Gast, echt.quote:Op maandag 5 november 2012 16:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
Een indicatie is verre van een argument voor een causale relatie
quote:
Tja, ik zou eerder een formulering als "goede kans", of "niet vreemd" gebruiken, maar als je zegt dat het "logisch" is als Nadal uit deze of gene groep zou komen als dit toernooi op gravel was omdat hij positieve, relevante, h2h's tegen de mensen uit deze poel heeft, mwah, dat dekt de lading wel.quote:Op maandag 5 november 2012 16:29 schreef Morthill het volgende:
[..]wat? Je gaat toch ook niet zeggen dat het logisch is als Nadal wint van Djokovic, omdat de H2H in Nadals voordeel is.
Als dat soort argumentatie opging, dan was tennis geen fuck aan geweest.
Maar goed, ik zal wel stil zijn, want het is blijkbaar vervelend als er mensen rondlopen die geen onzin uit willen kramen
Ik ben trouwens Murray in de XL-game.quote:Op maandag 5 november 2012 17:01 schreef Norrage het volgende:
Heeft Murray nou naar ons geluisterd luckass?
Het zou wel een aardige predictor variabele zijn in een regressie analysequote:Op maandag 5 november 2012 16:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
Een indicatie is verre van een argument voor een causale relatie
Hij was wel goed, maar Berdych had zeker kunnen winnen. Derde set wel heel steady.quote:
Ja, ik las het gisteren ook al met een dubbel gevoelquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:39 schreef Szura het volgende:
Teletekst: Djokovic overtuigend langs Tsonga
quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:12 schreef Norrage het volgende:
Ach, het is in ieder geval qua Fedje weer overtuigend, die zal toch ook wel de voornaamste WTF favoriet zijn wat mij betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |