Hadden ze dat een aantal jaar geleden ook al niet? Volgens mij begon het toch echter met "rood is onze veste". Zoiets dacht ik.quote:
Tadic - Casta - Gyasiquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:11 schreef d1ce het volgende:
Hopelijk gaat Tadic links spelen, ben benieuwd of hij daar nog beter presteert.
Wil je zeggen dat wat ik net zei dat jij dat tof vind aan Twente?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Precies ditmaar "wij" weten beter.
Ook dit weer. Of je doet dom of je bent gewoon echt te dom voor woorden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij vindt het wel fijn die trommels en jezelf compleet belachelijk maken door Feyenoord ''arch enemy'' te noemen, ik noem dat aids ja.
Guti rendeert beter op 10, en wie moet je op links of 10 zetten als je Guti rechts posteert?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:43 schreef Ascendancy het volgende:
Fer doet misschien weer mee tegen utrecht.
Ben ik trouwens de enige die liever guti dan cabral op de vleugel ziet als vervanger voor chadli?
Hij moet het nu wel een keer laten zien. So far ben ik nog niet onder de indruk.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:14 schreef Dos37 het volgende:
Wie weet gaat ie opeens verrassen die Cabral.
Gelukkig geruild voor die Verhoekquote:Op woensdag 7 november 2012 15:18 schreef Momo... het volgende:
[..]
Hij moet het nu wel een keer laten zien. So far ben ik nog niet onder de indruk.
Was ook een beetje gaar dat. Matige speler ruilen voor een andere matige speler. Misschien dat Cabral wat meer potentie heeft.quote:
Hij komt voor mij een beetje over alsof hij het allemaal niet zo boeiend vind. Een beetje trainen, wat ouwehoeren met zijn matties en een paar ton per jaar binnen halen.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:35 schreef Silv het volgende:
[..]
Was ook een beetje gaar dat. Matige speler ruilen voor een andere matige speler. Misschien dat Cabral wat meer potentie heeft.
Inderdaad, veel meer potentie. Kijk hoe Verhoek nu presteert bij Feyenoord, vond hem zelfs slecht voor de breedte.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:35 schreef Silv het volgende:
[..]
Was ook een beetje gaar dat. Matige speler ruilen voor een andere matige speler. Misschien dat Cabral wat meer potentie heeft.
Je moet FM 2013 inderdaad niet ál te serieus nemen. Geweldig spel hoor, maar ik denk dat de staff van Twente iemands potentie redelijk goed in kan schatten.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:46 schreef d1ce het volgende:
Ik weet dat ik spelletjes niet al te serieus moet nemen, maar ik heb dus Football Manager 2013 gekocht en daar is Tim Hölscher een zeer groot talent. Niet een keer tijd om door te laten stromen ipv Landzaat en Born wat vaker in te laten vallen? Herinner mij dat Born zeer sterk inviel destijds.
Zoals bij David en Gouriye?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:48 schreef Silv het volgende:
[..]
Je moet FM 2013 inderdaad niet ál te serieus nemen. Geweldig spel hoor, maar ik denk dat de staff van Twente iemands potentie redelijk goed in kan schatten.
Valt me mee dat Michailov niets heeftquote:McClaren bezorgd over kleine pijntjes bij Castaignos (lies), Bengtsson (buikspier), Bulykin (enkel) en Schilder (knie)
Ik heb FIFA13 en daar heb ik Castaignos voor 13 miljoen verkocht aan Juventus... heb één of andere Leandro teruggehaald, 19 jaar uit Brazilïe voor een paar miljoen... maar scoort ook nietquote:Op woensdag 7 november 2012 15:46 schreef d1ce het volgende:
Ik weet dat ik spelletjes niet al te serieus moet nemen, maar ik heb dus Football Manager 2013 gekocht en daar is Tim Hölscher een zeer groot talent. Niet een keer tijd om door te laten stromen ipv Landzaat en Born wat vaker in te laten vallen? Herinner mij dat Born zeer sterk inviel destijds.
David wilde veel meer geld zien, Twente was niet bereid dat te betalen, David verlengde z'n contract nietquote:
Waar woont hij?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:59 schreef Spatzmann het volgende:
Leroy Fer zag er fit uit, hij was de hond aan het uitlatenHij heeft wel een verschrikkelijk homosexueel gay kleine kuttelikkertje als hond
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:31 schreef bambino het volgende:
Heb er zin aan vanavond. Hopelijk sterker als tegen Feyenoord!
Niet bepaald goed, al heeft Cabral wel wat leuke acties laten zien. Levante bestaat uit huilies en staat met 11 man in de eigen goal.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:55 schreef Skv het volgende:
Hoe speelt Twente? EL zendt het niet uit
Twente is ook veel aan het jammeren hoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet bepaald goed, al heeft Cabral wel wat leuke acties laten zien. Levante bestaat uit huilies en staat met 11 man in de eigen goal.
quote:Op donderdag 8 november 2012 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Zat Twente ook niet mee, volgende week beter het is immers maar een spelletje
En dan ook daarin falen zoals vorig jaar. Wat een genie, die Steve.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:07 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat een laf voetbal. Het lijkt wel op Steve er zo op speelt dat Fct alleen in de competitie blijft voor de titel.
Valt ook niet mee voor een coach die te pas en te onpas in de pers roept dat alleen de competitie telt om zijn spelers te overtuigen dat ze in de EL ook alles moeten gevenquote:Op donderdag 8 november 2012 23:16 schreef Ties02 het volgende:
Positief bekeken: de spelers zijn dan wel lekker fit voor de rest van de competitie, geen driedubbel programma meer![]()
om te janken dit natuurlijk, waarom speel je dan een heel seizoen en voorrondes Europees voetbal af te dwingen? Slaat nergens op dit, 3/4 jaar geleden gingen we elke Europese wedstrijd vol inzet en strijd aan. En nu dit gekut in een troosteloze Grolsch Veste op bepaalde momenten..
Verdediging is het probleem niet. Vooral het middenveld maar ook de aanval loopt niet lekker.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:34 schreef Daywalk3r het volgende:
De verdediging (al was het met velen) vond ik eens redelijk goed. (als collectief) aanvallend was het meh en op het middenveld ook.
Normaliter vind ik de verdediging een zwakke schakel maar dat was nu wel ok. Speelde Levante ook niet vol op de aanval.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:36 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Verdediging is het probleem niet. Vooral het middenveld maar ook de aanval loopt niet lekker.
In de competitie nog maar 6 doelpunten tegen gehad. Heel netjes dus.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:37 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Normaliter vind ik de verdediging een zwakke schakel maar dat was nu wel ok. Speelde Levante ook niet vol op de aanval.
Mihaylovquote:
Ligt vast tot 2014, daar gaan ze gewoon minimaal 5 miljoen voor vragen. Ik zie het niet gebeuren.quote:
Wil wel weg bij Heerenveen, wil een tussenstap maken en Tadic schijnt hem lekker te maken om naar Twente te komen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ligt vast tot 2014, daar gaan ze gewoon minimaal 5 miljoen voor vragen. Ik zie het niet gebeuren.
Ja maar daarom gaat Heerenveen de vraagprijs niet verlagen lijkt mij. Bij Narsingh was het in de winterstop ook al bekend dat hij weg wou, heeft ook tijden geduurd omdat niemand 4,1 miljoen wilde betalen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:33 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Wil wel weg bij Heerenveen, wil een tussenstap maken en Tadic schijnt hem lekker te maken om naar Twente te komen.
Zie hem natuurlijk veel liever naar Ajax komen
?quote:
quote:
Heb ook gelezen dat Djuricic helemaal geen zaakwaarnemer heeft, bespaard ook weer wat centjes.quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:33 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Wil wel weg bij Heerenveen, wil een tussenstap maken en Tadic schijnt hem lekker te maken om naar Twente te komen.
Zie hem natuurlijk veel liever naar Ajax komen
Ik waarschuw je alvast voor de ontzettende lelijke bak betonquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:36 schreef bambino het volgende:
Mijn moeder had laatst kaartjes kunnen regelen voor Vitesse - Feyenoord en nu had ze diezelfde man weer gesmst voor de wedstrijd tegen Twente.
Kaartjes waren nog beschikbaar.
25 p.p incl 1 parkeerkaart.
Hoofdtribune
Ik ben er bij zondag
1e wedstrijd die ik ga zien in Gelredome.
Ik ken het stadion wel van binnen, nooit bij een wedstrijd geweest.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik waarschuw je alvast voor de ontzettende lelijke bak beton
Tegen Arsenal toen paar jaar geleden stond ik ook aan de kant van P en dan tegen zo'n hoek aan, man wat een lelijk stadion
Veel voetbal zit er niet in he, ik vind het meer teren op de individuele kwaliteit van Tadic en Chadli. Als die dan slecht spelen of niet meedoen dan is de wedstrijd gelijk een stuk minder ja.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:49 schreef Opaas het volgende:
Matige pot gisteren. Zou de wedstrijd tegen Feyenoord dan incidenteel zijn geweest? Zat niks in gisteren hoewel er wel een paar kansen waren. Luc kan dat ding erin swaffelen en als Douglas zijn schoenen niet verkeerd om had aangetrokken lag het speeltuig gewoon in het net. Over pietertje maar te zwijgen.
Dan speel je gewoon een makkelijke gespeelde wedstrijd omdat Levante dan moet komen waardoor ruimtes ontstaan en je Willem wel goed kunt gebruiken.
Ze hebben het zichzelf ongelooflijk moeilijk gemaakt en vervolgens wordt er met de vinger naar Levante gewezen.
Ik kan me nog wel interviews herinneren van brama na wedstrijden tegen steaua en andere ploegen uit het oostblok waarin hij precies hetzelfde meedeelde. Heb je dan niets geleerd in de afgelopen pak en beet 4 jaar?
Bengtsson was btw superieur. Hij speelde echt goed en heeft een mooie lijn te pakken. Over de gehele verdediging kan ik weinig slechts zeggen afgaande op de laatste paar wedstrijden.
Dat is zo maar het zit daar nooit volquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:23 schreef bambino het volgende:
[..]
De grote vakken enzo vind ik wel tof.
maar waar zet je chadli dan neer?quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:48 schreef Opaas het volgende:
Er zit wel voetbal maar dat zit op de bank imo. Een Guti maar ook enkele jeugdspelers kunnen veel meer creativiteit brengen maar steve kiest alleen maar voor zekerheid want dat zijn kerels en met kerels win je wedstrijden aldus steve.. Ook Tadic eens een keer links zetten ipv iedere keer op rechts en dan met bulykin in de spits zou ook wel eens geprobeerd kunnen worden. Alles beter dan deze bagger op het moment.
Steve leunt inderdaad te veel op de kwaliteiten van een paar spelers. Wanneer deze wegvallen valt steve ook door de mand.
Guit rechts en Chadli op 10quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
maar waar zet je chadli dan neer?
Hij is geblesseerd, dus niet.:-)quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
maar waar zet je chadli dan neer?
quote:De blessure die Nacer Chadli afgelopen zondag heeft opgelopen tegen Feyenoord valt mee.
Nader onderzoek bij de aanvaller van FC Twente, die een kleine spierscheuring en een enkelblessure opliep, wees gisteren uit dat de schade aan zijn enkelbanden niet ernstig is. Wanneer hij weer inzetbaar is, is niet bekend. Maar zondag ontbreekt hij zeker nog in de selectie van de Enschedeers in het belangrijke duel met Vitesse.
Ozo.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:39 schreef Opaas het volgende:
[..]
Hij is geblesseerd, dus niet.:-)
Bedoelde meer wat steve op het moment zou kunnen doen.
Gewoon zoals tegen Feyenoord moet het. Druk zetten, lange bal als het kan en vol drop!quote:Op zondag 11 november 2012 12:46 schreef kastanova het volgende:
Ik heb het alweer gezien vrees ik...
Wedstrijd zoals tegen Ajax; achterover gaan hangen, breedtepases blijven geven totdat het fout gaat en vervolgens op de kloten krijgen...
Steve, wederom bedankt! Deze keer gaat die tactiek vast een keertje wél goed.
.
Zo ziet het er wel naar uit ja.quote:Op zondag 11 november 2012 12:46 schreef kastanova het volgende:
Ik heb het alweer gezien vrees ik...
Wedstrijd zoals tegen Ajax; achterover gaan hangen, breedtepases blijven geven totdat het fout gaat en vervolgens op de kloten krijgen...
Steve, wederom bedankt! Deze keer gaat die tactiek vast een keertje wél goed.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |