Dat is zo maar het zit daar nooit volquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:23 schreef bambino het volgende:
[..]
De grote vakken enzo vind ik wel tof.
maar waar zet je chadli dan neer?quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:48 schreef Opaas het volgende:
Er zit wel voetbal maar dat zit op de bank imo. Een Guti maar ook enkele jeugdspelers kunnen veel meer creativiteit brengen maar steve kiest alleen maar voor zekerheid want dat zijn kerels en met kerels win je wedstrijden aldus steve.. Ook Tadic eens een keer links zetten ipv iedere keer op rechts en dan met bulykin in de spits zou ook wel eens geprobeerd kunnen worden. Alles beter dan deze bagger op het moment.
Steve leunt inderdaad te veel op de kwaliteiten van een paar spelers. Wanneer deze wegvallen valt steve ook door de mand.
Guit rechts en Chadli op 10quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
maar waar zet je chadli dan neer?
Hij is geblesseerd, dus niet.:-)quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
maar waar zet je chadli dan neer?
quote:De blessure die Nacer Chadli afgelopen zondag heeft opgelopen tegen Feyenoord valt mee.
Nader onderzoek bij de aanvaller van FC Twente, die een kleine spierscheuring en een enkelblessure opliep, wees gisteren uit dat de schade aan zijn enkelbanden niet ernstig is. Wanneer hij weer inzetbaar is, is niet bekend. Maar zondag ontbreekt hij zeker nog in de selectie van de Enschedeers in het belangrijke duel met Vitesse.
Ozo.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:39 schreef Opaas het volgende:
[..]
Hij is geblesseerd, dus niet.:-)
Bedoelde meer wat steve op het moment zou kunnen doen.
Gewoon zoals tegen Feyenoord moet het. Druk zetten, lange bal als het kan en vol drop!quote:Op zondag 11 november 2012 12:46 schreef kastanova het volgende:
Ik heb het alweer gezien vrees ik...
Wedstrijd zoals tegen Ajax; achterover gaan hangen, breedtepases blijven geven totdat het fout gaat en vervolgens op de kloten krijgen...
Steve, wederom bedankt! Deze keer gaat die tactiek vast een keertje wél goed.
.
Zo ziet het er wel naar uit ja.quote:Op zondag 11 november 2012 12:46 schreef kastanova het volgende:
Ik heb het alweer gezien vrees ik...
Wedstrijd zoals tegen Ajax; achterover gaan hangen, breedtepases blijven geven totdat het fout gaat en vervolgens op de kloten krijgen...
Steve, wederom bedankt! Deze keer gaat die tactiek vast een keertje wél goed.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |