quote:Geachte heer/mevrouw,
Ik wilde vragen waarom er nu al twee avonden op rij geen livebeelden zijn van de ATP World Tour Finals. Jullie hebben zes kanalen en ik zou zeggen dat één ervan toch wel mag worden gebruikt voor het tennis. Dit is niet waarom ik een abonnement heb genomen op Sport1.
Groet, Federer-fan
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:00 schreef Federer-fan het volgende:
Net even een mailtje gestuurd naar Sport1:
[..]
Natuurlijk ook belachelijk om voetbal voor te trekken..quote:Op woensdag 7 november 2012 22:00 schreef Federer-fan het volgende:
Net even een mailtje gestuurd naar Sport1:
[..]
ja echt WTFquote:Op donderdag 8 november 2012 01:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Natuurlijk ook belachelijk om voetbal voor te trekken..Het is de groepsfase van CL. Terwijl dit 1 van de tennistopwedstrijden van het jaar zijn. Als het nou halve finale Barca-Real of iets dergelijks was kon ik het nog wel enigszins begrijpen maar dit gaat echt nergens over.
Het is trouwens voor een WTF veel te stil in dit topic....
Edit: hmmm, vorig jaar ook maar 5 topics:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 01:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Natuurlijk ook belachelijk om voetbal voor te trekken..Het is de groepsfase van CL. Terwijl dit 1 van de tennistopwedstrijden van het jaar zijn. Als het nou halve finale Barca-Real of iets dergelijks was kon ik het nog wel enigszins begrijpen maar dit gaat echt nergens over.
[...]Dit.
Wordt een 6-4 6-4 of 6-3 6-4tjequote:Op donderdag 8 november 2012 14:12 schreef Norrage het volgende:
Hoeveel games gaat fedje verliezen tegen Ferrer?
Ik zet in op een 7-5 6-1quote:
Alleen tegen Federer eigenlijk. Dat is ook grotendeels mentaal, want hij kan gewoon zijn kansen niet pakken. Tegen Djokovic, Murray en Nadal op hardcourt heeft hij een betere h2h dan eigenlijk elke niet top 4 speler.quote:
Tsja, tegen Nadal is het ook vaak kansloos. Hij heeft 2x een beetje geluk gehad met een geblesseerde Nadal. Maar ja, tegen Murray en Djoko valt het nog wel mee. Alhoewel....quote:Op donderdag 8 november 2012 16:13 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Alleen tegen Federer eigenlijk. Dat is ook grotendeels mentaal, want hij kan gewoon zijn kansen niet pakken. Tegen Djokovic, Murray en Nadal op hardcourt heeft hij een betere h2h dan eigenlijk elke niet top 4 speler.
Tegen Federer is het dan wel weer heeeeeel triest.
Ferrer?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:35 schreef Szura het volgende:
Gooi die mafkees gewoon het stadion uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |