Het kan ook zoals vorig jara hoorquote:
Ik zou dan eerder Ferrer noemen, maar die zal wel uitgeblust zijn na zijn Parijs finale...quote:Op zondag 4 november 2012 11:25 schreef Jellereppe het volgende:
Beter kun je zeggen een van de top 4. Hoewel Del Potro geen vierde, maar volgens mij 6de op de wereldranglijst staat, hoort hij op nummer 4 te staan op dit moment. Del Potro speelt zijn beste tennis op indoorbanen. Die gaat ook mee dingen naar het kampioenschap.
Vind het jammer, waarom moeten ze er allemaal op dezelfde degelijke manier bijlopen? Sponsor?quote:Op zondag 4 november 2012 11:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het kan ook zoals vorig jara hoor
[ afbeelding ]
Nou, ik schat Del Potro iets hoger in dan Ferrer, maar je hebt al een goed argument genoemd. Die speelt al 2 weken non-stop en daarna moet hij nog opdagen tegen Del Potro en Federer in zijn groep. Nah, teveel hooi op zijn vork genomen inderdaad.quote:Op zondag 4 november 2012 11:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zou dan eerder Ferrer noemen, maar die zal wel uitgeblust zijn na zijn Parijs finale...
Ooit van een gala gehoord? Daar is in principe (de mannen tenminste) iedereen in dezelfde kleding. Ik vind het eerder raar dat ze vorige jaren niet hetzelfde droegen.quote:Op zondag 4 november 2012 11:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Vind het jammer, waarom moeten ze er allemaal op dezelfde degelijke manier bijlopen? Sponsor?
Ja ik schat Delpo ook hoger in, zeker in die groep. Die haalt zeker wel de halve finale. Maar ik denk dat hij kansloos is tegen de top 3.quote:Op zondag 4 november 2012 11:29 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nou, ik schat Del Potro iets hoger in dan Ferrer, maar je hebt al een goed argument genoemd. Die speelt al 2 weken non-stop en daarna moet hij nog opdagen tegen Del Potro en Federer in zijn groep. Nah, teveel hooi op zijn vork genomen inderdaad.
Als de top 3 inclusief Federer hun niveau halen, dan is de halve finale zijn eindstation, ja. Maar we zullen zien. Del Potro kan de grote namen verslaan, dat heeft hij eerder bewezen.quote:Op zondag 4 november 2012 11:31 schreef Norrage het volgende:
Ja ik schat Delpo ook hoger in, zeker in die groep. Die haalt zeker wel de halve finale. Maar ik denk dat hij kansloos is tegen de top 3.
Dit is geen gala, want ze dragen een stropdas, en bovendien is het niet heel moeilijk op op zijn minst even een andere das uit te zoeken. Er is geen enkele etiquette-regel die stelt dat je tot in detail dezelfde outfit moet hebben.quote:Op zondag 4 november 2012 11:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ooit van een gala gehoord? Daar is in principe (de mannen tenminste) iedereen in dezelfde kleding. Ik vind het eerder raar dat ze vorige jaren niet hetzelfde droegen.
Dit is wel een gala (je hoeft niet perse in smoking naar gala's als de dresscode vooraf wordt bepaalt). Waarom ben je altijd zo eigenwijs? Ik vind het persoonlijk juist heel erg lelijk als iedereen net wat anders aan heeft, zeker zoiets kleins als een das. Mijn god dat was lelijk vorig jaarquote:Op zondag 4 november 2012 11:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dit is geen gala, want ze dragen een stropdas, en bovendien is het niet heel moeilijk op op zijn minst even een andere das uit te zoeken. Er is geen enkele etiquette-regel die stelt dat je tot in detail dezelfde outfit moet hebben.
Maar het is hem dit jaar, met uitzondering van Fed in Basel, nog niet gelukt. Not even closequote:Op zondag 4 november 2012 11:32 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Als de top 3 inclusief Federer hun niveau halen, dan is de halve finale zijn eindstation, ja. Maar we zullen zien. Del Potro kan de grote namen verslaan, dat heeft hij eerder bewezen.
Als hij de mogelijkheid heeft nog even langs zijn 'dokter' te gaan moet dat geen probleem opleveren.quote:Op zondag 4 november 2012 11:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zou dan eerder Ferrer noemen, maar die zal wel uitgeblust zijn na zijn Parijs finale...
Helemaal eens met deze post.quote:Op zondag 4 november 2012 11:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar het is hem dit jaar, met uitzondering van Fed in Basel, nog niet gelukt. Not even closeMaar nu is wel de uitgelezen mogelijkheid. Djoko en Fed moeten we nog maar zien of die in goede vorm zijn, Murray lijkt op zich wel gemotiveerd denk ik. Wordt wel een leuk toernooi
Duidelijk dat iig Tipsy en Tsonga ergens onderaan zullen bungelen
Wel een mooie quizvraag of je alle spelers nog herkentquote:Op zondag 4 november 2012 11:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dit is wel een gala (je hoeft niet perse in smoking naar gala's als de dresscode vooraf wordt bepaalt). Waarom ben je altijd zo eigenwijs? Ik vind het persoonlijk juist heel erg lelijk als iedereen net wat anders aan heeft, zeker zoiets kleins als een das. Mijn god dat was lelijk vorig jaar
Ach, ze hadden zich ook zo kunnen kleden:
[ afbeelding ]
sorry snelle jelle ik denk andersomquote:Op zondag 4 november 2012 11:29 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nou, ik schat Del Potro iets hoger in dan Ferrer, maar je hebt al een goed argument genoemd. Die speelt al 2 weken non-stop en daarna moet hij nog opdagen tegen Del Potro en Federer in zijn groep. Nah, teveel hooi op zijn vork genomen inderdaad.
ja tipsy lijkt klein maar volgens mij is ferrer rond de 1.75quote:Op zondag 4 november 2012 09:26 schreef XL het volgende:
Ik realiseerde me eigenlijk nooit dat Tipsa zo'n kabouter was
Dan verschillen wij van mening, Anonymousz.quote:Op zondag 4 november 2012 13:53 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
sorry snelle jelle ik denk andersom
yup maar ik mag jou nog steeds hoorquote:Op zondag 4 november 2012 14:34 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dan verschillen wij van mening, Anonymousz.
Tsja, op Wimbledon niet zo vreemd (daarom blijf ik het echt werkelijk waar genant vinden dat Fed het zo lastig had met delpo tijdens de OS). En die andere pot is ondertussen zo lang geledne...quote:Op zondag 4 november 2012 14:16 schreef Rosario het volgende:
Hoe kunnen jullie Del Potro nou hoger inschatten, Ferrer heeft hem dit jaar al twee keer getikt in straight sets.
Ik jou ook.quote:Op zondag 4 november 2012 14:36 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
yup maar ik mag jou nog steeds hoor
Oké, hij is ongetwijfeld vermoeid, dat werkt absoluut in z'n nadeel. Ben het ook eens zijn als je zou zeggen dat Delpo beter is/meer kan tegen toppers.quote:Op zondag 4 november 2012 14:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tsja, op Wimbledon niet zo vreemd (daarom blijf ik het echt werkelijk waar genant vinden dat Fed het zo lastig had met delpo tijdens de OS). En die andere pot is ondertussen zo lang geledne...
Maar je hebt gelijk hoor, maar dit toernooi met een vermoeide Ferrer en zelf in goede vorm, zie ik Delpo toch wel de favoriet.
quote:“I'm very, very happy. I've won two times here,” said Ferrer. “This is special for me because grass is maybe my worst surface. On a clay court or hard court, my game is more adapted.”
Geen idee hoe maar als je me even het stukje code PMt zet ik het erin!quote:
Dat zijn toch geen statistieken. 2 finales op gras, ja, er zijn ook ongeveer maar 2 toernooien op gras. Hij doet het altijd behoorlijk/redelijk goed op Wimbledon. En dit jaar kwam hij er bijna in de halve finale en versloeg hij bijna Murray nog, en veegde hij de vloer aan met Delpo...die nog dramatischer is op gras dan Ferrer. Ferrer onderschat zichzelf een beetje op gras en snelle ondergronden geloof ik, hij is ook erg goed aan het net.quote:Op zondag 4 november 2012 15:04 schreef Rosario het volgende:
[..]
Oké, hij is ongetwijfeld vermoeid, dat werkt absoluut in z'n nadeel. Ben het ook eens zijn als je zou zeggen dat Delpo beter is/meer kan tegen toppers.
Maar over Wimbledon; Ferrer is echt drama op gras, van alle 33 finales die hij speelde waren er slechts twee op die ondergrond. Beide in Den Bosch. Die won hij, en dat vond hij echt een wonder.
[..]
zie PMquote:Op zondag 4 november 2012 15:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Geen idee hoe maar als je me even het stukje code PMt zet ik het erin!
Smoking is dan ook niet de dresscode van een gala. Je kunt mij wel eigenwijs gaan noemen, maar daarmee heb je niet plots gelijkquote:Op zondag 4 november 2012 11:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dit is wel een gala (je hoeft niet perse in smoking naar gala's als de dresscode vooraf wordt bepaalt). Waarom ben je altijd zo eigenwijs? Ik vind het persoonlijk juist heel erg lelijk als iedereen net wat anders aan heeft, zeker zoiets kleins als een das. Mijn god dat was lelijk vorig jaar
Ach, ze hadden zich ook zo kunnen kleden:
[ afbeelding ]
Ik vind je eigenwijs dat je je ongelijk nooit kan toegeven. Boven de foto's, zoals gepost op de ATP site, staat zelfs gewoon "ATP playersGALA". Gala is niet equivalent aan rokkostuum, ik heb er genoeg meegemaakt om dat te weten. Je wordt wel verwacht allemaal hetzelfde te dragen, of dat nou white tie of black tie is kan verschillen, maar er wordt van je verwacht dat je hetzelfde draagt.quote:Op zondag 4 november 2012 23:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Smoking is dan ook niet de dresscode van een gala. Je kunt mij wel eigenwijs gaan noemen, maar daarmee heb je niet plots gelijkgala betekent rokkostuum, als dat niet de dresscode is, dan is het geen gala. Een smoking draag je bij een formeel feest en een pak is gewoon formeel.
Dat oude is wel hylarisch lelijkHipsters zouden het vast prachtig vinden.
Maar dan hoop je wel dat de prostituees allemaal hetzelfde dragenquote:Op zondag 4 november 2012 23:22 schreef Morthill het volgende:
Ik kan een kroeg afhuren, wat prostituees inschakelen en die met poedels in een kooi laten dansen, en dat geheel als gala promoten
Dezelfde cupmaat? Want ze dragen niks!quote:Op zondag 4 november 2012 23:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar dan hoop je wel dat de prostituees allemaal hetzelfde dragen
Cool, wanneer is het?quote:Op zondag 4 november 2012 23:22 schreef Morthill het volgende:
Ik kan een kroeg afhuren, wat prostituees inschakelen en die met poedels in een kooi laten dansen, en dat geheel als gala promoten
Als je daar binnen zit, is het vrij sfeervol. Vond het wel een van de betere venues waar ik geweest ben. Maar buiten de zaal om, is de O2 echt een ramp.quote:Op maandag 5 november 2012 15:33 schreef Rosario het volgende:
Brrr, wat is die venue in Londen toch koud en kil met dat blauw....
Kan me voorstellen dat het beter is als je daar zit, maar op de BBC is het echt te 'gloomy', om het maar even in mooi Nederlands te zeggen.quote:Op maandag 5 november 2012 15:47 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Als je daar binnen zit, is het vrij sfeervol. Vond het wel een van de betere venues waar ik geweest ben. Maar buiten de zaal om, is de O2 echt een ramp.
Ah, wat een heerlijke scorebordredeneringquote:Op maandag 5 november 2012 16:00 schreef rhubarb het volgende:
Berdych staat voor in de H2H tegen Murray én Tsonga, dus het zou logisch zijn als hij hier de halve finales haalt.
Wacht maar af hoe het loopt. Zo'n H2H is best een aardige indicatie.quote:Op maandag 5 november 2012 16:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ah, wat een heerlijke scorebordredenering
Een indicatie is verre van een argument voor een causale relatiequote:Op maandag 5 november 2012 16:14 schreef rhubarb het volgende:
[..]
Wacht maar af hoe het loopt. Zo'n H2H is best een aardige indicatie.
Gast, echt.quote:Op maandag 5 november 2012 16:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
Een indicatie is verre van een argument voor een causale relatie
quote:
Tja, ik zou eerder een formulering als "goede kans", of "niet vreemd" gebruiken, maar als je zegt dat het "logisch" is als Nadal uit deze of gene groep zou komen als dit toernooi op gravel was omdat hij positieve, relevante, h2h's tegen de mensen uit deze poel heeft, mwah, dat dekt de lading wel.quote:Op maandag 5 november 2012 16:29 schreef Morthill het volgende:
[..]wat? Je gaat toch ook niet zeggen dat het logisch is als Nadal wint van Djokovic, omdat de H2H in Nadals voordeel is.
Als dat soort argumentatie opging, dan was tennis geen fuck aan geweest.
Maar goed, ik zal wel stil zijn, want het is blijkbaar vervelend als er mensen rondlopen die geen onzin uit willen kramen
Ik ben trouwens Murray in de XL-game.quote:Op maandag 5 november 2012 17:01 schreef Norrage het volgende:
Heeft Murray nou naar ons geluisterd luckass?
Het zou wel een aardige predictor variabele zijn in een regressie analysequote:Op maandag 5 november 2012 16:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
Een indicatie is verre van een argument voor een causale relatie
Hij was wel goed, maar Berdych had zeker kunnen winnen. Derde set wel heel steady.quote:
Ja, ik las het gisteren ook al met een dubbel gevoelquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:39 schreef Szura het volgende:
Teletekst: Djokovic overtuigend langs Tsonga
quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:12 schreef Norrage het volgende:
Ach, het is in ieder geval qua Fedje weer overtuigend, die zal toch ook wel de voornaamste WTF favoriet zijn wat mij betreft.
Hij heeft ook wel de slechts mogelijke draw voor hem. Hij kan Federers service niet lezen, maakt weinig kans tegen een Del Potro en hij kan op zich best goed spelen tegen Murray, Djokovic en is een slechte match up voor Berdych.quote:
Jup. Ik had hier toch wel liever Gasquet gezien. Veel leukere speler om naar te kijken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:41 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel de slechts mogelijke draw voor hem. Hij kan Federers service niet lezen, maakt weinig kans tegen een Del Potro en hij kan op zich best goed spelen tegen Murray, Djokovic en is een slechte match up voor Berdych.
Maar die was er nog kanslozer afgegaan. ik denk dat Vogel gelijk heeft, dit is gewoon ook een verschrikkelijke draw voor Tipsyquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:51 schreef Rosario het volgende:
[..]
Jup. Ik had hier toch wel liever Gasquet gezien. Veel leukere speler om naar te kijken.
En van Soderlingquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar die was er nog kanslozer afgegaan. ik denk dat Vogel gelijk heeft, dit is gewoon ook een verschrikkelijke draw voor TipsyHet is gewoon de schuld van Nadal. We hebben een duidelijke top 8 tennissers, alles daarbuiten is echt vele malen slechter, dus als er 1 speler uitvalt zijn we de lul
.
?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:38 schreef truedestiny het volgende:
Rojer aan het kijken en wat is die Stepanek triest aan het doen zeg.
waaromquote:
Echt een achterlijk heethoofd. Dat hij ruzie had met McEnroe is nog tot daar aan toe, maar hij roept soms dingen over de baan die wel een driedubbelequote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:19 schreef Rosario het volgende:
[..]
Echt een achterlijk heethoofd. Dat hij ruzie had met McEnroe is nog tot daar aan toe, maar hij roept soms dingen over de baan die wel een driedubbelewaard zijn.
Mwah, denk niet dat er 5 leukere wedstrijden zijn dan Del Potro-Ferrer.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:53 schreef Rosario het volgende:
[..]
Champions League = meer kijkers dan tennis. Helaas.
Nee, maar toch wil men Ajax zien.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mwah, denk niet dat er 5 leukere wedstrijden zijn dan Del Potro-Ferrer.
Inderdaad, beetje raar dit.quote:
Wel dusquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:43 schreef Ambrosius het volgende:
6-3 Del Potro. Neem toch niet aan dat Sport 1 nu de partij vanaf het begin gaat uitzenden.
Was juist heel voorspelbaar. Ferrer is praktisch nooit vermoeid.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:26 schreef Tim86 het volgende:
Knap dat hij dit er toch nog uit weet te persen na afgelopen week..had ik echt niet verwacht.
Oh, ik dacht dat het ging om Sport1 op TV. Het was inderdaad wel een beetje kansloos dat Sport1 Tennis één of andere voetbal-zaadpot uitzond.quote:
Tsja Djoko + smash = djokosmashquote:Op woensdag 7 november 2012 15:35 schreef Szura het volgende:
Hoe verliest ie dat punt nou weer
Wat een matige smash
Nou, hij was in ieder geval in het speelveldquote:
Past zich....quote:Op woensdag 7 november 2012 15:47 schreef TheGeneral het volgende:
Murray zijn outfit wordt steeds lelijker zeg.
Waarschijnlijk gunstiger voor de BBC, 's middags zal dat gemakkelijk in de programmering in te passen zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:31 schreef Norrage het volgende:
Nu 's middags al? ooeh, niet op gerekend
Waarom zijn wij fanquote:Op woensdag 7 november 2012 16:57 schreef Norrage het volgende:
Murray maakte er nog wel 2-3 van maar is eigenlijk kansloos nu. Djoko wel goed, maar Murray slaat gewoon ballen onderin het net en zo
Mjah, teveel ups en downs, maar ik kijk niet heel aandachtig...(ik ben tegelijk aan het werkquote:Op woensdag 7 november 2012 17:27 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Het tennis is best goed, op zich.
Denk dat het 50/50 is qua goede en slechte smashes.quote:
quote:Geachte heer/mevrouw,
Ik wilde vragen waarom er nu al twee avonden op rij geen livebeelden zijn van de ATP World Tour Finals. Jullie hebben zes kanalen en ik zou zeggen dat één ervan toch wel mag worden gebruikt voor het tennis. Dit is niet waarom ik een abonnement heb genomen op Sport1.
Groet, Federer-fan
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:00 schreef Federer-fan het volgende:
Net even een mailtje gestuurd naar Sport1:
[..]
Natuurlijk ook belachelijk om voetbal voor te trekken..quote:Op woensdag 7 november 2012 22:00 schreef Federer-fan het volgende:
Net even een mailtje gestuurd naar Sport1:
[..]
ja echt WTFquote:Op donderdag 8 november 2012 01:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Natuurlijk ook belachelijk om voetbal voor te trekken..Het is de groepsfase van CL. Terwijl dit 1 van de tennistopwedstrijden van het jaar zijn. Als het nou halve finale Barca-Real of iets dergelijks was kon ik het nog wel enigszins begrijpen maar dit gaat echt nergens over.
Het is trouwens voor een WTF veel te stil in dit topic....
Edit: hmmm, vorig jaar ook maar 5 topics:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 01:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Natuurlijk ook belachelijk om voetbal voor te trekken..Het is de groepsfase van CL. Terwijl dit 1 van de tennistopwedstrijden van het jaar zijn. Als het nou halve finale Barca-Real of iets dergelijks was kon ik het nog wel enigszins begrijpen maar dit gaat echt nergens over.
[...]Dit.
Wordt een 6-4 6-4 of 6-3 6-4tjequote:Op donderdag 8 november 2012 14:12 schreef Norrage het volgende:
Hoeveel games gaat fedje verliezen tegen Ferrer?
Ik zet in op een 7-5 6-1quote:
Alleen tegen Federer eigenlijk. Dat is ook grotendeels mentaal, want hij kan gewoon zijn kansen niet pakken. Tegen Djokovic, Murray en Nadal op hardcourt heeft hij een betere h2h dan eigenlijk elke niet top 4 speler.quote:
Tsja, tegen Nadal is het ook vaak kansloos. Hij heeft 2x een beetje geluk gehad met een geblesseerde Nadal. Maar ja, tegen Murray en Djoko valt het nog wel mee. Alhoewel....quote:Op donderdag 8 november 2012 16:13 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Alleen tegen Federer eigenlijk. Dat is ook grotendeels mentaal, want hij kan gewoon zijn kansen niet pakken. Tegen Djokovic, Murray en Nadal op hardcourt heeft hij een betere h2h dan eigenlijk elke niet top 4 speler.
Tegen Federer is het dan wel weer heeeeeel triest.
Ferrer?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:35 schreef Szura het volgende:
Gooi die mafkees gewoon het stadion uit
quote:
Setverlies en onderling resultaatquote:Op donderdag 8 november 2012 21:56 schreef Gremen het volgende:
Hoezo is het al zeker dat Federer de halve finales haalt?
Als Potro wint van Tipsy en van Federer
En Ferrer wint van Tipsy
Dan komen ze toch met zn drieen op 2 winst partijen?
Dan is het onderling resultaat natuurlijk hetzelfde.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Setverlies en onderling resultaat
twitter:TipsarevicJanko twitterde op donderdag 08-11-2012 om 22:20:38Passed the one hour mark one more time baby!!!!Wooooohooooo!!!;) reageer retweet
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:42 schreef Norrage het volgende:
twitter:TipsarevicJanko twitterde op donderdag 08-11-2012 om 22:20:38Passed the one hour mark one more time baby!!!!Wooooohooooo!!!;) reageer retweet
En ja, dit is echt
Die vind ik dan wel weer leukquote:Op donderdag 8 november 2012 22:42 schreef Norrage het volgende:
En ja, dit is echt
Lijkt mij ook, Tips slaat geen deuk in een pakje boter hierquote:Op donderdag 8 november 2012 23:04 schreef Anonymousz het volgende:
del potro en ferrer gaan vechten voor plek 2
ik verwacht dat ferrer doorgaat
Als Delpo in 2 sets wint van Federer gaat hij door. Anders Ferrer. (Bij winst van Ferrer op Tips natuurlijk)quote:Op donderdag 8 november 2012 23:04 schreef Anonymousz het volgende:
del potro en ferrer gaan vechten voor plek 2
ik verwacht dat ferrer doorgaat
Zou wel enorme faal zijn met zo weinig controlesquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:44 schreef Szura het volgende:
Niet zo haten op Tipsarevic, kan hij er wat aan doen dat Nadal op doping is betrapt en zomaar een tijd "geblesseerd" is
Moet je nagaan hoe hard het er bovenop ligt bij Rafa........quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zou wel enorme faal zijn met zo weinig controles
quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:15 schreef Norrage het volgende:
Berdych 1-11 nu tegen Djoko, wist niet het zo erg was
Ja vrij briljant. Jammer dat die lob niet raak ging. Maar Tsonga gaat ineens tennissen nu,...quote:
Hij had aan 1 set genoeg dacht ik.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:27 schreef Norrage het volgende:
Stel Tsonga wint dit in 3, wie gaat er dan naar de halve finale?Murray is toch al zeker door??
Want dan is het 4-5, 3-5, 3-5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |