Odd van Jano is ontzettend hoog @ 3.00quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:42 schreef Tim86 het volgende:
Ik durf het echt niet te zeggen eigenlijk..Vond Ferrer echt baggerslecht vandaag en de baan is snel..Ook voor het eerst dat hij fav is in een Masters finale, dus ook hij kan zenuwachtig zijn ondanks zijn ervaring.
Genoeg voordelen dus voor Jano, maar de kans op zenuwen zijn bij hem natuurlijk nog veel groter..tegen Tipsy verneukte hij ook de eerste 3 games puur door zenuwen.
Waarom? Alleen omdat hij Zwitser is?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:11 schreef AttunPalalin het volgende:
[..]
Over het algemeen kan het me ook vrij weinig schelen, maar het gaat me er hierbij om dat hij het bij zijn thuistoernooi doet, dat vind ik op zijn zachtst gezegd niet netjes.
Ja. En omdat hij ballenjongen is geweest bij dit toernooi en de Zwitserse tennisbond alles voor hem heeft gedaan in het begin van zijn carriere.quote:Op zondag 4 november 2012 10:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom? Alleen omdat hij Zwitser is?
Chidunelli is baas man.quote:Op zondag 4 november 2012 10:41 schreef AttunPalalin het volgende:
[..]
Ja. En omdat hij ballenjongen is geweest bij dit toernooi en de Zwitserse tennisbond alles voor hem heeft gedaan in het begin van zijn carriere.
De centen die hij bij elkaar probeert te schrapen kunnen ze beter in het Zwitserse tennis steken, want zoals het er nu naar uitziet zullen ze over een paar jaar hun Davis Cup wedstrijdjes tegen Zimbabwe moeten afwerken.
ok, is dat uberhaupt mogelijk? Ziet de Zwitserse tennisbond iets terug van het geld van het toernooi in Basel?quote:Op zondag 4 november 2012 10:41 schreef AttunPalalin het volgende:
[..]
Ja. En omdat hij ballenjongen is geweest bij dit toernooi en de Zwitserse tennisbond alles voor hem heeft gedaan in het begin van zijn carriere.
De centen die hij bij elkaar probeert te schrapen kunnen ze beter in het Zwitserse tennis steken, want zoals het er nu naar uitziet zullen ze over een paar jaar hun Davis Cup wedstrijdjes tegen Zimbabwe moeten afwerken.
Dat staat altijd wel met elkaar in verband.quote:Op zondag 4 november 2012 11:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
ok, is dat uberhaupt mogelijk? Ziet de Zwitserse tennisbond iets terug van het geld van het toernooi in Basel?
Jerzy staat strak van de coke volgens mij.quote:Op zondag 4 november 2012 11:31 schreef Morthill het volgende:
Om Roowwbin aan te halen, hoeveel doping zou Jano gebruikt hebben?
Je kan ook zeggen dat hij al jarenlang miljoenen laat lopen om in Basel te spelen.quote:Op zondag 4 november 2012 10:41 schreef AttunPalalin het volgende:
[..]
Dat is ook zijn handelsmerk. Tegen Ferrer moeten ze wel erg goed zijn though..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |