Verdediging is het probleem niet. Vooral het middenveld maar ook de aanval loopt niet lekker.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:34 schreef Daywalk3r het volgende:
De verdediging (al was het met velen) vond ik eens redelijk goed. (als collectief) aanvallend was het meh en op het middenveld ook.
Normaliter vind ik de verdediging een zwakke schakel maar dat was nu wel ok. Speelde Levante ook niet vol op de aanval.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:36 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Verdediging is het probleem niet. Vooral het middenveld maar ook de aanval loopt niet lekker.
In de competitie nog maar 6 doelpunten tegen gehad. Heel netjes dus.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:37 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Normaliter vind ik de verdediging een zwakke schakel maar dat was nu wel ok. Speelde Levante ook niet vol op de aanval.
Mihaylovquote:
Ligt vast tot 2014, daar gaan ze gewoon minimaal 5 miljoen voor vragen. Ik zie het niet gebeuren.quote:
Wil wel weg bij Heerenveen, wil een tussenstap maken en Tadic schijnt hem lekker te maken om naar Twente te komen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ligt vast tot 2014, daar gaan ze gewoon minimaal 5 miljoen voor vragen. Ik zie het niet gebeuren.
Ja maar daarom gaat Heerenveen de vraagprijs niet verlagen lijkt mij. Bij Narsingh was het in de winterstop ook al bekend dat hij weg wou, heeft ook tijden geduurd omdat niemand 4,1 miljoen wilde betalen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:33 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Wil wel weg bij Heerenveen, wil een tussenstap maken en Tadic schijnt hem lekker te maken om naar Twente te komen.
Zie hem natuurlijk veel liever naar Ajax komen
?quote:
quote:
Heb ook gelezen dat Djuricic helemaal geen zaakwaarnemer heeft, bespaard ook weer wat centjes.quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:33 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Wil wel weg bij Heerenveen, wil een tussenstap maken en Tadic schijnt hem lekker te maken om naar Twente te komen.
Zie hem natuurlijk veel liever naar Ajax komen
Ik waarschuw je alvast voor de ontzettende lelijke bak betonquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:36 schreef bambino het volgende:
Mijn moeder had laatst kaartjes kunnen regelen voor Vitesse - Feyenoord en nu had ze diezelfde man weer gesmst voor de wedstrijd tegen Twente.
Kaartjes waren nog beschikbaar.
25 p.p incl 1 parkeerkaart.
Hoofdtribune
Ik ben er bij zondag
1e wedstrijd die ik ga zien in Gelredome.
Ik ken het stadion wel van binnen, nooit bij een wedstrijd geweest.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik waarschuw je alvast voor de ontzettende lelijke bak beton
Tegen Arsenal toen paar jaar geleden stond ik ook aan de kant van P en dan tegen zo'n hoek aan, man wat een lelijk stadion
Veel voetbal zit er niet in he, ik vind het meer teren op de individuele kwaliteit van Tadic en Chadli. Als die dan slecht spelen of niet meedoen dan is de wedstrijd gelijk een stuk minder ja.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:49 schreef Opaas het volgende:
Matige pot gisteren. Zou de wedstrijd tegen Feyenoord dan incidenteel zijn geweest? Zat niks in gisteren hoewel er wel een paar kansen waren. Luc kan dat ding erin swaffelen en als Douglas zijn schoenen niet verkeerd om had aangetrokken lag het speeltuig gewoon in het net. Over pietertje maar te zwijgen.
Dan speel je gewoon een makkelijke gespeelde wedstrijd omdat Levante dan moet komen waardoor ruimtes ontstaan en je Willem wel goed kunt gebruiken.
Ze hebben het zichzelf ongelooflijk moeilijk gemaakt en vervolgens wordt er met de vinger naar Levante gewezen.
Ik kan me nog wel interviews herinneren van brama na wedstrijden tegen steaua en andere ploegen uit het oostblok waarin hij precies hetzelfde meedeelde. Heb je dan niets geleerd in de afgelopen pak en beet 4 jaar?
Bengtsson was btw superieur. Hij speelde echt goed en heeft een mooie lijn te pakken. Over de gehele verdediging kan ik weinig slechts zeggen afgaande op de laatste paar wedstrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |