Nu kom ik zelden in het Ajaxtopic, maar heb je ook zelf door dat al jouw posts over Feijenoord gaan?quote:Op zondag 4 november 2012 22:02 schreef Devv het volgende:
[..]
Feyenoord heeft een stoffig verleden en FC Twente de toekomst. We zullen het zien.
jij denkt zeker ook nog met warme gevoelens terug aan Xerxes, en Uruaguay is een van de beste voetballanden ter wereld want twee wereldkampioenschappen (1930 en 1950).quote:Op zondag 4 november 2012 21:58 schreef muzas het volgende:
[..]
Nu alleen nog even 10+ kampioenschappen, wat legendes opleiden en wat Europese bekertjes.
Zou mooi zijn.quote:Op zondag 4 november 2012 22:02 schreef Devv het volgende:
[..]
Feyenoord heeft een stoffig verleden en FC Twente de toekomst. We zullen het zien.
tegenwoordig is het juist veel mooier, toen was je nog trots op 480pquote:Op zondag 4 november 2012 23:29 schreef Ties02 het volgende:
Zo mooi zal het denk ik nooit meer worden
![]()
Krijg je ervan als je vuurwerkgeluiden komt maken in Enschede.quote:
Jezelf verlagen tot het niveau van de gemiddelde Feyenoordsupporter is wel erg triest.quote:Op maandag 5 november 2012 11:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je vuurwerkgeluiden komt maken in Enschede.
Eens. Blessure van Nacer lijkt mee te vallen overigensquote:Op maandag 5 november 2012 13:59 schreef Silv het volgende:
[..]
Jezelf verlagen tot het niveau van de gemiddelde Feyenoordsupporter is wel erg triest.
''Ja maar mama hun doen het ook''-reacties.quote:Op maandag 5 november 2012 11:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je vuurwerkgeluiden komt maken in Enschede.
Ja, jullie zouden je kaken op mekaar houden als Tukkers "bommen op Rotterdam" gaan zingen in de Kuip, hmhmquote:Op maandag 5 november 2012 16:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
''Ja maar mama hun doen het ook''-reacties.![]()
Ik zing nooit mee met zulke dingen, hamas hamas e.d. laat ik gewoon aan mij voorbij gaan hoor.quote:Op maandag 5 november 2012 16:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, jullie zouden je kaken op mekaar houden als Tukkers "bommen op Rotterdam" gaan zingen in de Kuip, hmhm
Da's best.quote:Op maandag 5 november 2012 16:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zing nooit mee met zulke dingen, hamas hamas e.d. laat ik gewoon aan mij voorbij gaan hoor.Verder blijft mijn vorige reactie nog steeds staan.
jeujquote:Op maandag 5 november 2012 15:11 schreef blistah het volgende:
[..]
Eens. Blessure van Nacer lijkt mee te vallen overigens. http://www.elfvoetbal.nl/(...)hoop-op-snel-herstel
* ReMcOrE zingtquote:
*ook meezingt*quote:
bronquote:Enkelbandletsel houdt Chadli voor onbepaalde tijd aan de kant
Nacer Chadli staat voor onbepaalde tijd aan de kant. De aanvaller van FC Twente viel zondag in de competitiewedstrijd tegen Feyenoord uit met een blessure aan zijn enkel en staat voorlopig niet tot de beschikking van Steve McClaren.
Onderzoek heeft maandag uitgewezen dat er sprake is van enkelbandletsel aan de linkerenkel van Chadli. In de komende dagen zal meer duidelijk worden over de prognose. Door de kwetsuur mist Chadli sowieso de Europa League-wedstrijd van komende donderdag tegen Levante uit Spanje.
Chadli speelde tot dusver dit seizoen negen competitieduels, waarin hij vier keer een doelpunt maakte. Zondag scoorde hij nog tegen Feyenoord (3-0).
Wuut wat een vet shirt ik wil ookquote:Op maandag 5 november 2012 22:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
*ook meezingt*
Ik heb toevallig m'n Twisted Sister-shirt met "We're not gonna take it" op de achterkant aan
Inderdaad, en ook alleen de joden mogen dat wmb. Maargoed, enige inventiviteit is jullie sowieso vreemd zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 5 november 2012 22:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja klopt, alleen de joden zingen dat
quote:Op maandag 5 november 2012 22:36 schreef Ties02 het volgende:
Welke lul zei dat het allemaal wel goed kwam?
[..]
Wuut wat een vet shirt ik wil ook![]()
Doe maar nietquote:
Ik ook wel hoor. Die éénzijdige rivaliteit is altijd hilarisch, met als toppertje natuurlijk die brief (in supergoed Engelsquote:
Doe ook eens een TR als je het uit de hand vindt lopenquote:Op maandag 5 november 2012 22:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Haal de veegwagen er eens door, loopt helemaal uit de hand hier
Nog steeds?quote:Op maandag 5 november 2012 22:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
*ook meezingt*
Ik heb toevallig m'n Twisted Sister-shirt met "We're not gonna take it" op de achterkant aan
Cabral zou ook kunnenquote:Op maandag 5 november 2012 22:51 schreef Ties02 het volgende:
Wie moet er dan ipv Chadli spelen? Gutierez?
Dit soort reacties mogen dus rustig weblijven.quote:Op maandag 5 november 2012 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog steeds?Of durf je niks anders meer aan te trekken uit bijgeloof na de overwinning van Feyenoord? Levante is nog ver weg hoor.
Leuk, zie het wel in die jongen zitten. Wel behoorlijk wisselvallig bij Feyenoord maar gaat iig gevaar van uit..quote:
Jij hebt de wedstrijden van Cabral bij Twente gemist?quote:Op maandag 5 november 2012 22:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Leuk, zie het wel in die jongen zitten. Wel behoorlijk wisselvallig bij Feyenoord maar gaat iig gevaar van uit..
En de commentator tijdens de wedstrijd: "daar zitten een heleboel botjes"quote:
Hoezo nog steeds?quote:Op maandag 5 november 2012 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog steeds?Of durf je niks anders meer aan te trekken uit bijgeloof na de overwinning van Feyenoord? Levante is nog ver weg hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |