quote:FC Twente is een Nederlandse professionele voetbalvereniging uit Enschede die op 1 juli 1965 werd opgericht. Kernwaarden van FC Twente zijn 'voetbal, ambiance en solidariteit'. Tevens zijn dit de belangrijkste pijlers die de club probeert uit te dragen onder het motto 'meer dan een club'. De traditionele uitrusting van FC Twente bestaat uit een volledig rood tenue. De 'Tukkers' spelen hun thuiswedstrijden in De Grolsch Veste. Tot medio 1998 was Stadion Het Diekman de thuisbasis van de club.
Sinds de oprichting in 1965 speelt de club betaald voetbal. Met uitzondering van het seizoen 1983/84 kwam de club constant uit in de Eredivisie. Op de UEFA ranglijst van de beste voetbalclubs in Europa stond FC Twente voor het seizoen 2011/12 als vierde Nederlandse club op de 49e plaats.[3]. Op de eeuwige ranglijst van de Eredivisie bevond de club zich in 2011 op een vierde plaats. FC Twente werd voor het eerst in haar historie landskampioen in het seizoen 2009/10.
Per seizoen 2011/12 werd Co Adriaanse Manager Technische Zaken. Alfred Schreuder, Boudewijn Pahlplatz en Youri Mulder werden de assistent-trainers van het eerste elftal.
Openingspost is hier terug te vindenquote:Rugnummer Naam Land Positie
1 Boschker, Sander (NED) Keeper
2 Bjelland, Andreas (DEN) Verdediger
3 Kuiper, Nicky (NED) Verdediger
4 Wisgerhof, Peter (NED) Verdediger
5 Schilder, Robbert (NED) Middenvelder
6 Brama, Wout (NED) Middenvelder
7 Landzaat, Denny (NED) Middenvelder
8 Fer, Leroy (NED) Middenvelder
9 Bulykin, Dmitry (RUS) Aanvaller
10 Tadic, Dusan (SER) Aanvaller
11 Cabral, Jerson (NED) Aanvaller
12 Cornelisse, Tim (NED) Verdediger
13 Mihaylov, Nikolay (BUL) Keeper
14 Janssen, Willem (NED) Middenvelder
15 Rosales, Roberto (VEN) Verdediger
16 Breukers, Tim (NED) Verdediger
17 Bengtsson, Rasmus (ZWE) Verdediger
18 Boyata, Dedryck (BEL) Verdediger
19 Douglas (NED) Verdediger
20 Braafheid, Edson (NED) Verdediger
21 Gutiérrez, Felipe (CHL) Middenvelder
22 Chadli, Nacer (BEL) Aanvaller
25 Fernandes, Daniel (POR) Keeper
30 Castaignos, Luc (NED) Aanvaller
34 Rendla, Andrej (SLW) Aanvaller
Het waren dan ook totaal verschillende teams.quote:Op zondag 4 november 2012 16:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Het is toch wat. Van Den Bosch verliezen en dan zo overtuigend van Feyenoord winnen.
Ja maar op papier is Feyenoord 5x beter. Twente heeft het vorige week totaal onderschat. Dit is uiteraard een perfecte goedmakerquote:Op zondag 4 november 2012 16:11 schreef blistah het volgende:
[..]
Het waren dan ook totaal verschillende teams.
Ja het schiet er zo in.quote:
quote:
Senkjoe.quote:
Gewoon een trollface posten.quote:Op zondag 4 november 2012 16:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb zin om in het Feyenoordtopic te gaan lachen, maar ik sta boven zulk gedrag, dus doe ik het niet.
Neh.quote:
Wat is die Schaken een miezerig agressief ventje als het niet lukt.quote:Op zondag 4 november 2012 16:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Braafheid zat Schaken mooi dwars trouwens.
FC Twente is gewoon een grotere club dan Feyenoord aan het worden. Zelfs de eigen jeugd wil nog liever bij FC Twente spelen. Ik vind het wel een beetje sneu voor de Feyenoord supporters...quote:Op zondag 4 november 2012 16:40 schreef blistah het volgende:
Wat een afgunst inderdaad in het Feyenoord topic, hilarisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ongelooflijk wat een mafkezen er in dat vak van Feyenoord zaten! Ik heb tegenwoordig een plek waarin het overzicht op veld beter is, maar ik zit ook relatief dicht bij het uitvak dus ik kan het altijd goed zien. Die gasten staan echt allemaal stijf van de coke. Echt, als die wanden er niet zaten waren ze het kindervak te lijf gegaan, wat er naast zit. Ze klommen al over de stuards heen in de netten erboven. Dit heb ik echt nooit eerder gezien.
Ook meteen geloven ditquote:
Werden een aantal supportersbussen van Feyenoord van de snelweg geplukt een tijdje terug. Vandaar.quote:Op zondag 4 november 2012 18:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ook meteen geloven dit
Zeker wanneer mensen het over stuards hebben
Ja maar dan meteen alle supporters over 1 kam scheren idd, ze stonden allemaal stijf van de cokequote:Op zondag 4 november 2012 18:37 schreef d1ce het volgende:
[..]
Werden een aantal supportersbussen van Feyenoord van de snelweg geplukt een tijdje terug. Vandaar.
quote:Op zondag 4 november 2012 17:15 schreef Devv het volgende:
[..]
FC Twente is gewoon een grotere club dan Feyenoord aan het worden.Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niveau ligt misschien wat hoger op het moment, maar dat alleen maakt een club nog niet groot.
quote:Op zondag 4 november 2012 19:41 schreef slangpie het volgende:
wat een sfeer vanmiddag in het stadion, heerlijkkon op t laatste moment op de scc van een vriend mee
Hij raakte hem totaal niet, bij EL hebben ze dat beeld ongeveer 10x laten zien, hij verstapte zich oid, was in geen velden sprake van contact met Immers danwel Janmaat.quote:Op zondag 4 november 2012 21:41 schreef Mama_Mia het volgende:
en de commentatoren konden er niet wijs uit worden geloof ik, was het nou een rode-kaart-waardige overtreding van Immers of raakte hij m niet eens? Hoop iig dat Chadli niks ernstigs heeft.
Daarom zeg ik ook dat ze het aan het worden zijn. Feyenoord is een middenmoter geworden en FC Twente zit in de lift.quote:Op zondag 4 november 2012 18:40 schreef muzas het volgende:
[..]
Nee.
Niveau ligt misschien wat hoger op het moment, maar dat alleen maakt een club nog niet groot.
Nu alleen nog even 10+ kampioenschappen, wat legendes opleiden en wat Europese bekertjes.quote:Op zondag 4 november 2012 21:54 schreef Devv het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat ze het aan het worden zijn. Feyenoord is een middenmoter geworden en FC Twente zit in de lift.
Feyenoord heeft een stoffig verleden en FC Twente de toekomst. We zullen het zien.quote:Op zondag 4 november 2012 21:58 schreef muzas het volgende:
[..]
Nu alleen nog even 10+ kampioenschappen, wat legendes opleiden en wat Europese bekertjes.
quote:Blessure Chadli lijkt in eerste instantie mee te vallen
Je bent Hier: FC Twente » FC Twente » Blessure Chadli lijkt in eerste instantie mee te vallen
Nacer Chadli ging zondagmiddag met een voetblessure van het veld tijdens de topper tussen FC Twente en Feyenoord (3-0).
Het vormde de enige smet op een fraaie middag voor de Tukkers.
In eerste instantie wilde Chadli, die fraai de 1-0 scoorde na een assist van Dusan Tadic, verder spelen. Maar vervolgens moest de vleugelaanvaller zich toch laten vervangen door voormalig Feyenoorder Jerson Cabral.
Direct na de wedstrijd werd de eerste diagnose gesteld. Hieruit blijkt dat de blessure meevalt. Maandag zal meer duidelijk worden meldt TC/Tubantia.
Nu kom ik zelden in het Ajaxtopic, maar heb je ook zelf door dat al jouw posts over Feijenoord gaan?quote:Op zondag 4 november 2012 22:02 schreef Devv het volgende:
[..]
Feyenoord heeft een stoffig verleden en FC Twente de toekomst. We zullen het zien.
jij denkt zeker ook nog met warme gevoelens terug aan Xerxes, en Uruaguay is een van de beste voetballanden ter wereld want twee wereldkampioenschappen (1930 en 1950).quote:Op zondag 4 november 2012 21:58 schreef muzas het volgende:
[..]
Nu alleen nog even 10+ kampioenschappen, wat legendes opleiden en wat Europese bekertjes.
Zou mooi zijn.quote:Op zondag 4 november 2012 22:02 schreef Devv het volgende:
[..]
Feyenoord heeft een stoffig verleden en FC Twente de toekomst. We zullen het zien.
tegenwoordig is het juist veel mooier, toen was je nog trots op 480pquote:Op zondag 4 november 2012 23:29 schreef Ties02 het volgende:
Zo mooi zal het denk ik nooit meer worden
![]()
Krijg je ervan als je vuurwerkgeluiden komt maken in Enschede.quote:
Jezelf verlagen tot het niveau van de gemiddelde Feyenoordsupporter is wel erg triest.quote:Op maandag 5 november 2012 11:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je vuurwerkgeluiden komt maken in Enschede.
Eens. Blessure van Nacer lijkt mee te vallen overigensquote:Op maandag 5 november 2012 13:59 schreef Silv het volgende:
[..]
Jezelf verlagen tot het niveau van de gemiddelde Feyenoordsupporter is wel erg triest.
''Ja maar mama hun doen het ook''-reacties.quote:Op maandag 5 november 2012 11:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je vuurwerkgeluiden komt maken in Enschede.
Ja, jullie zouden je kaken op mekaar houden als Tukkers "bommen op Rotterdam" gaan zingen in de Kuip, hmhmquote:Op maandag 5 november 2012 16:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
''Ja maar mama hun doen het ook''-reacties.![]()
Ik zing nooit mee met zulke dingen, hamas hamas e.d. laat ik gewoon aan mij voorbij gaan hoor.quote:Op maandag 5 november 2012 16:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, jullie zouden je kaken op mekaar houden als Tukkers "bommen op Rotterdam" gaan zingen in de Kuip, hmhm
Da's best.quote:Op maandag 5 november 2012 16:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zing nooit mee met zulke dingen, hamas hamas e.d. laat ik gewoon aan mij voorbij gaan hoor.Verder blijft mijn vorige reactie nog steeds staan.
jeujquote:Op maandag 5 november 2012 15:11 schreef blistah het volgende:
[..]
Eens. Blessure van Nacer lijkt mee te vallen overigens. http://www.elfvoetbal.nl/(...)hoop-op-snel-herstel
* ReMcOrE zingtquote:
*ook meezingt*quote:
bronquote:Enkelbandletsel houdt Chadli voor onbepaalde tijd aan de kant
Nacer Chadli staat voor onbepaalde tijd aan de kant. De aanvaller van FC Twente viel zondag in de competitiewedstrijd tegen Feyenoord uit met een blessure aan zijn enkel en staat voorlopig niet tot de beschikking van Steve McClaren.
Onderzoek heeft maandag uitgewezen dat er sprake is van enkelbandletsel aan de linkerenkel van Chadli. In de komende dagen zal meer duidelijk worden over de prognose. Door de kwetsuur mist Chadli sowieso de Europa League-wedstrijd van komende donderdag tegen Levante uit Spanje.
Chadli speelde tot dusver dit seizoen negen competitieduels, waarin hij vier keer een doelpunt maakte. Zondag scoorde hij nog tegen Feyenoord (3-0).
Wuut wat een vet shirt ik wil ookquote:Op maandag 5 november 2012 22:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
*ook meezingt*
Ik heb toevallig m'n Twisted Sister-shirt met "We're not gonna take it" op de achterkant aan
Inderdaad, en ook alleen de joden mogen dat wmb. Maargoed, enige inventiviteit is jullie sowieso vreemd zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 5 november 2012 22:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja klopt, alleen de joden zingen dat
quote:Op maandag 5 november 2012 22:36 schreef Ties02 het volgende:
Welke lul zei dat het allemaal wel goed kwam?
[..]
Wuut wat een vet shirt ik wil ook![]()
Doe maar nietquote:
Ik ook wel hoor. Die éénzijdige rivaliteit is altijd hilarisch, met als toppertje natuurlijk die brief (in supergoed Engelsquote:
Doe ook eens een TR als je het uit de hand vindt lopenquote:Op maandag 5 november 2012 22:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Haal de veegwagen er eens door, loopt helemaal uit de hand hier
Nog steeds?quote:Op maandag 5 november 2012 22:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
*ook meezingt*
Ik heb toevallig m'n Twisted Sister-shirt met "We're not gonna take it" op de achterkant aan
Cabral zou ook kunnenquote:Op maandag 5 november 2012 22:51 schreef Ties02 het volgende:
Wie moet er dan ipv Chadli spelen? Gutierez?
Dit soort reacties mogen dus rustig weblijven.quote:Op maandag 5 november 2012 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog steeds?Of durf je niks anders meer aan te trekken uit bijgeloof na de overwinning van Feyenoord? Levante is nog ver weg hoor.
Leuk, zie het wel in die jongen zitten. Wel behoorlijk wisselvallig bij Feyenoord maar gaat iig gevaar van uit..quote:
Jij hebt de wedstrijden van Cabral bij Twente gemist?quote:Op maandag 5 november 2012 22:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Leuk, zie het wel in die jongen zitten. Wel behoorlijk wisselvallig bij Feyenoord maar gaat iig gevaar van uit..
En de commentator tijdens de wedstrijd: "daar zitten een heleboel botjes"quote:
Hoezo nog steeds?quote:Op maandag 5 november 2012 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog steeds?Of durf je niks anders meer aan te trekken uit bijgeloof na de overwinning van Feyenoord? Levante is nog ver weg hoor.
Godver. Toch nog erger dan ik dacht.quote:
Hadden ze dat een aantal jaar geleden ook al niet? Volgens mij begon het toch echter met "rood is onze veste". Zoiets dacht ik.quote:
Tadic - Casta - Gyasiquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:11 schreef d1ce het volgende:
Hopelijk gaat Tadic links spelen, ben benieuwd of hij daar nog beter presteert.
Wil je zeggen dat wat ik net zei dat jij dat tof vind aan Twente?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Precies ditmaar "wij" weten beter.
Ook dit weer. Of je doet dom of je bent gewoon echt te dom voor woorden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij vindt het wel fijn die trommels en jezelf compleet belachelijk maken door Feyenoord ''arch enemy'' te noemen, ik noem dat aids ja.
Guti rendeert beter op 10, en wie moet je op links of 10 zetten als je Guti rechts posteert?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:43 schreef Ascendancy het volgende:
Fer doet misschien weer mee tegen utrecht.
Ben ik trouwens de enige die liever guti dan cabral op de vleugel ziet als vervanger voor chadli?
Hij moet het nu wel een keer laten zien. So far ben ik nog niet onder de indruk.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:14 schreef Dos37 het volgende:
Wie weet gaat ie opeens verrassen die Cabral.
Gelukkig geruild voor die Verhoekquote:Op woensdag 7 november 2012 15:18 schreef Momo... het volgende:
[..]
Hij moet het nu wel een keer laten zien. So far ben ik nog niet onder de indruk.
Was ook een beetje gaar dat. Matige speler ruilen voor een andere matige speler. Misschien dat Cabral wat meer potentie heeft.quote:
Hij komt voor mij een beetje over alsof hij het allemaal niet zo boeiend vind. Een beetje trainen, wat ouwehoeren met zijn matties en een paar ton per jaar binnen halen.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:35 schreef Silv het volgende:
[..]
Was ook een beetje gaar dat. Matige speler ruilen voor een andere matige speler. Misschien dat Cabral wat meer potentie heeft.
Inderdaad, veel meer potentie. Kijk hoe Verhoek nu presteert bij Feyenoord, vond hem zelfs slecht voor de breedte.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:35 schreef Silv het volgende:
[..]
Was ook een beetje gaar dat. Matige speler ruilen voor een andere matige speler. Misschien dat Cabral wat meer potentie heeft.
Je moet FM 2013 inderdaad niet ál te serieus nemen. Geweldig spel hoor, maar ik denk dat de staff van Twente iemands potentie redelijk goed in kan schatten.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:46 schreef d1ce het volgende:
Ik weet dat ik spelletjes niet al te serieus moet nemen, maar ik heb dus Football Manager 2013 gekocht en daar is Tim Hölscher een zeer groot talent. Niet een keer tijd om door te laten stromen ipv Landzaat en Born wat vaker in te laten vallen? Herinner mij dat Born zeer sterk inviel destijds.
Zoals bij David en Gouriye?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:48 schreef Silv het volgende:
[..]
Je moet FM 2013 inderdaad niet ál te serieus nemen. Geweldig spel hoor, maar ik denk dat de staff van Twente iemands potentie redelijk goed in kan schatten.
Valt me mee dat Michailov niets heeftquote:McClaren bezorgd over kleine pijntjes bij Castaignos (lies), Bengtsson (buikspier), Bulykin (enkel) en Schilder (knie)
Ik heb FIFA13 en daar heb ik Castaignos voor 13 miljoen verkocht aan Juventus... heb één of andere Leandro teruggehaald, 19 jaar uit Brazilïe voor een paar miljoen... maar scoort ook nietquote:Op woensdag 7 november 2012 15:46 schreef d1ce het volgende:
Ik weet dat ik spelletjes niet al te serieus moet nemen, maar ik heb dus Football Manager 2013 gekocht en daar is Tim Hölscher een zeer groot talent. Niet een keer tijd om door te laten stromen ipv Landzaat en Born wat vaker in te laten vallen? Herinner mij dat Born zeer sterk inviel destijds.
David wilde veel meer geld zien, Twente was niet bereid dat te betalen, David verlengde z'n contract nietquote:
Waar woont hij?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:59 schreef Spatzmann het volgende:
Leroy Fer zag er fit uit, hij was de hond aan het uitlatenHij heeft wel een verschrikkelijk homosexueel gay kleine kuttelikkertje als hond
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:31 schreef bambino het volgende:
Heb er zin aan vanavond. Hopelijk sterker als tegen Feyenoord!
Niet bepaald goed, al heeft Cabral wel wat leuke acties laten zien. Levante bestaat uit huilies en staat met 11 man in de eigen goal.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:55 schreef Skv het volgende:
Hoe speelt Twente? EL zendt het niet uit
Twente is ook veel aan het jammeren hoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet bepaald goed, al heeft Cabral wel wat leuke acties laten zien. Levante bestaat uit huilies en staat met 11 man in de eigen goal.
quote:Op donderdag 8 november 2012 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Zat Twente ook niet mee, volgende week beter het is immers maar een spelletje
En dan ook daarin falen zoals vorig jaar. Wat een genie, die Steve.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:07 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat een laf voetbal. Het lijkt wel op Steve er zo op speelt dat Fct alleen in de competitie blijft voor de titel.
Valt ook niet mee voor een coach die te pas en te onpas in de pers roept dat alleen de competitie telt om zijn spelers te overtuigen dat ze in de EL ook alles moeten gevenquote:Op donderdag 8 november 2012 23:16 schreef Ties02 het volgende:
Positief bekeken: de spelers zijn dan wel lekker fit voor de rest van de competitie, geen driedubbel programma meer![]()
om te janken dit natuurlijk, waarom speel je dan een heel seizoen en voorrondes Europees voetbal af te dwingen? Slaat nergens op dit, 3/4 jaar geleden gingen we elke Europese wedstrijd vol inzet en strijd aan. En nu dit gekut in een troosteloze Grolsch Veste op bepaalde momenten..
Verdediging is het probleem niet. Vooral het middenveld maar ook de aanval loopt niet lekker.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:34 schreef Daywalk3r het volgende:
De verdediging (al was het met velen) vond ik eens redelijk goed. (als collectief) aanvallend was het meh en op het middenveld ook.
Normaliter vind ik de verdediging een zwakke schakel maar dat was nu wel ok. Speelde Levante ook niet vol op de aanval.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:36 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Verdediging is het probleem niet. Vooral het middenveld maar ook de aanval loopt niet lekker.
In de competitie nog maar 6 doelpunten tegen gehad. Heel netjes dus.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:37 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Normaliter vind ik de verdediging een zwakke schakel maar dat was nu wel ok. Speelde Levante ook niet vol op de aanval.
Mihaylovquote:
Ligt vast tot 2014, daar gaan ze gewoon minimaal 5 miljoen voor vragen. Ik zie het niet gebeuren.quote:
Wil wel weg bij Heerenveen, wil een tussenstap maken en Tadic schijnt hem lekker te maken om naar Twente te komen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ligt vast tot 2014, daar gaan ze gewoon minimaal 5 miljoen voor vragen. Ik zie het niet gebeuren.
Ja maar daarom gaat Heerenveen de vraagprijs niet verlagen lijkt mij. Bij Narsingh was het in de winterstop ook al bekend dat hij weg wou, heeft ook tijden geduurd omdat niemand 4,1 miljoen wilde betalen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:33 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Wil wel weg bij Heerenveen, wil een tussenstap maken en Tadic schijnt hem lekker te maken om naar Twente te komen.
Zie hem natuurlijk veel liever naar Ajax komen
?quote:
quote:
Heb ook gelezen dat Djuricic helemaal geen zaakwaarnemer heeft, bespaard ook weer wat centjes.quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:33 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Wil wel weg bij Heerenveen, wil een tussenstap maken en Tadic schijnt hem lekker te maken om naar Twente te komen.
Zie hem natuurlijk veel liever naar Ajax komen
Ik waarschuw je alvast voor de ontzettende lelijke bak betonquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:36 schreef bambino het volgende:
Mijn moeder had laatst kaartjes kunnen regelen voor Vitesse - Feyenoord en nu had ze diezelfde man weer gesmst voor de wedstrijd tegen Twente.
Kaartjes waren nog beschikbaar.
25 p.p incl 1 parkeerkaart.
Hoofdtribune
Ik ben er bij zondag
1e wedstrijd die ik ga zien in Gelredome.
Ik ken het stadion wel van binnen, nooit bij een wedstrijd geweest.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik waarschuw je alvast voor de ontzettende lelijke bak beton
Tegen Arsenal toen paar jaar geleden stond ik ook aan de kant van P en dan tegen zo'n hoek aan, man wat een lelijk stadion
Veel voetbal zit er niet in he, ik vind het meer teren op de individuele kwaliteit van Tadic en Chadli. Als die dan slecht spelen of niet meedoen dan is de wedstrijd gelijk een stuk minder ja.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:49 schreef Opaas het volgende:
Matige pot gisteren. Zou de wedstrijd tegen Feyenoord dan incidenteel zijn geweest? Zat niks in gisteren hoewel er wel een paar kansen waren. Luc kan dat ding erin swaffelen en als Douglas zijn schoenen niet verkeerd om had aangetrokken lag het speeltuig gewoon in het net. Over pietertje maar te zwijgen.
Dan speel je gewoon een makkelijke gespeelde wedstrijd omdat Levante dan moet komen waardoor ruimtes ontstaan en je Willem wel goed kunt gebruiken.
Ze hebben het zichzelf ongelooflijk moeilijk gemaakt en vervolgens wordt er met de vinger naar Levante gewezen.
Ik kan me nog wel interviews herinneren van brama na wedstrijden tegen steaua en andere ploegen uit het oostblok waarin hij precies hetzelfde meedeelde. Heb je dan niets geleerd in de afgelopen pak en beet 4 jaar?
Bengtsson was btw superieur. Hij speelde echt goed en heeft een mooie lijn te pakken. Over de gehele verdediging kan ik weinig slechts zeggen afgaande op de laatste paar wedstrijden.
Dat is zo maar het zit daar nooit volquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:23 schreef bambino het volgende:
[..]
De grote vakken enzo vind ik wel tof.
maar waar zet je chadli dan neer?quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:48 schreef Opaas het volgende:
Er zit wel voetbal maar dat zit op de bank imo. Een Guti maar ook enkele jeugdspelers kunnen veel meer creativiteit brengen maar steve kiest alleen maar voor zekerheid want dat zijn kerels en met kerels win je wedstrijden aldus steve.. Ook Tadic eens een keer links zetten ipv iedere keer op rechts en dan met bulykin in de spits zou ook wel eens geprobeerd kunnen worden. Alles beter dan deze bagger op het moment.
Steve leunt inderdaad te veel op de kwaliteiten van een paar spelers. Wanneer deze wegvallen valt steve ook door de mand.
Guit rechts en Chadli op 10quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
maar waar zet je chadli dan neer?
Hij is geblesseerd, dus niet.:-)quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
maar waar zet je chadli dan neer?
quote:De blessure die Nacer Chadli afgelopen zondag heeft opgelopen tegen Feyenoord valt mee.
Nader onderzoek bij de aanvaller van FC Twente, die een kleine spierscheuring en een enkelblessure opliep, wees gisteren uit dat de schade aan zijn enkelbanden niet ernstig is. Wanneer hij weer inzetbaar is, is niet bekend. Maar zondag ontbreekt hij zeker nog in de selectie van de Enschedeers in het belangrijke duel met Vitesse.
Ozo.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:39 schreef Opaas het volgende:
[..]
Hij is geblesseerd, dus niet.:-)
Bedoelde meer wat steve op het moment zou kunnen doen.
Gewoon zoals tegen Feyenoord moet het. Druk zetten, lange bal als het kan en vol drop!quote:Op zondag 11 november 2012 12:46 schreef kastanova het volgende:
Ik heb het alweer gezien vrees ik...
Wedstrijd zoals tegen Ajax; achterover gaan hangen, breedtepases blijven geven totdat het fout gaat en vervolgens op de kloten krijgen...
Steve, wederom bedankt! Deze keer gaat die tactiek vast een keertje wél goed.
.
Zo ziet het er wel naar uit ja.quote:Op zondag 11 november 2012 12:46 schreef kastanova het volgende:
Ik heb het alweer gezien vrees ik...
Wedstrijd zoals tegen Ajax; achterover gaan hangen, breedtepases blijven geven totdat het fout gaat en vervolgens op de kloten krijgen...
Steve, wederom bedankt! Deze keer gaat die tactiek vast een keertje wél goed.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Twente die een puntje meeneemt uit Arnhem na een Europees duelquote:Op zondag 11 november 2012 14:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waar heb ik zojuist naar gekeken?
Als je het in dat perspectief zet valt het idd behoorlijk meequote:Op zondag 11 november 2012 14:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Twente die een puntje meeneemt uit Arnhem na een Europees duel
En om half 1!quote:Op zondag 11 november 2012 14:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als je het in dat perspectief zet valt het idd behoorlijk mee
En wij wonnen weer van julliequote:Op zondag 11 november 2012 14:20 schreef Mdrop het volgende:
Puntje tegen vitesse, iets wat ajax niet kan zeggen.
Bengtsson moet je niet op de back zetten, man.quote:Op zondag 11 november 2012 17:04 schreef bambino het volgende:
Ik zou Bjelland er gewoon weer in zetten, Bengtson op de plek van Braafheid. Vond Braafheid echt slecht spelen vandaag.
Luc begint een beetje op Kufo te lijken, tig keer buitenspel
Middenveld moet ook echt weer wat omhoog, hopelijk als Fer terug is een keer Brama op de bank om te zien hoe dat gaat, alhoewel hij de laatste tijd wel weer iets beter aan het spelen is.
Neuhquote:
Fiorentina, hij moet 2 mil kosten. Voornamelijk een VM, dus op de plek van Brama.quote:Op maandag 12 november 2012 22:20 schreef vluggejapie99 het volgende:
die Gudelj, Eintracht en volgens mij Sampdoria (of een andere italiaanse club) hadden ook interesse. Hopelijk kan Eintracht hem voor een paar ton oppikken.
quote:Leroy Fer kan mogelijk komende zondag, als FC Twente op bezoek gaat bij FC Utrecht, weer deel uit maken van de wedstrijdselectie. De middenvelder werkte dinsdagmorgen een volledige training af, meldt TC Tubantia.
Fer werd begin september geopereerd aan zijn meniscus, maar is nu weer volledig hersteld. Als de middenvelder deze week zonder problemen de rest van de groepstrainingen af kan werken, is de kans groot dat hij zondag tot de wedstrijdselectie behoort.
Nacer Chadli richt zich ook op de uitwedstrijd tegen FC Utrecht, maar de vleugelaanvaller werkte dinsdag nog binnen aan zijn herstel. Chadli wil later deze week de groepstraining hervatten.
Bron: http://www.twentefans.nl/(...)ar-voor-rentree.html
twitter:FardauW twitterde op dinsdag 13-11-2012 om 11:17:59Klaar voor eerste groepstraining, zegt een blije Leroy Fer. #fctwente http://t.co/c1jVcOIB reageer retweet
x2quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja. Nu er wat interlands hebben komt het mooi uit.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:07 schreef Stienn het volgende:
Zou mooi zijn Fer en Chadli erbij aankomende zondag.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:35 schreef blistah het volgende:
Mooi dat ie terug is, kunnen we nu echt gebruiken!
Driewerf eenschquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja. Nu er wat interlands hebben komt het mooi uit.
quote:
Het is toch verdomme niet meer normaal, laat joop ze aan de ketting leggen, kut landen-teams.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:34 schreef Peanutnootje het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)t&utm_medium=twitter
nee goed, maar bij de rest staat er nog wat debielersquote:Op woensdag 14 november 2012 18:50 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Nou de beste....Eerder de minder slechte. Heb je die uittrappen van hem weleens gezien.
quote:
Hejm welquote:Op woensdag 14 november 2012 19:07 schreef ReMcOrE het volgende:
ik bedacht me gisteren, dit jaar is het Glazen Huis in Enschede; 3 keer raden wat Ome Joop gaat doendie gaat de wijken in het plein op
[..]![]()
zijn max 6 wedstrijden, wel fijn voor Boschker, kan hij tenminste toch nog keepen dit seizoen.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:31 schreef Tjacka het volgende:
Gaat jullie nog heel veel punten kosten.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:19 schreef Dos37 het volgende:
Blessure van Mihaylov lijkt toch opeens mee te vallen.
Fer gaat mee naar Utrecht.
Goed nieuws op vrijdagmiddag.
Tadic links, Guti op 10, Cabral op rechts.quote:
Guti wordt een beetje gepasseerd de laatste tijd heb ik het gevoel, nog niet bepaald een vaste waarde terwijl Steve die bejaarde Landzaat er wel regelmatig in gooit.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tadic links, Guti op 10, Cabral op rechts.
Guti links, tadic in de spits, Cabral rechts en Fer op 10quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tadic links, Guti op 10, Cabral op rechts.
Mja, vertragen die hapquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Guti wordt een beetje gepasseerd de laatste tijd heb ik het gevoel, nog niet bepaald een vaste waarde terwijl Steve die bejaarde Landzaat er wel regelmatig in gooit.
Pletquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:12 schreef blistah het volgende:
Plet: 'FC Twente is voor mijn gevoel niet eerlijk geweest'
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)-eerlijk-geweest.htm
blijkbaar waren ze niet overtuigd dat hij de centrumspits van FCT kon zijn, dus haalden ze Bulykin en Castaignos... spijtig voor hem, maar alleen de schuld bij FCT neerleggen is natuurlijk ook niet netjesquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:12 schreef blistah het volgende:
Plet: 'FC Twente is voor mijn gevoel niet eerlijk geweest'
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)-eerlijk-geweest.htm
klopt, op dat punt is het wel de "schuld" van FCT; wellicht te snel een nieuwe spits willen hebben, of anders gewoon niet goed gezien wat de capaciteiten van dit kereltje zijn...quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:03 schreef Caland het volgende:
Sowieso een onbegrijpelijke aankoop, die man was eigenlijk ook te matig voor Heracles.
Wat stond er in het stuk dan?quote:Op zondag 18 november 2012 14:56 schreef Daywalk3r het volgende:
Stond eergisteren of gister nog een heel stuk in de krant over Castsignos
Dat er gelijk veel van verwacht wordt vanwege zijn voorgangers en dat hij nog jong is en wel graag wil enzo. 3 oudspelers aan het woord met hun meningen. Wel interessant.quote:
Hoeveel krediet heeft die man nog? Plet was sneller wegquote:
volgens mij nog aardig wat, want als je hem zelfs als Koos Kansloos op rechtsbuiten zet en Gyasi gaat wisselen, dan is dat een duidelijk teken...quote:Op zondag 18 november 2012 16:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoeveel krediet heeft die man nog?
Mihaylovquote:Op zondag 18 november 2012 16:40 schreef d1ce het volgende:
Wie zijn er nog allemaal geblesseerd? Bjelland, Bengtsson, Cabral, Chadli?
-Remco Regterschot, bron: nusport.nlquote:Dear Mister McClaren,
Komende zondag gaan jullie met FC Twente op visite bij FC Utrecht. Het wordt waarschijnlijk teleurstellend 1-1, uw praatje tijdens de aansluitende persconferentie heb ik alvast ingetikt.
Wat schattig.quote:Op zondag 18 november 2012 17:31 schreef Tha_Duck het volgende:
De reserve duitsers deden hun afkomst weer eer aan, meer proberen in kuilen te zitten dan te voetballen. Een schande voor de eredivisie, maar lekker een punt voor ons en 2 verliespunten bij jullie. Dat is dan wel weer een opsteker!
Gewoon negeren dat ventjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |