quote:
Setverlies en onderling resultaatquote:Op donderdag 8 november 2012 21:56 schreef Gremen het volgende:
Hoezo is het al zeker dat Federer de halve finales haalt?
Als Potro wint van Tipsy en van Federer
En Ferrer wint van Tipsy
Dan komen ze toch met zn drieen op 2 winst partijen?
Dan is het onderling resultaat natuurlijk hetzelfde.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Setverlies en onderling resultaat
twitter:TipsarevicJanko twitterde op donderdag 08-11-2012 om 22:20:38Passed the one hour mark one more time baby!!!!Wooooohooooo!!!;) reageer retweet
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:42 schreef Norrage het volgende:
twitter:TipsarevicJanko twitterde op donderdag 08-11-2012 om 22:20:38Passed the one hour mark one more time baby!!!!Wooooohooooo!!!;) reageer retweet
En ja, dit is echt
Die vind ik dan wel weer leukquote:Op donderdag 8 november 2012 22:42 schreef Norrage het volgende:
En ja, dit is echt
Lijkt mij ook, Tips slaat geen deuk in een pakje boter hierquote:Op donderdag 8 november 2012 23:04 schreef Anonymousz het volgende:
del potro en ferrer gaan vechten voor plek 2
ik verwacht dat ferrer doorgaat
Als Delpo in 2 sets wint van Federer gaat hij door. Anders Ferrer. (Bij winst van Ferrer op Tips natuurlijk)quote:Op donderdag 8 november 2012 23:04 schreef Anonymousz het volgende:
del potro en ferrer gaan vechten voor plek 2
ik verwacht dat ferrer doorgaat
Zou wel enorme faal zijn met zo weinig controlesquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:44 schreef Szura het volgende:
Niet zo haten op Tipsarevic, kan hij er wat aan doen dat Nadal op doping is betrapt en zomaar een tijd "geblesseerd" is
Moet je nagaan hoe hard het er bovenop ligt bij Rafa........quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zou wel enorme faal zijn met zo weinig controles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |