Muis006 het volgende:
"Gaat er wel in......"...
Aad knoop z'n broek los![]()
".... zo'n bakkie"
Haters everywhere but I don't really care.![]()
"Ik ben aangenaam verrast om je weer te zien".
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Aad zijn nek verdwijnt zo mooi in zijn blouse.
en toch vind ik Aad best schattig nuThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
met een klappertjes pistoolquote:Op zondag 4 november 2012 20:39 schreef Gort het volgende:
Weet je wat leuk zou zijn? Als Ina nu langskomt!Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
quote:Hij is gewoon haske enthousiast
ik had 't ook niet verwachtquote:Op zondag 4 november 2012 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
"Ik ben aangenaam verrast om je weer te zien".
![]()
![]()
Ja, hij is wel cute op zijn manier.quote:Op zondag 4 november 2012 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch ben ik van Aad gaan houden door de weken heen.
![]()
![]()
Nee, Martin doet het niet meer voor me. Dat ongeschoren ransbekkie werkt niet.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Die is vast nog ergens kalveren aan het omduwen om d'r eigenwaarde op te krikkenquote:.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Dat er compleet een ander is
Nou en HOE, Swaentje de voorste telt voor 3![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die is vast nog ergens kalveren aan het omduwen om d'r eigenwaarde op te krikken.
Het BUSJE.
Cee
Wat heeft Martin ineens een ouwe kop gekregen, of ligt dat aan mij?Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Swaen, hoeveel makeup je ook draagt, het maakt je niet vrouwelijker.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Swaen is opgemaakt ! Lijkt wel een travestiet.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 20:42 schreef ChatGirl het volgende:
Wat heeft Martin ineens een ouwe kop gekregen, of ligt dat aan mij?Die is na de eerste uitzending lekker slonzig.
quote:
Wat heeft Wilma toch ook een lief moekehoofd.
Hoogachtend,
Erik.![]()
In een heleboel dingen gelijk?!?!?!
Kiek, gezellige mollige moeder voor die koters.
Swaen is een fuckin drill instructor.Haters everywhere but I don't really care.![]()
![]()
Wilma
Het is een schat van een mens, maar dan eerder als tante, dan als schoonmoeder. Dit type laat dr zoon nooit los, ergernisje.quote:Op zondag 4 november 2012 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat heeft Wilma toch ook een lief moekehoofd.
de vrouwtjes zijntoch al binnen.quote:Op zondag 4 november 2012 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Die is na de eerste uitzending lekker slonzig.
![]()
Wilma ziet er mooi uit nu
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: