zijn max 6 wedstrijden, wel fijn voor Boschker, kan hij tenminste toch nog keepen dit seizoen.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:31 schreef Tjacka het volgende:
Gaat jullie nog heel veel punten kosten.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:19 schreef Dos37 het volgende:
Blessure van Mihaylov lijkt toch opeens mee te vallen.
Fer gaat mee naar Utrecht.
Goed nieuws op vrijdagmiddag.
Tadic links, Guti op 10, Cabral op rechts.quote:
Guti wordt een beetje gepasseerd de laatste tijd heb ik het gevoel, nog niet bepaald een vaste waarde terwijl Steve die bejaarde Landzaat er wel regelmatig in gooit.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tadic links, Guti op 10, Cabral op rechts.
Guti links, tadic in de spits, Cabral rechts en Fer op 10quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tadic links, Guti op 10, Cabral op rechts.
Mja, vertragen die hapquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Guti wordt een beetje gepasseerd de laatste tijd heb ik het gevoel, nog niet bepaald een vaste waarde terwijl Steve die bejaarde Landzaat er wel regelmatig in gooit.
Pletquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:12 schreef blistah het volgende:
Plet: 'FC Twente is voor mijn gevoel niet eerlijk geweest'
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)-eerlijk-geweest.htm
blijkbaar waren ze niet overtuigd dat hij de centrumspits van FCT kon zijn, dus haalden ze Bulykin en Castaignos... spijtig voor hem, maar alleen de schuld bij FCT neerleggen is natuurlijk ook niet netjesquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:12 schreef blistah het volgende:
Plet: 'FC Twente is voor mijn gevoel niet eerlijk geweest'
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)-eerlijk-geweest.htm
klopt, op dat punt is het wel de "schuld" van FCT; wellicht te snel een nieuwe spits willen hebben, of anders gewoon niet goed gezien wat de capaciteiten van dit kereltje zijn...quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:03 schreef Caland het volgende:
Sowieso een onbegrijpelijke aankoop, die man was eigenlijk ook te matig voor Heracles.
Wat stond er in het stuk dan?quote:Op zondag 18 november 2012 14:56 schreef Daywalk3r het volgende:
Stond eergisteren of gister nog een heel stuk in de krant over Castsignos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |