Hadden ze dat een aantal jaar geleden ook al niet? Volgens mij begon het toch echter met "rood is onze veste". Zoiets dacht ik.quote:
Tadic - Casta - Gyasiquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:11 schreef d1ce het volgende:
Hopelijk gaat Tadic links spelen, ben benieuwd of hij daar nog beter presteert.
Wil je zeggen dat wat ik net zei dat jij dat tof vind aan Twente?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Precies ditmaar "wij" weten beter.
Ook dit weer. Of je doet dom of je bent gewoon echt te dom voor woorden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij vindt het wel fijn die trommels en jezelf compleet belachelijk maken door Feyenoord ''arch enemy'' te noemen, ik noem dat aids ja.
Guti rendeert beter op 10, en wie moet je op links of 10 zetten als je Guti rechts posteert?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:43 schreef Ascendancy het volgende:
Fer doet misschien weer mee tegen utrecht.
Ben ik trouwens de enige die liever guti dan cabral op de vleugel ziet als vervanger voor chadli?
Hij moet het nu wel een keer laten zien. So far ben ik nog niet onder de indruk.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:14 schreef Dos37 het volgende:
Wie weet gaat ie opeens verrassen die Cabral.
Gelukkig geruild voor die Verhoekquote:Op woensdag 7 november 2012 15:18 schreef Momo... het volgende:
[..]
Hij moet het nu wel een keer laten zien. So far ben ik nog niet onder de indruk.
Was ook een beetje gaar dat. Matige speler ruilen voor een andere matige speler. Misschien dat Cabral wat meer potentie heeft.quote:
Hij komt voor mij een beetje over alsof hij het allemaal niet zo boeiend vind. Een beetje trainen, wat ouwehoeren met zijn matties en een paar ton per jaar binnen halen.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:35 schreef Silv het volgende:
[..]
Was ook een beetje gaar dat. Matige speler ruilen voor een andere matige speler. Misschien dat Cabral wat meer potentie heeft.
Inderdaad, veel meer potentie. Kijk hoe Verhoek nu presteert bij Feyenoord, vond hem zelfs slecht voor de breedte.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:35 schreef Silv het volgende:
[..]
Was ook een beetje gaar dat. Matige speler ruilen voor een andere matige speler. Misschien dat Cabral wat meer potentie heeft.
Je moet FM 2013 inderdaad niet ál te serieus nemen. Geweldig spel hoor, maar ik denk dat de staff van Twente iemands potentie redelijk goed in kan schatten.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:46 schreef d1ce het volgende:
Ik weet dat ik spelletjes niet al te serieus moet nemen, maar ik heb dus Football Manager 2013 gekocht en daar is Tim Hölscher een zeer groot talent. Niet een keer tijd om door te laten stromen ipv Landzaat en Born wat vaker in te laten vallen? Herinner mij dat Born zeer sterk inviel destijds.
Zoals bij David en Gouriye?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:48 schreef Silv het volgende:
[..]
Je moet FM 2013 inderdaad niet ál te serieus nemen. Geweldig spel hoor, maar ik denk dat de staff van Twente iemands potentie redelijk goed in kan schatten.
Valt me mee dat Michailov niets heeftquote:McClaren bezorgd over kleine pijntjes bij Castaignos (lies), Bengtsson (buikspier), Bulykin (enkel) en Schilder (knie)
Ik heb FIFA13 en daar heb ik Castaignos voor 13 miljoen verkocht aan Juventus... heb één of andere Leandro teruggehaald, 19 jaar uit Brazilďe voor een paar miljoen... maar scoort ook nietquote:Op woensdag 7 november 2012 15:46 schreef d1ce het volgende:
Ik weet dat ik spelletjes niet al te serieus moet nemen, maar ik heb dus Football Manager 2013 gekocht en daar is Tim Hölscher een zeer groot talent. Niet een keer tijd om door te laten stromen ipv Landzaat en Born wat vaker in te laten vallen? Herinner mij dat Born zeer sterk inviel destijds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |